Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem hiszem,hogy Coupe és az én hsz-om személyeskedés jellegű lett volna,inkább mindketten a magyar tuningkultúrára( :huh: létezik ilyen?) gondoltunk.

Ez úgy is nekem szólt.Én felvállalom,hogy nem vagyok oda értük......Két 18éves majom akiknek 1db saját ötletük sincs :lol: :D :D

Elküldve

Minden ezzel kapcsolatos commentemet kiszerkesztettem. Nem akartam flame-t indítani. Szal vegyük úgy mintha nem mondtam volna semmit.

Amikor megvettem a maszkot még a régi lámpáim voltak, amihez passzolt a maszk. Viszont amikor megvettem az Angel's-eket akkor nem is néztem a dátumokat hogy melyik autóhoz való az Angel's. Ez az én hülyeségem volt, nem Feryke vágott át. :huh:

Elküldve
Ha azt vesszük hogy nem jó a lámpádhoz akkor igen,mert pont azért adta el ő is :huh: .2500ft egy ugy maszk lehet vagy 5000ft mire megcsinálják olyanra mint a mostani,és a lámpádhoz való. :D :lol:

Azt mondjuk nem vágom, hogy miért nem jó hozzá.

Ez újabb fajta maszk nem ?

Elküldve
Minden ezzel kapcsolatos commentemet kiszerkesztettem. Nem akartam flame-t indítani. Szal vegyük úgy mintha nem mondtam volna semmit.

Már késő,mert az idézeteket nem tudod átszerkeszteni :D :huh: :lol:

Abszolút nincs harag részemről,sőt :D

Elküldve

1132594492K_p_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezen a képen talán látszik. Hogy az alatt a köralakú izé alatt ( bocs de nemtom mi a neve :lol: ) olajos minden és alatta van egy mélyedés, na ott gyűlik össze az olaj. Gondolom az menet közben rázkódik és elkezd lefolyni a blokk oldalán... :huh:

Elküldve
Az pedig vagy a szelepfedél, vagy a vezérműház tömítés miatt van... a blokk még csak az alatt kezdődik :lol:

Ahogy Én ( mint hozzánemértő ) néztem Pont ott vannak a HF felfogató csavarok is.

310877738K_p_001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezen a képen talán látszik. :huh:

Elküldve

A blokk az még bőven a gyertyavonal alatt kezdődik. A gyertyavonalban van a hengerfej,

rajta a vezérműház (ez külön van), és azon a szelepfedél :huh:

Elküldve

Aham... Hát annyit tudok tenni az ügy érdekében hogy a lehető legkevesebbet használom a verdát és első dolgom az újévben az lesz hogy elviszem a szerelőszakihoz és megnézetem hogy hol az anyámba jön belőle az olaj. Itthon nem akarok belepiszkálni, mert nagy az esély rá hogy több kárt csinálok mint hasznot. :lol:

J0hnny: Direktszűrő volt rajta amikor vettem, csak éppen egy 5000es dízeles turbós szörnyhöz méretezve. Azt lecseréltem erre a kicsire. Én megvagyok vele elégedve. Olvastam a neten hogy több levegő több szutyok, meg csak a hang miatt hiszem azt hogy jobban megy... De nekem tetszik hogy búg a motor amikor odalépek neki. Bár, még sima szűrős Astra-t nem vezettem, szal nemtom mi a különbség a kettő között hangban. A szerelő aki elvitte műszakira a kocsit, ugya gyári dobbal, aztmondta hogy szönryű hangja van a légszűrőnek és inkább rakjam vissza a gyárit. Gyárim nincs, marad ez. Sűrűbben mosom és olajozgatom és akkor talán nem tesz kárt. :huh:

7.jpg

Találtam egy régi képet... Na az a légszűrő volt rajta. :D

Elküldve

Én az utolsó előtti képen nagyon úgy látom, hogy hátul pont azon a részen olajos a szelepfedél tömítés, máshol meg nem... sztem meg van vetemedve a szelepfedél, le kéne húzni marógépen az alját síkra.

Elküldve

De már előtte is eresztett. Erre találta ki a szerelő hogy szelepfedél. Ugye amikor vittem lemosattam, tehát azt hogy honnan folyik azt nem lehetett látni. Aztmondta hogy kicserélte a szelepfedél tömítést. Nemtudja hogy megoldódott a probléma vagy nem. Nézzem a motort és ha még mindíg folyik akkor vigyem vissza.

Elküldve
Ha a szelepfedél tömítés cserénél nem lett rendesen megpucolva a vezérműház és a szelepfedél,

akkor az is lehet baj.

Nem árt egy kis "pampuccal" is megkenni mindkét oldalát és lehetőleg lazán meghúzni a csavarokat,hf felrakás sorrenddel.

Elküldve

A műszerfalon az olaj jelző mikor gyullad ki? Csakme amikor kintvoltam megnéztem a nívópálcát és nem sok mindent mutatott. Bár az autó egy kicsit hátrafelé dől, mert ilyen a garázs, lehet hogy az a gond. A műszerfalon a lámpa felvillan amikor gyújtást adok és elalszik menet közben... Szal elméletileg nem lehet olyan kevés benne. Csak nemtom hogy amikor már kigullad akkor mennyi maradt benne és hogy azzal meg lehet-e szépen ölni a mocit... :huh:

Elküldve
A műszerfalon az olaj jelző mikor gyullad ki? Csakme amikor kintvoltam megnéztem a nívópálcát és nem sok mindent mutatott. Bár az autó egy kicsit hátrafelé dől, mert ilyen a garázs, lehet hogy az a gond. A műszerfalon a lámpa felvillan amikor gyújtást adok és elalszik menet közben... Szal elméletileg nem lehet olyan kevés benne. Csak nemtom hogy amikor már kigullad akkor mennyi maradt benne és hogy azzal meg lehet-e szépen ölni a mocit... :huh:

Hát, ha hátrafelé dől az nem éppen szerencsés, vízszintesen kéne megnézni.

Elküldve
Nem árt egy kis "pampuccal" is megkenni mindkét oldalát és lehetőleg lazán meghúzni a csavarokat,hf felrakás sorrenddel.

Mi az a "pampuc", szilikonos tömítő?

Elküldve

Akkor gyullad ki, amikor már az olajpumpa nem tud semmit felszívni a karterből, akkor már elég késő...

Ellenőrizd azért sík terepen is a szintet!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.