powerup Elküldve Február3, 2007 Elküldve Február3, 2007 Gratula, jól néz ki :lol: Köszi! :unsure: Sok melóm volt vele az utóbbi időben.Jól is megy,persze az enyémmel azért körbe lehet autózni... :huh: Most új gazdit keres...
knight Elküldve Február9, 2007 Elküldve Február9, 2007 Elkészült végre a Sedanom:képek Szép lett! Az enyém is pont ilyen szinű és az is sedan :unsure:
Gepard Elküldve Február15, 2007 Elküldve Február15, 2007 Szép is a sedan! Ha arra gondolsz, ami a műszerfalban gyárilag meglevő hely, az a műszerfal jobb alsó részén a töltésjelzőtől jobbra található (nem közvetlenül, hanem az egyel jobbra található téglalap alakú kivágás bal szélén, ami alatt már van alsó sor is), zöld plexije van. Köszi.
GH Elküldve Február19, 2007 Elküldve Február19, 2007 Már nem bírtam várni tovább, felraktam a felniket (egy kis nosztalgia ScatMannek :huh: ) Nekem tökre teccik :unsure: kép1 kép2
ScatMan Elküldve Február19, 2007 Elküldve Február19, 2007 Már nem bírtam várni tovább, felraktam a felniket (egy kis nosztalgia ScatMannek :huh: ) Nekem tökre teccik :unsure: kép1 kép2 korrekt :lol:
FPepe Elküldve Március22, 2007 Elküldve Március22, 2007 Nekem lenne egy olyan kérdésem a cartársakhoz, hogy a motortérben levő gumicsöveket (pl. levegőcső, hűtővízcsövek, vákuumcsövek stb.) szabad-e, vagy érdemes-e szilikonnal kezelni, vagy esetleg árt nekik? :blush:
ScatMan Elküldve Március23, 2007 Elküldve Március23, 2007 Nekem lenne egy olyan kérdésem a cartársakhoz, hogy a motortérben levő gumicsöveket (pl. levegőcső, hűtővízcsövek, vákuumcsövek stb.) szabad-e, vagy érdemes-e szilikonnal kezelni, vagy esetleg árt nekik? :blush: Szabad, tudtommal nem ártott még guminak szilikonspray. A vékonyabb vákuumcsövek viszont nem gumiból vannak, hanem műanyagból. De ha már rojtosak a gumicsövek, akkor max fényesebbek lesznek...
Gepard Elküldve Április1, 2007 Elküldve Április1, 2007 ...De ha már rojtosak a gumicsövek, akkor max fényesebbek lesznek... És az első poros út után máris olyan mintha nem csináltál volna semmit. Ha azt akarod, hogy sokáig szép legyen, és mutasson is, akkor a fémszövetborítású csöveket válaszd. De az meg árban lehet húzósabb.
FPepe Elküldve Április7, 2007 Elküldve Április7, 2007 Következő "okos" kérdésem (egy ismerős kérdezte tőlem): motorcserénél ugyebár a nem tipusidegen motorokat simán lehet cserélni, csak műszakiztatni kell utána az autót. De: mi számít nem tipusidegennek? Amit gyártottak az adott autótipussal, vagy az is tipusidegen, ami nem az adott kocsiba való (pl. C14NZ helyett X14XE)? :blush:
warwolf Elküldve Április7, 2007 Elküldve Április7, 2007 Következő "okos" kérdésem (egy ismerős kérdezte tőlem): motorcserénél ugyebár a nem tipusidegen motorokat simán lehet cserélni, csak műszakiztatni kell utána az autót. De: mi számít nem tipusidegennek? Amit gyártottak az adott autótipussal, vagy az is tipusidegen, ami nem az adott kocsiba való (pl. C14NZ helyett X14XE)? :blush: Besorolási kategóriák vannak. CCM alapon.Mivel az F Atrába tették az X14XE-t, az 14NZ helyére tudtommal berakható......... De mivel az infóm elég régiek, érdemes bemenni a KMP-hez, és v.mi értelmes, ezzel a témával foglakozó emberkét megkérdezni róla.........
opel16v Elküldve Április9, 2007 Elküldve Április9, 2007 10% lóerő eltérés felett műszaki tervek kellenek, gépészmérnöktől, előírások szerint. :blush: Erre adják ki aztán az átépítési engedélyt, ami alapján kell majd vizsgáztatni. Csak akkor van egyszerű eset, ha ugyanolyan típuskódú motor cseréje van (C14NZ helyett C14NZ).
J0hnny Elküldve Április9, 2007 Elküldve Április9, 2007 10% lóerő eltérés felett műszaki tervek kellenek, gépészmérnöktől, előírások szerint. :blush: Erre adják ki aztán az átépítési engedélyt, ami alapján kell majd vizsgáztatni. Csak akkor van egyszerű eset, ha ugyanolyan típuskódú motor cseréje van (C14NZ helyett C14NZ). Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t? 60 helyett 68Le!
opel16v Elküldve Április9, 2007 Elküldve Április9, 2007 Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t? 60 helyett 68Le! Elméletileg... :D Csak legyen adásvételid a motorról. :blush:
Tom Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t? 60 helyett 68Le! Nagyturbó, cooler, összkerék, nagyadagoló, 6os váltó... :blush:
FPepe Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Akkor én lepaírozva berakhatom a 17DR helyére a 17DTL-t? 60 helyett 68Le! Az már több, mint 10%, műszaki tervet kell csináltatnod :blush: Egyébként azért kérdeztem, mert ismerős C14NZ-je lassan generálra szorul, és ezért merült fel benne, hogy akkor már talán jobban megérné vennie egy bontott X14XE-t.
Udi Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Érdekelne mi van akkor ha pl: így vettem a kocsit C14NZ moci van benne és C14SE hengerfej van rajta...forgalmiban a típusnál 1.7D van. :blush:
opel16v Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Érdekelne mi van akkor ha pl: így vettem a kocsit C14NZ moci van benne és C14SE hengerfej van rajta...forgalmiban a típusnál 1.7D van. :blush: Helyben fejbelövés. :D
Gepard Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Nagyturbó, cooler, összkerék, nagyadagoló, 6os váltó... :blush: Nagyfüst.....
J0hnny Elküldve Április10, 2007 Elküldve Április10, 2007 Helyben fejbelövés. :D Eeee öőm é bodottá!Mitulátbáti hotta! :blush:
ivannorbi Elküldve Május11, 2007 Elküldve Május11, 2007 Szerintetek mennyi a reális munkadíj egy kuplungszerkezetcsere és egy első gátlócsere esetén. KIcsit soknak tartom, amit kifizettem :rolleyes:
opel16v Elküldve Május12, 2007 Elküldve Május12, 2007 Kuplung 15, vagy ha sok szívással jár, 20. Első gátlók 10 körül. Ezt legalábbis nem sufnis árakban mondom. :rolleyes:
warwolf Elküldve Május12, 2007 Elküldve Május12, 2007 Első gátlók 10 körül. Ezt legalábbis nem sufnis árakban mondom. :rolleyes: CSak egy apró adalékinfó, mikor én ültettem az Astrát, 23e. volt a munkadíj.Ebben benne volt a 4 gátló+4 rugó cseréje, és egy futóműállítás ish..... Ja, meg akkor lettek cserélve a toronyszilentek.Hátígyhát........
ivannorbi Elküldve Május12, 2007 Elküldve Május12, 2007 Hát, akkor nem fizettem túl sokat, csak "soknak tűnik*" Szóval 60ezret fizettem az első gátlók cseréjéért + 1 toronycsapágyért (1680Ft), és a Sachs tengelykapcsolóért (35k) + cseréjéért (+1liter olaj a váltóba) *Tehát a munkadíj durván 22ezer. Az én típusomnál állítólag nem egy leányálom a kuplunkszerkezetcsere. Mondjuk egy "délutáni" szereléssel 20-ezret keresni nem rossz :rolleyes: . Vagy csak én keresek rosszul? :mellow:
Recommended Posts