istván Elküldve Február3, 2008 Megoszt Elküldve Február3, 2008 igen ahogy én is irtam, a lámpáktol veszik a feszt, illetve ujabbaknál már csak jelek vannak, pl Jetta és mi is csak leszerelhetőset rakunk már fel, többnyire bosal márkát. Nem nézed meg, mennyi is lenne egy olcsóbbfajta Bosal Vectra B-re? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február3, 2008 Megoszt Elküldve Február3, 2008 Nem nézed meg, mennyi is lenne egy olcsóbbfajta Bosal Vectra B-re? az a bibi hogy kéthetente járok gyakra... és most sulis hét jön.... meg ha bemész egy szervizbe biztos megnézik neked. ha jövőhétig(12.től) ráér neked akkor megnézem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Február4, 2008 Megoszt Elküldve Február4, 2008 az a bibi hogy kéthetente járok gyakra... és most sulis hét jön.... meg ha bemész egy szervizbe biztos megnézik neked. ha jövőhétig(12.től) ráér neked akkor megnézem... ráérek...majd jövő hétfőn eszedbe juttatom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február4, 2008 Megoszt Elküldve Február4, 2008 unixnál néztem, bosal levehető fejes, kulcsos, 64e bosal-flex, leszerelhető, csavaros fejes, 24e amúgy 20-tól vannak akár 105e-ig Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február4, 2008 Megoszt Elküldve Február4, 2008 na tessék ma tudtam volna menni, de maci megelőzött.. tehát az árak adottak, és a 24 ezres az szerintem korrekt ár. amugy meg: I LOVE SZTRÁJK :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február4, 2008 Megoszt Elküldve Február4, 2008 engem nem érint a máv. :) Viszont erre a % miatti sztrájkra inkább nem is gondolok, mert csak idegesít... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február4, 2008 Megoszt Elküldve Február4, 2008 engem érint lementem az álloásra és sehol semmi... jöttem is haza :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 nálunk 30 körül van a vontatós cucc és 12 körül szerelik fel, szal jo kis pénz meg tudsz spórolni ha magad rakod fel. alig várom már hogy javuljon az idő, veszem le a sajátomat, mert tiszta rozsda... még átmegy a kasznira is tőle. lekenem az egészet fémig alapozó, aztán jo kis orkánfesték. a korlátunk évekkel ezelőtt azzal volt lekenve, és fénylik szépen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 nálunk 30 körül van a vontatós cucc és 12 körül szerelik fel, szal jo kis pénz meg tudsz spórolni ha magad rakod fel. alig várom már hogy javuljon az idő, veszem le a sajátomat, mert tiszta rozsda... még átmegy a kasznira is tőle. lekenem az egészet fémig alapozó, aztán jo kis orkánfesték. a korlátunk évekkel ezelőtt azzal volt lekenve, és fénylik szépen :) Az enyém is rozsdás, asszem lepucolom fémtisztára, aztán cinkspray-t neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 jah, lehet magadnak felrakni, csak utána vizsga is kell a használatához. Pepe megoldását tartósabbnak gondolom a horog kezelését illetően. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 hát én meg annyira nem.... a spray mikronnyi réteget ad, hamar lekophat, anyaga az meglehet tartósabb, de az orkán festék nekem már bizonyított, és ecsettel festve biztos hogy vastagabb lesz a fedőréteg... mellesleg a hidat is azzal festettem le csak ugy sebtébe, rendesen nem volt időm aládolgozni se, szoval csak átt lett drotkefézve és le lett kenve. azóta lassan félév eltelt, és multhéten alánézve semmi baja :) majd X év mulva beszámolunk kinek mi sikerült :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 De tény hogy pl : c51 vagy s52 elég alapnak számít és nagyon sok dolgot tud amit csak a nagyobb pic-ek. Elég más világ a kettő :) Az említett BC-ben sem állta volna meg a helyét egy pic sem. amúgy sosem az alap c51-eket használom én sem, vannak nagyon jól kitalált verziói :) aztán meg ott az ARM7-es, amin most dolgozom, az meg még két lépés a tökély felé. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsiferi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Ha vonóhorgot szeretnék szerelni az autómra, melyik a legköltséghatékonyabb megoldás? Az utólagos beszerelésnél honnan veszik a villamos csatlakozóhoz szükséges jeleket (jelzől. fék stb.)? Nekem kb 35.000 volt decemberben. 20 körül vettem a horgot (zsu.hu) bosal, csavaros-levehető. Kompletten kéttem így kaptam hozzá csatlakozó aljzatot, amiben benne volt a kábel köteg is, ezzel simán a hátsó lámpához kell csatlakozni. Külön vettem hozzá irányjelző visszajelzőt kb 1500 Ft-ért egy ledes megoldást kaptam. A horog szerelését szerelő csinálta. Elvileg a vizsgánál kell róla műbizonylat ezért nem csináltam én. Amúgy nem egy ördöngösség. A visszajelző szerelést én oldottam meg, ezért egy kicsit kevesebb pénzt kért a szerelő (-5000 HUF), meg nem akartam hogy a műszerfalnál piszkáljanak, van ott egy-két vagyonvédelmi megoldás, amit nem kell látnia idegeneknek. Akkor gondolkoztam azon is, hogy a gyári beépített visszajelzőt kötöm be, de ahhoz irányjelző relét kellett volna cserélnem (~7.000 HUF), meg nagy valószínűséggel kábelköteget is a bajusz kapcsolóig. De ez a ledes visszajelző eddig szépen működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Elég más világ a kettő :) Az említett BC-ben sem állta volna meg a helyét egy pic sem. amúgy sosem az alap c51-eket használom én sem, vannak nagyon jól kitalált verziói :D aztán meg ott az ARM7-es, amin most dolgozom, az meg még két lépés a tökély felé. :) Mondjuk én baromi könnyen jártatom a számat, mert nem kellett komoly mcu :) Sok jófajta mcu van. Szerintem ráállás kérdése melyiket használod. Egyébként a BC a te találmányod? Szupi szerkezet! Kár hogy nem fér be a lanosba, meg más is a kapcsolóm, de hasonlógót akarok hamarosan csinálni! üdv josh Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Nekem kb 35.000 volt decemberben. 20 körül vettem a horgot (zsu.hu) bosal, csavaros-levehető. Kompletten kéttem így kaptam hozzá csatlakozó aljzatot, amiben benne volt a kábel köteg is, ezzel simán a hátsó lámpához kell csatlakozni. Külön vettem hozzá irányjelző visszajelzőt kb 1500 Ft-ért egy ledes megoldást kaptam. A horog szerelését szerelő csinálta. Elvileg a vizsgánál kell róla műbizonylat ezért nem csináltam én. Amúgy nem egy ördöngösség. A visszajelző szerelést én oldottam meg, ezért egy kicsit kevesebb pénzt kért a szerelő (-5000 HUF), meg nem akartam hogy a műszerfalnál piszkáljanak, van ott egy-két vagyonvédelmi megoldás, amit nem kell látnia idegeneknek. Akkor gondolkoztam azon is, hogy a gyári beépített visszajelzőt kötöm be, de ahhoz irányjelző relét kellett volna cserélnem (~7.000 HUF), meg nagy valószínűséggel kábelköteget is a bajusz kapcsolóig. De ez a ledes visszajelző eddig szépen működik. Nekem is egy ilyen utólagos dobozka van, csak én betettem a műszerfal mögé, a LED-et kivezettem belőle és beraktam a gyári visszajelző helyére egy kibelezett izzófoglalattal. Így ott világít, ahol a gyári, és nincs az a csúnya doboz látható helyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Nekem is egy ilyen utólagos dobozka van, csak én betettem a műszerfal mögé, a LED-et kivezettem belőle és beraktam a gyári visszajelző helyére egy kibelezett izzófoglalattal. Így ott világít, ahol a gyári, és nincs az a csúnya doboz látható helyen. nekem sajnos aza dobozka nem működik jol, mert ha rá van aksztva egyutánfutó, akkor is csak egyet villan.... hol van a gyári helye???az visszajelzőjének? am nekem nem dobozos lesz, mert azt lecserélem, és egy ilyen csőalaku amire tekerni kell a vezetéket, és azzal kell hangolni. elvileg két olyan csövet kasz egy csomagba és a relékhez kell kötni, egyiket egyik másikat másikoldali indexhez, de kitaláltunk egy olyan megoldást, hogy az index fő áramkörébe rakjuk, és akkor csak egy kell, és az is ugyan ugy terhelés növekedésére kapcsolódik :) az eljárás kicsit több saruba kerül, de egyszerűbb a ahngolás, meg kevesebbet kell kötözgetni. két olyan saru kell mint a biztinek a vége, meg két olyan, ami a bizti táblában van, meg egy olyan saru amivel testet lehet neki adni. az áramkörnek van egy pár vezetéke, ami a biztitáblába megy, meg egy másik ami a ledhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Az enyém is rozsdás, asszem lepucolom fémtisztára, aztán cinkspray-t neki. Ha már leszerelted, inkább horganyoztasd le! Fillérekbe kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Ha már leszerelted, inkább horganyoztasd le! Fillérekbe kerül. nem rossz megoldás kérdéses mennyi az a filléres tétel, iletve azt se árt szemelőtt tartani ha megsérül a horganyréteg gyoraban fog rohadni mint bármi, mert beindul a galván korrózió. ama műbizonylat téma hogy is van? a felszerelésről is kell valami papir, vagy csak magáróla cuccrol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsiferi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Nekem is egy ilyen utólagos dobozka van, csak én betettem a műszerfal mögé, a LED-et kivezettem belőle és beraktam a gyári visszajelző helyére egy kibelezett izzófoglalattal. Így ott világít, ahol a gyári, és nincs az a csúnya doboz látható helyen. Ezen is gondolkoztam, de aztán nem piszkáltam a km-órát, én a műszerfalt takaró keretbe fúrtam be a ledet. A doboz nálam is el van téve a kormány burkolat alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Ezen is gondolkoztam, de aztán nem piszkáltam a km-órát, én a műszerfalt takaró keretbe fúrtam be a ledet. A doboz nálam is el van téve a kormány burkolat alá. képet arrol hol van a visszajelző!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsiferi Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 nem rossz megoldás ama műbizonylat téma hogy is van? a felszerelésről is kell valami papir, vagy csak magáróla cuccrol? A horoghoz kaptam gyártói műbizonylatot, amin volt hely a szerelő aláírásának, pecsétjének. A vizsga után visszakaptam a papírt, rajta volt a szerelő és a közlekedési felügyelet pecsétje is. Szóval megnézték hogy rendben van -e. Persze el lehet képzelni olyat is, hogy te szereled de szerelő lepcsételi valami kis apróért, de én nem akartam ezzel vacakolni, ráadásul decemberben nem volt kedvem az udvaron bütykölni. Ráadásul ettől kezdve azért a szerelő felelőssége is ott van, ha valami baj történik, pl. leszakad a horog a futóval együtt és balesetet okoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 A horoghoz kaptam gyártói műbizonylatot, amin volt hely a szerelő aláírásának, pecsétjének. A vizsga után visszakaptam a papírt, rajta volt a szerelő és a közlekedési felügyelet pecsétje is. Szóval megnézték hogy rendben van -e. Persze el lehet képzelni olyat is, hogy te szereled de szerelő lepcsételi valami kis apróért, de én nem akartam ezzel vacakolni, ráadásul decemberben nem volt kedvem az udvaron bütykölni. Ráadásul ettől kezdve azért a szerelő felelőssége is ott van, ha valami baj történik, pl. leszakad a horog a futóval együtt és balesetet okoz. köszi hát akkor az otthoni szerelgetés nem járja.... elviekben akkor tthon nem is szabadna leszedni és ujrafesteni se.... Fpepe te hogy fogod megoldani azt, hogy a csatlakozót levedd??? nekem egybehegesztett van még rajta... nem akarom kikötögetni, mert ha elkeverek valami szálat abbol galiba van, de lehet mégis ez lesz a megoldás... ha nem lesz kedven szétkötni azon gondolkozok hogy a tartóját egy helyen átvágom, és ki tudom huzgálni a vezetékeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 nekem sajnos aza dobozka nem működik jol, mert ha rá van aksztva egyutánfutó, akkor is csak egyet villan.... hol van a gyári helye???az visszajelzőjének? am nekem nem dobozos lesz, mert azt lecserélem, és egy ilyen csőalaku amire tekerni kell a vezetéket, és azzal kell hangolni. elvileg két olyan csövet kasz egy csomagba és a relékhez kell kötni, egyiket egyik másikat másikoldali indexhez, de kitaláltunk egy olyan megoldást, hogy az index fő áramkörébe rakjuk, és akkor csak egy kell, és az is ugyan ugy terhelés növekedésére kapcsolódik :) az eljárás kicsit több saruba kerül, de egyszerűbb a ahngolás, meg kevesebbet kell kötözgetni. két olyan saru kell mint a biztinek a vége, meg két olyan, ami a bizti táblában van, meg egy olyan saru amivel testet lehet neki adni. az áramkörnek van egy pár vezetéke, ami a biztitáblába megy, meg egy másik ami a ledhez. Elvileg ha szétkapod a dobozkát akkor lehet hangolni ezt is! Ki fogod találni ha szétszeded csak a tekercset kell a reedel arrébb csúsztatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 reedel micsoda? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 nem rossz megoldás kérdéses mennyi az a filléres tétel, iletve azt se árt szemelőtt tartani ha megsérül a horganyréteg gyoraban fog rohadni mint bármi, mert beindul a galván korrózió. A galván horganyzás pár száz forint lehet és sokkal tartósabb mint a festék. Ha valakinek van tűzi horganyzási lehetősége/elérhetősége az meg még sokkal tartósabb. Ha pedig valaki "örökéletű" vonóhorgot akar magának akkor a horganyzott vasat szintereztesse le! Az még a jövő századot is kibírja (ha van erre egyáltalán szükség). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts