redline Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Mi a véleményetek, különösen az MF2-ről.Milyen egyéb átalakítást igényel a motor? Hmmm 115 ez az MF2. Nekem azért tetszik, mert nem egy univerzális chip-et veszek 15-20-ért ami "tutttijoérzedhogymegy", hanem a saját kopott, sokéves vasadhoz veszed és hozzá tudod igazítani a saját hardveredhez és igényeidhez a vezérlést. A kérdés az, hogy ér e ez valamit, van e értelme igy hangolgatni, ki lehet e hozni némi pluszt teljesítményt vagy csak agyonb@szod a rendszert :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Hmmm 115 ez az MF2. Nekem azért tetszik, mert nem egy univerzális chip-et veszek 15-20-ért ami "tutttijoérzedhogymegy", hanem a saját kopott, sokéves vasadhoz veszed és hozzá tudod igazítani a saját hardveredhez és igényeidhez a vezérlést. A kérdés az, hogy ér e ez valamit, van e értelme igy hangolgatni, ki lehet e hozni némi pluszt teljesítményt vagy csak agyonb@szod a rendszert :( A + teljesítmény az garantált, most a hengerfejesség után már tudom, pedig ott csak a 4. hengerbe ment bele kontrollálatlanul.Érzetre is jobban ment az autó. Én a többire lennék kiváncsi, hogy ugye ez "csak" a cucc hozzá, de a motoron még sejtésem szerint kell dolgokat cserélni/megerősíteni, mert a megnövekedett teljesítményt(kb 15-20%) biztos nem bírja gyári állapotában(v. kevésbé). Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Rájöttem a tutira!!!Megkérjük Gabit, hogy dobjon össze 1 ilyen rendszert.Neki is jó lesz, meg nekünk is!Na? :( :( ;) ;) :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Rájöttem a tutira!!!Megkérjük Gabit, hogy dobjon össze 1 ilyen rendszert.Neki is jó lesz, meg nekünk is!Na? :( :( ;) ;) :D :) Vízipisztoly a folytószelephez, oszt kész :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Vízipisztoly a folytószelephez, oszt kész :( ;) Nem is lenne rossz, ha vízzel menne a gép... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Nem is lenne rossz, ha vízzel menne a gép... azért ezzel csak óvatosan, mielőtt lerepül a hengerfej :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 A + teljesítmény az garantált, most a hengerfejesség után már tudom, pedig ott csak a 4. hengerbe ment bele kontrollálatlanul.Érzetre is jobban ment az autó. Én a többire lennék kiváncsi, hogy ugye ez "csak" a cucc hozzá, de a motoron még sejtésem szerint kell dolgokat cserélni/megerősíteni, mert a megnövekedett teljesítményt(kb 15-20%) biztos nem bírja gyári állapotában(v. kevésbé). Ne vicceljetek már. 3D-s táblát egy csavarhúzóval.... :( Aki padon állít(tat)ja be az autót az meg hülye. Egyébként maga a cucc nem tűnik rossznak. A 15-20% honnan jött? Egy dolog hogy több benya megy be, de levegő nem kellene hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 ....Aki padon állít(tat)ja be az autót az meg hülye. Egyébként maga a cucc nem tűnik rossznak.... Miért ? Nem úgy lehet egyből meglesni, hogy mennyire volt sikeres a megejtett módosítás ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Miért ? Nem úgy lehet egyből meglesni, hogy mennyire volt sikeres a megejtett módosítás ? Lehet kicsit félreérthető volt, de ironikus hangnemben próbáltam írni. Amúgy a pad nem csak a végeredmény méréséhez kell, hanem jobb helyeken szerves része a beállításnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 ma két olyan agyamenttel találkoztam, akinek zöld volt a lámpája az biztos, hogy én nem láttam tőle semmit, de nem tudom, neki miért volt jó :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November29, 2007 Megoszt Elküldve November29, 2007 Ne vicceljetek már. 3D-s táblát egy csavarhúzóval.... :( Aki padon állít(tat)ja be az autót az meg hülye. Egyébként maga a cucc nem tűnik rossznak. A 15-20% honnan jött? Egy dolog hogy több benya megy be, de levegő nem kellene hozzá? Alapvetően a vízbefecskendezésről van szó.Arról kértem véleményt, tapasztalatot.Az MF2-őt meg elnéztem, nem azt akartam írni. Remélem most már érthető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 ma két olyan agyamenttel találkoztam, akinek zöld volt a lámpája az biztos, hogy én nem láttam tőle semmit, de nem tudom, neki miért volt jó :( és ezek az agyamentek nem egy oszlop tetején voltak? ;) :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 nem, szembejöttek és gyorsan mozogtak ;) azért nem kívánom, hogy oszloptartozék legyen belőlök :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 azért ezzel csak óvatosan, mielőtt lerepül a hengerfej ;) :) Azért ilyesmivel amúgy sem kísérleteznék... Különben is. Ez egy Opel motor, úgyhogy tökéletes :( :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 ma két olyan agyamenttel találkoztam, akinek zöld volt a lámpája az biztos, hogy én nem láttam tőle semmit, de nem tudom, neki miért volt jó :( Fúú, ez a halálom. A másik az az ablaktörlőre szerelt kék LED... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Alapvetően a vízbefecskendezésről van szó.Arról kértem véleményt, tapasztalatot.Az MF2-őt meg elnéztem, nem azt akartam írni. Remélem most már érthető. Oks. Én még régen olvastam a vízbefecsiről. Ha jól emlékszem a vízzel nagyobb kompressziótűrése lesz a keveréknek. Tehát szerintem igazából, akkor lehetne kihasználni ha a kompresszió növelve lenne, és hozzáigazítva a program. Viszont még így is sokallom a 15-20%-ot. Azért kérdeztem az honnan jött. De ha meg elfogy a víz, akkor baj van. Ráadásul sima csapvíz sem túlságosan ajánlott, a desztilált vagy ioncserélt meg nem is olyan olcsó. Én inkább turbós autókban látom értelmét, ahol viszonylag könnyen lehet játsszani a turbónyomással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Jah, vízbefecsit csak a nagyobb teljesítményű turbós autóknál szoktak alkalmazni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 ha hidegben nem nyílik az egyik ajtó, az a központizár hibája lehet vagy mechanikai? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 ha hidegben nem nyílik az egyik ajtó, az a központizár hibája lehet vagy mechanikai? Zár kattan valamennyit, csak az ajtó nem akar nyílni, vagy abszolút semmit nem csinál a zár? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 ... Elég laikus vagyok, de tényleg arról van szó, hogy vízzel módosítják az üzemanyag kompressziótűrését? Mert, ha így van, ahogy gondolom, akkor szerintem ennek több hátránya van, mint előnye. Akkor már az intercooler sokkal jobb megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Amúgy gondolom tudjátok, hogy ez a vízbefecskendezés magyar találmány. :( Bánki Donát. Csak ha valaki mégse tudná. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Zár kattan valamennyit, csak az ajtó nem akar nyílni, vagy abszolút semmit nem csinál a zár? nem tudom eldönteni, mert a másik 3 nyílik és van hangjuk :( és ráadásul hátsó ajtó, tehát kulccsal kinyitni se tudom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 Elég laikus vagyok, de tényleg arról van szó, hogy vízzel módosítják az üzemanyag kompressziótűrését? Mert, ha így van, ahogy gondolom, akkor szerintem ennek több hátránya van, mint előnye. Akkor már az intercooler sokkal jobb megoldás. Nemcsak. Például a vízcseppecskékre tapadó benzincseppecskék jobban porladnak amikor az elpárolog. Ez a párolgás természetesen hőt von el, és ettől csökken a hőmérséklet az égéstérben a sűrítés alatt, Ezért lehet nagyobb kompressziót alkalmazni, vagy változtatni az előgyújtáson. A jobb porladással elvileg csökkethető a fogyi is vagy növelhető a teljesítmény, és persze csökkenhet a károsanyagkibocsátás is. De az tény hogy a víz nem ég el, szóval csak módosító hatásai vannak, energiát itt nem lehet kivenni belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 nem tudom eldönteni, mert a másik 3 nyílik és van hangjuk :( és ráadásul hátsó ajtó, tehát kulccsal kinyitni se tudom Nem csak a gumikéder fagy oda a fémhez? (próbáld belülről nyitni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November30, 2007 Megoszt Elküldve November30, 2007 a zár nem nyit, nem az ajtóval van gond Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts