opel16v Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 nem hallottam még olyanról, hogy gondot okoz a keverés. én pl eszkimót kevertem már preventtel, semmi gondot nem okozott, a fagyállósága is az előírtak szerint alakult.
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Hűtőt ki, szivattyút is. De még így is maradhat benne egy kicsi. Egy vizcsere miatt nem szedném szét a vezérlést,legalább is én tuti nem!
hening Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Egy vizcsere miatt nem szedném szét a vezérlést,legalább is én tuti nem! Pontosítok, a szivattyút kilazítod, a szíjat nem kell levenni se a főteng.-ről, se a vez. mű kerékről, csak utána kell beállítani a feszítő alaphelyzetét.
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Pontosítok, a szivattyút kilazítod, a szíjat nem kell levenni se a főteng.-ről, se a vez. mű kerékről, csak utána kell beállítani a feszítő alaphelyzetét. Még ezt sem csinálnám meg egy vízcsere miatt! :lol:
hening Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Még ezt sem csinálnám meg egy vízcsere miatt! :lol: Kinek a pap, kinek a paplan. :lol:
FPepe Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Pontosítok, a szivattyút kilazítod, a szíjat nem kell levenni se a főteng.-ről, se a vez. mű kerékről, csak utána kell beállítani a feszítő alaphelyzetét. Elvileg egy vezérműszíjat ha lelazítasz, azt már nem illik megint felhasználni, ennyit sztem sem ér... esetleg még a fűtőradiátor csövét lenne érdemes lehúzni a motortérben, ha hozzáférsz...
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Én addig nem nyúlok a vizhez,amíg átlátszó,zöldes a kiegyenlítőtartályban és télen -25°C mérek benne!
hening Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Én addig nem nyúlok a vizhez,amíg átlátszó,zöldes a kiegyenlítőtartályban és télen -25°C mérek benne! Addig nem is kell. Viszont ha 20 alá megy , akkor már kötelező.
Tiv. Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Nekem nem ződ, hanem rózsaszín. Ez most gáz? :lol: :lol: :P Vagy csajos autóm van? :lol:
Gepard Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Enyém is rózsaszín, tavaly cseréltem, én shell fagyállót tettem bele.
yooccoo Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 enyimben algák vannak, az gáz? :lol: biztos jöttek a melegre de szegénykék télen meg fognak fázni :DD mennyi lehet az egész rendszer térfogata?
FPepe Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 enyimben algák vannak, az gáz? :lol: biztos jöttek a melegre de szegénykék télen meg fognak fázni :DD mennyi lehet az egész rendszer térfogata? Asszem nekünk 5.5L körül van.
opelastras Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Asszem nekünk 5.5L körül van. Könyv szerint a feltöltési mennyiségek a következők: C14NZ, X16SZ, C16NZ 5,7L X14NZ, C14SE, X14XE 5,8L X16XEL 6,0L C18NZ, C18XEL, C18XE, C20NE 7,2L X18XE, C20XE 6,9L X17DT, X17DTL, 6,8L
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Könyv szerint a feltöltési mennyiségek a következők: C14NZ, X16SZ, C16NZ 5,7L X14NZ, C14SE, X14XE 5,8L X16XEL 6,0L C18NZ, C18XEL, C18XE, C20NE 7,2L X18XE, C20XE 6,9L X17DT, X17DTL, 6,8L 17DR? :lol:
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Nekem nem ződ, hanem rózsaszín. Ez most gáz? :lol: :lol: :P Vagy csajos autóm van? :lol: Barbie verda! ;) Ha szép rózsaszín,akkor az lehet gyári fagyálló akár! Nekem -75fokos tömény ment bele,aztán az lett hígitva idővel!Tavaly mértem télen,akkor 35-ös volt aszem!
opelastras Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 Barbie verda! :lol: Ha szép rózsaszín,akkor az lehet gyári fagyálló akár! Nekem -75fokos tömény ment bele,aztán az lett hígitva idővel!Tavaly mértem télen,akkor 35-ös volt aszem! A GM fagyállója valóban rózsaszín színű. Hogy érted, hogy idővel lett higítva? Ha tömény fagyállóval van feltöltve a rendszer, akkor nemcsak a túlhevülés veszélye áll fenn, hanem a fagyállóság sincs biztosítva. Az Astra F-nél a fagyálló mennyisége nem haladhatja meg a 60%-ot a kézikönyv szerint.
opel16v Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 A tömény koncentrátum tényleg nem szerencsés! Rá is van írva a dobozra, hogy higítás nélkül nem használható!
mackosajt Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 khm... a tömény fagyálló miért ne védene a fagytól? pont az véd akár -70 esetén is. Ha azt nézzük, akkor hígitásnak vehetjük azt is, ha 4 liter tömény fagyállóhoz 1-2-3 dl vizet tölt az ember. :lol:
opel16v Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 nem a fagyállóságára gondoltam. töményen kárt tehet a vízpumpában, gumicsövekben. az első ajánlott higítási aránya ezeknek a koncentrátumoknak az 1:1 :lol:
J0hnny Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 Amikor megvettem ugyan tiszta fagyálló volt benne,tehát nem volt koszos egyáltalán,de elég kevés volt a tartályban. Vezérlés cserénél le lett eresztve(vizpumpacserénél) és amikor töltöttük fel,akkor öntöttem hozzá töményet és most kb -30 -35 körül mozog.Soha nem volt vele gondom.
Tiv. Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 Amikor megvettem ugyan tiszta fagyálló volt benne,tehát nem volt koszos egyáltalán,de elég kevés volt a tartályban. Vezérlés cserénél le lett eresztve(vizpumpacserénél) és amikor töltöttük fel,akkor öntöttem hozzá töményet és most kb -30 -35 körül mozog.Soha nem volt vele gondom. A tiszta, és a tömény között van egy kis különbség. :lol: :lol:
Gepard Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 Egyszer régen láttam egy filmet (talán szibériáról) amiben azt mondták, ha -40 foknál hidegebb helyen kell járművet használni akkor a fagyállót és hasonló dolgokat el kell felejteni. Oda más valami speckó motoros járműveket készítenek. Ebből kiindulva a -35 fokos cucc is majdnem felesleges, de ennél töményebbet semmi esetre sem kell a kocsiba rakni. Még ha nem is károsítana semmit sem, akkor is pazarlás lenne. Én -25° környékére szoktam belőni.
opel16v Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 Ha csak hozzáöntöttél, akkor az nem tömény :P Szibériában biztos az autók "ereiben" is vodka csörgedezik :lol: :lol: :lol:
hening Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 Én találkoztam olyan dízel Ural tgk-val amiben -55 fokos volt a fagyálló. Ja és azt ide exportálták, milyen lehetett a saját használatú?
J0hnny Elküldve Október20, 2007 Elküldve Október20, 2007 Egyszer régen láttam egy filmet (talán szibériáról) amiben azt mondták, ha -40 foknál hidegebb helyen kell járművet használni akkor a fagyállót és hasonló dolgokat el kell felejteni. Oda más valami speckó motoros járműveket készítenek. Ebből kiindulva a -35 fokos cucc is majdnem felesleges, de ennél töményebbet semmi esetre sem kell a kocsiba rakni. Még ha nem is károsítana semmit sem, akkor is pazarlás lenne. Én -25° környékére szoktam belőni. Ingyé volt,lecarom! :lol:
Recommended Posts