Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok! A multkor olvastam valahol műszerek kékké varázslásárol, de nem a ledes megoldással, hanem foliát raknak bele valamijen uton-modon. Nincs valakinek ötlete, hogy hol találom meg, vagy hogy lehet ezt kivitelezni?

Szerintem kár a fóliával bajlódni. Vegyél Volkswagent...

Elküldve
Sziasztok! A multkor olvastam valahol műszerek kékké varázslásárol, de nem a ledes megoldással, hanem foliát raknak bele valamijen uton-modon. Nincs valakinek ötlete, hogy hol találom meg, vagy hogy lehet ezt kivitelezni?

Hali.

Nekem olyan led van benne ami a gyári müszerfal világitás égö helyett van, tehát csak ki kellett azt vennem és be kellet rakni helyette a másikat és kész. Ugyan ez van a központi keijelzö égöi helyett is.

Igaz nekem piros.

Elküldve
Hali.

Nekem olyan led van benne ami a gyári müszerfal világitás égö helyett van, tehát csak ki kellett azt vennem és be kellet rakni helyette a másikat és kész. Ugyan ez van a központi keijelzö égöi helyett is.

Igaz nekem piros.

És hol lehet ilyenre szert tenni? És mennyiért?

Elküldve

öö... nem tom gondolkozik-e valaki utólag klímásítani a kocsit, vagy szervósítani. Esetleg egyszerre a 2-t. Debrecenben van egy klímás, elég sok G astrát, F astrát, és sok más gépet csinált már. Klímát egy ecotec-es gépbe mindenestől 140-ért rak.. szervóval együtt 220. De minden cuccot ő ad. Ha érdekel valakit akkor szóljon. Tudom, horrornak tűnik az ár. Ja és 3 nap alatt cakk-pakk.

Elküldve

Kormánylufisítást nem vállal? :unsure:

öö... nem tom gondolkozik-e valaki utólag klímásítani a kocsit, vagy szervósítani. Esetleg egyszerre a 2-t. Debrecenben van egy klímás, elég sok G astrát, F astrát, és sok más gépet csinált már. Klímát egy ecotec-es gépbe mindenestől 140-ért rak.. szervóval együtt 220. De minden cuccot ő ad. Ha érdekel valakit akkor szóljon. Tudom, horrornak tűnik az ár. Ja és 3 nap alatt cakk-pakk.
Elküldve
öö... nem tom gondolkozik-e valaki utólag klímásítani a kocsit, vagy szervósítani.

Szervizelni is hozzá kell hordani?

Vagy azt már helyi versenyző is csinálhatja?

Na meg milyen klíma, digit, vagy manuál, gyári, vagy univerzális?

Elküldve
öö... nem tom gondolkozik-e valaki utólag klímásítani a kocsit, vagy szervósítani. Esetleg egyszerre a 2-t. Debrecenben van egy klímás, elég sok G astrát, F astrát, és sok más gépet csinált már. Klímát egy ecotec-es gépbe mindenestől 140-ért rak.. szervóval együtt 220. De minden cuccot ő ad. Ha érdekel valakit akkor szóljon. Tudom, horrornak tűnik az ár. Ja és 3 nap alatt cakk-pakk.

Olajkályhába? :unsure:

(Isuzusba)

Elküldve

bontott meg új cuccokkal dolgozik, illetve pár márkához lehet kapni komplett szetteket pl. merci vito( egy ilyet spec láttam. 2 nap alatt benne volt)... asszem manuál, mert digittel már nagy a gubanc. Vagyis nem 3 nap... meg a vezérlő sem eccerű.

Szal szervizelni bárki tudja. :lol:

Olajkályhába? :unsure:

(Isuzusba)

azért ölni tudnak. Mármint aki akarja. Kérdeztem tőle, és kb. fél éve volt ilyen neki utoljára... 4 név volt a listán... és ment a licit, hogy kié legyen... :wacko:

Elküldve
azért ölni tudnak. Mármint aki akarja. Kérdeztem tőle, és kb. fél éve volt ilyen neki utoljára... 4 név volt a listán... és ment a licit, hogy kié legyen... :unsure:

Az alkatrész miatt, vagy valami másért?

Elküldve
pár alkatrészt még rendelni sem lehet... vagy arany az ára...

Na meg ugye ritka a bontóban is...

Sejtettem. Nézegettem a mobile.de-n a klímás isuzus olajkályhákat, tényleg nincs túl sok belőlük. Jelenleg is csak 2 db van. Ha nem lennének olyan messze, megfontolandó lenne. Hátuljából utánfutó, elejéből klíma, ami marad, az meg eladásra vagy tartalékba.

Elküldve

Megköszönném :wacko: csak úgy a miheztartás végett...mégis milyen művelet ez... mennyire megvalósítható vagy épp nem...

ha gondolod, holnap megkérdezem, mert beszélni fogok vele. De szerintem lehet égnek fog állni a hajad, meg az övé is. :unsure:
Elküldve

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni!

Astra 1,8 benzines 1992-es évjárat.Nem jó az alapjárat.Változó kb.900-1500-ig.Eddig cserélve lett benzinszűrö,lambdaszonda injektor befecskendező,alapjárati motor (bontott,a gyári nincs meg és lehet,hogy nem jó van benne kellene a gyári szám).

Köszi!

Elküldve
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni!

Astra 1,8 benzines 1992-es évjárat.Nem jó az alapjárat.Változó kb.900-1500-ig.Eddig cserélve lett benzinszűrö,lambdaszonda injektor befecskendező,alapjárati motor (bontott,a gyári nincs meg és lehet,hogy nem jó van benne kellene a gyári szám).

Köszi!

Először is kellene egy motorkód (a motorszám első pár karaktere pl. C18NZ), aztán sztem ki kellene pucolni a fojtószelepházat (ahová az alapjárati motor megy), kicserélni a tömítéseit, átnézni a vákuumcsöveket repedésre, ill. a csatlakozásoknál.

Elküldve
Pepe!

A légszürőház és a szívótorok közötti gumicső repedésein beszívott fals levegő miatt lehet egyenetlen az alapjárat benyásnál?

Nem tartom valószínűnek, esetleg ha légtömegmérős a motor, és a repedés a légtömegmérő és a fojtószelepház között van. Pl. C14NZ-nél nem hiszem, hogy különösebb gondot okozna, esetleg hidegen, amikor elvileg a légszűrőház vákuumszelepe a kipuffcsonk felőli állásban áll, és onnan szív(-na) meleg levegőt.

Elküldve
Bármelyik vákumcső repedése okozhatja, amelyik éppen a folytószelepházra van kapcsolva,

tehát nem zárj le pl eletromágneses szelep.

A probléma egy C16NZ mocis A vecinél van.Ingadozik az alapjárata!

Majd továbbítom a tanácsot.

Elküldve
A probléma egy C16NZ mocis A vecinél van.Ingadozik az alapjárata!

Majd továbbítom a tanácsot.

Az alapjárati moci és fojtószelepház pucolás persze mindenképpen javallott ilyen hibánál. :unsure:

Elküldve
Pepe!

A légszürőház és a szívótorok közötti gumicső repedésein beszívott fals levegő miatt lehet egyenetlen az alapjárat benyásnál?

Akár az okozza akár nem cserélje ki, vagy tekerje körbe szigetelőszalaggal. És ki is derült, hogy az volt-e a hiba.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.