Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

sziasztok!

Segítségeteket kérném, hogy a 93 astrámban elvileg amikor vettük benne volt a központi zár gyárilag. Na már most hallottam hogy mechanikus védelem ellen lehet az ajtókat reteszelni ezt hogyan lehet vagy központizáras tipusnál nem lehet?

a bal első ajtónál a kulcsot csak 45 fokban tudom forgatni jobbra akkor zár, 45 fokba balra akkor nyit ?

válaszaitokat előre is köszönöm!!

Elküldve
sziasztok!

Segítségeteket kérném, hogy a 93 astrámban elvileg amikor vettük benne volt a központi zár gyárilag. Na már most hallottam hogy mechanikus védelem ellen lehet az ajtókat reteszelni ezt hogyan lehet vagy központizáras tipusnál nem lehet?

a bal első ajtónál a kulcsot csak 45 fokban tudom forgatni jobbra akkor zár, 45 fokba balra akkor nyit ?

válaszaitokat előre is köszönöm!!

Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik.

Elküldve
Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik...

... és tudtommal csak a gyári központizárral. Az enyém pl. nem tudja. Viszont a Caravanban gyári van, az tudja.

Elküldve
Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik.

igen ez rendben van csak én nem tud fizikailag elforditani jobban a kulcsot

Elküldve
igen ez rendben van csak én nem tud fizikailag elforditani jobban a kulcsot

Akkor ezek szerint ez a központi nem gyári berakás, hanem itthon az opel szalonba rakták bele

Elküldve

sziasztok lenne egy kérdésem bár biztos volt erröl vagy ilyesmiröl szo de sok idö lenne fellapozni azt a pár száz oldalt ami van a forumon.van egy f astrám c20ne hirtelen gázadásnál (pl:előzés besorolás stb. :( )ha eléri a kb 2100 as fordulatot elkezd rángatni (mintha PL: nem kapna benzint csak levegőt)ekkor kis játék a pedállal(finoman tartom azt a pontot) egészen 2500 ig és utána ujra megy mint a rakéta.A müszerfalon semmi visszajelzés hogy baj lenne (mint pl régen a jelado meghalt és azt jelezte)(ja: board compjuter nincs benne) ha valaki tudna erre a hibára választ adni azt megköszönném

Elküldve

a gyergyákat idén cseréltem, a gyujtokábelek ahogy láttam rendbe vannak.A lambdaszonda és folytoszelepház nem tudom mi :( (nem vagyok valami profi csak azt ismerem amivel találkoztam eddig:bocsi) ha a rotor lenne viszont akkor nem csak ekkor jelentkezne a fulladás(nem?)de azért megnézem csak ennek már más az elosztofedele mint PL a régi verdámnak (E KADETT)annak egyszerü volt:HA ott nem találok semmi hibát akkor valoszinü el kell vinnem megnézetni azt a két másik dolgot szerelőhőz?

Elküldve
sok dolog okozhatja...

elkoszolódott folytószelepház, gyertya, gyertyakábel, rotor, elosztófedél, lambdaszonda... hogy párat említsek :(

Gabi!Hogy hívják azt a potit,ami a szívó oldal hátulján van?Nem jut eszembe!

Elküldve
a gyergyákat idén cseréltem, a gyujtokábelek ahogy láttam rendbe vannak.A lambdaszonda és folytoszelepház nem tudom mi ;) (nem vagyok valami profi csak azt ismerem amivel találkoztam eddig:bocsi) ha a rotor lenne viszont akkor nem csak ekkor jelentkezne a fulladás(nem?)de azért megnézem csak ennek már más az elosztofedele mint PL a régi verdámnak (E KADETT)annak egyszerü volt:HA ott nem találok semmi hibát akkor valoszinü el kell vinnem megnézetni azt a két másik dolgot szerelőhőz?

Ha nem sajnálod rá az 1300 forintot, -és eddig nem próbáltad- próbáld meg első nekifutásra az STP (vagy akár a WINNS) -benzines- injektor tisztítót! Ahogy mondani szoktam ártani nem használ, de lehet, hogy segít! Én két éve vettem a kocsimat és rángatott szegénykém, főleg alsó fordulatokon. Aztán a rendszeres használatuk után most már síma a motor járása mint a "Safhauzennek" :( ! Ha nem javul, még mindíg ráérsz ráugrani.

Elküldve
a gyergyákat idén cseréltem, a gyujtokábelek ahogy láttam rendbe vannak.A lambdaszonda és folytoszelepház nem tudom mi :( (nem vagyok valami profi csak azt ismerem amivel találkoztam eddig:bocsi) ha a rotor lenne viszont akkor nem csak ekkor jelentkezne a fulladás(nem?)de azért megnézem csak ennek már más az elosztofedele mint PL a régi verdámnak (E KADETT)annak egyszerü volt:HA ott nem találok semmi hibát akkor valoszinü el kell vinnem megnézetni azt a két másik dolgot szerelőhőz?

Gyertyák milyenek lettek? Nem mindegy az sem...

A lambdaszonda a kipufogón van, az oxigén tartalmat méri a kipuffgázban.

A folytószelepház a pillangószelep (folytószelep) háza (amit a gázpedállal mozgatsz).

A gyújtókábeleket nem tudod szemre ellenőrizni. Illetve nézd meg full sötétben, járó

motornál, nem-e látsz apró szikrákat körülötte.

Elküldve
Ha nem sajnálod rá az 1300 forintot, -és eddig nem próbáltad- próbáld meg első nekifutásra az STP (vagy akár a WINNS) -benzines- injektor tisztítót! Ahogy mondani szoktam ártani nem használ, de lehet, hogy segít! Én két éve vettem a kocsimat és rángatott szegénykém, főleg alsó fordulatokon. Aztán a rendszeres használatuk után most már síma a motor járása mint a "Safhauzennek" :( ! Ha nem javul, még mindíg ráérsz ráugrani.

Én inkább ezen teszkós dolgok helyett a piros protecet ajánlom, ami drágább ugyan párszáz forinttal, de

biztosan jobb is ;)

Elküldve
Elméletileg lehet reteszelni a zárat,úgy hogy a kulcsot 180fok ban elfordítod és úgy hagyod.Ez azért jó mert nem tudják felhúzni a gombot.Ez csak a bal első ajtónál müködik.

nem 180 hanem csak 90

Nekem van. Fűggőleges az alaphelyzet. jobbra-balra 45° központi nyit-zár. Jobbra tovább fordítom 45-ről még 45öt (össz90) akkor úgy marad és akkor reteszel.

Gázos környéken, nagy áruházak parkolójában mindíg ráfordítom.

Elküldve

ok! köszike mindenkinek a segitséget !megprobálok mindent amit javasoltatok és majd meglátjuk ,hogy hogy sikerül.Remélem valami kis hiba lesz és nem kell szerelőhöz vinnem mert valoszinü nem sokára adom el a kicsikét és elég volt a pénzköltésből és hát igy mégsem adhatom el.Év elején ott állt egy honapot a szerelőnél kifizettem kb 250ezret és gondoltam legalább egy kis ideig élvezhetem de nem igy lett :(

Elküldve

Gabi! Kérdezném, hogy mennyibe kerül a metabond-os adalék, amit az üzemanyagba kell tenni? Mint mondottam én spuri-t használok, az 2000/fél liter = 5 tankolásra elég. Lehet, hogy átpártolnék a metabondra.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.