Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ahol lecsöppent, ott lehet kihúzni a váltó belét, gondolom a tömítésed megadta magát.

Azt még érdemes megnézni, nem-e felülről folyik le a váltón, a kapcsolókulisszától, mert

az a tömítés előbb meg szokta adni magát. :blink:

Elküldve
Azt még érdemes megnézni, nem-e felülről folyik le a váltón, a kapcsolókulisszától, mert

az a tömítés előbb meg szokta adni magát. B)

Nekem onnan felülről folyik, nagyon macerás kicserélni? Neki merjek állni magam, vagy kell szerelő? De nekem nem piros, ami onnan folyik, rendes olajszíne van... :blink:

Elküldve

Ha még sosem láttál ilyet szétszedve, akkor javallom, ne állj neki egymagad...

Meg akkor már a szimeringet is kell cserélni a kapcsolótengelynél.

Elküldve
Köszönöm mindenkinek...

Asszem hétfőig nem nagyon mozgok a kocsival.. ki tudja mennyi olaj van még benn :blink:

Amúgy a gyári opel váltóolajnak litere kb. 1500 pénz szóval nem nagy összeg, sajna csak a munka lesz lehet húzósabb B)

Elküldve

Sziasztok!

Erről a váltótémáról jut eszembe, tavaly ment müszakira az autóm. Mondom a szakinak, hogy készítse fel, cserlje ki azt amit ki kell (telszkóp,fék, kézifék kötél) és ha már egyszer ott van akkor cseréljen nekem szilentet elöl hátúl, + cserélje ki a kulissza tömitést vagy mit mert folyik az olaj.De amin igazán berágtam az az, hogy visszahozza úgy a kocsit, hogy ezek közül gyakorlatilag semmit sem csinált meg, de legalább műszaki van az autón és örüljek neki.De had tegyem fel a kérdést HOGYAN KAPHATTA MEG AZ AUTÓ A MŰSZAKIT EGY KPM VIZSGÁN ÚGY ,HOGY LÓG A HÁTSÓ FUTÓMŰ ÉS NEM ÉRZEM BIZTONSÁGBAN MAGAM AZ AUTÓBAN. Ugyanolyan szar az egész mint volt. Ja és amin tényleg k****ra berágtam az az, hogy összetörték a kocsi hátulját is. bár lejavíttaták de akkor is.

Ebből megint csak a tanulság az, hogy jó magyar szokás szerint csak a papírok miatt kell műszakira vinni az autót. Az már le van szarva, hogy életveszélyes.

És ez már a sokadik szerelő akihez viszem a kocsit. Itt Keszthely környékén egy szerelő sem akar autót szerelni? nem értem.

Ezek után marad az, hogy otthon én szépen lassan kicserélgetek mindent. Csak az időm kevés.

Jó hosszúra sikerült ne haragudjatok.

Elküldve
Sziasztok!

Erről a váltótémáról jut eszembe, tavaly ment müszakira az autóm. Mondom a szakinak, hogy ...

Tanulságos, de sajnos igazad van a magyar szerőkkel kapcsolatban, tisztelet a kivétel :blink:

Rövidebbre vettem az idézetet. Gepard

Elküldve
Kb 20e km-nél megtérül :blink:

Ez igaz. De hogy ne csak pénzednél legyél, sokkal többet kell megtenned. B)

Számold hozzá, hogy mennyi idő alatt teszed meg ezt a távot. Én 2 év alatt. Azalatt sokminden történhet.

És a motorgenerál gázzal szerelt járműnél többletköltséggel is jár. Hiszen a gázszerelőhöz is vissza kell gurulni. Nem hiszem, hogy 400ekmig elgurul hozzányúlás nélkül. :D

Azt is számold plusz költségnek, hogy a zöldkártya csak bizonyos helyeken készíthető.

De te tudod mit teszel! :D

Most olvasom, lakatoltatni is akarsz. Hát gázbeszerelés után nem mindenki vállalja. ;)

Elküldve

http://www.pecsigazauto.hu/weblappont/olda...tegoria/18/cf/1

ezek közzül melyik fér bele a astra caraván kerék helyére ?

De te tudod mit teszel! B)

Most olvasom, lakatoltatni is akarsz. Hát gázbeszerelés után nem mindenki vállalja. :D

A lakatolás még odébb van az csak érdeklődés volt :D

Én is azt hittem hogy alig megyek vele és mégis 2 hónap alatt majd 3000km-t beletoltam,és ez ennél csak több lesz.Ráadásul pld nyáron mennék horvátba ha minden igaz.Csak azon az úton majd egy huszast meg lehetne spórolni.

így kb 1,5 év alatt visszajönne elviekben.De ugye ha olcsó az utiköltség akkor többet használja az ember és akkor még hamarabb "visszahozza". :blink:

De ez még csak fikció,nem tudom belevágjak e.

Itt egy emberkének 80literes tartályal 170ért gázosították a 2 literes vectráját,ő nagyon dicséri.Mondjuk ők rengeteget használják.

Elküldve
De had tegyem fel a kérdést HOGYAN KAPHATTA MEG AZ AUTÓ A MŰSZAKIT EGY KPM VIZSGÁN ÚGY ,HOGY LÓG A HÁTSÓ FUTÓMŰ ÉS NEM ÉRZEM BIZTONSÁGBAN MAGAM AZ AUTÓBAN.

Vittem már néhány autót műszakira,így is "úgy" is.Amelyik nagyon sz@r,azt okosba sem engedik át(fék,kormány futómű) a vizsgabiztos se akar börtönbe kerülni! :blink:

Segítettem idézni. Gepard

Elküldve
Vittem már néhány autót műszakira,így is "úgy" is.Amelyik nagyon sz@r,azt okosba sem engedik át(fék,kormány futómű) a vizsgabiztos se akar börtönbe kerülni! :blink:

Segítettem idézni. Gepard

Igazad van!

Persze, hogy nem akar nem is engedik át a szar kocsikat! De iszonyú szarnak kell lennie.

De szerintem a műszaki vizsgának az a lényege, hogy beviszem az autót és kicserélnek, beállítanak rajta dolgokat amiket kell. Az astra előt volt egy kispolszkim ha fékeztem mindig elrántotta balra a kormányt nem vészesen de azért meglepetést tudott okozni főleg annak, aki elöször vezette. De amikor elvittem műszakira és rátették a fékpadra mutatta is az eltérést. Erre ahelyett, hogy állítottak volna rajta inkább ráküldtek egy másik kocsit aminek jó volt az értéke, és le volt tudva. Nagyon csalódott voltam én naív azt hittem, hogy itt majd megcsinálják hisz azért van a műszaki vizsga. De nem. És még nagyon sokat tudnék mesélni szerelőkről és a tapasztalataimró velük kapcsolatban.

De nem teszem, nem akarok itt nektek nyavajogni.

Egyébként a kedvenc mondatom: Zörög? Hallgasd hangosabban a rádiót!

Elküldve
Erre ahelyett, hogy állítottak volna rajta inkább ráküldtek egy másik kocsit aminek jó volt az értéke, és le volt tudva.

Ilyen helyre kell vinni az átépített, xarrátuningolt autókat :blink: De persze azért a saját érdeked, hogy jók legyenek a fékek, kormánymű, futómű, stb. .................

Elküldve

"De szerintem a műszaki vizsgának az a lényege, hogy beviszem az autót és kicserélnek, beállítanak rajta dolgokat amiket kell. "

Nem, a szerelő dolga lenne mindezeket megcsinálni a vizsga előtt. :blink:

Elküldve

Üdv!

Ha már a fékeknél tartunk és a műszakinál! had kérdezzem meg ha jól sejtem a gsi astrába hátul is tárcsafék van. Nos azt a hátsóhidat bele lehet -e tenni egy sima asztrába.(Bár ezek után ne is járjon a pofám a műszakiról :blink: ---nem is fog---)

(remélem nem vágnak ki ezért a kérdésért innen)

Elküldve
Üdv!

Ha már a fékeknél tartunk és a műszakinál! had kérdezzem meg ha jól sejtem a gsi astrába hátul is tárcsafék van. Nos azt a hátsóhidat bele lehet -e tenni egy sima asztrába.(Bár ezek után ne is járjon a pofám a műszakiról :blink: ---nem is fog---)

(remélem nem vágnak ki ezért a kérdésért innen)

Ez a topic ITT, pláne az utolsó oldalak szerintem választ adnak a kérdésedre! B)

Elküldve

"Az astra előt volt egy kispolszkim ha fékeztem mindig elrántotta balra a kormányt nem vészesen de azért meglepetést tudott okozni főleg annak, aki elöször vezette. De amikor elvittem műszakira és rátették a fékpadra mutatta is az eltérést. Erre ahelyett, hogy állítottak volna rajta inkább ráküldtek egy másik kocsit aminek jó volt az értéke, és le volt tudva."---------Köztudott ,hogy a kispolszkinak jó féket csinálni szinte lehetetlen,a legtöbb szerelő el is hajt vele! :blink:

Elküldve
a GSi astrában hátul is tárcsafék van. Nos azt a hátsóhidat bele lehet -e tenni egy sima asztrába.(Bár ezek után ne is járjon a pofám a

Mindenfajta átalakítási engedély nélkül bele lehet, egyedül a KPM műszakin fogják kérni hozzá az átalakítási engedélyt, sehol máshol.Bárhová viheted műszakira.

Elküldve
De szerintem a műszaki vizsgának az a lényege, hogy beviszem az autót és kicserélnek, beállítanak rajta dolgokat amiket kell.

Ez műszaki vizsga nem szervíz, itt megnézik, hogy minden okés-e a kocsin. Ha nem jó valami, akkor szólnak, hogy mit kell megcsináltatni.

Vizsga előtt kérhetsz náluk diagnosztikai vizsgálatot, akkor már nem fognak annyira szőrözni, inkább csak azt nézik meg ami nem volt a diag-on oké.

Persze féket és lengéscsillapítót akkor is mérnek.

Elküldve

Car-társak!

Ki milyen szerrel sokott motorblokkot mosni?

Brigiciol+nagynomású elegendő lesz?

Nem is olaj van a blokkon,hanem sár és por van ráégve szinte!

Ha van valakinek jó ötlete ne tartsa magában! :blink:

Elküldve
Car-társak!

Ki milyen szerrel sokott motorblokkot mosni?

Brigiciol+nagynomású elegendő lesz?

Nem is olaj van a blokkon,hanem sár és por van ráégve szinte!

Ha van valakinek jó ötlete ne tartsa magában! :blink:

Mi azzal mostuk le, de a nagynyomásut azért hanyagolnám, vagy csak nagyon óvatosan!! én mindenesetre brigi +ecset kombót ajánlanám.. aztán meg vizet locsolgatni.. frőcsizni..

Ha bekerül elektromos rendszerbe,az gáz lehet..

ennek elekerülésére nem árt ha lezacsizol pár dolgot.. gyújtás.. érzékenyebb érzékelők... (most nézem tied diesel B))

de ha tod ugy h csak a blokk kap, úgy nem gáz... de azt kivitelezni szvsz nehéz.. (legalábbis a mi nagy mocinknál)

Elküldve
Car-társak!

Ki milyen szerrel sokott motorblokkot mosni?

Brigiciol+nagynomású elegendő lesz?

Nem is olaj van a blokkon,hanem sár és por van ráégve szinte!

Ha van valakinek jó ötlete ne tartsa magában! :blink:

Ne tescos brigiciolt vegyél,az sz@rt sem ér,a gázolaj +ecset is jó még!
Elküldve
Car-társak!

Ki milyen szerrel sokott motorblokkot mosni?

Brigiciol+nagynomású elegendő lesz?

Nem is olaj van a blokkon,hanem sár és por van ráégve szinte!

Ha van valakinek jó ötlete ne tartsa magában! B)

Nekem a Brigiciol+nagynomású kombó bejött. Spricnivel szépen lespriccel mindenhol, vár 20-25 percet, aztán nagynyomásúval lemos.

Én letakartam a generátort, a gyujtástrafót, a gyujtáselosztót, a direktszürcsit és a xenont. Azt leszámítva, hogy az első vizcseppnél lejött a zacsi mindenhonnan és utána nem indult be a gép nem volt semmi komoly gond. :blink:

Elküldve
Nekem a Brigiciol+nagynomású kombó bejött. Spricnivel szépen lespriccel mindenhol, vár 20-25 percet, aztán nagynyomásúval lemos.

Én letakartam a generátort, a gyujtástrafót, a gyujtáselosztót, a direktszürcsit és a xenont. Azt leszámítva, hogy az első vizcseppnél lejött a zacsi mindenhonnan és utána nem indult be a gép nem volt semmi komoly gond. :blink:

Szintén, csak nem takartam le semmit. És szintén nem indult be. :D Otthagytam a napon, kajáltam egyet, befújtam WD-40-el az érintkezőket, és annyi volt. B)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.