Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ha szerencséd van, akkor csak a gyári ragacs van alatta. Arról szépen le tudod feszíteni, ha alányúlsz.

Aztán a ragacsot jó esetben szinte egyben le lehet húzni. Utána egy kis polír, és nem marad nyoma.

Viszont ha már utólagosan lett ragasztva (újra vagy csak javítva), akkor általában valami jó erős

ragasztó szokott lenni, ami még a fényezést is húzza magával. Nekem ezért kellett újrafényezni a

versenygépen a jobb első ajtót (azon sajna utólagosan újra volt ragasztva).

Elküldve

Kétoldalas ragasztóval van ráragasztva (leaglábbis gyárilag). Mikor nekem nemrég új sárvédőm lett, a fényező fogott egy "spaknit", alányúlt és letolta egyszerűen, meg a GL feliratot is ugyanígy. De elmondhatom azt is, hogy vettem le a másik oldalról: tolattam és elakadt a kapuban :) :)

Hivatalosan kicsit meg kéne melegíteni, és egy dróttal alányúlni és lehúzni ("Így csináld...).

Elküldve
Hogyan lehet roncsolásmentesen, és okosan leszedni az oldalvédő gumicsíkot az autó oldaláról?Mivel van az ráragajtva?

Ha leszedted a fényezés sérülése nélkül,akkor én is neki állok leszedni :)

Elküldve
Én tuti rajta hagyom.. sötét autón nem olyan feltünő.. és védte meg már párszor a fényezést.. :)

Jaja, sok paraszt simán nekiizéli parkolóban az ajtaját. Lehet, h nem szép, de nagyon praktikus.

Elküldve

Köszönöm URAK a válaszokat.Hamarosan uninstallálom, mert rontja az összképet! :)

A védelmi funkciók,.........nos............. alatta és fölötte ott vannak a buta parkolótársak nyomai, ezért nem látom értelmét, hogy rajtahagyjam.

Még 1X Thx mindenkinek!

Elküldve

Ezt én is így látom föleg hogy sokkal lejjebb van az autóm mint a többi,emiatt pont nem ér semmit :( .Szed le utána én jövök(ha sikerül neked :) :) )

Elküldve

Leszedése rongálás nélkül nem nehéz, de a ragacs leszedése....

Egyébként nagyban javít az összképen, de akkor már fényezett kilincs sem árt.

Teszkóparkolóban meg a bejárathoz legmesszebb kell állni. Ott úgysem áll senki.

Elküldve
Hogyan lehet roncsolásmentesen, és okosan leszedni az oldalvédő gumicsíkot az autó oldaláról?Mivel van az ráragajtva?

Csak egy ide tévedt buta kérdés : miért nem fényeztetitek le fiúk ???

Én majd azt fogom csináltatni nyáron a vectrán :)

Elküldve
Csak egy ide tévedt buta kérdés : miért nem fényeztetitek le fiúk ???

Én majd azt fogom csináltatni nyáron a vectrán :)

Szerintem azért amiért én sem,

1. ha nekivágják az ajtót egyből lepattan a fényezés, és így még csúnyább lesz mintha full fekete lenne.

2. elég drágán fényeznek ilyesamit /a méretéhez képest/, mert ugye ha nem is mi, de valaki előttünk már áttörölte szilikonnal biztos nem is egyszer, arra igencsak kemény dolog festeni, sokhelyen nem is vállalják + ha vállalják is olyan áron, hogy inkább marad fekete :)

Elküldve
Szerintem azért amiért én sem,

1. ha nekivágják az ajtót egyből lepattan a fényezés, és így még csúnyább lesz mintha full fekete lenne.

2. elég drágán fényeznek ilyesamit /a méretéhez képest/, mert ugye ha nem is mi, de valaki előttünk már áttörölte szilikonnal biztos nem is egyszer, arra igencsak kemény dolog festeni, sokhelyen nem is vállalják + ha vállalják is olyan áron, hogy inkább marad fekete :)

3. a hatása sem ugyanolyan mintha nem lenne.

Elküldve
3. a hatása sem ugyanolyan mintha nem lenne.

Lehet jobb lenne nekem is elgondolkozni a levételen a fényezés helyett ??

De nekem ebben fut a korómcsík amit viszont meg szeretnék tartani , tehát mégis csak a fényezés !

Enyhe helyzeti előnyöm , hogy én az egész ótót szeretném fényeztetni akkor meg úgy is mindegy :)

Elküldve

Én nem hagynám fent azt a csíkot akkor már...

Mint ahogy említették a fiúk, szilikonos puha műanyagról beszélünk, ami biztos

hogy előbb-utóbb ledobja magáról a fényt... ha nem magától, akkor majd külső

ráhatásra (ajtórányitás pl).

Elküldve
Jaja, sok paraszt simán nekiizéli parkolóban az ajtaját. ...

A múltkor amíg asszonyra vártam a parkolóban egy szöszi simán rámnyitotta az ajtaját.

Szerintem észre sem vette.

Elküldve
Nem, nem szoktam olvasni. :(

Szépek a lányok, de abban nem találok semmi élvezetet, hogy képeket nézegetek róluk. ;)

Én, mint moderátor csakúgy mint a többiek, köteles vagyok oda is bekukkantani. :) :)

  • 2 weeks later...
Elküldve

S.vadkerten volt lent egy szép, 97-es GSi, Uhuhu embere volt a srác, és ki volt kötve neki a szekunderlevegő kompresszora.

Hogy lehet ezt kivitelezni úgy, hogy ne küldje a hibajelet?S, a gép működjön is utána (X16XEL)! :)

Csak úgy érdekesség képpen kérdezem! :)

Elküldve
Wolfi! Miért akarod te azt kikötni? :( Zavar az az 1 perc, amíg megy? Inkább a mocit hallgatnád? :P

Mivel láttqam, hogy nélküle is tökéletesen műxik az ECo moci, ezért a kiiktatásával talán csökkenteném a meghibásodási rizikót.Hátha 1X nekem is lesz péézem egyedi 4-2-1-es leömlőre, katalizátor nélkül persze! ;)

Elvégre a hátsó dob már megvan hozzá! :) S, akkor v.mi direktebb szűrőt, v. betétet is fel lehetne tenni, a teljesítmény érdekében, vagy ilyenek na............... :)

Elküldve

Szabot lehet tudna mesélni róla, igaz neki 1.4-es B corsája van... de szekunderlevegő kompi nélkül! :)

Mondjuk neki kényszerből nincs... anno széttört egy csattnál(ha jól emléxem)... és azóta így használja.

Persze ő szeretne egyet, mert neki a katalizátor a gépe alatt van még! Kérdezzek rá?

Elküldve

Elméletileg van egy szenzor, ami a szekunderlevegő toronyra van kötve egy vékony csővel...

Az érzékeli a túlnyomást. Na azt kéne kimérni, milyen jelet ad ekkor, és szerintem egyszerű

megoldani hogy ne jelezzen hiányt az ECU.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.