mörfi Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 http://www.winterrowd.com/illusions/ tekerd fel a hangerőt :( jó van na, muszáj volt.
Lev Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 sziasztok! Segítségeteket kérném, hogy a 93 astrámban elvileg amikor vettük benne volt a központi zár gyárilag. Na már most hallottam hogy mechanikus védelem ellen lehet az ajtókat reteszelni ezt hogyan lehet vagy központizáras tipusnál nem lehet? a bal első ajtónál a kulcsot csak 45 fokban tudom forgatni jobbra akkor zár, 45 fokba balra akkor nyit ? válaszaitokat előre is köszönöm!!
coupe Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 sziasztok! Segítségeteket kérném, hogy a 93 astrámban elvileg amikor vettük benne volt a központi zár gyárilag. Na már most hallottam hogy mechanikus védelem ellen lehet az ajtókat reteszelni ezt hogyan lehet vagy központizáras tipusnál nem lehet? a bal első ajtónál a kulcsot csak 45 fokban tudom forgatni jobbra akkor zár, 45 fokba balra akkor nyit ? válaszaitokat előre is köszönöm!! Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik.
FPepe Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik... ... és tudtommal csak a gyári központizárral. Az enyém pl. nem tudja. Viszont a Caravanban gyári van, az tudja.
opel16v Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 De ezt tényleg csak a gyári kp zárnál lehet megtenni, az utólagosnál (sok ilyen, amit gyárinak hisz a tulaj) nincs ilyen funkció.
Lev Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik. igen ez rendben van csak én nem tud fizikailag elforditani jobban a kulcsot
FPepe Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 igen ez rendben van csak én nem tud fizikailag elforditani jobban a kulcsot Akkor a Tiéd valszeg nem gyári központi zár.
Lev Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 igen ez rendben van csak én nem tud fizikailag elforditani jobban a kulcsot Akkor ezek szerint ez a központi nem gyári berakás, hanem itthon az opel szalonba rakták bele
Lev Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 Akkor ezek szerint ez a központi nem gyári berakás, hanem itthon az opel szalonba rakták bele Köszönöm
RIC Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 sziasztok lenne egy kérdésem bár biztos volt erröl vagy ilyesmiröl szo de sok idö lenne fellapozni azt a pár száz oldalt ami van a forumon.van egy f astrám c20ne hirtelen gázadásnál (pl:előzés besorolás stb. :( )ha eléri a kb 2100 as fordulatot elkezd rángatni (mintha PL: nem kapna benzint csak levegőt)ekkor kis játék a pedállal(finoman tartom azt a pontot) egészen 2500 ig és utána ujra megy mint a rakéta.A müszerfalon semmi visszajelzés hogy baj lenne (mint pl régen a jelado meghalt és azt jelezte)(ja: board compjuter nincs benne) ha valaki tudna erre a hibára választ adni azt megköszönném
opel16v Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 sok dolog okozhatja... elkoszolódott folytószelepház, gyertya, gyertyakábel, rotor, elosztófedél, lambdaszonda... hogy párat említsek :(
RIC Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 a gyergyákat idén cseréltem, a gyujtokábelek ahogy láttam rendbe vannak.A lambdaszonda és folytoszelepház nem tudom mi :( (nem vagyok valami profi csak azt ismerem amivel találkoztam eddig:bocsi) ha a rotor lenne viszont akkor nem csak ekkor jelentkezne a fulladás(nem?)de azért megnézem csak ennek már más az elosztofedele mint PL a régi verdámnak (E KADETT)annak egyszerü volt:HA ott nem találok semmi hibát akkor valoszinü el kell vinnem megnézetni azt a két másik dolgot szerelőhőz?
J0hnny Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 sok dolog okozhatja... elkoszolódott folytószelepház, gyertya, gyertyakábel, rotor, elosztófedél, lambdaszonda... hogy párat említsek :( Gabi!Hogy hívják azt a potit,ami a szívó oldal hátulján van?Nem jut eszembe!
Novy Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 szívó oldal hátulján?? gázpedál potirol tuk, de az nempont ott van.
FPepe Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 Gabi!Hogy hívják azt a potit,ami a szívó oldal hátulján van?Nem jut eszembe! Folytószelep-potinak :(
epk947 Elküldve December20, 2007 Elküldve December20, 2007 a gyergyákat idén cseréltem, a gyujtokábelek ahogy láttam rendbe vannak.A lambdaszonda és folytoszelepház nem tudom mi ;) (nem vagyok valami profi csak azt ismerem amivel találkoztam eddig:bocsi) ha a rotor lenne viszont akkor nem csak ekkor jelentkezne a fulladás(nem?)de azért megnézem csak ennek már más az elosztofedele mint PL a régi verdámnak (E KADETT)annak egyszerü volt:HA ott nem találok semmi hibát akkor valoszinü el kell vinnem megnézetni azt a két másik dolgot szerelőhőz? Ha nem sajnálod rá az 1300 forintot, -és eddig nem próbáltad- próbáld meg első nekifutásra az STP (vagy akár a WINNS) -benzines- injektor tisztítót! Ahogy mondani szoktam ártani nem használ, de lehet, hogy segít! Én két éve vettem a kocsimat és rángatott szegénykém, főleg alsó fordulatokon. Aztán a rendszeres használatuk után most már síma a motor járása mint a "Safhauzennek" :( ! Ha nem javul, még mindíg ráérsz ráugrani.
opel16v Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 a gyergyákat idén cseréltem, a gyujtokábelek ahogy láttam rendbe vannak.A lambdaszonda és folytoszelepház nem tudom mi :( (nem vagyok valami profi csak azt ismerem amivel találkoztam eddig:bocsi) ha a rotor lenne viszont akkor nem csak ekkor jelentkezne a fulladás(nem?)de azért megnézem csak ennek már más az elosztofedele mint PL a régi verdámnak (E KADETT)annak egyszerü volt:HA ott nem találok semmi hibát akkor valoszinü el kell vinnem megnézetni azt a két másik dolgot szerelőhőz? Gyertyák milyenek lettek? Nem mindegy az sem... A lambdaszonda a kipufogón van, az oxigén tartalmat méri a kipuffgázban. A folytószelepház a pillangószelep (folytószelep) háza (amit a gázpedállal mozgatsz). A gyújtókábeleket nem tudod szemre ellenőrizni. Illetve nézd meg full sötétben, járó motornál, nem-e látsz apró szikrákat körülötte.
opel16v Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 Gabi!Hogy hívják azt a potit,ami a szívó oldal hátulján van?Nem jut eszembe! Folytószelep poti (TPS), ahogy Fpepe is mondta :(
opel16v Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 Ha nem sajnálod rá az 1300 forintot, -és eddig nem próbáltad- próbáld meg első nekifutásra az STP (vagy akár a WINNS) -benzines- injektor tisztítót! Ahogy mondani szoktam ártani nem használ, de lehet, hogy segít! Én két éve vettem a kocsimat és rángatott szegénykém, főleg alsó fordulatokon. Aztán a rendszeres használatuk után most már síma a motor járása mint a "Safhauzennek" :( ! Ha nem javul, még mindíg ráérsz ráugrani. Én inkább ezen teszkós dolgok helyett a piros protecet ajánlom, ami drágább ugyan párszáz forinttal, de biztosan jobb is ;)
wzsolt_1.6_16V Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik. nem 180 hanem csak 90 Nekem van. Fűggőleges az alaphelyzet. jobbra-balra 45° központi nyit-zár. Jobbra tovább fordítom 45-ről még 45öt (össz90) akkor úgy marad és akkor reteszel. Gázos környéken, nagy áruházak parkolójában mindíg ráfordítom.
RIC Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 ok! köszike mindenkinek a segitséget !megprobálok mindent amit javasoltatok és majd meglátjuk ,hogy hogy sikerül.Remélem valami kis hiba lesz és nem kell szerelőhöz vinnem mert valoszinü nem sokára adom el a kicsikét és elég volt a pénzköltésből és hát igy mégsem adhatom el.Év elején ott állt egy honapot a szerelőnél kifizettem kb 250ezret és gondoltam legalább egy kis ideig élvezhetem de nem igy lett :(
FPepe Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 ...kifizettem kb 250ezret és gondoltam legalább egy kis ideig élvezhetem de nem igy lett :( Mit csináltak rajta ennyiért?
hening Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 Mit csináltak rajta ennyiért? Ezt akartam kérdezni én is. :(
opel16v Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 Annyiból már komplett ilyen autót lehet venni :(
Balfék Elküldve December21, 2007 Elküldve December21, 2007 Gabi! Kérdezném, hogy mennyibe kerül a metabond-os adalék, amit az üzemanyagba kell tenni? Mint mondottam én spuri-t használok, az 2000/fél liter = 5 tankolásra elég. Lehet, hogy átpártolnék a metabondra.
Recommended Posts