Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ezt elfogadnám.Mindig tetszett a narancssárga(kpm-es színű :lol: ).Az ablakokat szolidan sötétíteném,és az övvonal feletti részt :tető,A,B,C oszlopok feketére festetném. :huh:

Ha meglesz még mikor az enyém roncsát eladom,ezt tuti megnézem!

KPM-es Astra

Úgy tudom, hogy az autópályák autói is ilyen színűek voltak régen.

Hogy 5 ajtós volt-e köztük azt nem tudom, de kombi biztos.

Link to comment
Megosztás:

500 ért 11 éves vagy 600 ért 5 éves, és mégis ez éri meg jobban, igy első ránézésre :lol:

egyénlént ez a feketére festés dolog jol állna neki szerintem is, Tom nak van festve az OFF gsi je csak neki kicsit lentebb van festve, ha jol emlékszem, neki ugy van hogy egész az oldalsó törésvonalig fekete. :D

én azt akarom megoldani az ezüstnyílon, hogy az A oszlopot fektére, tükrök feketék, és a szélvédőket közép vagy erős fekete fóliával lehuzni.

szerintetek??

11.jpg

Tatabányán néztem meg ezt az Astra-t ami a képen van még mielőtt megvettem volna a mostani sötétkéket és egy dolgot nem értettem azon az autón. Hogy lehetett úgy megcsinálni a fényezést hogy a felső narancssárga az tipp topp legyen, az alsó fekete meg egy kalap kaki. Szemetes volt, folyott jobbra balra, meg hólyagosodott a tank körül. Most esett le hogy linkeltétek ezt a sárga Astra-t. Gondolom ez is ilyen talpig narancs volt, csak alulra házilag ráfújtak feketét. Hát az olyan is lett. :huh: :D

Link to comment
Megosztás:

Ennyire azért nem sürgős,de azért köszi.

A roncsra még nem jelentkeztek! :huh:

ui.egyre többen vagytok Pécs környékéről. :lol:

Megnéztem.Van pár rozsdásodás, ezeket lefotóztam. A jobb oldali tükör repedt, bal első indexbúra törött. Összefutottam a mesterrel, mondtam neki, hogy vessen rá 1 pillantást. A motor könnyen indult, szépen járt(szerinte is). Az elosztó alatt olaj volt, de az elvileg, csak 1 tömítés.Rámértem az akksira.18V-ot mutatott 3000-es fordulaton, ami sok, de lehet, hogy csak a gyenge akksi miatt?? Az ülés oldalt kicsit ki van szakadva. A beltér nem leélt, elég tiszta. A képek majd többet mondanak.

DSC00080_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00081_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00082_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00083_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00085_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

185535373DSC00086_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00087_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00088_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem jelenik meg a kép.Nektek se?

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem.Van pár rozsdásodás, ezeket lefotóztam. A jobb oldali tükör repedt, bal első indexbúra törött. Összefutottam a mesterrel, mondtam neki, hogy vessen rá 1 pillantást. A motor könnyen indult, szépen járt(szerinte is). Az elosztó alatt olaj volt, de az elvileg, csak 1 tömítés.Rámértem az akksira.18V-ot mutatott 3000-es fordulaton, ami sok, de lehet, hogy csak a gyenge akksi miatt?? Az ülés oldalt kicsit ki van szakadva. A beltér nem leélt, elég tiszta. A képek majd többet mondanak.

http://kepfeltoltes.hu/view/071228/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/071228/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/071228/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/071228/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/071228/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/071228/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/071228/1855353...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/071228/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/071228/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

A 18 V akkor is sok. Sztem a szabályzó nem áll a helyzet magaslatán.

A kép nekem se jelenik meg, próbál a hozzászólásomban megjelenő linketket.

Link to comment
Megosztás:

A 18 V akkor is sok. Sztem a szabályzó nem áll a helyzet magaslatán.

A kép nekem se jelenik meg, próbál a hozzászólásomban megjelenő linketket.

Én is azért vittem multimétert, hogy megnézzem. Akkor az ezek szerint nem jó.

A kép feltöltésére nyomtam, nem értem, hogy mi lehet a gond.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem.Van pár rozsdásodás, ezeket lefotóztam. A jobb oldali tükör repedt, bal első indexbúra törött. Összefutottam a mesterrel, mondtam neki, hogy vessen rá 1 pillantást. A motor könnyen indult, szépen járt(szerinte is). Az elosztó alatt olaj volt, de az elvileg, csak 1 tömítés.Rámértem az akksira.18V-ot mutatott 3000-es fordulaton, ami sok, de lehet, hogy csak a gyenge akksi miatt?? Az ülés oldalt kicsit ki van szakadva. A beltér nem leélt, elég tiszta. A képek majd többet mondanak...

Nem tűnik olyan rossznak, ha nem sajnálsz tőle némi kasztnimunkát. Az ajtót cserélni kéne, a többi sztem javítható. Ez a logó a díszlécen az Opel 100 éves jubileumát jelenti? A motor nem tűnik nagyon elhanyagoltnak, bár a gyújtáskábelek sztem nem hozzá valók. 18V nagyon sok, lehet, hogy a multiméter hülyéskedett csak. Álló motornál nem mértél rá?

Link to comment
Megosztás:

fu azért érdekes hogy ki tud rohadni egyik auto egy egy pontban, ahol a másik sose....

bár idő és garázs kérdése, biztos nagyban közrejátszik

enneka kpm esnek mennyi az ára??

most az hogy van a debreceni klubb, meg a többi ahhoz mi kelet a lelkes tagokon kivül???

ismerek errefelé pár F est és lehet benne is lennének a dolgokba.

Link to comment
Megosztás:

fu azért érdekes hogy ki tud rohadni egyik auto egy egy pontban, ahol a másik sose....

bár idő és garázs kérdése, biztos nagyban közrejátszik...

Lehet, hogy régebben megsérült valamitől, aztán elhanyagolták, nem javították ki a festést, és közben szép csendben ette a rozsda.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.