dzsiferi Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 képet arrol hol van a visszajelző!!!!! Kicsit béna mert telefonnal csináltam és nincs itt normális rajzoló program sem. A gyári az a visszajelző sorban jobb oldalon az országúti (kék) visszajelző után van kb. ahol jelöltem. Alul látszik az ahogy én szereltem. Az én dobozosomat is lehet hangolni, nem kell szétszedni, a dobozból áll ki egy (érdekes megoldás) facsavar, ezzel lehet.
Novy Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 A galván horganyzás pár száz forint lehet és sokkal tartósabb mint a festék. Ha valakinek van tűzi horganyzási lehetősége/elérhetősége az meg még sokkal tartósabb. Ha pedig valaki "örökéletű" vonóhorgot akar magának akkor a horganyzott vasat szintereztesse le! Az még a jövő századot is kibírja (ha van erre egyáltalán szükség). pár száz forint??? na ezt nem akarom elhinni. (persze lehet igy van, de nekem akkor is hihetelennek tünik) ha pár száz ft lenne, akkor minden auto horganyzott lenne a kezdetektől, és még most is sok márka nem horganyozza le a kocsikat... de mi itt nem csak a gömbfejre gondolunk...hanem az egészre amit a ksznihoz rögzítesz stb.
Novy Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 http://www.ahova.hu/astra/muszerfal.jpg Kicsit béna mert telefonnal csináltam és nincs itt normális rajzoló program sem. A gyári az a visszajelző sorban jobb oldalon az országúti (kék) visszajelző után van kb. ahol jelöltem. Alul látszik az ahogy én szereltem. Az én dobozosomat is lehet hangolni, nem kell szétszedni, a dobozból áll ki egy (érdekes megoldás) facsavar, ezzel lehet. ahha na majd megnézegetem, és akkor ha tavasszal festegetema középkonzolt meg a többit, akkor ugyis szét lesz szedve, és akkor már azt is megejtem.
dzsiferi Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 ahha na majd megnézegetem, és akkor ha tavasszal festegetema középkonzolt meg a többit, akkor ugyis szét lesz szedve, és akkor már azt is megejtem. Valami ilyesmi jelet keress majd. Egyébként a horganyzás ilyen kis darabra tényleg nem drága, pár ezer, és a szinterezés is akkörül mozog. A nagyobb darabok drágábbak, mert nem sok helyen tudnak nagy méretű, több méteres darabokat horganyozni.
josh_ Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 reedel micsoda? :) reed-en : reed relé. Ez többnyire üveg külsejű henger. Annyi a lényege, hogy mágneses tér jelenléte mellett meghúz. Meghúzáskor villan a led. Ezért van rátekerve az index vezetéke az üvegbúrára. Ha kicsit arrébb tolod gyengül a mágneses tér (impulzusként fogja érzékelni az indexelést) és nem csak egyszer fog villanni a led. Vagy ha gyenge a mágneses tér akkor meg közép felé kell mozgatni.
Novy Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 nah ezt a nevet kerestem amit én mondtam abban is ez a relé van csak az kicsit nagyobb kivitelben van, meg ugy kell szabályozni, hogy fel kell tekerni annyi vezetéket, ami szükséges.
josh_ Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 nah ezt a nevet kerestem amit én mondtam abban is ez a relé van csak az kicsit nagyobb kivitelben van, meg ugy kell szabályozni, hogy fel kell tekerni annyi vezetéket, ami szükséges. Szerintem a mostaniba is az van :)
Novy Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 Szerintem a mostaniba is az van :) gondolom, mindegyik ezzel működik. na mindegy nem jol fogalmaztam :) hát akkor ki kell majd mennem és megnézni, hátha ebben is van valami csavargatási lehetőség :)
opel16v Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 Egyébként a BC a te találmányod? Szupi szerkezet! Kár hogy nem fér be a lanosba, meg más is a kapcsolóm, de hasonlógót akarok hamarosan csinálni! Igen, bár ennek az előtörténete az, hogy a versenyautóba akartam etapkomputert csinálni, csak amikor meglátták páran, hogy lehet sebességet, fordulatszámot, távolságot, meg gyorsulást mérni, akkor mindenáron ilyet akartak. Akkor csináltam párat, aztán a visszajelzések alapján még a fogyasztásmérést és egyéb analóg jelek mérését is beletettem. Így alakult ki ez, viszont a sok beleölt munkát próbálom kicsit kamatoztatni az eladásokkal :) Jelenleg egy bluetooth-os immó alakulgat az elképzeléseimben, lassan megvalósult kütyü lesz az is :)
Novy Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 Igen, bár ennek az előtörténete az, hogy a versenyautóba akartam etapkomputert csinálni, csak amikor meglátták páran, hogy lehet sebességet, fordulatszámot, távolságot, meg gyorsulást mérni, akkor mindenáron ilyet akartak. Akkor csináltam párat, aztán a visszajelzések alapján még a fogyasztásmérést és egyéb analóg jelek mérését is beletettem. Így alakult ki ez, viszont a sok beleölt munkát próbálom kicsit kamatoztatni az eladásokkal :) Jelenleg egy bluetooth-os immó alakulgat az elképzeléseimben, lassan megvalósult kütyü lesz az is :) ez az immo akkor megoldás lenne az Se átalakításra is nemde?? vagy akkor is kell tech műszeres beavatkozás??
opel16v Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 ez az immo akkor megoldás lenne az Se átalakításra is nemde?? vagy akkor is kell tech műszeres beavatkozás?? semmi köze a gyári immóhoz :)
Digger Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 Igen, bár ennek az előtörténete az, hogy a versenyautóba akartam etapkomputert csinálni, csak amikor meglátták páran, hogy lehet sebességet, fordulatszámot, távolságot, meg gyorsulást mérni, akkor mindenáron ilyet akartak. Akkor csináltam párat, aztán a visszajelzések alapján még a fogyasztásmérést és egyéb analóg jelek mérését is beletettem. Így alakult ki ez, viszont a sok beleölt munkát próbálom kicsit kamatoztatni az eladásokkal :) Jelenleg egy bluetooth-os immó alakulgat az elképzeléseimben, lassan megvalósult kütyü lesz az is :) Nézegettem én is több helyen leírásokat a TID-ről! Régebben építgettem én is mikrovezérlővel dolgokat. Nekem SX-höz van fejlesztő készletem. Remélem egyszer elkészül a diesel változat is! Biztosan sok embert érdekelne!
Novy Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 de arrol beszéltünk, hogy a Se mocikhoz még nem volt imo...
Digger Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 de arrol beszéltünk, hogy a Se mocikhoz még nem volt imo... A céges autómban az immo-hoz van egy dobozka. (A zsebemben) Kb. 20 másodpercenként led villan rajta, és ilyenkor sugároz RF jelet. Ha nem érzi az autó, akkor riaszt, és megáll. Ha trükkösen kicsalnak az autóból és elrabolják akkor csak néhány 10 méter után megáll neki. Sajnos az állandó működés miatt elég hamar lemerül. Lehetne Tiris-el is hasonlót csinálni! Egy haverom Dallas gyűrűvel nyitja, indítja az autóját. Megfúrta kivülröl a kasznit a Dallas olvasóhoz.
FPepe Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 gondolom, mindegyik ezzel működik. na mindegy nem jol fogalmaztam :) hát akkor ki kell majd mennem és megnézni, hátha ebben is van valami csavargatási lehetőség :) Nem mindegyik, az enyémben IC-s áramerősség.érzékelős megoldás van, egy potival lehet állítgatni az érzékelési küszöböt. Mivel eredetileg izzós volt, én pedig LED-et tettem rá, kellett is kicsit hangolni, mivel a LED sokkal gyorsabban reagál az izzónál. Így is villan egyet az index kapcsolásakor, amikor még hidegek az izzószálai az indexégőknek, és kicsit több áramot vesznek fel.
Novy Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 Nem mindegyik, az enyémben IC-s áramerősség.érzékelős megoldás van, egy potival lehet állítgatni az érzékelési küszöböt. Mivel eredetileg izzós volt, én pedig LED-et tettem rá, kellett is kicsit hangolni, mivel a LED sokkal gyorsabban reagál az izzónál. Így is villan egyet az index kapcsolásakor, amikor még hidegek az izzószálai az indexégőknek, és kicsit több áramot vesznek fel. annak kellene is mindig de csak egyet mi legalábbis mindig ugy állitgatjuk, hogy üresen csak egyet, ha rá van rakva az utánfutó, akkor annyit amennyit igazábol villognak az indexek
josh_ Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 annak kellene is mindig de csak egyet mi legalábbis mindig ugy állitgatjuk, hogy üresen csak egyet, ha rá van rakva az utánfutó, akkor annyit amennyit igazábol villognak az indexek Igen így kell müködnie, ahogy írod! A kollégának valószínü müveleti erösítös a visszajelzöje.
josh_ Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 Jelenleg egy bluetooth-os immó alakulgat az elképzeléseimben, lassan megvalósult kütyü lesz az is :) Gratulálok a megvalósult projekthez, szép munka nagyon! Én tudom mit kell szenvedni egy ilyennel, nem sok pénz a 40e érte. Nem az alkatrészt kell megfizetni, hanem a fejlesztö melót mindennél. Sajna én számítástechnikába melózom, ott leköpnek, ha azt mered mondani egy vírusirtásra hogy 3000. A gép persze sürgös és már el se indul. Poénból, magam szórakoztatására ilyenkor számolni szoktam mennyi vírus jön le a gépröl. Az eddigi rekord 760 körül volt :) 500 körül már több is volt. Erröl az immoról tudnál többet írni? Mit fog tudni és kb milyen árba fog menni? Érdekelne a dolog. Annyi megkötéssel, hogy szeretném, ha a gyári immom is müködne mellette. üdv josh
epk947 Elküldve Február7, 2008 Elküldve Február7, 2008 pár száz forint??? na ezt nem akarom elhinni. (persze lehet igy van, de nekem akkor is hihetelennek tünik) ha pár száz ft lenne, akkor minden auto horganyzott lenne a kezdetektől, és még most is sok márka nem horganyozza le a kocsikat... de mi itt nem csak a gömbfejre gondolunk...hanem az egészre amit a ksznihoz rögzítesz stb. Mondhatni rendszeresen járok galvanizáltatni egy érdi műhelybe, mert állandóan motorokat bazbirgálok és azok bizony veteránok. Nomost küllőtől a nyeregvasig és a kis rugóktól a csavarokig mindent viszek, de a megrozsdásodott villáskulcsaimat is oda hordom. A fizetség vas súlyra megy, vagy legalább is úgy tűnik nekem. Legutóbb kb 30 alkatrész összesen 8 kg került 500 Ft-ba. Erre varrjál gombot! :)
opel16v Elküldve Február8, 2008 Elküldve Február8, 2008 Én tudom mit kell szenvedni egy ilyennel, nem sok pénz a 40e érte. Nem az alkatrészt kell megfizetni, hanem a fejlesztö melót mindennél. Erröl az immoról tudnál többet írni? Mit fog tudni és kb milyen árba fog menni? Érdekelne a dolog. Annyi megkötéssel, hogy szeretném, ha a gyári immom is müködne mellette. A BC-nél a beleölt meló sosem lesz megfizetve, a nagy részét sajnos az alkatrészek teszik ki az árnak. A bluetooth immó független lesz a gyári immótól. Lényege, hogy a saját bluetooth-os mobil üzemel egyfajta automata kulcsként. Indítás előtt ellenőrzi a jelenlétét, illetve tervezem még a rablásgátló funkciót is bele, amikor járó motor esetén történő ajtónyitásnál is ellenőriz. Az adott mobillal párosítani kell első használatkor, amihez egy 6-8 jegyű kód kell majd. Ezután a csatlakozás már automatikus lesz, észrevétlen. Egyszerre több mobil is lehet kulcs, valamint lehet törölni a beállított kapcsolatokat (ha elveszne a mobil), és a master kódot is lehet változtatni.
josh_ Elküldve Február8, 2008 Elküldve Február8, 2008 A BC-nél a beleölt meló sosem lesz megfizetve, a nagy részét sajnos az alkatrészek teszik ki az árnak. A bluetooth immó független lesz a gyári immótól. Lényege, hogy a saját bluetooth-os mobil üzemel egyfajta automata kulcsként. Indítás előtt ellenőrzi a jelenlétét, illetve tervezem még a rablásgátló funkciót is bele, amikor járó motor esetén történő ajtónyitásnál is ellenőriz. Az adott mobillal párosítani kell első használatkor, amihez egy 6-8 jegyű kód kell majd. Ezután a csatlakozás már automatikus lesz, észrevétlen. Egyszerre több mobil is lehet kulcs, valamint lehet törölni a beállított kapcsolatokat (ha elveszne a mobil), és a master kódot is lehet változtatni. Mondjuk tényleg a bchez minden van ami meg nem kevés pénz. Az immo fincsi, hozzávetőlegesen kalkuláltál már árat? Esetleg lehetne "master key" egy rf id.
Stefan Elküldve Február8, 2008 Elküldve Február8, 2008 ...Egyszerre több mobil is lehet kulcs, valamint lehet törölni a beállított kapcsolatokat (ha elveszne a mobil), és a master kódot is lehet változtatni. Az a szívás, ha menet közben lemerül a telefon, ami mondjuk folyamatosan bekapcsolt bluetoothnál hosszabb úton nem is annyira irreális. Persze dokkolni is lehet az autóban a telót, de akkor a rablásgátlás funkcióját veszíti el, mert a telefon benne maradhat.
opel16v Elküldve Február8, 2008 Elküldve Február8, 2008 Az a szívás, ha menet közben lemerül a telefon, ami mondjuk folyamatosan bekapcsolt bluetoothnál hosszabb úton nem is annyira irreális. Persze dokkolni is lehet az autóban a telót, de akkor a rablásgátlás funkcióját veszíti el, mert a telefon benne maradhat. Nálam, mint minden rendes embernél, minden nap evidens a töltött telefon :) Amúgy meg simán meg lehet oldani a problematikát egy sima 1000Ft-os autós töltővel, ha éppen hanyagok voltunk :)
opel16v Elküldve Február8, 2008 Elküldve Február8, 2008 Az immo fincsi, hozzávetőlegesen kalkuláltál már árat? Esetleg lehetne "master key" egy rf id. bruttó 30-ba biztos belefér mindennel együtt. rf id-t hanyagolom, mert nem biztonságos, és ennél a koncepciónál nem is célszerű.
FPepe Elküldve Február8, 2008 Elküldve Február8, 2008 Mondhatni rendszeresen járok galvanizáltatni egy érdi műhelybe, mert állandóan motorokat bazbirgálok és azok bizony veteránok. Nomost küllőtől a nyeregvasig és a kis rugóktól a csavarokig mindent viszek, de a megrozsdásodott villáskulcsaimat is oda hordom. A fizetség vas súlyra megy, vagy legalább is úgy tűnik nekem. Legutóbb kb 30 alkatrész összesen 8 kg került 500 Ft-ba. Erre varrjál gombot! :) Erről a műhelyről lehetne részleteket tudni? Ha én odamegyek, simán megcsinálják nekem is ilyen árakon a dolgokat, vagy ez ismeretségi alapon megy?
Recommended Posts