mörfi Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 http://www.winterrowd.com/illusions/ tekerd fel a hangerőt :( jó van na, muszáj volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 sziasztok! Segítségeteket kérném, hogy a 93 astrámban elvileg amikor vettük benne volt a központi zár gyárilag. Na már most hallottam hogy mechanikus védelem ellen lehet az ajtókat reteszelni ezt hogyan lehet vagy központizáras tipusnál nem lehet? a bal első ajtónál a kulcsot csak 45 fokban tudom forgatni jobbra akkor zár, 45 fokba balra akkor nyit ? válaszaitokat előre is köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 sziasztok! Segítségeteket kérném, hogy a 93 astrámban elvileg amikor vettük benne volt a központi zár gyárilag. Na már most hallottam hogy mechanikus védelem ellen lehet az ajtókat reteszelni ezt hogyan lehet vagy központizáras tipusnál nem lehet? a bal első ajtónál a kulcsot csak 45 fokban tudom forgatni jobbra akkor zár, 45 fokba balra akkor nyit ? válaszaitokat előre is köszönöm!! Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik... ... és tudtommal csak a gyári központizárral. Az enyém pl. nem tudja. Viszont a Caravanban gyári van, az tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 De ezt tényleg csak a gyári kp zárnál lehet megtenni, az utólagosnál (sok ilyen, amit gyárinak hisz a tulaj) nincs ilyen funkció. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik. igen ez rendben van csak én nem tud fizikailag elforditani jobban a kulcsot Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 igen ez rendben van csak én nem tud fizikailag elforditani jobban a kulcsot Akkor a Tiéd valszeg nem gyári központi zár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 igen ez rendben van csak én nem tud fizikailag elforditani jobban a kulcsot Akkor ezek szerint ez a központi nem gyári berakás, hanem itthon az opel szalonba rakták bele Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Akkor ezek szerint ez a központi nem gyári berakás, hanem itthon az opel szalonba rakták bele Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
RIC Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 sziasztok lenne egy kérdésem bár biztos volt erröl vagy ilyesmiröl szo de sok idö lenne fellapozni azt a pár száz oldalt ami van a forumon.van egy f astrám c20ne hirtelen gázadásnál (pl:előzés besorolás stb. :( )ha eléri a kb 2100 as fordulatot elkezd rángatni (mintha PL: nem kapna benzint csak levegőt)ekkor kis játék a pedállal(finoman tartom azt a pontot) egészen 2500 ig és utána ujra megy mint a rakéta.A müszerfalon semmi visszajelzés hogy baj lenne (mint pl régen a jelado meghalt és azt jelezte)(ja: board compjuter nincs benne) ha valaki tudna erre a hibára választ adni azt megköszönném Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 sok dolog okozhatja... elkoszolódott folytószelepház, gyertya, gyertyakábel, rotor, elosztófedél, lambdaszonda... hogy párat említsek :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
RIC Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 a gyergyákat idén cseréltem, a gyujtokábelek ahogy láttam rendbe vannak.A lambdaszonda és folytoszelepház nem tudom mi :( (nem vagyok valami profi csak azt ismerem amivel találkoztam eddig:bocsi) ha a rotor lenne viszont akkor nem csak ekkor jelentkezne a fulladás(nem?)de azért megnézem csak ennek már más az elosztofedele mint PL a régi verdámnak (E KADETT)annak egyszerü volt:HA ott nem találok semmi hibát akkor valoszinü el kell vinnem megnézetni azt a két másik dolgot szerelőhőz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 sok dolog okozhatja... elkoszolódott folytószelepház, gyertya, gyertyakábel, rotor, elosztófedél, lambdaszonda... hogy párat említsek :( Gabi!Hogy hívják azt a potit,ami a szívó oldal hátulján van?Nem jut eszembe! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 szívó oldal hátulján?? gázpedál potirol tuk, de az nempont ott van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 Gabi!Hogy hívják azt a potit,ami a szívó oldal hátulján van?Nem jut eszembe! Folytószelep-potinak :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December20, 2007 Megoszt Elküldve December20, 2007 a gyergyákat idén cseréltem, a gyujtokábelek ahogy láttam rendbe vannak.A lambdaszonda és folytoszelepház nem tudom mi ;) (nem vagyok valami profi csak azt ismerem amivel találkoztam eddig:bocsi) ha a rotor lenne viszont akkor nem csak ekkor jelentkezne a fulladás(nem?)de azért megnézem csak ennek már más az elosztofedele mint PL a régi verdámnak (E KADETT)annak egyszerü volt:HA ott nem találok semmi hibát akkor valoszinü el kell vinnem megnézetni azt a két másik dolgot szerelőhőz? Ha nem sajnálod rá az 1300 forintot, -és eddig nem próbáltad- próbáld meg első nekifutásra az STP (vagy akár a WINNS) -benzines- injektor tisztítót! Ahogy mondani szoktam ártani nem használ, de lehet, hogy segít! Én két éve vettem a kocsimat és rángatott szegénykém, főleg alsó fordulatokon. Aztán a rendszeres használatuk után most már síma a motor járása mint a "Safhauzennek" :( ! Ha nem javul, még mindíg ráérsz ráugrani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 a gyergyákat idén cseréltem, a gyujtokábelek ahogy láttam rendbe vannak.A lambdaszonda és folytoszelepház nem tudom mi :( (nem vagyok valami profi csak azt ismerem amivel találkoztam eddig:bocsi) ha a rotor lenne viszont akkor nem csak ekkor jelentkezne a fulladás(nem?)de azért megnézem csak ennek már más az elosztofedele mint PL a régi verdámnak (E KADETT)annak egyszerü volt:HA ott nem találok semmi hibát akkor valoszinü el kell vinnem megnézetni azt a két másik dolgot szerelőhőz? Gyertyák milyenek lettek? Nem mindegy az sem... A lambdaszonda a kipufogón van, az oxigén tartalmat méri a kipuffgázban. A folytószelepház a pillangószelep (folytószelep) háza (amit a gázpedállal mozgatsz). A gyújtókábeleket nem tudod szemre ellenőrizni. Illetve nézd meg full sötétben, járó motornál, nem-e látsz apró szikrákat körülötte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Gabi!Hogy hívják azt a potit,ami a szívó oldal hátulján van?Nem jut eszembe! Folytószelep poti (TPS), ahogy Fpepe is mondta :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Ha nem sajnálod rá az 1300 forintot, -és eddig nem próbáltad- próbáld meg első nekifutásra az STP (vagy akár a WINNS) -benzines- injektor tisztítót! Ahogy mondani szoktam ártani nem használ, de lehet, hogy segít! Én két éve vettem a kocsimat és rángatott szegénykém, főleg alsó fordulatokon. Aztán a rendszeres használatuk után most már síma a motor járása mint a "Safhauzennek" :( ! Ha nem javul, még mindíg ráérsz ráugrani. Én inkább ezen teszkós dolgok helyett a piros protecet ajánlom, ami drágább ugyan párszáz forinttal, de biztosan jobb is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik. nem 180 hanem csak 90 Nekem van. Fűggőleges az alaphelyzet. jobbra-balra 45° központi nyit-zár. Jobbra tovább fordítom 45-ről még 45öt (össz90) akkor úgy marad és akkor reteszel. Gázos környéken, nagy áruházak parkolójában mindíg ráfordítom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RIC Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 ok! köszike mindenkinek a segitséget !megprobálok mindent amit javasoltatok és majd meglátjuk ,hogy hogy sikerül.Remélem valami kis hiba lesz és nem kell szerelőhöz vinnem mert valoszinü nem sokára adom el a kicsikét és elég volt a pénzköltésből és hát igy mégsem adhatom el.Év elején ott állt egy honapot a szerelőnél kifizettem kb 250ezret és gondoltam legalább egy kis ideig élvezhetem de nem igy lett :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 ...kifizettem kb 250ezret és gondoltam legalább egy kis ideig élvezhetem de nem igy lett :( Mit csináltak rajta ennyiért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Mit csináltak rajta ennyiért? Ezt akartam kérdezni én is. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Annyiból már komplett ilyen autót lehet venni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve December21, 2007 Megoszt Elküldve December21, 2007 Gabi! Kérdezném, hogy mennyibe kerül a metabond-os adalék, amit az üzemanyagba kell tenni? Mint mondottam én spuri-t használok, az 2000/fél liter = 5 tankolásra elég. Lehet, hogy átpártolnék a metabondra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts