Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Pontosítok, a szivattyút kilazítod, a szíjat nem kell levenni se a főteng.-ről, se a vez. mű kerékről, csak utána kell beállítani a feszítő alaphelyzetét.

Elvileg egy vezérműszíjat ha lelazítasz, azt már nem illik megint felhasználni, ennyit sztem sem ér... esetleg még a fűtőradiátor csövét lenne érdemes lehúzni a motortérben, ha hozzáférsz...

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem ződ, hanem rózsaszín. Ez most gáz? :lol: :lol: :P

Vagy csajos autóm van? :lol:

Barbie verda! ;)

Ha szép rózsaszín,akkor az lehet gyári fagyálló akár!

Nekem -75fokos tömény ment bele,aztán az lett hígitva idővel!Tavaly mértem télen,akkor 35-ös volt aszem!

Link to comment
Megosztás:

Barbie verda! :lol:

Ha szép rózsaszín,akkor az lehet gyári fagyálló akár!

Nekem -75fokos tömény ment bele,aztán az lett hígitva idővel!Tavaly mértem télen,akkor 35-ös volt aszem!

A GM fagyállója valóban rózsaszín színű.

Hogy érted, hogy idővel lett higítva? Ha tömény fagyállóval van feltöltve a rendszer, akkor nemcsak a túlhevülés veszélye áll fenn, hanem a fagyállóság sincs biztosítva. Az Astra F-nél a fagyálló mennyisége nem haladhatja meg a 60%-ot a kézikönyv szerint.

Link to comment
Megosztás:

Amikor megvettem ugyan tiszta fagyálló volt benne,tehát nem volt koszos egyáltalán,de elég kevés volt a tartályban.

Vezérlés cserénél le lett eresztve(vizpumpacserénél) és amikor töltöttük fel,akkor öntöttem hozzá töményet és most kb -30 -35 körül mozog.Soha nem volt vele gondom.

Link to comment
Megosztás:

Amikor megvettem ugyan tiszta fagyálló volt benne,tehát nem volt koszos egyáltalán,de elég kevés volt a tartályban.

Vezérlés cserénél le lett eresztve(vizpumpacserénél) és amikor töltöttük fel,akkor öntöttem hozzá töményet és most kb -30 -35 körül mozog.Soha nem volt vele gondom.

A tiszta, és a tömény között van egy kis különbség. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egyszer régen láttam egy filmet (talán szibériáról) amiben azt mondták, ha -40 foknál hidegebb helyen kell járművet használni akkor a fagyállót és hasonló dolgokat el kell felejteni. Oda más valami speckó motoros járműveket készítenek. Ebből kiindulva a -35 fokos cucc is majdnem felesleges, de ennél töményebbet semmi esetre sem kell a kocsiba rakni. Még ha nem is károsítana semmit sem, akkor is pazarlás lenne. Én -25° környékére szoktam belőni.

Link to comment
Megosztás:

Egyszer régen láttam egy filmet (talán szibériáról) amiben azt mondták, ha -40 foknál hidegebb helyen kell járművet használni akkor a fagyállót és hasonló dolgokat el kell felejteni. Oda más valami speckó motoros járműveket készítenek. Ebből kiindulva a -35 fokos cucc is majdnem felesleges, de ennél töményebbet semmi esetre sem kell a kocsiba rakni. Még ha nem is károsítana semmit sem, akkor is pazarlás lenne. Én -25° környékére szoktam belőni.

Ingyé volt,lecarom! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.