opel16v Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 nem hallottam még olyanról, hogy gondot okoz a keverés. én pl eszkimót kevertem már preventtel, semmi gondot nem okozott, a fagyállósága is az előírtak szerint alakult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Hűtőt ki, szivattyút is. De még így is maradhat benne egy kicsi. Egy vizcsere miatt nem szedném szét a vezérlést,legalább is én tuti nem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Egy vizcsere miatt nem szedném szét a vezérlést,legalább is én tuti nem! Pontosítok, a szivattyút kilazítod, a szíjat nem kell levenni se a főteng.-ről, se a vez. mű kerékről, csak utána kell beállítani a feszítő alaphelyzetét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Pontosítok, a szivattyút kilazítod, a szíjat nem kell levenni se a főteng.-ről, se a vez. mű kerékről, csak utána kell beállítani a feszítő alaphelyzetét. Még ezt sem csinálnám meg egy vízcsere miatt! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Még ezt sem csinálnám meg egy vízcsere miatt! :lol: Kinek a pap, kinek a paplan. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Pontosítok, a szivattyút kilazítod, a szíjat nem kell levenni se a főteng.-ről, se a vez. mű kerékről, csak utána kell beállítani a feszítő alaphelyzetét. Elvileg egy vezérműszíjat ha lelazítasz, azt már nem illik megint felhasználni, ennyit sztem sem ér... esetleg még a fűtőradiátor csövét lenne érdemes lehúzni a motortérben, ha hozzáférsz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Én addig nem nyúlok a vizhez,amíg átlátszó,zöldes a kiegyenlítőtartályban és télen -25°C mérek benne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Én addig nem nyúlok a vizhez,amíg átlátszó,zöldes a kiegyenlítőtartályban és télen -25°C mérek benne! Addig nem is kell. Viszont ha 20 alá megy , akkor már kötelező. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Nekem nem ződ, hanem rózsaszín. Ez most gáz? :lol: :lol: :P Vagy csajos autóm van? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Enyém is rózsaszín, tavaly cseréltem, én shell fagyállót tettem bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 enyimben algák vannak, az gáz? :lol: biztos jöttek a melegre de szegénykék télen meg fognak fázni :DD mennyi lehet az egész rendszer térfogata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 enyimben algák vannak, az gáz? :lol: biztos jöttek a melegre de szegénykék télen meg fognak fázni :DD mennyi lehet az egész rendszer térfogata? Asszem nekünk 5.5L körül van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Asszem nekünk 5.5L körül van. Könyv szerint a feltöltési mennyiségek a következők: C14NZ, X16SZ, C16NZ 5,7L X14NZ, C14SE, X14XE 5,8L X16XEL 6,0L C18NZ, C18XEL, C18XE, C20NE 7,2L X18XE, C20XE 6,9L X17DT, X17DTL, 6,8L Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Könyv szerint a feltöltési mennyiségek a következők: C14NZ, X16SZ, C16NZ 5,7L X14NZ, C14SE, X14XE 5,8L X16XEL 6,0L C18NZ, C18XEL, C18XE, C20NE 7,2L X18XE, C20XE 6,9L X17DT, X17DTL, 6,8L 17DR? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Nekem nem ződ, hanem rózsaszín. Ez most gáz? :lol: :lol: :P Vagy csajos autóm van? :lol: Barbie verda! ;) Ha szép rózsaszín,akkor az lehet gyári fagyálló akár! Nekem -75fokos tömény ment bele,aztán az lett hígitva idővel!Tavaly mértem télen,akkor 35-ös volt aszem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelastras Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Barbie verda! :lol: Ha szép rózsaszín,akkor az lehet gyári fagyálló akár! Nekem -75fokos tömény ment bele,aztán az lett hígitva idővel!Tavaly mértem télen,akkor 35-ös volt aszem! A GM fagyállója valóban rózsaszín színű. Hogy érted, hogy idővel lett higítva? Ha tömény fagyállóval van feltöltve a rendszer, akkor nemcsak a túlhevülés veszélye áll fenn, hanem a fagyállóság sincs biztosítva. Az Astra F-nél a fagyálló mennyisége nem haladhatja meg a 60%-ot a kézikönyv szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 A tömény koncentrátum tényleg nem szerencsés! Rá is van írva a dobozra, hogy higítás nélkül nem használható! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 khm... a tömény fagyálló miért ne védene a fagytól? pont az véd akár -70 esetén is. Ha azt nézzük, akkor hígitásnak vehetjük azt is, ha 4 liter tömény fagyállóhoz 1-2-3 dl vizet tölt az ember. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 nem a fagyállóságára gondoltam. töményen kárt tehet a vízpumpában, gumicsövekben. az első ajánlott higítási aránya ezeknek a koncentrátumoknak az 1:1 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Amikor megvettem ugyan tiszta fagyálló volt benne,tehát nem volt koszos egyáltalán,de elég kevés volt a tartályban. Vezérlés cserénél le lett eresztve(vizpumpacserénél) és amikor töltöttük fel,akkor öntöttem hozzá töményet és most kb -30 -35 körül mozog.Soha nem volt vele gondom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Amikor megvettem ugyan tiszta fagyálló volt benne,tehát nem volt koszos egyáltalán,de elég kevés volt a tartályban. Vezérlés cserénél le lett eresztve(vizpumpacserénél) és amikor töltöttük fel,akkor öntöttem hozzá töményet és most kb -30 -35 körül mozog.Soha nem volt vele gondom. A tiszta, és a tömény között van egy kis különbség. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Egyszer régen láttam egy filmet (talán szibériáról) amiben azt mondták, ha -40 foknál hidegebb helyen kell járművet használni akkor a fagyállót és hasonló dolgokat el kell felejteni. Oda más valami speckó motoros járműveket készítenek. Ebből kiindulva a -35 fokos cucc is majdnem felesleges, de ennél töményebbet semmi esetre sem kell a kocsiba rakni. Még ha nem is károsítana semmit sem, akkor is pazarlás lenne. Én -25° környékére szoktam belőni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Ha csak hozzáöntöttél, akkor az nem tömény :P Szibériában biztos az autók "ereiben" is vodka csörgedezik :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Én találkoztam olyan dízel Ural tgk-val amiben -55 fokos volt a fagyálló. Ja és azt ide exportálták, milyen lehetett a saját használatú? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Egyszer régen láttam egy filmet (talán szibériáról) amiben azt mondták, ha -40 foknál hidegebb helyen kell járművet használni akkor a fagyállót és hasonló dolgokat el kell felejteni. Oda más valami speckó motoros járműveket készítenek. Ebből kiindulva a -35 fokos cucc is majdnem felesleges, de ennél töményebbet semmi esetre sem kell a kocsiba rakni. Még ha nem is károsítana semmit sem, akkor is pazarlás lenne. Én -25° környékére szoktam belőni. Ingyé volt,lecarom! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts