Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szép is a sedan!

Ha arra gondolsz, ami a műszerfalban gyárilag meglevő hely, az a műszerfal jobb alsó részén a töltésjelzőtől jobbra található (nem közvetlenül, hanem az egyel jobbra található téglalap alakú kivágás bal szélén, ami alatt már van alsó sor is), zöld plexije van.

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
Nekem lenne egy olyan kérdésem a cartársakhoz, hogy a motortérben levő gumicsöveket (pl. levegőcső, hűtővízcsövek, vákuumcsövek stb.) szabad-e, vagy érdemes-e szilikonnal kezelni, vagy esetleg árt nekik? :blush:

Szabad, tudtommal nem ártott még guminak szilikonspray. A vékonyabb vákuumcsövek viszont nem gumiból vannak, hanem műanyagból. De ha már rojtosak a gumicsövek, akkor max fényesebbek lesznek...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
...De ha már rojtosak a gumicsövek, akkor max fényesebbek lesznek...

És az első poros út után máris olyan mintha nem csináltál volna semmit.

Ha azt akarod, hogy sokáig szép legyen, és mutasson is, akkor a fémszövetborítású csöveket válaszd.

De az meg árban lehet húzósabb.

Link to comment
Megosztás:

Következő "okos" kérdésem (egy ismerős kérdezte tőlem): motorcserénél ugyebár a nem tipusidegen motorokat simán lehet cserélni, csak műszakiztatni kell utána az autót. De: mi számít nem tipusidegennek? Amit gyártottak az adott autótipussal, vagy az is tipusidegen, ami nem az adott kocsiba való (pl. C14NZ helyett X14XE)?

:blush:

Link to comment
Megosztás:

Következő "okos" kérdésem (egy ismerős kérdezte tőlem): motorcserénél ugyebár a nem tipusidegen motorokat simán lehet cserélni, csak műszakiztatni kell utána az autót. De: mi számít nem tipusidegennek? Amit gyártottak az adott autótipussal, vagy az is tipusidegen, ami nem az adott kocsiba való (pl. C14NZ helyett X14XE)?

:blush:

Besorolási kategóriák vannak. CCM alapon.Mivel az F Atrába tették az X14XE-t, az 14NZ helyére tudtommal berakható.........

De mivel az infóm elég régiek, érdemes bemenni a KMP-hez, és v.mi értelmes, ezzel a témával foglakozó emberkét megkérdezni róla.........

Link to comment
Megosztás:

10% lóerő eltérés felett műszaki tervek kellenek, gépészmérnöktől, előírások szerint. :blush:

Erre adják ki aztán az átépítési engedélyt, ami alapján kell majd vizsgáztatni.

Csak akkor van egyszerű eset, ha ugyanolyan típuskódú motor cseréje van (C14NZ helyett C14NZ).

Link to comment
Megosztás:

10% lóerő eltérés felett műszaki tervek kellenek, gépészmérnöktől, előírások szerint. :blush:

Erre adják ki aztán az átépítési engedélyt, ami alapján kell majd vizsgáztatni.

Csak akkor van egyszerű eset, ha ugyanolyan típuskódú motor cseréje van (C14NZ helyett C14NZ).

Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t?

60 helyett 68Le!

Link to comment
Megosztás:

Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t?

60 helyett 68Le!

Az már több, mint 10%, műszaki tervet kell csináltatnod :blush:

Egyébként azért kérdeztem, mert ismerős C14NZ-je lassan generálra szorul, és ezért merült fel benne, hogy akkor már talán jobban megérné vennie egy bontott X14XE-t.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
Első gátlók 10 körül.

Ezt legalábbis nem sufnis árakban mondom. :rolleyes:

CSak egy apró adalékinfó, mikor én ültettem az Astrát, 23e. volt a munkadíj.Ebben benne volt a 4 gátló+4 rugó cseréje, és egy futóműállítás ish.....

Ja, meg akkor lettek cserélve a toronyszilentek.Hátígyhát........

Link to comment
Megosztás:

Hát, akkor nem fizettem túl sokat, csak "soknak tűnik*"

Szóval 60ezret fizettem az első gátlók cseréjéért + 1 toronycsapágyért (1680Ft), és a Sachs tengelykapcsolóért (35k) + cseréjéért (+1liter olaj a váltóba)

*Tehát a munkadíj durván 22ezer. Az én típusomnál állítólag nem egy leányálom a kuplunkszerkezetcsere. Mondjuk egy "délutáni" szereléssel 20-ezret keresni nem rossz :rolleyes: . Vagy csak én keresek rosszul? :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.