mackosajt Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 ... És persze van még rengeteg apróság, de fél kilók senkit sem érdekelnek feltételezésem szerint. Tsz cartárs pont az olyanokra bukik! Úgyhogy ha tudod, azt is tedd közzé! :huh: (hidd el, igen csak meglepődnél, ha tudnád, miket megtett a kilók leküzdése ellen. :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 '95 C14SEdan 1005 kg. Pár éve még haragudtam azért a 6 kg-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 Tsz cartárs pont az olyanokra bukik! Úgyhogy ha tudod, azt is tedd közzé! :huh: (hidd el, igen csak meglepődnél, ha tudnád, miket megtett a kilók leküzdése ellen. :lol: ) Mire gondolsz pontosan? Csak nem ezekre? - sörhas enyhe zsírfelesleggel: +13kg - túlsúlyos feleség: +16kg - elrejtett szerető a csomagtartóban: +50kg - csocsóasztal a hátsó ülésen: +9kg - tartalék Metabond olaj: +1kg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 ez az utcso jo volt :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 Mire gondolsz pontosan? Csak nem ezekre? - sörhas enyhe zsírfelesleggel: +13kg - túlsúlyos feleség: +16kg - elrejtett szerető a csomagtartóban: +50kg - csocsóasztal a hátsó ülésen: +9kg - tartalék Metabond olaj: +1kg :huh: nem. pl. gyári kp.zár tömege, gyári ablakemelő(kézi vs elektromos) tömege. bár ezek azért gondolom mégsem vannak meg neked. :lol: ui: az a túlsúlyos feleség nem 160 akarna lenni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 pl. gyári kp.zár tömege, gyári ablakemelő(kézi vs elektromos) tömege. bár ezek azért gondolom mégsem vannak meg neked. :huh: Az Affordable, a Family (Dream), illetve a Comfort felszereltségi szintek mellett biztosan meg tudom még adni a GL, a GLS, a CDX és a Club változatok tömegadatait, továbbá a GSi-tömegadatokat. A felszereltségi szintekből is lehet következtetni egyes alkatrészek tömegére. Megnézem majd a kisebb alkatrészek adatait is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 ui: az a túlsúlyos feleség nem 160 akarna lenni? :huh: Nem, hiszen csak a többlettömeget kérdeztétek, a hasznos teherrel mindig számolni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Nem, hiszen csak a többlettömeget kérdeztétek, a hasznos teherrel mindig számolni kell. 160 kilós feleség nálad hasznos teher? :lol: :) :) :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 160 kg vel az igencsak tulsulyos... még 90 el is ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 ... És persze van még rengeteg apróság, de fél kilók senkit sem érdekelnek feltételezésem szerint. Köszi. Van pár érdekes dolog ezek közt is. Mennyire hiteles adatok ezek? De Macisajtnak igaza van. :huh: A nagyobb tételek közül érdeklene még a különböző motorok és váltók tömege, de lényegében bármi jöhet. Mondjuk ami van az enyémben és könnyen szedhető azokat már megméregettem nagyjából. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Köszi. Van pár érdekes dolog ezek közt is. Mennyire hiteles adatok ezek? De Macisajtnak igaza van. :huh: A nagyobb tételek közül érdeklene még a különböző motorok és váltók tömege, de lényegében bármi jöhet. Mondjuk ami van az enyémben és könnyen szedhető azokat már megméregettem nagyjából. :lol: mint pl a rendszámtáblatartó hátul ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 mint pl a rendszámtáblatartó hátul ? :huh: Például. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Például. :huh: azt egyébként én is meg fogom csinálni hamarosan, de nekem a csörgés miatt nem a sulycsökkenés végett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 tápió te nem tudsz létrehozni topikot?? létrehozhatnál egyet pl "1.4 esek" névvel vagy valami hasonlóval. vagy valamelyik másik 1.4 es kolléga?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Mennyire hiteles adatok ezek? De Macisajtnak igaza van. :huh: A nagyobb tételek közül érdeklene még a különböző motorok és váltók tömege, de lényegében bármi jöhet. Mondjuk ami van az enyémben és könnyen szedhető azokat már megméregettem nagyjából. :lol: A leírt adatok szerintem hitelesek, mert az Opeltől származnak. Sok adatot megtalálsz Te is a kezelési kézikönyv végén, szerelési kézikönyvekben vagy az interneten. A motorok és a váltók tömege külön nekem nincs meg, csak azt tudom Neked megmondani, hogy az adott motortípusnál (és az ahhoz kapcsolódó váltónál) mennyivel több az autó teljes tömege egy másikhoz Astra F típushoz képest. Egyes motorok és váltók tömegadatát megtaláltam az opelforum.de-n, de azok nem hivatalos adatok, hanem házi mérések eredményei. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 tápió te nem tudsz létrehozni topikot?? létrehozhatnál egyet pl "1.4 esek" névvel vagy valami hasonlóval. vagy valamelyik másik 1.4 es kolléga?? Tudnék, de minek? Legyen 1.6, 1.8, 2.0 is? Meg 3, 4, 5 ajtós? Meg....? :huh: Nekem tetszik a fórum mostani struktúrája. Legalábbis nagyjából. Még most is van néhány felesleges topik, meg néhány amit át lehetne nevezni. De ez már nem az én hatásköröm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 A leírt adatok szerintem hitelesek, mert az Opeltől származnak. Sok adatot megtalálsz Te is a kezelési kézikönyv végén, szerelési kézikönyvekben vagy az interneten. A motorok és a váltók tömege külön nekem nincs meg, csak azt tudom Neked megmondani, hogy az adott motortípusnál (és az ahhoz kapcsolódó váltónál) mennyivel több az autó teljes tömege egy másikhoz Astra F típushoz képest. Egyes motorok és váltók tömegadatát megtaláltam az opelforum.de-n, de azok nem hivatalos adatok, hanem házi mérések eredményei. Nekem még nem tűnt fel, hogy a szerelési könyvben lennének tömegadatok. Persze ez nem jelenti, hogy nincsenek is. :huh: Németül sajnos nem tudok olyan nagyon, így nem is bújom a .de-s oldalakat, ha nem kell feltétlenül. Amúgy sem életbevágó. Azért köszi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 hát én csak arra gondoltam, hogy az 1.4 topikban az 1.4 es kollégák irkálhatnának tapasztalatokat, átalakításokatstb... tény hogy egy két épphogy élő topik is van, na majd talán eccer én :huh: a tiszauji sráccnak van egy astra elsőrész, abban benne van az a kárpita tűzfalon, elkövetkező pár napban megyek hozzá, esetleg valakinek kellene?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január19, 2008 Megoszt Elküldve Január19, 2008 Nekem még nem tűnt fel, hogy a szerelési könyvben lennének tömegadatok. Persze ez nem jelenti, hogy nincsenek is. :huh: Németül sajnos nem tudok olyan nagyon, így nem is bújom a .de-s oldalakat, ha nem kell feltétlenül. Amúgy sem életbevágó. Azért köszi. :lol: Nem az Etzold-könyvre gondoltam, ha arra utalsz. Egyébként sosem lehet tudni, hogy milyen adatokra bukkansz teljesen véletlenül: az 1996-os kiadású Opel Astra-füzet (Kiméra könyvek sorozat) végén például fel vannak tüntetve 1991 és 1995 között az egyes típusok árai, majd két táblázatban mintegy 40 gyári alkatrész akkori ára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve Január20, 2008 Megoszt Elküldve Január20, 2008 Meghívó Kenéstechnikai alapképzés, termékismertető és marketing képzés Solton 2008 Jan. 26.-án. Kenéstechnikai alapismereti és marketing képzés, átfogó termékismertetővel. A képzésen átfogó ismereteket szerezhet a kenőanyagok működéséről a megfelelő kenőanyagok kiválasztásához. Bemutatjuk a METABOND adalékok hatását a kenési rendszerekben, megnézhetjük milyen hatást gyakorol a fenntartási, üzemeltetési költségekre, élettartamra. A termékismertetőnkön átfogó ismeretet szerezhet termékeinkről, használatukról. Marketing képzésünkön megismerheti hálózatunk működését, a hálózatban rejlő lehetőségeket, valamint elsajátíthat közvetlen értékesítési és ajánlási technikákat is. Minden érdeklődőt szeretettel várunk! A képzés önköltséges amely az útiköltség és a helyben elfogyasztott ebéd (ebéd kb.:2000Ft) költsége! A részvételi szándékát kérjük mielőbb jelezze!A képzés helye Solt Halászcsárda Bartók Béla út 2. A képzés 10 órától várhatóan 18 óráig tart. További információ és jelentkezés: Halász Miklós Tel.:20/556-2196 e-mail: halaszm@tolna.net www.technoline.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január21, 2008 Megoszt Elküldve Január21, 2008 a tiszauji sráccnak van egy astra elsőrész, abban benne van az a kárpita tűzfalon, elkövetkező pár napban megyek hozzá, esetleg valakinek kellene?? Persze! Occsóért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január21, 2008 Megoszt Elküldve Január21, 2008 Meghívó Nem semmi, hogy ilyen ebédelős bemutatókat is szervez valaki :huh: Annyiból ajánlanám, hogy az a csapágygörgős-gépes bemutató tényleg hasznos, testközelből lehet látni a különbséget az adalékolt és sima olaj között. Sőt, ezzel a géppel hasonlítottunk már össze metabond és más minőségi olajat, nem kell mondanom ugye, melyik lett jobb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január21, 2008 Megoszt Elküldve Január21, 2008 Nem semmi, hogy ilyen ebédelős bemutatókat is szervez valaki :lol: Annyiból ajánlanám, hogy az a csapágygörgős-gépes bemutató tényleg hasznos, testközelből lehet látni a különbséget az adalékolt és sima olaj között. Sőt, ezzel a géppel hasonlítottunk már össze metabond és más minőségi olajat, nem kell mondanom ugye, melyik lett jobb :) Melyik :huh: ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január21, 2008 Megoszt Elküldve Január21, 2008 Melyik :huh: ? Amelyiket azóta is használom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január21, 2008 Megoszt Elküldve Január21, 2008 Amelyiket azóta is használom :huh: Meg én is? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts