Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Azért egy C20NE-re nem nondanám, hogy gyenge... :(

hát attol függ:egyes helyzetekbe éreztem ha csak picivel lenne erősebb( mondjuk mint a gsi 16v) ;) akkor a szivem a helyén maradt volna nem pedig a torkomba(PL előzések BP-EN KIVÜL)

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk a kocsit te vezeted, te döntöd el milyen helyzetekbe mész bele ;)

Sti-vel is reprdukálható a fenti érzés :)

Hát PL: ha sokáig totojáznom kell :( és akkor jön az (előzés pont beférek még)cimü fejezet ;) asszony fogja a majrérudat már 80 nál én tolom neki 130 ig és tényleg volt hogy alig fértem be meg a para jobbrol( igy az egész) engem is néha megijeszt :D és ilyenkor jönne jol az a plusz gyári 35 loerő. :( sti?tán honda?

Link to comment
Megosztás:

Hát PL: ha sokáig totojáznom kell :( és akkor jön az (előzés pont beférek még)cimü fejezet ;) asszony fogja a majrérudat már 80 nál én tolom neki 130 ig és tényleg volt hogy alig fértem be meg a para jobbrol( igy az egész) engem is néha megijeszt :D és ilyenkor jönne jol az a plusz gyári 35 loerő. :( sti?tán honda?

Nem lehetséges, hogy ha lenne még + 35 lóerő, akkor még kiélezetebb helyzetekbe is belemennél ? ;)

Honda az vti, Subaru az sti :)

Link to comment
Megosztás:

bizony 60 loval én is ritkán kezdek előzésbe, addigra hátulrol ketten hárman megszöknek mire nekem elegendő hely lesz az előzéshez.

bár a héten jol kijött a lépés vagy kétszer, és egész kocsisort lőttem meg :( és kényelmesen visszajöttem.

Hát igen, nekünk nagyon meg kell gondolni. Én is ritkán előzök, gyakorlatilag csak akkor, ha szemből egyáltalán nem látok senkit jönni több km-en.

Link to comment
Megosztás:

Nem lehetséges, hogy ha lenne még + 35 lóerő, akkor még kiélezetebb helyzetekbe is belemennél ? :(

Honda az vti, Subaru az sti ;)

de valoszinü :( ;) :D akkor magasabbra raknám azt az elözési lécet :D meg tudod még az is benne van hogy loerö csaták mindig voltak köztem és sogorom között és ez mindig igy marad:Nekem volt egy kadett1.4 gt amivel majdnem megfogtam az ő 87 passatjat de nem sikerült igy megvettem ezt az astrát de közbe kigyulladt a kocsija és eladta.most megvette a corradot és megint elszállt minden reményem:most annyival könnyebb a dolgom hogy tudom ezt nem adja el soha igy van mihez viszonyitanom.(arrol nem is szolva mennyi pénz ment el auto vételekre és szerelésekre és már elég volt :) )

Link to comment
Megosztás:

Múltkor munkába menet, mikor ráhajtottam a sztrádára, ment előttem egy enyémhez hasonló korú OFF Fiesta, 1.8Diesel, csajok ültek benne 4-en. Azon a részen kicsit emelkedős a pálya. Mondom megelőzöm, mivel kicsivel lassabban ment, mint ami nekem optimális lett volna. Elkezdem előzni, erre gyorsítani kezd, mentünk egymás mellett. Padlógázzal nem tudtam megelőzni! Közben persze hátulról már villogtak nagyobb autóval. Nagynehezen befurakodtam eléjük, erre visszaelőztek, vihogás, mutogatás közepette. Jól van, gondoltam csak érjünk fel az emelkedő tetejére, ott megszűnik a diesel előnye (a nyomaték). Így is lett, felértünk, elhúztam mellettük úgy, hogy egy perc múlva már a tükörben se láttam. Ekkor nagyon szerettem volna, ha egy C20NE lenne a motorháztető alatt :(

Link to comment
Megosztás:

Múltkor munkába menet, mikor ráhajtottam a sztrádára, ment előttem egy enyémhez hasonló korú OFF Fiesta, 1.8Diesel, csajok ültek benne 4-en. Azon a részen kicsit emelkedős a pálya. Mondom megelőzöm, mivel kicsivel lassabban ment, mint ami nekem optimális lett volna. Elkezdem előzni, erre gyorsítani kezd, mentünk egymás mellett. Padlógázzal nem tudtam megelőzni! Közben persze hátulról már villogtak nagyobb autóval. Nagynehezen befurakodtam eléjük, erre visszaelőztek, vihogás, mutogatás közepette. Jól van, gondoltam csak érjünk fel az emelkedő tetejére, ott megszűnik a diesel előnye (a nyomaték). Így is lett, felértünk, elhúztam mellettük úgy, hogy egy perc múlva már a tükörben se láttam. Ekkor nagyon szerettem volna, ha egy C20NE lenne a motorháztető alatt :(

Velem nem jártál volna ilyen jól! ;)

Link to comment
Megosztás:

Múltkor munkába menet, mikor ráhajtottam a sztrádára, ment előttem egy enyémhez hasonló korú OFF Fiesta, 1.8Diesel, csajok ültek benne 4-en. Azon a részen kicsit emelkedős a pálya. Mondom megelőzöm, mivel kicsivel lassabban ment, mint ami nekem optimális lett volna. Elkezdem előzni, erre gyorsítani kezd, mentünk egymás mellett. Padlógázzal nem tudtam megelőzni! Közben persze hátulról már villogtak nagyobb autóval. Nagynehezen befurakodtam eléjük, erre visszaelőztek, vihogás, mutogatás közepette. Jól van, gondoltam csak érjünk fel az emelkedő tetejére, ott megszűnik a diesel előnye (a nyomaték). Így is lett, felértünk, elhúztam mellettük úgy, hogy egy perc múlva már a tükörben se láttam. Ekkor nagyon szerettem volna, ha egy C20NE lenne a motorháztető alatt :(

és ha már van C20Ne akor nagyon szeretnél egy C20XE-t ;)

Link to comment
Megosztás:

Gabi !

?ném, hogy vhol találkoztam a régebbi hozzászólásokban hogy te az ajtóba 2mm-es parketta alá való szivacsot akarsz tenni. Beletetted? Sokat csillapodott a zaj?

Nemrég felkerült a vasra 1 supersprint hátsó dob, és nagyon zavar, hogy 2800-3700-ig fordulatig olyan erős hangja van. Afölött elmúlik, de már akkor javában 140km/h felett vagyok :(

Már megvan, teljesen jól bevált ;)

Nagyon szépen szólnak vele az ajtóban levő hangszórók a mély tartományban :)

De én csak az ajtókba raktam, nemtom az astra csomitartóban hova hogyan lehetne applikálni, hogy

hatásos eredményt érj el vele.

Link to comment
Megosztás:

Már megvan, teljesen jól bevált :)

Nagyon szépen szólnak vele az ajtóban levő hangszórók a mély tartományban :(

De én csak az ajtókba raktam, nemtom az astra csomitartóban hova hogyan lehetne applikálni, hogy

hatásos eredményt érj el vele.

Hát ezaz, hogy mivel ez caravan :(

Most azt csináltam, hogy a hátsó oldalzsebet borítottam be. Mikor kipakoltam a zsebet akkor láttam, hogy semmilyen hangszigetelő nincs benne, a fém oldalfalat láttam. Most 1 réteg került oda bele a bal oldaliba ez van a kipuff felett, de még nagyon nem volt lehetőségem 3000fölé pergetni normális úton. Ami késik neem múlik !! ;)

Gondolom most, hogy hideg van nem lenne célszerű szétkapni az ajtót (bolha törések) .

Link to comment
Megosztás:

Gabi !

?ném, hogy vhol találkoztam a régebbi hozzászólásokban hogy te az ajtóba 2mm-es parketta alá való szivacsot akarsz tenni. Beletetted? Sokat csillapodott a zaj?

Nemrég felkerült a vasra 1 supersprint hátsó dob, és nagyon zavar, hogy 2800-3700-ig fordulatig olyan erős hangja van. Afölött elmúlik, de már akkor javában 140km/h felett vagyok :(

Van róla képed ?

Mennyibe került ?

Link to comment
Megosztás:

Sejtettem, hogy nem lesz olcsó :(

Azért majd csinálhatnár róla képet, hogy néz ki vele a kocsi valamikor.

Jajaaa majd mobillal lecsattintom ;)

Kell a kizárólagos forgalmazó címe?

Nekem naon kis mocim van nem is volt nekik raktáron, úgy gyártották le kint digó országban. De hamar meg lett asszem 2hét :)

Link to comment
Megosztás:

de valoszinü ;) :) :( akkor magasabbra raknám azt az elözési lécet ;) meg tudod még az is benne van hogy loerö csaták mindig voltak köztem és sogorom között és ez mindig igy marad:Nekem volt egy kadett1.4 gt amivel majdnem megfogtam az ő 87 passatjat de nem sikerült igy megvettem ezt az astrát de közbe kigyulladt a kocsija és eladta.most megvette a corradot és megint elszállt minden reményem:most annyival könnyebb a dolgom hogy tudom ezt nem adja el soha igy van mihez viszonyitanom.(arrol nem is szolva mennyi pénz ment el auto vételekre és szerelésekre és már elég volt :( )

Kedves RIC! Megértem az elkeseredettségedet ennyi sorscsapás után. Csak egyet nem értek: Mit vártál egy 300000 forintos autótól? Én helyből a dupláját költöttem rá. Mondhatnád, hogy annyiért már ezt meg azt lehetett volna venni. Igen, de az is egy HASZNÁLT AUTÓ lett volna, amire ahhoz, hogy tökéletes legyen, ugyancsak keményen költeni kellett volna. Akkor pedig az sem "annyiba" kerülne már. Senki sem azért adja el a használt autóját, mert éppen a legcsúcsabb formájában van a kocsi. Sajnos sokan (főleg fiatalok) abba a hibába esnek, hogy megvesznek egy tizenéves autót és azt várják tőle, hogy olyan állapotban legyen mint egy 3-4 éves. Nagyon ritka az ilyen jó fogás, szinte nincs is. (1 kivételről azért tudok, a vejem keresett egy Astrát vételre, és én kiszúrtam egy 13 éves fehér 1,4-es 82 lovas kombit egy kereskedőnél 72 ezer kilométerrel az órában. Aztán gumi évjárat -eredetiek voltak- alváz állapota, féktárcsák állapota, eredeti sértetlen festés alapján kiderült, hogy tényleg igaz. Ilyen csak a csodában van, de ez nem általános.)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.