ropi Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Az Így csináld! Opel Astra F javítási kézikönyv letölthető valahonnan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Az Így csináld! Opel Astra F javítási kézikönyv letölthető valahonnan? Igen, pl. innen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Az Így csináld! Opel Astra F javítási kézikönyv letölthető valahonnan? ... A francba, lemaradtam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ropi Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Igen, pl. innen. ;) életet mentettél köööösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
exiles Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Sziasztok, Szeretném megkérdezni h nem tudja-e valaki h hol található a vízhőfok jeladó egy 1992-s 1.4 f astraban? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Sziasztok, Szeretném megkérdezni h nem tudja-e valaki h hol található a vízhőfok jeladó egy 1992-s 1.4 f astraban? Köszönöm. Attól függ, melyiket keresed. Van egy vezetékes, ami a műszeregységhez adja a jelet, meg van kétvezetékes, ami a motorvezérlőnek. :( Amúgy a szívósornál szokott lenni, vagy a termosztátházon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Sziasztok, Szeretném megkérdezni h nem tudja-e valaki h hol található a vízhőfok jeladó egy 1992-s 1.4 f astraban? Köszönöm. Kettő van benne, a műszerfalé a szívócsonk generátor felőli oldalán felül van, 1 kék szinű vezeték megy hozzá. A másik az ECU-é, az szintén a szívócsonkon van, hátul az injektor alatt van, 1 kék és 1 barna vezeték csatlakozik rá. A C14NZ motoron legalábbis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Akkor itt van pár szerencsés ember :( Hozzáteszem, hogy spuri is volt a benyában. Lehet az is sokat javít az értékeken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
exiles Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Sziasztok! Hűha köszönöm a gyors válaszokat így már szerintem, meglesz. Még egyszer köszi :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Nemrég be volt téve valahova egy link, az alvázszám értelmezéről, de nem találom. Tud valaki segiteni? Üdv. Tiv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Nemrég be volt téve valahova egy link, az alvázszám értelmezéről, de nem találom. Tud valaki segiteni? Üdv. Tiv. Csak egy szavadba kerül :( Klikk Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Köszi. :( :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Ma volt időm és meghackeltem a motortérnyitó bowdent,ugyanis tegnap elszakadt! Letört a kalantyú oldalon a bowden feje! A bontó ma nem volt nyitva,boltban pedig 6E-t mondtak a bowdenre! :D :cry: :P Eléggé kiakadtam,hogy mi kerül egy bowdenen 6000Ft-ba! :( Szal kiszedtem a régit és a belsejét egy régi bringa fékbowdenből újra gyártottam. Visszaraktam,tökéletes lett,majd még a gumitömítést kell visszarakni a motortér-tűzfalnál,de azt a sötétben már nem volt kedvem,majd holnap világosban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Ma volt időm és meghackeltem a motortérnyitó bowdent,ugyanis tegnap elszakadt! Letört a kalantyú oldalon a bowden feje! A bontó ma nem volt nyitva,boltban pedig 6E-t mondtak a bowdenre! :D :cry: :P Eléggé kiakadtam,hogy mi kerül egy bowdenen 6000Ft-ba! :( Szal kiszedtem a régit és a belsejét egy régi bringa fékbowdenből újra gyártottam. Visszaraktam,tökéletes lett,majd még a gumitömítést kell visszarakni a motortér-tűzfalnál,de azt a sötétben már nem volt kedvem,majd holnap világosban. Ha elszakad a bowden mondjuk a motortérben, akkor hogy lehet felnyitni a motorháztetőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Ha elszakad a bowden mondjuk a motortérben, akkor hogy lehet felnyitni a motorháztetőt? Hűtőmaszk le és kézzel elnyomni a rugó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Hűtőmaszk le és kézzel elnyomni a rugó! Akkor ez nem egy kimondottan lopásbiztos megoldás... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Hűtőmaszk le és kézzel elnyomni a rugó! A hűtőmaszk lejön az Astránál csukott motorháztetőnél? :( Sztem nem szabadna neki... Anno a Kadettnél is mennyit szívtam amikor lemerült az akksi és nem nyíltak az ajtók emiatt (a zárak el voltak falazva), ablakot meg nem akartam betörni, de ott se jött ki a hűtőmaszk simán. Vagy a géptetőt fel kell nyitni hozzá, vagy a lököst leszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 A hűtőmaszk lejön az Astránál csukott motorháztetőnél? :( Sztem nem szabadna neki... Anno a Kadettnél is mennyit szívtam amikor lemerült az akksi és nem nyíltak az ajtók emiatt (a zárak el voltak falazva), ablakot meg nem akartam betörni, de ott se jött ki a hűtőmaszk simán. Vagy a géptetőt fel kell nyitni hozzá, vagy a lököst leszedni. Szerintem,ha párszor már vették le,akkor levehető! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Szerintem,ha párszor már vették le,akkor levehető! esetleg alulról bekommandózni ? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 nem tud lejönni ha csak nincsenek eltörve a tartó fülei... de talán olcsóbb a füleket műanyagoztatni vagy uj rácsot venni mint az ablakot betörni :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November4, 2007 Megoszt Elküldve November4, 2007 Alulról simán ki lehet nyitni... :( Zk témára visszatérve 93-as C14NZ(SE) valós mért eredményei: Gyári adat C14NZ alapjárat: 830-990 CO: 0,5 emelt üresjárat: 2800-3200 CO: 0,3 Lambda: 1+- 0,03 Mért adat alapjárat: 952 CO: 0,04 emelt üresjárat: 3008 CO: 0,08 Lambda: 1,00 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November4, 2007 Megoszt Elküldve November4, 2007 Alulról simán ki lehet nyitni... :P Zk témára visszatérve 93-as C14NZ(SE) valós mért eredményei: Gyári adat C14NZ alapjárat: 830-990 CO: 0,5 emelt üresjárat: 2800-3200 CO: 0,3 Lambda: 1+- 0,03 Mért adat alapjárat: 952 CO: 0,04 emelt üresjárat: 3008 CO: 0,08 Lambda: 1,00 Sztem ilyen értékekkel simán Euro2-nek is elmennének ezek az autók... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November4, 2007 Megoszt Elküldve November4, 2007 esetleg alulról bekommandózni ? :cry: Én anno OFF escort-tal jártam így ON ott is az volt a móka.. alulról benyúlni.. dróttal mókolni, beakasztani.. Nem volt egyszerü.. szerencsémre volt a parkolóban egy másik escort.. azon puskáztam, hogy minek merre kellene lennie.. igaz, abban csak egy 1.3 as moci volt, az enyém meg egy xr3i, 1.6.al.. kevesebb hely volt.. anyucikáztam is rendesen.. :( :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve November4, 2007 Megoszt Elküldve November4, 2007 nem tud lejönni ha csak nincsenek eltörve a tartó fülei... de talán olcsóbb a füleket műanyagoztatni vagy uj rácsot venni mint az ablakot betörni :cry: :( nekem nincs a motorháztetőn ablak :P De jól mondja Udi, alúlról egy kígyókezű ember kinyitja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve November5, 2007 Megoszt Elküldve November5, 2007 Sztem ilyen értékekkel simán Euro2-nek is elmennének ezek az autók... :( Miért, nem euro2-es az astra ? Én szeptemberben voltam zöldkártyán, a CO alapjáraton 0 volt, emelten 0,1 talán... De a környezetvédelmi-osztálybasorolás kódjánál megelőlegeztek nekem egy 4-est :D Mondjuk ezen csodálkoztam is :P update : villámgyorsan megnéztem a kezem ügyébe kerülő forgalmit ( zöldkártyát ), CO alapjárat 0,11 Emelt CO 0,01 Bár ez nem az Astra, hanem a családi ótó :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts