Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

nem szeretném lefeszegetni a mutatót, félek attol hogy utána nem ugy mérne ahogy kell....

ezért csak azt karom megcsinálni, hogy a gyárira ráragasztok egy olyat, amiben a számlap az maga fehér,a számok meg kékek.

igy nappal is látom mit mutat, ledesítés után meg igy csak kéken fog világítani már.

egyébként egy haverom megcsinálta a panelos megoldást, ugy hogy minden szám közzé csak egy ledet rakott, és azt mondta nagyon szép lett, sehol egy foltos rész semmi ilyesmi.

Elküldve
nekem is 1102es van.... és eddig csak 1111 est láttam, tiszaujba is az 1.8ason is meg az 14Se n is

valakinek nincs sima km számlap bescannelve, olyanrol, ami nem fordulatszámmérős?? és a második vonalnál van a 90 fok??

egy darabig ugy se lesz pénzem, és akkor már ezt alakitom át.

Nekem van, ugyan nem scan-nelve, hanem csináltattam nyomdában, mondjuk nem teljesen olyan mint ami neked kell, de cserélj hőfokjeladót és úgy jó lesz.

Ilyenek

Akit esetleg érdekel küldjön PÜ-t

Elküldve
nekem is 1102es van.... és eddig csak 1111 est láttam, tiszaujba is az 1.8ason is meg az 14Se n is

valakinek nincs sima km számlap bescannelve, olyanrol, ami nem fordulatszámmérős?? és a második vonalnál van a 90 fok??

egy darabig ugy se lesz pénzem, és akkor már ezt alakitom át.

Az enyém W=1102 és F13-as váltó. Ezek alapján minden variáció létezik. Az nem lehet, hogy a CR, WR difiáttételt jelent és ettől függ a W szám? Más típusnál volt olyan, hogy eltérő fogszámú km spirál meghajtó kerekek voltak.

Sajna az első vonalnál van a 90 fok.

Elküldve
Az nem lehet, hogy a CR, WR difiáttételt jelent és ettől függ a W szám?

Nem. Az a csoporttengely áttételsorának jelölése. C a rövidebb áttételsor.

Elküldve
Nekem van, ugyan nem scan-nelve, hanem csináltattam nyomdában, mondjuk nem teljesen olyan mint ami neked kell, de cserélj hőfokjeladót és úgy jó lesz.

Ilyenek

Akit esetleg érdekel küldjön PÜ-t

ez a hőfokjeladó csere egyszerűen hangzik, de nem az

Fpepe is ezzel bajlódik, de még neki nem siekrült megoldani, mert nem tudni milyen jeladó kel.

Elküldve
ez a hőfokjeladó csere egyszerűen hangzik, de nem az

Fpepe is ezzel bajlódik, de még neki nem siekrült megoldani, mert nem tudni milyen jeladó kel.

Mostmár nem bajlódok vele, szereztem egy megfelelő műszert :)

Elküldve
Az enyém W=1102 és F13-as váltó. Ezek alapján minden variáció létezik. Az nem lehet, hogy a CR, WR difiáttételt jelent és ettől függ a W szám? Más típusnál volt olyan, hogy eltérő fogszámú km spirál meghajtó kerekek voltak.

Sajna az első vonalnál van a 90 fok.

Tegnap megnéztem én is milyen váltó van rajta. F13 WR, a műszer meg 1102-es.

Elküldve
Tegnap megnéztem én is milyen váltó van rajta. F13 WR, a műszer meg 1102-es.

ahogy néztem, c14nz-hez gyárilag csak WR-es van

úgyhogy továbbra se tudom, mi alapján van a különbség a műszerek között :)

Elküldve
nekem is 1102es van.... és eddig csak 1111 est láttam, tiszaujba is az 1.8ason is meg az 14Se n is

valakinek nincs sima km számlap bescannelve, olyanrol, ami nem fordulatszámmérős?? és a második vonalnál van a 90 fok??

egy darabig ugy se lesz pénzem, és akkor már ezt alakitom át.

na most várj

km óra lapja kell vagy a hőfoké?

mert hőfokhoz van nekem komplett egység, ami fölösleges

Elküldve
ahogy néztem, c14nz-hez gyárilag csak WR-es van

úgyhogy továbbra se tudom, mi alapján van a különbség a műszerek között :)

Én is néztem az opelinfos-on. A WR-est csak az F13-hoz írja. Az F10-hez nem írja, hogy melyik. :)

Elküldve

nekem egy gyári kellene, aminek 90 fokos osztása a második vonalon van

arrol egy sacannelt kép, és akkor abbol azt szerkesztenék amit akarok, nem tervezek nagy változtatásokat, csak fehér hátteren kék számokat a gyári helyére, mivel ugyse fogom levenni se a mutatót, se az eredeti számlapot.

Elküldve
nekem egy gyári kellene, aminek 90 fokos osztása a második vonalon van

arrol egy sacannelt kép, és akkor abbol azt szerkesztenék amit akarok, nem tervezek nagy változtatásokat, csak fehér hátteren kék számokat a gyári helyére, mivel ugyse fogom levenni se a mutatót, se az eredeti számlapot.

Sima, vagy ford számmérős kell.

ui. Bázz most nézem, nekem nem is olyan van.

Elküldve
bármilyen jöhet :) csak a 90 fok 2 vonalnál legyen

kék, vonal, 90, vonal, 110 piros?

a fordulatszámmérős azért enm jó, mert ugyen azon rajta van az üzema. jelző is

Elküldve
kék, vonal, 90, vonal, 110 piros?

a fordulatszámmérős azért enm jó, mert ugyen azon rajta van az üzema. jelző is

Lehet mázlid lesz, és az új km-órát kapod meg. Próbálgattam, és úgy tűnik, más a km-óra útjeladója, mert a BC vagy másfélszeres sebességet mutat a normálishoz képest.

Elküldve

kifejted bővebben?

mi a gond vele?

esetleg mérőponton nem nézted?

felénk vannak kihelyezett tájékoztató-érzékelők, azoknál szoktam nézni

gps-el egyezett az általa mért sebesség, szóval hitelesnek tartom őket

Elküldve
kifejted bővebben?

mi a gond vele?

esetleg mérőponton nem nézted?

felénk vannak kihelyezett tájékoztató-érzékelők, azoknál szoktam nézni

gps-el egyezett az általa mért sebesség, szóval hitelesnek tartom őket

Szétszedtem most a két km-órát, és szemmel is látható, hogy az a tárcsa az órában, ami az impulzusokat adja egy optiakai érzékelőn keresztül az ECU-nak és a BC-nek, az sűrűbb osztású az új órában. Úgyhogy az újat kapod meg, nem kell számlapot csinálnod hozzá. Mennyire állítsam a km-számlálót?

Elküldve
:)

Gondoltam a karbantartási tervek (olajcsere, vezérléscsere, stb.) miatt nem árt, ha a km-állás megmarad, és így szétszedve egyszerű állítani.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.