Tutu 2000 F Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Sufni tuningban Astrára nem tudod megoldani, mert nem olyan kialakítású a lámpa foncsora. Projektoros autóknál, ahol kör alakú a foncsor megfelelő része (pl. Calibra B) ) megoldható, én is úgy csináltam az enyémet utólag, és nem kellett lámpát cserélnem. De Astrához sajna meg kell venni a komplett Angel Eyes lámpatestet. Az jó. Köszi a felvilágosítást.:)
Tutu 2000 F Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 hát nem tom, de itt én 42-t, meg 41-t látok... Igazad van.!!!!
ebihal Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Sziasztok! Érdekelne mi a véleményetek erről: http://apronet.hu/freesearch.php?CTLG_ID=&...tikai+interface Megéri, vagy nem? Használható-e egyáltalán F astrákhoz? Ismeri, használta valaki? Esetleg valami jobb ajánlat, ötlet? Elvégre " ez már a 21. század ", gondoltam laptopom már van régóta, akkor miért ne használhatnám ki erre is, persze csak szigorúan saját használatra, nem akarom a "szakik" kenyerét elvenni.
FPepe Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Sziasztok! Érdekelne mi a véleményetek erről: http://apronet.hu/freesearch.php?CTLG_ID=&...tikai+interface Megéri, vagy nem? Használható-e egyáltalán F astrákhoz? Ismeri, használta valaki? Esetleg valami jobb ajánlat, ötlet? Elvégre " ez már a 21. század ", gondoltam laptopom már van régóta, akkor miért ne használhatnám ki erre is, persze csak szigorúan saját használatra, nem akarom a "szakik" kenyerét elvenni. Ha jól látom, ez egy Tech2 interface, '97 után Astrákhoz jó lehet. Bővebbet Opel16V tud mondani erről.
opel16v Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 ez a kábel és a hozzá adott sw nem egyenértékű a tech2 műszerrel! lehet vele bizonyos dolgokat megnézni, pl a hibakódokat. meg némelyiket még törölni is lehet vele. :) az összes opel modellhez jó, amelyikben 16 pólusú a diag csati (már 1995-től voltak ilyenek).
ebihal Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Üdv! Kössz az infókat. Az én verdám '94-es és 10 pólusú a diag csatim. Hallottam a "OpelScanner"-ről ami kezeli az ilen astrákat is mint az enyém. A softwer-t talán nem lenne nagy ügy megszerezni, de állítolag csak hardwerkulcsos interface-vel műxik. Találtam is interface-ről rajzokat a neten, azt sem nagy durranás összehozni, csak ez a hwkulcs a gond. Erről van valami infótok? (A 10 és a 16 polusu diagcsatik között csak a lábkiosztás a különbség, mármint a "szoftveres" kommunikáció szempontjából?)
opel16v Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Nem csak a lábkiosztás, hanem a protokoll is más. A tiedre is létezik egyszerű interfész és sw, de azzal se lehet sok dolgot csinálni (ezzel nem veszed el a szakik kenyerét, az biztos :) B) ). HW kulcs csak a tech műszerekhez kell, valaki kevert valamit, akitől az infót kaptad.
ebihal Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Nem csak a lábkiosztás, hanem a protokoll is más. A tiedre is létezik egyszerű interfész és sw, de azzal se lehet sok dolgot csinálni (ezzel nem veszed el a szakik kenyerét, az biztos B) :) ). HW kulcs csak a tech műszerekhez kell, valaki kevert valamit, akitől az infót kaptad. Na, ez kezd egyre érdekesebb lenni. Melyik az a sw, vagy talán probáljam meg nyugottan az OpelScanner-t, egy egyszerű inetrfésszel? Pontosan melyik ez az egyszerű interfész? :)
opel16v Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Magát az opelscanner progit nem ismerem, de létezik hozzá pár másik is... Az interfész elnevezése ALDL, így rákeresve találsz néhány nagyon egyszerű kapcsolási rajzot. :)
ebihal Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Az interfész elnevezése ALDL, így rákeresve találsz néhány nagyon egyszerű kapcsolási rajzot. :) Na éppen ez az, találtam több kpcsrajzot. http://www.techedge.com.au/vehicle/aldl8192/8192hw.htm http://www.techedge.com.au/vehicle/aldl160/aldl_hw.htm http://www.techedge.com.au/vehicle/aldl160/160serial.htm Most melyik az ami nekem jó lene?
opel16v Elküldve Augusztus1, 2007 Elküldve Augusztus1, 2007 Az első a nyerő, ott megtalálod a csati bekötését is.
1.6 16v Elküldve Augusztus9, 2007 Elküldve Augusztus9, 2007 Hali. Mi módon lehet leszedni a kézifék fogantyuját? Eddig nem sikerült még levennem. Köszi a válaszokat elöre is.
hening Elküldve Augusztus9, 2007 Elküldve Augusztus9, 2007 Tegnap meghirdettem a Kadetttet a h****autó.hu-n, ma már el is vitték, qva jó.
Endlos Elküldve Augusztus11, 2007 Elküldve Augusztus11, 2007 Tegnap meghirdettem a Kadetttet a h****autó.hu-n, ma már el is vitték, qva jó. ÉS szabadna megtundom, hogy milyen állapotú volt, és mennyiért adtad el? Ja és mellékesen: Autó motor honlapján voltak régebben letölthető régi számok, nem tudjátok, hol lehet ezeket elérni? Egészen régi 90-es évekbeli cikkeket keresek Kadettel kapcsolatosakat.
hening Elküldve Augusztus11, 2007 Elküldve Augusztus11, 2007 ÉS szabadna megtundom, hogy milyen állapotú volt, és mennyiért adtad el? Ja és mellékesen: Autó motor honlapján voltak régebben letölthető régi számok, nem tudjátok, hol lehet ezeket elérni? Egészen régi 90-es évekbeli cikkeket keresek Kadettel kapcsolatosakat. 200-ért ment el, bár nem is kértem érte sokkal többet( a h***autó.hu-n láttam 300-ért is, vele egyidőset kb uo. állapotút). Amúgy azért adtam el, mert csak állt az utcán. Nagyritkán beindítottuk, hogy ne álljon össze. Az állapota meg szerintem a korának megfelelő, az alján nincs kirohadva, a hátsó íveknél már kezdett púposodni itt, ott a festék. A belseje nagyon egybe van, csak koszos, nem kicsit, de ez már legyen a vevő gondja.
istván Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 Eladtam az Astrát. C14NZ, 92-es Caraván. Két hét után vitték el kb. 700 ezerért. Fájt a szivem egy kicsit érte, de megvan az új OPEL.
FPepe Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 Eladtam az Astrát. C14NZ, 92-es Caraván. Két hét után vitték el kb. 700 ezerért. Fájt a szivem egy kicsit érte, de megvan az új OPEL. Az igen jó bolt volt, gratulálok. Nálunk ennyiért kb. a '95-ösök mennek el.
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 Én 93-as c14se caravánt vettem 350 000-ért. Kívül belül elég szép. 188 000 km-el vettem.
hening Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 Én 93-as c14se caravánt vettem 350 000-ért. Kívül belül elég szép. 188 000 km-el vettem. Az ország melyik táján vetted?
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 Az ország melyik táján vetted? Én miskolci vagyok, de egerből hoztuk le.
hening Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 Én miskolci vagyok, de egerből hoztuk le. Egyben van, nemrohadnak a hátsó ívek? Amúgy az ára baráti. :) Mi van benne?
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 Egyben van, nemrohadnak a hátsó ívek? Amúgy az ára baráti. :) Mi van benne? Én is meglepődtem, mert nincs rajta rohadás sehol, még a sárvédőíveken sem. De legjobban akkor lepődtem meg amikor az eredetiség vizsgálaton azt mondták, hogy "minden elem még gyári fényezéses".
hening Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 Én is meglepődtem, mert nincs rajta rohadás sehol, még a sárvédőíveken sem. De legjobban akkor lepődtem meg amikor az eredetiség vizsgálaton azt mondták, hogy "minden elem még gyári fényezéses". Képet tudsz feltenni?
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 Ha elnavigálsz hogy milyen úton-módon lehet akkor igen
atis c14se Elküldve Augusztus14, 2007 Elküldve Augusztus14, 2007 JA, és elektromos ablak, központi zár és riasztó.
Recommended Posts