coupe Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Nem hiszem,hogy Coupe és az én hsz-om személyeskedés jellegű lett volna,inkább mindketten a magyar tuningkultúrára( :huh: létezik ilyen?) gondoltunk. Ez úgy is nekem szólt.Én felvállalom,hogy nem vagyok oda értük......Két 18éves majom akiknek 1db saját ötletük sincs :lol: :D :D
Zsoltee Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Minden ezzel kapcsolatos commentemet kiszerkesztettem. Nem akartam flame-t indítani. Szal vegyük úgy mintha nem mondtam volna semmit. Amikor megvettem a maszkot még a régi lámpáim voltak, amihez passzolt a maszk. Viszont amikor megvettem az Angel's-eket akkor nem is néztem a dátumokat hogy melyik autóhoz való az Angel's. Ez az én hülyeségem volt, nem Feryke vágott át. :huh:
mélykék76 Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Ha azt vesszük hogy nem jó a lámpádhoz akkor igen,mert pont azért adta el ő is :huh: .2500ft egy ugy maszk lehet vagy 5000ft mire megcsinálják olyanra mint a mostani,és a lámpádhoz való. :D :lol: Azt mondjuk nem vágom, hogy miért nem jó hozzá. Ez újabb fajta maszk nem ?
coupe Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Minden ezzel kapcsolatos commentemet kiszerkesztettem. Nem akartam flame-t indítani. Szal vegyük úgy mintha nem mondtam volna semmit. Már késő,mert az idézeteket nem tudod átszerkeszteni :D :huh: :lol: Abszolút nincs harag részemről,sőt :D
coupe Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Azt mondjuk nem vágom, hogy miért nem jó hozzá. Ez újabb fajta maszk nem ? Régi
mélykék76 Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Ezresé megveszem! :lol: Egy ezresért adok neked egy fehéret ami rácsos , de akkor felrakod a kocsira, max fényeztetheted :huh: Mr. Elvtelen :D :D
Zsoltee Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Ezen a képen talán látszik. Hogy az alatt a köralakú izé alatt ( bocs de nemtom mi a neve :lol: ) olajos minden és alatta van egy mélyedés, na ott gyűlik össze az olaj. Gondolom az menet közben rázkódik és elkezd lefolyni a blokk oldalán... :huh:
Zsoltee Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Ezresé megveszem! :huh: Fekete csirkerács van benne, a kedvenced tudom én. :D :lol:
opel16v Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Az pedig vagy a szelepfedél, vagy a vezérműház tömítés miatt van... a blokk még csak az alatt kezdődik :huh:
Zsoltee Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Az pedig vagy a szelepfedél, vagy a vezérműház tömítés miatt van... a blokk még csak az alatt kezdődik :lol: Ahogy Én ( mint hozzánemértő ) néztem Pont ott vannak a HF felfogató csavarok is. Ezen a képen talán látszik. :huh:
J0hnny Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Le kellene törölni,így elég nehéz megállapítani. Hogy a hf-nél eressze...hát elég hihetetlen. U.i.: a direktszürőt jól meggondoltad?
opel16v Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 A blokk az még bőven a gyertyavonal alatt kezdődik. A gyertyavonalban van a hengerfej, rajta a vezérműház (ez külön van), és azon a szelepfedél :huh:
Zsoltee Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Aham... Hát annyit tudok tenni az ügy érdekében hogy a lehető legkevesebbet használom a verdát és első dolgom az újévben az lesz hogy elviszem a szerelőszakihoz és megnézetem hogy hol az anyámba jön belőle az olaj. Itthon nem akarok belepiszkálni, mert nagy az esély rá hogy több kárt csinálok mint hasznot. :lol: J0hnny: Direktszűrő volt rajta amikor vettem, csak éppen egy 5000es dízeles turbós szörnyhöz méretezve. Azt lecseréltem erre a kicsire. Én megvagyok vele elégedve. Olvastam a neten hogy több levegő több szutyok, meg csak a hang miatt hiszem azt hogy jobban megy... De nekem tetszik hogy búg a motor amikor odalépek neki. Bár, még sima szűrős Astra-t nem vezettem, szal nemtom mi a különbség a kettő között hangban. A szerelő aki elvitte műszakira a kocsit, ugya gyári dobbal, aztmondta hogy szönryű hangja van a légszűrőnek és inkább rakjam vissza a gyárit. Gyárim nincs, marad ez. Sűrűbben mosom és olajozgatom és akkor talán nem tesz kárt. :huh: Találtam egy régi képet... Na az a légszűrő volt rajta. :D
FPepe Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Én az utolsó előtti képen nagyon úgy látom, hogy hátul pont azon a részen olajos a szelepfedél tömítés, máshol meg nem... sztem meg van vetemedve a szelepfedél, le kéne húzni marógépen az alját síkra.
J0hnny Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Tőlem azzal használod,amivel jólesik,de meglepődnél,hogy a gyári szűrővel mennyi pacit kapnál vissza.
opel16v Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Ha a szelepfedél tömítés cserénél nem lett rendesen megpucolva a vezérműház és a szelepfedél, akkor az is lehet baj.
Zsoltee Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 De már előtte is eresztett. Erre találta ki a szerelő hogy szelepfedél. Ugye amikor vittem lemosattam, tehát azt hogy honnan folyik azt nem lehetett látni. Aztmondta hogy kicserélte a szelepfedél tömítést. Nemtudja hogy megoldódott a probléma vagy nem. Nézzem a motort és ha még mindíg folyik akkor vigyem vissza.
J0hnny Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Ha a szelepfedél tömítés cserénél nem lett rendesen megpucolva a vezérműház és a szelepfedél, akkor az is lehet baj. Nem árt egy kis "pampuccal" is megkenni mindkét oldalát és lehetőleg lazán meghúzni a csavarokat,hf felrakás sorrenddel.
Zsoltee Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 A műszerfalon az olaj jelző mikor gyullad ki? Csakme amikor kintvoltam megnéztem a nívópálcát és nem sok mindent mutatott. Bár az autó egy kicsit hátrafelé dől, mert ilyen a garázs, lehet hogy az a gond. A műszerfalon a lámpa felvillan amikor gyújtást adok és elalszik menet közben... Szal elméletileg nem lehet olyan kevés benne. Csak nemtom hogy amikor már kigullad akkor mennyi maradt benne és hogy azzal meg lehet-e szépen ölni a mocit... :huh:
hening Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 A műszerfalon az olaj jelző mikor gyullad ki? Csakme amikor kintvoltam megnéztem a nívópálcát és nem sok mindent mutatott. Bár az autó egy kicsit hátrafelé dől, mert ilyen a garázs, lehet hogy az a gond. A műszerfalon a lámpa felvillan amikor gyújtást adok és elalszik menet közben... Szal elméletileg nem lehet olyan kevés benne. Csak nemtom hogy amikor már kigullad akkor mennyi maradt benne és hogy azzal meg lehet-e szépen ölni a mocit... :huh: Hát, ha hátrafelé dől az nem éppen szerencsés, vízszintesen kéne megnézni.
hening Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Nem árt egy kis "pampuccal" is megkenni mindkét oldalát és lehetőleg lazán meghúzni a csavarokat,hf felrakás sorrenddel. Mi az a "pampuc", szilikonos tömítő?
opel16v Elküldve December31, 2007 Elküldve December31, 2007 Akkor gyullad ki, amikor már az olajpumpa nem tud semmit felszívni a karterből, akkor már elég késő... Ellenőrizd azért sík terepen is a szintet!
Recommended Posts