Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sufni tuningban Astrára nem tudod megoldani, mert nem olyan kialakítású a lámpa foncsora. Projektoros autóknál, ahol kör alakú a foncsor megfelelő része (pl. Calibra B) ) megoldható, én is úgy csináltam az enyémet utólag, és nem kellett lámpát cserélnem. De Astrához sajna meg kell venni a komplett Angel Eyes lámpatestet.

Az jó. Köszi a felvilágosítást.:)

Elküldve

Sziasztok!

Érdekelne mi a véleményetek erről:

http://apronet.hu/freesearch.php?CTLG_ID=&...tikai+interface

Megéri, vagy nem?

Használható-e egyáltalán F astrákhoz?

Ismeri, használta valaki?

Esetleg valami jobb ajánlat, ötlet?

Elvégre " ez már a 21. század ", gondoltam laptopom már van régóta, akkor miért ne használhatnám ki erre is,

persze csak szigorúan saját használatra, nem akarom a "szakik" kenyerét elvenni.

Elküldve
Sziasztok!

Érdekelne mi a véleményetek erről:

http://apronet.hu/freesearch.php?CTLG_ID=&...tikai+interface

Megéri, vagy nem?

Használható-e egyáltalán F astrákhoz?

Ismeri, használta valaki?

Esetleg valami jobb ajánlat, ötlet?

Elvégre " ez már a 21. század ", gondoltam laptopom már van régóta, akkor miért ne használhatnám ki erre is,

persze csak szigorúan saját használatra, nem akarom a "szakik" kenyerét elvenni.

Ha jól látom, ez egy Tech2 interface, '97 után Astrákhoz jó lehet. Bővebbet Opel16V tud mondani erről.

Elküldve

ez a kábel és a hozzá adott sw nem egyenértékű a tech2 műszerrel!

lehet vele bizonyos dolgokat megnézni, pl a hibakódokat. meg némelyiket

még törölni is lehet vele. :)

az összes opel modellhez jó, amelyikben 16 pólusú a diag csati (már 1995-től

voltak ilyenek).

Elküldve

Üdv!

Kössz az infókat.

Az én verdám '94-es és 10 pólusú a diag csatim.

Hallottam a "OpelScanner"-ről ami kezeli az ilen astrákat is mint az enyém.

A softwer-t talán nem lenne nagy ügy megszerezni, de állítolag csak hardwerkulcsos interface-vel műxik.

Találtam is interface-ről rajzokat a neten, azt sem nagy durranás összehozni, csak ez a hwkulcs a gond.

Erről van valami infótok?

(A 10 és a 16 polusu diagcsatik között csak a lábkiosztás a különbség, mármint a "szoftveres" kommunikáció szempontjából?)

Elküldve

Nem csak a lábkiosztás, hanem a protokoll is más.

A tiedre is létezik egyszerű interfész és sw, de azzal se lehet sok dolgot csinálni (ezzel nem

veszed el a szakik kenyerét, az biztos :) B) ).

HW kulcs csak a tech műszerekhez kell, valaki kevert valamit, akitől az infót kaptad.

Elküldve
Nem csak a lábkiosztás, hanem a protokoll is más.

A tiedre is létezik egyszerű interfész és sw, de azzal se lehet sok dolgot csinálni (ezzel nem

veszed el a szakik kenyerét, az biztos B) :) ).

HW kulcs csak a tech műszerekhez kell, valaki kevert valamit, akitől az infót kaptad.

Na, ez kezd egyre érdekesebb lenni.

Melyik az a sw, vagy talán probáljam meg nyugottan az OpelScanner-t, egy egyszerű inetrfésszel?

Pontosan melyik ez az egyszerű interfész? :)

Elküldve

Magát az opelscanner progit nem ismerem, de létezik hozzá pár másik is...

Az interfész elnevezése ALDL, így rákeresve találsz néhány nagyon egyszerű

kapcsolási rajzot. :)

Elküldve
Tegnap meghirdettem a Kadetttet a h****autó.hu-n, ma már el is vitték, qva jó.

ÉS szabadna megtundom, hogy milyen állapotú volt, és mennyiért adtad el?

Ja és mellékesen:

Autó motor honlapján voltak régebben letölthető régi számok, nem tudjátok, hol lehet ezeket elérni? Egészen régi 90-es évekbeli cikkeket keresek Kadettel kapcsolatosakat.

Elküldve
ÉS szabadna megtundom, hogy milyen állapotú volt, és mennyiért adtad el?

Ja és mellékesen:

Autó motor honlapján voltak régebben letölthető régi számok, nem tudjátok, hol lehet ezeket elérni? Egészen régi 90-es évekbeli cikkeket keresek Kadettel kapcsolatosakat.

200-ért ment el, bár nem is kértem érte sokkal többet( a h***autó.hu-n láttam 300-ért is, vele egyidőset kb uo. állapotút). Amúgy azért adtam el, mert csak állt az utcán. Nagyritkán beindítottuk, hogy ne álljon össze. Az állapota meg szerintem a korának megfelelő, az alján nincs kirohadva, a hátsó íveknél már kezdett púposodni itt, ott a festék. A belseje nagyon egybe van, csak koszos, nem kicsit, de ez már legyen a vevő gondja.

Elküldve
Eladtam az Astrát. C14NZ, 92-es Caraván. Két hét után vitték el kb. 700 ezerért. Fájt a szivem egy kicsit érte, de megvan az új OPEL.

Az igen jó bolt volt, gratulálok. Nálunk ennyiért kb. a '95-ösök mennek el.

Elküldve
Egyben van, nemrohadnak a hátsó ívek?

Amúgy az ára baráti. :)

Mi van benne?

Én is meglepődtem, mert nincs rajta rohadás sehol, még a sárvédőíveken sem. De legjobban akkor lepődtem meg amikor az eredetiség vizsgálaton azt mondták, hogy "minden elem még gyári fényezéses".

Elküldve
Én is meglepődtem, mert nincs rajta rohadás sehol, még a sárvédőíveken sem. De legjobban akkor lepődtem meg amikor az eredetiség vizsgálaton azt mondták, hogy "minden elem még gyári fényezéses".

Képet tudsz feltenni?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.