Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

harcban sose volt az.....

no de térjük vissza az álló fűésre.

meg kellene oldani...

meg én még olyat gondoltam, hogy az ülésre tehető 12 voltos fűtőszálas bigyó kellene...

ehhez kellene a középkonzol, mert azt nem tartom előnyösnek, hogy( főleg ha kettő van ) a gyári szivergyujtóba dugjam...

Link to comment
Megosztás:

harcban sose volt az.....

no de térjük vissza az álló fűésre.

meg kellene oldani...

meg én még olyat gondoltam, hogy az ülésre tehető 12 voltos fűtőszálas bigyó kellene...

ehhez kellene a középkonzol, mert azt nem tartom előnyösnek, hogy( főleg ha kettő van ) a gyári szivergyujtóba dugjam...

Johnny most rakott az övébe asszem ülésfűtést, kérdezd meg, hogy néz ki a dolog.

Link to comment
Megosztás:

de én nem akarok anyira belemélyedni a dologba.

ülést cserélni meg stb.

én csak egy bedugom a sziargyujtoba bekacsolom és melegedika párna dolgot akarok.

ugy tervezem, hogy beteszem az üléshuzat alá (csak nem gyullad ki) és a középkonzolba teszek egy egy szivargyujto aljzatot, és ugy fog üzemelni, nyáron meg ki is szedném.

Link to comment
Megosztás:

Bővebben!

Ha jól értem benne van az ülésfűtés kábele előre opelékhez méltón, csak az üli fűtőt kellet rátenni?

Nem hiszem,hogy a GL felszereltségben benne lett volna! :huh:

Mi egy irmscher kábelkötegét raktuk be.

Ez a jobb küszöbtől indul és az ülések alatt megy át a bal oldalra,a biztitábláig.

Ebből lóg ki a két csati,ami a GSi ülésben lévő fütőszálakhoz csatlakozik.

Ez magában az ülésben van benne,csak a vezetéke lóg ki alul.

Erre jön rá a csati és a váltókar után lévő tálca helyére pattintható gyári ülésfütéskapcsoló konzolocska.

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem,hogy a GL felszereltségben benne lett volna! :D

Mi egy irmscher kábelkötegét raktuk be.

Ez a jobb küszöbtől indul és az ülések alatt megy át a bal oldalra,a biztitábláig.

Ebből lóg ki a két csati,ami a GSi ülésben lévő fütőszálakhoz csatlakozik.

Ez magában az ülésben van benne,csak a vezetéke lóg ki alul.

Erre jön rá a csati és a váltókar után lévő tálca helyére pattintható gyári ülésfütéskapcsoló konzolocska.

No akkor keresni kell 12v-ot elhúzni a bizti tábláig, onnan a 2 első ülés alá, felhasítani az ülést, nagyanyó kiszuperált teafőzőjéből a fűtőszál kikap, ülésbe berak éés máár melegedhetünk is !! :huh:

Afenébe ! Szóval eccerűbb teszkós szivargyújtós ülésfűtést xerválni. Igaz jóha csak 1 évig bírjaa :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az klassz. Én még ott tartottam, hogy benne van a köteg, aztán annyi. De hogy már műxik az tök jó. Na és mennyire melegít?

Bekapcsolom és kb 1perc után már igen kellemes meleg van a derekamnál és a fenekem alatt! :huh:

Piszok jó,amikor beleülsz a jéghideg autóba.

Link to comment
Megosztás:

Bekapcsolom és kb 1perc után már igen kellemes meleg van a derekamnál és a fenekem alatt! :huh:

Piszok jó,amikor beleülsz a jéghideg autóba.

Jaja ülésfűtés rulez!Nekem mondjuk azt mondta a kárpitos, mikor újrahúzta a gyári Recaro-t, hogy vmi gagyit ne rakjunk bele, mert lehet, hogy gond lesz, úgyhogy nekem kimaradt.Egyébként utólag 10e. lett volna a minőségi ülésfűtő darabja.

így én is tescóssal nyomom.Tényleg a hideg kocsiban nagyon jól jön, hogy 1 perc múlva már érezhető a meleg.

Link to comment
Megosztás:

most mért bocs? elirtam igen :huh:

am azt én is tudom, hogy lengyeleknél készült, de egyáltalán nem vagyok tisztába vele, hogy milyen felszereltségük van, azt se tudom motorikusan milyenek voltak, nem sok claSSicot :lol: láttam még mondjuk 1,4 en kivül.

A Classic védelmében…

Az egyik leggyakoribb érv a Classicok ellen az szokott lenni, hogy azokat Lengyelországban szerelték össze, és minőségileg nem képviselnek olyan szintet, mint az elődeik. Magam is Classic-tulajdonos lettem/vagyok, és eddig semmilyen statisztikát nem találtam, ami alátámasztotta volna a fenti állítást. Sőt az Opel Astra F típushibái közül számos bosszantó dolog ki lett javítva vagy már a „ráncfelvarrott”, 1994/95-től gyártott modelleken, vagy az 1998-tól forgalmazott Classic típusokon. Erre vonatkozólag mindenkinek figyelmébe ajánlom a terjedelmes típushiba listát.

Arról értelmetlen dolog vitát nyitni, hogy egy rendelésre konfigurált autónak milyen a felszereltsége, mert az a mindenkori tulajdonos igényeitől és pénztárcájától függött (vö. ABS). Ha azt vesszük górcső alá, hogy az Opel az egyes felszereltségi szintekbe mit vett bele, akkor pedig egyértelműen a Classic a nyerő (különösen fejtámlák, légzsákok, színezett üvegek, harmadik féklámpa, szervokormány stb. terén). A motor állapota (nemcsak a kora, hanem a jobb minőségű motorolajok miatt is) és a rozsdásodásra való hajlam miatt pedig szerintem egyértelműen a Classic oldalára dől a mérleg serpenyője, bár ezek a modellek kétségkívül drágábbak is az 1998 előtt gyártott modellekhez képest.

Összehasonlításul: 2001 augusztusa után – hasonlóan a Classic II-nél alkalmazott üzletpolitikához –, tehát a forgalmazás utolsó szakaszában az Opel Astra Classicból két motortípust forgalmaztak már csak (1.4 és 1.6) három felszereltséggel. (Értsd: ez képezte a raktári készletet a legtöbb kereskedésben, és folyamatosan szűkítették a rendelhető kínálatot is.)

Az 1.4-eshez a "belépő" Start és a kicsivel jobb GL felszereltséget lehetett választani, az 1.6-oshoz pedig Familyt.

ASTRA CLASSIC START: tárcsafékek elől, dobfékek hátul, kétküllős kormánykerék, rádió előkészítés, harmadik féklámpa, oldalvédő díszlécek, színezett üvegek, belülről állítható külső visszapillantó tükrök, 5 1/2 Jx13 méretű acél keréktárcsák, ezüst színű dísztárcsák, 175/70 R13 méretű gumiabroncsok.

ASTRA CLASSIC GL: Astra Classic Start alapfelszereltség + légzsák a vezető- és utasoldalon, állítható magasságú vezetőülés, szervokormány, 4-küllős kormánykerék, központi zár.

ASTRA CLASSIC FAMILY: Astra Classic GL alapfelszereltség + utasoldali sminktükör, elektromos ablakemelők elől, fordulatszámmérő, ködfényszórók elől, részlegesen színezett lökhárítók, belülről állítható elektromos külső tükrök a karosszéria színére fényezett tükörházakkal.

Link to comment
Megosztás:

a többiekkel meg most kezdem és már fogják ők is birni a vérszipákolást :huh:

jana is vágja csak félrenézte párszor na :lol:

Novy! Miután nem vagyok sem moderátor, sem klubvezető, semmi sem jogosít fel, hogy Rólad vagy bárki máskor véleményt nyilvánítsak itt a fórumon, és legfőképpen nem akarlak sem Téged, sem bárki mást megbántani. Ám ahogy egyszer már leírtam: engem tényleg zavar, hogy Te a vesszőket, pontokat és nagybetűket feltűnően kerülöd, és néha még a nyelvtani szerkezeteid is hiányosak. Egyszerűen nehéz olvasni Téged, és néha kétszer-háromszor neki kell futnom a soraidnak. (Mások hozzászólásából tudom, hogy nem vagyok diszlexiás.)

Egyébiránt az a véleményem a témáról, hogy a több éve fórumozó és az esetek döntő többségében autószerelésben sokkal tapasztaltabb kollégáknak meg kell adni a nekik kijáró tiszteletet, különösen itt a fórumon, írásban. Haverkodni lehet egy Lurdy-találkozón négyszemközt, de ez egy nyilvános fórum, amit szinte bárki olvashat, a piszkálódás nem feltétlenül idevaló.

Elnézést a nyers véleményért, nem állt szándékomban senkit sem megbántani.

Link to comment
Megosztás:

Novy! Miután nem vagyok sem moderátor, sem klubvezető, semmi sem jogosít fel, hogy Rólad vagy bárki máskor véleményt nyilvánítsak itt a fórumon, és legfőképpen nem akarlak sem Téged, sem bárki mást megbántani. Ám ahogy egyszer már leírtam: engem tényleg zavar, hogy Te a vesszőket, pontokat és nagybetűket feltűnően kerülöd, és néha még a nyelvtani szerkezeteid is hiányosak. Egyszerűen nehéz olvasni Téged, és néha kétszer-háromszor neki kell futnom a soraidnak. (Mások hozzászólásából tudom, hogy nem vagyok diszlexiás.)

Maximálisan egyetértek!De nem csak Novy kollega lusta átolvasni,amit leír! :huh:

Link to comment
Megosztás:

jo jo tudom...

egyébként igyekszem értelmesen irni, csak néha fáradt is vagyok, néha meg direkt irom ugy, ahogy.

kötekedni, hülyéskedni meg többnyire azokkal szoktam, akikkel ugy vettem észre lehet is, akinél tévesen ítéltem meg, attol elnézést kérek.

Link to comment
Megosztás:

Nem azok 8000K-s Xenon égők egy Skoda Fabiaban. :huh:

Most már annyira olcsó a Xenon, hogy mindenki megveszi. Ma este lapátolom a havat, nézem vmi xenonos autó kepeszt az utca végén. Nézem. De mondom Trabi hangja van és nem tévedés ott feszített benne a 10000K-s xenon.Na mondom, a cucc annyit ér, mint a Trabi. :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Most már annyira olcsó a Xenon, hogy mindenki megveszi. Ma este lapátolom a havat, nézem vmi xenonos autó kepeszt az utca végén. Nézem. De mondom Trabi hangja van és nem tévedés ott feszített benne a 10000K-s xenon.Na mondom, a cucc annyit ér, mint a Trabi. :lol: :D

LoL, na az azért már mégis nevetséges... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.