Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

minek a bengásba??

most per pill joljön, mert szar a termo, meg akkor se jön rosszul, ha minusz 20 fokokban már egy melegitett mocit indítózol.

nem lenne ez rossz dolog, hidd el.

amugy meg a dizel jobban melegit nem??

jo a tádénak méginkább kell a bemelegítés, mert addig nem lehet vele csak finoman menni,de nem ártana egy benzinesnek sem.

Link to comment
Megosztás:

Én biztos nem sírnék, ha minusz 5 fokban csak beleülnék a kocsiba és csak úgy elindulnék :(

erről van szó

és nem is annyira nehéz egy ilyet házilag összeállítani.

kell egy formailag megfelelő merülőforraló egy hőfok kapcsoló, és egy tároló amibe beépíted.

Link to comment
Megosztás:

Én e nélkül is így csinálok... :(

Én is, azt a 2 percet meg kibirom, amíg elkezd fűteni. ;)

A dizilt meg azért írtam mert nekem is volt, és abba tényleg jól jött volna néha, mikor szolgálatból mentem haza, és -10 -15 fok volt, az autó meg le volt dermedve, és csak tekerte, de nem indult el.

Link to comment
Megosztás:

A ruszki ezt egyszerüen megoldotta.

Fütőszálbetét a víztérbe,230V-ba bedug,40-60fokon tartja a vizet egész éjjel.Reggel indítasz,fűtés meleg,motorolaj és víz meleg.

Milyen tipusú gépjárűről van szó, mert én sok orosz csodával találkoztam, de gyárilag még egyikben sem láttam. Az öreg IFA-kon voltak hasonló megoldások, de az is házilag készült (magyar találékonyság) :(

Link to comment
Megosztás:

hát jo 2 perc, de most gondolj bele abba hogy egyből megvan az a 60 fok :(

vagy több is

amugy igen a legeccerűbb megoldás a ruszki

amit én mondtam, az annyibol lenne jobb, hogy nem csak 60 fokra menne fel, hanem olyn 90re is akár, csak be kellene határolni a hőfok kapcsoloval a kikapcsolást.

Link to comment
Megosztás:

Johnny-t ismerve Ural vagy Kraz lehet :(

Nos azokban én nem láttam ilyent. Mind a 2 technikában előmelegítő kazán van. 1 dupla falú cső, a belső térben égetik el az üzemanyagot, ami felmelegíti a külső köpenyben levő hűtőfolyadékot. Az meleg égéstermék meg az olajteknőt melegítette. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nos azokban én nem láttam ilyent. Mind a 2 technikában előmelegítő kazán van. 1 dupla falú cső, a belső térben égetik el az üzemanyagot, ami felmelegíti a külső köpenyben levő hűtőfolyadékot. Az meleg égéstermék meg az olajteknőt melegítette. ;)

Bezony!És -20-ban is lazán müködött!No electrik,no para! :(

Link to comment
Megosztás:

kicsit elrobbansz meg kcsit megevett annyit az a melegítő, mint az 1,4es de - 20 ban is indult, ilyen volt az utastér fűtés is a roburokba

szép találmányok azok, de a legjobb a tajga rémének az álló fűtése, ami abbol áltt hogy egy petroleum lámpaszerű dolog az utastér közepén és annyi :(

ha nagyon remegtek és feldől közvetlen padlófűtés is volt, mert kiégett az egész kocsi ;)

Link to comment
Megosztás:

kicsit elrobbansz meg kcsit megevett annyit az a melegítő, mint az 1,4es de - 20 ban is indult, ilyen volt az utastér fűtés is a roburokba

szép találmányok azok, de a legjobb a tajga rémének az álló fűtése, ami abbol áltt hogy egy petroleum lámpaszerű dolog az utastér közepén és annyi :(

ha nagyon remegtek és feldől közvetlen padlófűtés is volt, mert kiégett az egész kocsi ;)

Tudod az orosz haditechnikánál nem nagyon volt kérdés az üza takarékosság, fő kérdés a hatékonyság volt, és ez akkor jó volt. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.