powerup Elküldve Február3, 2007 Megoszt Elküldve Február3, 2007 Gratula, jól néz ki :lol: Köszi! :unsure: Sok melóm volt vele az utóbbi időben.Jól is megy,persze az enyémmel azért körbe lehet autózni... :huh: Most új gazdit keres... Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Február9, 2007 Megoszt Elküldve Február9, 2007 Elkészült végre a Sedanom:képek Szép lett! Az enyém is pont ilyen szinű és az is sedan :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Február15, 2007 Megoszt Elküldve Február15, 2007 Szép is a sedan! Ha arra gondolsz, ami a műszerfalban gyárilag meglevő hely, az a műszerfal jobb alsó részén a töltésjelzőtől jobbra található (nem közvetlenül, hanem az egyel jobbra található téglalap alakú kivágás bal szélén, ami alatt már van alsó sor is), zöld plexije van. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Február19, 2007 Megoszt Elküldve Február19, 2007 Már nem bírtam várni tovább, felraktam a felniket (egy kis nosztalgia ScatMannek :huh: ) Nekem tökre teccik :unsure: kép1 kép2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Február19, 2007 Megoszt Elküldve Február19, 2007 Már nem bírtam várni tovább, felraktam a felniket (egy kis nosztalgia ScatMannek :huh: ) Nekem tökre teccik :unsure: kép1 kép2 korrekt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Február23, 2007 Megoszt Elküldve Február23, 2007 Astra F Airride: air Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március22, 2007 Megoszt Elküldve Március22, 2007 Nekem lenne egy olyan kérdésem a cartársakhoz, hogy a motortérben levő gumicsöveket (pl. levegőcső, hűtővízcsövek, vákuumcsövek stb.) szabad-e, vagy érdemes-e szilikonnal kezelni, vagy esetleg árt nekik? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Március23, 2007 Megoszt Elküldve Március23, 2007 Nekem lenne egy olyan kérdésem a cartársakhoz, hogy a motortérben levő gumicsöveket (pl. levegőcső, hűtővízcsövek, vákuumcsövek stb.) szabad-e, vagy érdemes-e szilikonnal kezelni, vagy esetleg árt nekik? :blush: Szabad, tudtommal nem ártott még guminak szilikonspray. A vékonyabb vákuumcsövek viszont nem gumiból vannak, hanem műanyagból. De ha már rojtosak a gumicsövek, akkor max fényesebbek lesznek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Április1, 2007 Megoszt Elküldve Április1, 2007 ...De ha már rojtosak a gumicsövek, akkor max fényesebbek lesznek... És az első poros út után máris olyan mintha nem csináltál volna semmit. Ha azt akarod, hogy sokáig szép legyen, és mutasson is, akkor a fémszövetborítású csöveket válaszd. De az meg árban lehet húzósabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Következő "okos" kérdésem (egy ismerős kérdezte tőlem): motorcserénél ugyebár a nem tipusidegen motorokat simán lehet cserélni, csak műszakiztatni kell utána az autót. De: mi számít nem tipusidegennek? Amit gyártottak az adott autótipussal, vagy az is tipusidegen, ami nem az adott kocsiba való (pl. C14NZ helyett X14XE)? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Következő "okos" kérdésem (egy ismerős kérdezte tőlem): motorcserénél ugyebár a nem tipusidegen motorokat simán lehet cserélni, csak műszakiztatni kell utána az autót. De: mi számít nem tipusidegennek? Amit gyártottak az adott autótipussal, vagy az is tipusidegen, ami nem az adott kocsiba való (pl. C14NZ helyett X14XE)? :blush: Besorolási kategóriák vannak. CCM alapon.Mivel az F Atrába tették az X14XE-t, az 14NZ helyére tudtommal berakható......... De mivel az infóm elég régiek, érdemes bemenni a KMP-hez, és v.mi értelmes, ezzel a témával foglakozó emberkét megkérdezni róla......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április9, 2007 Megoszt Elküldve Április9, 2007 10% lóerő eltérés felett műszaki tervek kellenek, gépészmérnöktől, előírások szerint. :blush: Erre adják ki aztán az átépítési engedélyt, ami alapján kell majd vizsgáztatni. Csak akkor van egyszerű eset, ha ugyanolyan típuskódú motor cseréje van (C14NZ helyett C14NZ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április9, 2007 Megoszt Elküldve Április9, 2007 10% lóerő eltérés felett műszaki tervek kellenek, gépészmérnöktől, előírások szerint. :blush: Erre adják ki aztán az átépítési engedélyt, ami alapján kell majd vizsgáztatni. Csak akkor van egyszerű eset, ha ugyanolyan típuskódú motor cseréje van (C14NZ helyett C14NZ). Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t? 60 helyett 68Le! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Április9, 2007 Megoszt Elküldve Április9, 2007 Dezsőkét kigyúrod, vazze'? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április9, 2007 Megoszt Elküldve Április9, 2007 Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t? 60 helyett 68Le! Elméletileg... :D Csak legyen adásvételid a motorról. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április10, 2007 Megoszt Elküldve Április10, 2007 Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t? 60 helyett 68Le! Nagyturbó, cooler, összkerék, nagyadagoló, 6os váltó... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április10, 2007 Megoszt Elküldve Április10, 2007 Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t? 60 helyett 68Le! Az már több, mint 10%, műszaki tervet kell csináltatnod :blush: Egyébként azért kérdeztem, mert ismerős C14NZ-je lassan generálra szorul, és ezért merült fel benne, hogy akkor már talán jobban megérné vennie egy bontott X14XE-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Április10, 2007 Megoszt Elküldve Április10, 2007 Érdekelne mi van akkor ha pl: így vettem a kocsit C14NZ moci van benne és C14SE hengerfej van rajta...forgalmiban a típusnál 1.7D van. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április10, 2007 Megoszt Elküldve Április10, 2007 Érdekelne mi van akkor ha pl: így vettem a kocsit C14NZ moci van benne és C14SE hengerfej van rajta...forgalmiban a típusnál 1.7D van. :blush: Helyben fejbelövés. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Április10, 2007 Megoszt Elküldve Április10, 2007 Nagyturbó, cooler, összkerék, nagyadagoló, 6os váltó... :blush: Nagyfüst..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április10, 2007 Megoszt Elküldve Április10, 2007 Helyben fejbelövés. :D Eeee öőm é bodottá!Mitulátbáti hotta! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Május11, 2007 Megoszt Elküldve Május11, 2007 Szerintetek mennyi a reális munkadíj egy kuplungszerkezetcsere és egy első gátlócsere esetén. KIcsit soknak tartom, amit kifizettem :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május12, 2007 Megoszt Elküldve Május12, 2007 Kuplung 15, vagy ha sok szívással jár, 20. Első gátlók 10 körül. Ezt legalábbis nem sufnis árakban mondom. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május12, 2007 Megoszt Elküldve Május12, 2007 Első gátlók 10 körül. Ezt legalábbis nem sufnis árakban mondom. :rolleyes: CSak egy apró adalékinfó, mikor én ültettem az Astrát, 23e. volt a munkadíj.Ebben benne volt a 4 gátló+4 rugó cseréje, és egy futóműállítás ish..... Ja, meg akkor lettek cserélve a toronyszilentek.Hátígyhát........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Május12, 2007 Megoszt Elküldve Május12, 2007 Hát, akkor nem fizettem túl sokat, csak "soknak tűnik*" Szóval 60ezret fizettem az első gátlók cseréjéért + 1 toronycsapágyért (1680Ft), és a Sachs tengelykapcsolóért (35k) + cseréjéért (+1liter olaj a váltóba) *Tehát a munkadíj durván 22ezer. Az én típusomnál állítólag nem egy leányálom a kuplunkszerkezetcsere. Mondjuk egy "délutáni" szereléssel 20-ezret keresni nem rossz :rolleyes: . Vagy csak én keresek rosszul? :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts