opel16v Elküldve December6, 2007 Megoszt Elküldve December6, 2007 postai csekk volt? (akkor lehet a posta hibája) nekem eddig elektronikus számlát küldtek (e-mail) pénzt átutaltam és látom jóvá is írták. Szóval nekem még szerencsére nem volt gondom velülk. kopp.... kopp...kopp Postai csekk volt, be is lett fizetve időben, de náluk nem jelent meg. Régebben volt egy olyan is, hogy nem jött meg egy csekk és a számla, akkor kértem tőlük megint, erre küldtek egy csekket, számlát nem. Akkor mondtam nekik, amíg nincs számla, nincs befizetés. De aztán végülis befizettem, ne legyen gondom, persze számlát nem küldtek azóta se róla. ;) Azért nem semmi, hogy egy folyamatosan hónapról hónapra tejelő ügyfelüket kidobják egy vélt 1100Ft-os tartozás miatt... szar egy cég ez. És persze telefonos ügyfélszolgálatra nem telik... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve December6, 2007 Megoszt Elküldve December6, 2007 Nincs aukcióm, mivel mindet automatice törölték, belépni sem tudok. ;) Tudom, ezért tettem ki a :( -t :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Írtam egy szép hangú levelet nekik tegnap, de még nem kaptam választ. Kíváncsi leszek, mennyire sietik el a dolgot. Épp a napokban kaptam meg az újabb számlám, több mint 3000Ft értékben, addig azt be sem fizetem. Szóval ez is egy tipikus rohadt szemét magyar társaság... :( A levél mellé tudtad mellékelni a befizetett csekk másolatát? Mert ha igen, és ők hibáztak, akkor szerintem (nehezen bevasalható) kártérítéssel tartoznak feléd. Ha a posta követett el a hibát, akkor ők mosni fogják kezeiket, bár valószínűleg egyébként is. Te csak vesztes lehetsz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 A levél mellé tudtad mellékelni a befizetett csekk másolatát? Mert ha igen, és ők hibáztak, akkor szerintem (nehezen bevasalható) kártérítéssel tartoznak feléd. Ha a posta követett el a hibát, akkor ők mosni fogják kezeiket, bár valószínűleg egyébként is. Te csak vesztes lehetsz... ma faxoltam el a csekk másolatát, ami még októberben lett befizetve, nem is késtem vele. meg faxoltam nekik egy kis levelet is akkor már, hogy ha keddig nem állítják vissza az accountom, akkor automatice megy az eljárás indítás a fogyasztóvédelemnél és az APEH-nél. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stricly Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Hello mindenkinek! Lenne egy kérdésem. Van egy 94-es Corsam(1.4,16V.90LE)Jó ideje rángatózik a kicsike... Volt már:Hibakód olvasás(4szer),benzinszűrő,gyertya csere,lambda szonda,AGS szelep csere. A rángatózás már elvitt a pénztárcámbók kb. 100ezret. Mi a túrót lehetne csinálni ezzel a rángatózással. Válaszotokat előre is NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December7, 2007 Megoszt Elküldve December7, 2007 Hello mindenkinek! Lenne egy kérdésem. Van egy 94-es Corsam(1.4,16V.90LE)Jó ideje rángatózik a kicsike... Volt már:Hibakód olvasás(4szer),benzinszűrő,gyertya csere,lambda szonda,AGS szelep csere. A rángatózás már elvitt a pénztárcámbók kb. 100ezret. Mi a túrót lehetne csinálni ezzel a rángatózással. Válaszotokat előre is NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!!! Már majdnem jó helyre írtál, de legjobb lenne itt feltenned a kérdésed : http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...0&start=620 :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 Sziasztok! Lehet, hogy csak nekem új ez az alkatrészlista, de mindenesetre közkincscsé teszem :( PDF-ben van, képekkel segítve a beazonosítást, évjáratok, motorkódok megjelölésével. http://jpgroup.anet.dk/pdf/jpgroup/opelkataloguk.pdf Jobbgomb+letöltésssel jobban jártok, mert a böngészők nem annyira szeretik a PDF-et, valamint több, mint 7MB és lassan nyílik meg. Karesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 Sziasztok! Lehet, hogy csak nekem új ez az alkatrészlista, de mindenesetre közkincscsé teszem :( PDF-ben van, képekkel segítve a beazonosítást, évjáratok, motorkódok megjelölésével. http://jpgroup.anet.dk/pdf/jpgroup/opelkataloguk.pdf Jobbgomb+letöltésssel jobban jártok, mert a böngészők nem annyira szeretik a PDF-et, valamint több, mint 7MB és lassan nyílik meg. Karesz Nekem még újdonság. Nagyon szépen köszi. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 ....a lükit megmutatták neki azt tudta, de csak egy kettő.... Löki a lükit! Jóóóóó! Valaki elárulná, hogy miért lüki? Németül zurück - hátra, illetve a rückwärts - hátrafelé, szavakból kiindulva inkább a rükit kellene használni nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 Valaki elárulná, hogy miért lüki? Németül zurück - hátra, illetve a rückwärts - hátrafelé, szavakból kiindulva inkább a rükit kellene használni nem? Hát mert belüki hátramenetbe :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December8, 2007 Megoszt Elküldve December8, 2007 Hát mert belüki hátramenetbe :) Voltál forraltbort inni? :( ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kösze Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 szevasztok! ismét meggyötört kocsimmal kapcsolatban kérdezek, íme az eddigi hibalista: Levegőszűrőház Homlokfal Alsó összekötő Jobb lámpa Jobb-bal villogó Jobb-bal ködlámpa Jobb-bal sárvédő Motorháztető Lökhárító Klímacső Klímakomp. (kérdéses) Vízhűtő Klíma ventillátorkeret Szervoszivattyú Bölcső Kormánymű Jobb első futómű Húzatópadon helyre kell tenni a doblemezeket ezeken túl volt még gondja az eset előtt is, a váltója igen nehézkes, féltengelycsuklók kopottak, gátlók/rugók elfáradtak. szerintetek érdemes-e újjáépíteni az elejét, vagy ésszerűbb venni egy másik kocsit szar motorral, és abba áttenni mindent? meglehet elrugaszkodott felvetés, de ha már megfordult a fejemben, gondoltam megkérdezem. amennyiben javítva lesz, fényezni kell tűzfaltól előre, illetve 1, de lehet, hogy mindkét ajtót. akkor már nem érné meg az egészet? fehér helyett feketére nagy szívás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 szevasztok! ismét meggyötört kocsimmal kapcsolatban kérdezek, íme az eddigi hibalista: Levegőszűrőház Homlokfal Alsó összekötő Jobb lámpa Jobb-bal villogó Jobb-bal ködlámpa Jobb-bal sárvédő Motorháztető Lökhárító Klímacső Klímakomp. (kérdéses) Vízhűtő Klíma ventillátorkeret Szervoszivattyú Bölcső Kormánymű Jobb első futómű Húzatópadon helyre kell tenni a doblemezeket ezeken túl volt még gondja az eset előtt is, a váltója igen nehézkes, féltengelycsuklók kopottak, gátlók/rugók elfáradtak. szerintetek érdemes-e újjáépíteni az elejét, vagy ésszerűbb venni egy másik kocsit szar motorral, és abba áttenni mindent? meglehet elrugaszkodott felvetés, de ha már megfordult a fejemben, gondoltam megkérdezem. amennyiben javítva lesz, fényezni kell tűzfaltól előre, illetve 1, de lehet, hogy mindkét ajtót. akkor már nem érné meg az egészet? fehér helyett feketére nagy szívás? Akarsz külföldről venni egy jó állpotú Gsi-t ? Vagy hogy gondoltad ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 A listában vannak forintos tételek amiket használtan szerintem aprópénzért adnak (pl. indexbúra, légszűrőház és hasonlók) A kérdés, hogy pl a kormánymű mennyi, vagy mocitetőt mennyiért sikerül szerezni? Első lökös nem létszükséglet a közlekedéshez, majd lesz ha lesz. Mennyiért csinálnák meg a kasztnit ennek járj utánna. Nemrég számolgattuk valamelyik topikban, hogy min. 200 amig az udvarodra kerül egy külföldi papiros kocsi, aztán abba átrámolni sem 2 perc..és ha papírozni akarsz az megint idó + pénz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kösze Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 A listában vannak forintos tételek amiket használtan szerintem aprópénzért adnak (pl. indexbúra, légszűrőház és hasonlók) A kérdés, hogy pl a kormánymű mennyi, vagy mocitetőt mennyiért sikerül szerezni? Első lökös nem létszükséglet a közlekedéshez, majd lesz ha lesz. Mennyiért csinálnák meg a kasztnit ennek járj utánna. Nemrég számolgattuk valamelyik topikban, hogy min. 200 amig az udvarodra kerül egy külföldi papiros kocsi, aztán abba átrámolni sem 2 perc..és ha papírozni akarsz az megint idó + pénz. mocitetőt tekintve szentségtörő leszek, ha nem találok normális áron gsi-re valót. mivel egyébként sem vagyok oda a kopoltyúkért és 13-ért hozna a kasznis sima astrára valót, lehet, hogy az lesz. erre hétfőn kapok választ valószínűleg. igen, a papírozás csak azután jutott eszembe, hogy beírtam ide, nagyon nem hiányzik a vele járó plusz idő és költség...talán célszerűbb erre a vasra költeni, mint a hivatalokra... a fényezést illetően mi a véleményetek? 80-90-re számítok, ha csak az elején ejtik meg, ám mivel egyébként is van horpadás mindkét ajtón (a bal oldalin ráadásul rozsdásodik az ablakkeret töve), illetve hólyagosodik a tanksapka körül, talán célszerű lenne azokat is most rendbe tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 mocitetőt tekintve szentségtörő leszek, ha nem találok normális áron gsi-re valót. mivel egyébként sem vagyok oda a kopoltyúkért és 13-ért hozna a kasznis sima astrára valót, lehet, hogy az lesz. erre hétfőn kapok választ valószínűleg. igen, a papírozás csak azután jutott eszembe, hogy beírtam ide, nagyon nem hiányzik a vele járó plusz idő és költség...talán célszerűbb erre a vasra költeni, mint a hivatalokra... a fényezést illetően mi a véleményetek? 80-90-re számítok, ha csak az elején ejtik meg, ám mivel egyébként is van horpadás mindkét ajtón (a bal oldalin ráadásul rozsdásodik az ablakkeret töve), illetve hólyagosodik a tanksapka körül, talán célszerű lenne azokat is most rendbe tenni. Ha ugyanolyan színre fujatod mint a mostani, akkor sztem nem lesz sok. Mivel akkor nem kell szétszedni az autót és a belső falcokat meg a motorteret sem kell átfújni. Ha más színben gondolkozol akkor az már húzósabb mert akkor igazság szerint ki kell pakolni az egész mindenséget ami a kocsiban van, beleértve a motort is. Na az a költségesebb. Én is most megvagyok lőve, mert más színt akartam az autónak, de amikor ezt megmondták nekem hogy akkor autó teljesen szét, lefest, minden bele vissza. Akkor azért megrémültem. Lehet hogy csak átfestetem az egészet a gyári színére és úgymarad. Muszáj leszek megbékélni ezzel a sötétkékkel úgynézki. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kösze Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 Ha ugyanolyan színre fujatod mint a mostani, akkor sztem nem lesz sok. Mivel akkor nem kell szétszedni az autót és a belső falcokat meg a motorteret sem kell átfújni. Ha más színben gondolkozol akkor az már húzósabb mert akkor igazság szerint ki kell pakolni az egész mindenséget ami a kocsiban van, beleértve a motort is. Na az a költségesebb. Én is most megvagyok lőve, mert más színt akartam az autónak, de amikor ezt megmondták nekem hogy akkor autó teljesen szét, lefest, minden bele vissza. Akkor azért megrémültem. Lehet hogy csak átfestetem az egészet a gyári színére és úgymarad. Muszáj leszek megbékélni ezzel a sötétkékkel úgynézki. :( pont azért gondolkodom a teljes festésen, mert a motorteret amúgyis ki kell üríteni. nem mintha utálnám a fehéret, de feketében tetszik igazán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 pont azért gondolkodom a teljes festésen, mert a motorteret amúgyis ki kell üríteni. nem mintha utálnám a fehéret, de feketében tetszik igazán. Hát ha már a motorteret teljesen szét kell szedned, akkor végülis neked már onnan "egyszerű". Én azért ennyire nem szeretném szétborítani a gépet. Majd ha én is eljutok addig a pontig amikor már a motort kell szervizelni és kiemelni akkor majd talán. Egyenlőre ha meglesz rá a zseton, megy újrafestésre. Sok sikert a verdához. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 pont azért gondolkodom a teljes festésen, mert a motorteret amúgyis ki kell üríteni. nem mintha utálnám a fehéret, de feketében tetszik igazán. Azt se felejtsd el, hogy a színmódosítás egy új forgalmi és törzskönyv árába kerül (asszem 2x6000Ft). :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kösze Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 Azt se felejtsd el, hogy a színmódosítás egy új forgalmi és törzskönyv árába kerül (asszem 2x6000Ft). :( 3-4 százezer biztos lesz mire meglesz (vagy több... :) ), ahhoz képest ez már... ;) sima astra orra felhasználható lenne gsi-hez? nemrég beszéltem egy szerelővel, szerinte igen, és tekintve, hogy mennyi kasznielemet kell cserélni, lehet, hogy érdemes is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 3-4 százezer biztos lesz mire meglesz (vagy több... ;) ), ahhoz képest ez már... :( sima astra orra felhasználható lenne gsi-hez? nemrég beszéltem egy szerelővel, szerinte igen, és tekintve, hogy mennyi kasznielemet kell cserélni, lehet, hogy érdemes is. Ugyanaz.Csak a beltartalom más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 azért arra érdemes figyelni, hogy pl egy isuzu blokkos astra eleje nem jó hozzá, mert teljesen más a motortartó bak helyének kialakítása. nem lehetetlen az átalakítás, de ha lehet ne ilyet nézz ;) én is hétvégén megyek nézni egyet vidékre :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 azért arra érdemes figyelni, hogy pl egy isuzu blokkos astra eleje nem jó hozzá, mert teljesen más a motortartó bak helyének kialakítása. nem lehetetlen az átalakítás, de ha lehet ne ilyet nézz ;) Helyesbítenék......Szóval kizárólag bengás verda elejét kell hozzá keresni........ :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kösze Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 azért arra érdemes figyelni, hogy pl egy isuzu blokkos astra eleje nem jó hozzá, mert teljesen más a motortartó bak helyének kialakítása. nem lehetetlen az átalakítás, de ha lehet ne ilyet nézz ;) én is hétvégén megyek nézni egyet vidékre :( van egy benzines itt fehérváron 110-ért, szervós is, így a szervószivattyú és a kormánymű árát is megspórolhatnám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December9, 2007 Megoszt Elküldve December9, 2007 Ha ugyanolyan színre fujatod mint a mostani, akkor sztem nem lesz sok. Mivel akkor nem kell szétszedni az autót és a belső falcokat meg a motorteret sem kell átfújni. Ha más színben gondolkozol akkor az már húzósabb mert akkor igazság szerint ki kell pakolni az egész mindenséget ami a kocsiban van, beleértve a motort is. Na az a költségesebb. Én is most megvagyok lőve, mert más színt akartam az autónak, de amikor ezt megmondták nekem hogy akkor autó teljesen szét, lefest, minden bele vissza. Akkor azért megrémültem. Lehet hogy csak átfestetem az egészet a gyári színére és úgymarad. Muszáj leszek megbékélni ezzel a sötétkékkel úgynézki. :( Mivel neked fekete az autód a motorteret teljesen felesleges kifújni,mert a fekete semmitől nem üt el annyira.Meg amúgy is felesleges szerintem kiszedni ezért a motort.Ki lehet azt fújni rendesen úgy is ha benne van a motor.A belsejét meg így is úgy is ki kell szedni ha fényezteted az autót.Egy jó fényező leszedi az elemeket és külön fújja le,gondolok itt ajtókra géptetőre lökösökre stb....Ha benne hagyod a belsejét soha az életben nem fogod tudni kitakarítani belöle a gitt port.És az első hátsó szélvédőt,az oldal üvegeket is illene kiszedni szerintem,innentől kezde már csak plusz kölcség a falcok fújása is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts