PottR Elküldve Március6, 2008 Elküldve Március6, 2008 Ja, mégegy dolog... Hallottam valamikor, hogy a hátsó ablakért azért "szólnak", mert a mögötted haladó autó sofőrje nem lát át az autódon és nem látja, hogy előtted milyen forgalmi szituáció van. Erre kérdem én: Azt ugye nem tiltja senki, hogy te a tetőig pakold az autódat bármivel. Akkor sem látnak keresztül rajta. ÉS mi a helyzet a kisteherautókkal?!?! Azokon sem lehet keresztüllátni.... SZóval a hátsó szélvédő fóliázása sztem nem okozhat fejtörést a rendőrnek. Különösen ha kinyomtatott változatban viszem magammal mondjuk az előző bejegyzés "jogi mondatait" Szerintem egy mezei rendőr kábé azt sem tudja, hogy hogy kell kiolvasni a paragrafus "betűt" :) És inkább csendben azt mondja, hogy: További jó utat kívánok!
opelastras Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 olvasgattam kicsit, de a megoldás az lett, hogy nem történt semmi egy két cikk felkerült...de sztem ez kevés mindenféleképpen tennék még fel cikkeket akár a meglévő oldalra akár egy újra... Ez így ebben a formában nem igaz. Január óta a következők történtek: 1. Ambrus Zsolttól engedélyt kaptunk, hogy az anyagok (beleértve a fényképes szerelési műveleteket is) felkerüljenek a magazin oldalára. 2. Még január elején felvettem a kapcsolatot az Opel magyarországi és németországi központjával. A magyarok nem voltak segítőkészek, a németek viszont másfél hónap kitartó levelezés után küldtek Rüsselsheimből egy 3,5 kg-os postacsomagot tele mindenféle információs anyaggal. 3. Már elkészült a részletes karbantartási terv, illetve hétvégén befejezem az Opel Astra F-kiadványokkal kapcsolatos anyagot. 4. Eddig négy fényképes szerelési leírás érkezett hozzám. Múlt héten csináltam meg tördelőprogramban a sablont, már a szövegeket szerkesztem. Amint valaki vállalja, hogy szakmai lektorként átnézi az elkészült anyagokat, továbbítok mindent Ambrus Zsoltnak. 5. Még februárban voltam Csergőnél, és egyeztettem a különböző motortípusok gyári kódszámait egyes gyakran cserélendő alkatrészekre. Egyszóval sok minden történt, csak miután mindent egyedül és szerény tudásomhoz mérten alaposan próbálok csinálni, kevés egyelőre a kézzelfogható eredmény. Ha valakinek van képekkel illusztrált szerelési leírása, az keressen meg pü-ben!
loogan23 Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 Ez így ebben a formában nem igaz. Január óta a következők történtek: 1. Ambrus Zsolttól engedélyt kaptunk, hogy az anyagok (beleértve a fényképes szerelési műveleteket is) felkerüljenek a magazin oldalára. 2. Még január elején felvettem a kapcsolatot az Opel magyarországi és németországi központjával. A magyarok nem voltak segítőkészek, a németek viszont másfél hónap kitartó levelezés után küldtek Rüsselsheimből egy 3,5 kg-os postacsomagot tele mindenféle információs anyaggal. 3. Már elkészült a részletes karbantartási terv, illetve hétvégén befejezem az Opel Astra F-kiadványokkal kapcsolatos anyagot. 4. Eddig négy fényképes szerelési leírás érkezett hozzám. Múlt héten csináltam meg tördelőprogramban a sablont, már a szövegeket szerkesztem. Amint valaki vállalja, hogy szakmai lektorként átnézi az elkészült anyagokat, továbbítok mindent Ambrus Zsoltnak. 5. Még februárban voltam Csergőnél, és egyeztettem a különböző motortípusok gyári kódszámait egyes gyakran cserélendő alkatrészekre. Egyszóval sok minden történt, csak miután mindent egyedül és szerény tudásomhoz mérten alaposan próbálok csinálni, kevés egyelőre a kézzelfogható eredmény. Ha valakinek van képekkel illusztrált szerelési leírása, az keressen meg pü-ben! Én amit barkácsolok azt dokumentálom...az elkészült anyagok akkor mennek majd neked is... egyenlőre csak az utastérrel jáccom, máshoz szerencsére nem kell nyúlni :) Még tavaszal tervezek egy féktisztítást...szétkapjuk az egészet :D
mackosajt Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 ... 2. Még január elején felvettem a kapcsolatot az Opel magyarországi és németországi központjával. A magyarok nem voltak segítőkészek, a németek viszont másfél hónap kitartó levelezés után küldtek Rüsselsheimből egy 3,5 kg-os postacsomagot tele mindenféle információs anyaggal. ... Ha valakinek van képekkel illusztrált szerelési leírása, az keressen meg pü-ben! Na igen. Sajnos a 2-es pontot már mi is tapasztaltuk. Németekkel nem tudom, valaha próbáltuk-e felvenni a kapcsolatot, de örülök, hogy neked sikerült. :D Ami a szerelési leírást illeti, csak szöveg kéne a vectra b központi zár mikrokapcsoló cseréhez. Lépésről-lépésre, az ucsó csavarig mindent fényképeztem anno. Lehet ráveszem magam, és megírom. :)
Tápiószecső Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 Ja, mégegy dolog... Hallottam valamikor, hogy a hátsó ablakért azért "szólnak", mert a mögötted haladó autó sofőrje nem lát át az autódon és nem látja, hogy előtted milyen forgalmi szituáció van.... Tavaly év elején kijött egy rendelet, amely megengedi a hátsó szélvédő fóliázását. Közlekedésbiztonsági okokból viszont biztosan nem jó, ha nem lehet keresztüllátni az autón, tehát azért mert sok autón most sem látni át nem lenne jó ha egyiken sem lehetne. :) Ennek ellenére én örülök ennek a rendeletnek, mert nekem van. :D
PottR Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 Kellene egy kis segítség az egyik barátomnak.Jelenleg is úton van a 2.0-s DTI Vectrájával és kiírta neki a gép a következő hibaüzenetet :FEUX STOP Mit jelent ez? Tudom nem astra, de hátha valaki...
Tápiószecső Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 Kellene egy kis segítség az egyik barátomnak.Jelenleg is úton van a 2.0-s DTI Vectrájával és kiírta neki a gép a következő hibaüzenetet :FEUX STOP Mit jelent ez? Tudom nem astra, de hátha valaki... A feux tüzet/lángot/lámpát jelent franciául. De lehet hogy mást is. Amúgy nem tudom.
opel16v Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 Hátsó ablakot le lehet fóliázni, első oldalsóknak 70% fényáteresztésűnek kell lenni, de ez már általában a gyári színezéssel ennyi, így arra elméletben sötétítő fólia nem rakható (csak átlátszó biztonsági). Első szélvédőn csak abban a csíkban lehet sötétítő csík, amit a napellenző amúgy is takar. Továbbá minden fóliának engedélyesnek kell lennie, H betűs pecsét kell legyen minden ablaknál, és egy műbizonylat a fóliázásról. Jelenlegi szabályozás szerint ez a legális. Vectrán nem lehet hogy kiégett a féklámpa? :)
Stefan Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 A Xenon, avagy a gázkisüléses elven működő izzók szabályozásánál még mindíg az van, hogy kell a magasnyomású fényszórómosó, meg a fényszóró magasságállítás?
opel16v Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 A Xenon, avagy a gázkisüléses elven működő izzók szabályozásánál még mindíg az van, hogy kell a magasnyomású fényszórómosó, meg a fényszóró magasságállítás? igen, hivatalosan :)
FPepe Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 ...Vectrán nem lehet hogy kiégett a féklámpa? :D Igen, gyanús, hogy ez a check control funkció lesz, valamelyik lámpa miatt reklamál :)
Stefan Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 igen, hivatalosan :D A vizsgán nem tűnik fel, hogy miért van trafó is a motortérben, miközben sima izzók vannak benne? :) Vagy ilyesmivel nem szoktak foglalkozni?
Veres Jana Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 Én vmi olyasmit is hallottam, h xenonnál a foncsoros lámpabura sem engedélyezett, hanem csak a síküveges...
opel16v Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 A vizsgán nem tűnik fel, hogy miért van trafó is a motortérben, miközben sima izzók vannak benne? :) Vagy ilyesmivel nem szoktak foglalkozni? Ha a rendes égő van benne, akkor lehet akár sokol rádió is a motortérben, nem szólhatnak érte :D
opel16v Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 Én vmi olyasmit is hallottam, h xenonnál a foncsoros lámpabura sem engedélyezett, hanem csak a síküveges... konkrétan a köhém rendeletekben nem találkoztam ilyesmivel, de az biztos hogy a prizmás lámpabúrák nagyon szórják a fényt, ezért kevésbé alkalmasak a xenon hatékony kezelésére...
Lbag Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/16..._1204396151.jpg
Tiv. Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/16..._1204396151.jpg ??? Mi a kérdés? :)
epk947 Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 Tavaly év elején kijött egy rendelet, amely megengedi a hátsó szélvédő fóliázását. Közlekedésbiztonsági okokból viszont biztosan nem jó, ha nem lehet keresztüllátni az autón, tehát azért mert sok autón most sem látni át nem lenne jó ha egyiken sem lehetne. :D Ennek ellenére én örülök ennek a rendeletnek, mert nekem van. :D Utálom magam előtt az olyan autókat amin nem látok keresztül! Ezért aztán gyorsan megelőzöm azokat! :)
Digger Elküldve Március8, 2008 Elküldve Március8, 2008 Itt is kampánycsend van!!! Sehol egy hozzászólás?
Novy Elküldve Március8, 2008 Elküldve Március8, 2008 szerintem lassan eléggé kevés az az autó, amin át lehet látni. már csak a kasztni kialakítása miatt is. ugyhogy ez a fóliás dolog, már se ide se oda :D
Novy Elküldve Március8, 2008 Elküldve Március8, 2008 sok az ilyen is jah lényeg az hogy jo ha átlehet látni, de ha nem attol még megtudom előzni, csak jobban ki kell kukucskálni
mélykék76 Elküldve Március8, 2008 Elküldve Március8, 2008 Itt is kampánycsend van!!! Sehol egy hozzászólás? Nevezzük inkább egyszerűen szombatnak :D Mellleg a fórumnak rengeteg témája van, nem csak ez :D
Tápiószecső Elküldve Március8, 2008 Elküldve Március8, 2008 Utálom magam előtt az olyan autókat amin nem látok keresztül! Ezért aztán gyorsan megelőzöm azokat! :D Én elébe megyek az effajta problémáknak. Hátrahagyom azokat, akiket potenciálisan idegesíthetek vele. :D
Recommended Posts