hening Elküldve Január13, 2008 Megoszt Elküldve Január13, 2008 Köszi, erre nem is gondoltam. Arra, hogy a másik felhasználó nevet hogyan érhetem el, van vmi javaslatod? Ha tudmám az enyém volt-e, az egyiket lehetne törölni. Sztem írj az Admin-nak egy szívhezszóló hozzászólást a kérdések/kérések topicba, ott ecseteldd a dolgot, biztosan segítenek majd. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január13, 2008 Megoszt Elküldve Január13, 2008 Elnézést az érintett Cartársaktól, hogy jóváhagyásuk nélkül ajánlom az oldalaikat, de úgy gondolom, hogy elismerés nekik, ha mások is profitálnak a munkájukból, és haszonnal böngészik az interneten közzétett anyagaikat. Persze.. semmi gond.. azért tettem fel én is.. bár csak 1-2 alapvetőbb dolog van, amit gyakorlatilag 0 hozzáértéssel is meg lehet csinálni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január13, 2008 Megoszt Elküldve Január13, 2008 Tudtok olyan budapesti üzletet ajánlani, ahol Protec termékeket árulnak? Nem akarok internetről rendelni... Én asszem anno Innen hivtam fel egy ürgét.. kérdezte merre lakok.. erre mondott egy asszem Pug márkaszervizet a szentmihályin (15.ker) én ott vettem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 A nagy súly az lenne, de ezek könnyűek. :huh: Szigetelés más téma. Ott az az elsődleges szempont. Az hogy jó hővezető legyen csak hab a tortán. Utánanézek én ezeknek a kerámiáknak majd. "A korszerű műszaki kerámiák fémek és átmeneti fémek oxidjaiból, nitridjeiből, boridjaiból, karbidjaiból, illetve ezek elegyeiből felépülő szerkezeti anyagok. A kerámiákban fémes, ionos és kovalens kötések egyaránt megtalálhatók, így azok alkalmasak különleges tulajdonságok, tulajdonságkombinációk megvalósítására (1. ábra). Általában kemények, kopásállóak, nagy a mechanikai szilárdságuk. Mindehhez nagy termikus és kémiai stabilitás, továbbá kis sűrűség társul. Legtöbbjük jó elektromos- és hőszigetelő, néhány képviselőjük azonban - a nagy elektromos ellenállás mellett - nagyon jó hővezető. Egyes típusaik szupravezetők, mások félvezető sajátságok hordozói. Még továbbiak ferromágneses vagy piezoelektromos tulajdonságokat mutatnak. Bizonyos korszerű műszaki kerámiák jó dielektrikumok, mások biokompatibilisak lehetnek. " :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 "A korszerű műszaki kerámiák fémek és átmeneti fémek oxidjaiból, nitridjeiből, boridjaiból, karbidjaiból, illetve ezek elegyeiből felépülő szerkezeti anyagok. A kerámiákban fémes, ionos és kovalens kötések egyaránt megtalálhatók, így azok alkalmasak különleges tulajdonságok, tulajdonságkombinációk megvalósítására (1. ábra). Általában kemények, kopásállóak, nagy a mechanikai szilárdságuk. Mindehhez nagy termikus és kémiai stabilitás, továbbá kis sűrűség társul. Legtöbbjük jó elektromos- és hőszigetelő, néhány képviselőjük azonban - a nagy elektromos ellenállás mellett - nagyon jó hővezető. Egyes típusaik szupravezetők, mások félvezető sajátságok hordozói. Még továbbiak ferromágneses vagy piezoelektromos tulajdonságokat mutatnak. Bizonyos korszerű műszaki kerámiák jó dielektrikumok, mások biokompatibilisak lehetnek. " Ok. Látom. Csak nem tudok mihez viszonyítani. Teljesen más az értelmezés, ha azt írják hogy az ezüsthöz képest vezeti jól a hőt vagy ha azt hogy a levegőhöz képest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 szerintem nem valamihez képest van írva, hanem általánosságban. Szóval ha így értelmezem, akkor inkább az elithez közelinek mondanám. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyszervolt Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Sziasztok! Nemtudja véletlen valaki, hogy lehet-e '94-es astrába hátsó fejtámlát aplikálni? Előre is köszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Nemtudja véletlen valaki, hogy lehet-e '94-es astrába hátsó fejtámlát aplikálni? Csak ha olyan támlát raksz bele, amiben van foglalata. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyszervolt Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Köszi, majd utánnanézek olyan van-e benne, vagy ha nem, akkor hogyan/mennyiért lehet szerezni olyat:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 Köszi, majd utánnanézek olyan van-e benne, vagy ha nem, akkor hogyan/mennyiért lehet szerezni olyat:) bontók, vatera, teszvesz stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 EPC témához: nekem IE7 alatt csinálta azt a hibát, amit korábban már linkeltem valahol nem látszódik a képernyő alsó része, kb. a felétől Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 EPC témához: nekem IE7 alatt csinálta azt a hibát, amit korábban már linkeltem valahol nem látszódik a képernyő alsó része, kb. a felétől De az a feltelepítős verzió volt, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 De az a feltelepítős verzió volt, nem? EPC-ből föbbféle lehetőség is van? Érdekelne a másik, mert a torrentesletöltős nekem nem töltődik le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 EPC-ből föbbféle lehetőség is van? Érdekelne a másik, mert a torrentesletöltős nekem nem töltődik le. Először is üdv a klubtagok között. :huh: A másik pedig EZ. Popupot engedélyezdd, kell hozzá java, meg vmi proquest nevű képmegjelenítő modul, amit le is tudsz tölteni onnan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január15, 2008 Megoszt Elküldve Január15, 2008 a telepítős is jó volt egy ideig, aztán valami volt az online verzió megy Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Tehát a CO2 szempontba ne vonjunk be esőerdő kiírtást, mert semmi köze hozzá. A kibocsátott gázok viszont nagyságrendekkel jobbak ebből a szempontból. Az M0 körgyűrűnél két nagy probléma van, és egyik sem a tervekkel. Az egyik hogy a kisajátítások több mint 10 évig tartottak, mert a spekulánsok politikai hátszéllel erre a területre is lecsaptak, és eddig tartott a kiegyezés velük, persze iszonyú pénzmagok mennek el emiatt. Mielőtt a moderátorok kidobnának bennünket, áthozom a témát. Az édesvíz készlettel kapcsolatban egyáltalán nem értünk egyet, de ezen nem fogunk összeveszni. Az erdőtüzek által a légkörbe juttatott szén-dioxid mennyiségét a fosszilis tüzelőanyag elégetéséből származó kibocsátás 40%-ára becsülik. Az esőerdők kiirtásának a metódusát hadd ne írjam le itt, de mindenki el tudja képzelni, hogy nem favágók állnak neki egyesével kivágni a fákat, és kitépkedni az aljnövényzetet. A lényeg, hogy az erdőtűznél az erdőirtásra is gondolni kell, és nemcsak óriási mennyiségű szén-dioxid kerül a levegőbe, hanem a bioszféra szén-dioxid megkötő képessége is csökken. (Lásd erről: http://index.hu/tudomany/fire7979/) Egyáltalán nem a bioetanol hazai termelési lehetőségeit vitatom tehát, csak azt állítom, hogy ha a bioetanol világszintű termelése és az esőerdők kiirtása között a cikkben leírtak szerint ilyen mértékű kapcsolat áll fenn (lásd még az előző hozzászólásomban leírt problémákat), akkor a kép sokkal összetettebb, mintsem hogy mindenkinek azonnal fel kellene sorakoznia a bioetanol előállítás támogatói mögé. Ismétlem: semmi problémám azzal, ha Magyarországon teret nyerne a bioetanol termelés, sőt, sok sikert kívánok minden magyar gazdának. Az M0-s körgyűrűvel kapcsolatban pedig éppen az általad leírt első pont a lényeg. A hírekben csak a "kötözködő" zöldekről hallani, de a mérvadó tanulmányok mindenhol kiemelik, hogy a körgyűrű megépítése nem a zöld érdekek miatt nem haladt eddig, hanem az egyéb problémák miatt. Ebbe az általad említett spekulánsok ugyanúgy beletartoznak, mint az általam említett önkormányzatok, amelyek részesedni, sőt profitálni akarnak a beruházásokból. Azért fontos ezt kiemelni, mert miközben a közvélemény tévesen azt hiszi, hogy a zöldek akadályozzák meg az építkezést, valójában rendkívül komoly politikai és gazdasági érdekek ütköznek nagypolitikai és helyi szinten egyaránt, milliók és milliárdok tűnnek el, és a körgyűrű befejezése pedig egyre távolabbi időpontra kerül. Hosszan ecsetelhetném az M3-as és M6-os eseteit, ahol szintén nem a zöldek késleltetik a megépítést, hanem politikai és gazdasági érdekek, de ott van a kőröshegyi-völgyhíd példája is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Személy szerint én azt csinálnám ezekkel az úgynevezett zöldekkel, hogy kiültetném őket egy egész hétre a hungária körút mellé, és odaláncolnám őket. Aztán utána legyen az a meggyőződésük, hogy ők bármi áron megakadályozzák az M0 építését... Én viszont inkább azokat a korrupt politikusokat, köztisztviselőket csukatnám le, akik kenőpénz fejében hoznak bizonyos döntéseket, és azokat a cégvezetőket, akik egy tender vagy pályázat megnyerése érdekében kenőpénzt adnak. Biztosan vannak fanatikus zöldek, akik nem a realitás talaján állnak, és nem képesek józanul mérlegelni az előnyöket és hátrányokat, de szívesebben ülök le tárgyalni egy fanatikus zölddel, mint egy velejéig korrupt döntéshozóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 A korrupció sajnos természetes jelenség, amíg emberek a döntéshozók. Ezen változtatni elég keveset lehet, bárhogy is szeretnénk. Abban igazad van, hogy nem csak a zöldek akadályozzák az M0 építését, példaképpen ott van a 3. kerület is, ahol politikai kérdést csinálnak a dologból, és a Fideszes többségű képviselőtestület ott tesz be, ahol tud. Sajnos ilyen világot élünk, nem az ország érdekeit nézik a vezetőink. Viszont az nem kérdés, hogy igenis a zöldeknek nagy szerep jutott a csúszásban, a maglódi résznél ugyanis semmi más probléma nem lett volna, ők indítják folyamatosan az eljárásokat, amik miatt csúszik az építkezés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2008 Megoszt Elküldve Január16, 2008 Az esőerdőket szerintem most vonjuk ki az egyenletből, mert részemről csak a hazai energiaszektor problémái érdekeltek. Hiába beszélünk Brazil gondokról, azokhoz semmilyen szinten semmi közünk. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 Ezt érdemes elolvasni: http://totalcar.hu/tesztek/astrased/ Nekem két rész tetszik különösen: 1. Amikor a 60 lóerős F Astra motorját erősnek és rugalmasnak minősíti a 90 lóerős H Astrához képest. 2. Nézzétek meg a két képet, amikor a termetes méretű Csikós beül "maga mögé" az autókba. A képeken egyértelműen úgy látszik, mintha a hátsó lábtér nagyobb lenne az F Astránál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 Én viszont inkább azokat a korrupt politikusokat, köztisztviselőket csukatnám le, akik kenőpénz fejében hoznak bizonyos döntéseket, és azokat a cégvezetőket, akik egy tender vagy pályázat megnyerése érdekében kenőpénzt adnak. Biztosan vannak fanatikus zöldek, akik nem a realitás talaján állnak, és nem képesek józanul mérlegelni az előnyöket és hátrányokat, de szívesebben ülök le tárgyalni egy fanatikus zölddel, mint egy velejéig korrupt döntéshozóval. És nemcsak a kenőpénz zavar, hanem a csalás is: http://www.vezess.hu/hirek/botranyos_utfelujitasok/12757/ Ha 34 útnál 580 millió forintról van szó, akkor 126 útnál mennyi pénzt csaltak el? Menjetek végig azokon a budapesti utakon, amelyeket a közelmúltban újítottak fel. Nem hiszem el, hogy a műszaki tartalom mindenhol megfelel a megrendelő szerződésben leírt elvárásainak. Ezeket az embereket kellene azonnal bíróság elé citálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 én nem tudom, mit vannak kiakadva azzal, hogy oldalra van a kormány, amig nem mondta valaki nekem fel se tünt, vezettem már 13 éves astrát is és a váltóval se volt semmi bajom, nézzék meg a rönőket, azokba hogy kell kutyulni a sebességet akár 2 éves korában is... szal csak ennyit a cikkről :huh: biztos jobb az uj, de ha megnézzük a korkülönbséget, ami cirka 20 év... mit csodálkozik ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 Ezt érdemes elolvasni: http://totalcar.hu/tesztek/astrased/ Nekem két rész tetszik különösen: 1. Amikor a 60 lóerős F Astra motorját erősnek és rugalmasnak minősíti a 90 lóerős H Astrához képest. 2. Nézzétek meg a két képet, amikor a termetes méretű Csikós beül "maga mögé" az autókba. A képeken egyértelműen úgy látszik, mintha a hátsó lábtér nagyobb lenne az F Astránál. Tök jó objektív cikk. Nekem tetszik. :lol: Abban meg igaza van, hogy nagyon gyengus a kicsi motor (kis dízel és kis benzines is) a H Astrában (1300-1400kg!). Én már vezettem 1.6-os H Astrát, és kb annak a dinamikája hasonló egy F astra C14NZ-éhez :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 Ezeket az embereket kellene azonnal bíróság elé citálni... Én azokat vinném bíróságra, aki így átvette a munkát (merthogy ennek van felelőse ugye). Ott kezdődik ugyanis a korrupció :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Január18, 2008 Megoszt Elküldve Január18, 2008 Én már vezettem 1.6-os H Astrát, és kb annak a dinamikája hasonló egy F astra C14NZ-éhez :huh: A tesztben szereplő 90 lóerős dízelről még elhiszem. Na de a 115 lóerős benzines is? Az már majdnem kétszer annyi ló, mint amennyi az én X14NZ-mben dobog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts