opel16v Elküldve Január8, 2004 Megoszt Elküldve Január8, 2004 Agressor! Na hogy teccik az anyag? :) Egyébként a két csapszeg cseréje nem oldja meg az egyesbe váltás problémáját, strukturálisan szar az Opelek váltója ebből a szempontból. Ezzel szívok szinte minden versenyen... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január8, 2004 Megoszt Elküldve Január8, 2004 Agressor! Na hogy teccik az anyag? :) Egyébként a két csapszeg cseréje nem oldja meg az egyesbe váltás problémáját, strukturálisan szar az Opelek váltója ebből a szempontból. Ezzel szívok szinte minden versenyen... :lol: 1esbe szerintem a legtöbb autó nem szereti ha még gurul az auto..mármint a berakást:) egyébként az én GSi-m se kultiválja a dolgot, de azért rá lehet beszélni... :wink: pláne ha utána megérzi, hogy ez igy neki is jobb...hisz nekilódulhat és megmutatja ki az ur az aszfalton :twisted: :mrgreen: igaz én amatör vok...söt ..még annál is kezdöbb :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január8, 2004 Megoszt Elküldve Január8, 2004 Laci! Pl. a Hondánál nem tapasztaltam ilyet, annak olyan könnyen bemegy 50-nél is egybe, mint háromba. :D Meg általában a japánoknál így van. Igaz, azokban meg 80E-ként kell olajat cserélni (váltóban). :) Bocs a kis OFFért. :lol: Mai csapatósok! Na mi volt? Meséljetek! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január8, 2004 Megoszt Elküldve Január8, 2004 Laci! Pl. a Hondánál nem tapasztaltam ilyet, annak olyan könnyen bemegy 50-nél is egybe, mint háromba. :D Meg általában a japánoknál így van. Igaz, azokban meg 80E-ként kell olajat cserélni (váltóban). :) Bocs a kis OFFért. :lol: Mai csapatósok! Na mi volt? Meséljetek! :lol: Erröl jut eszembe! valamelyik este mentem a verdával. -8 fok volt induláskor...szegény meg volt fagyva mint jégtömb..viszont amit eddig, és hál isten azóta még nem tapasztaltam, még a váltóban is ugy megvolt dermedve az olaj, hogy totál nehéz volt mozgatni...nem is indultam el vele...vártam vagy 10 percet..aztán bemelegedett..ez a hideg miatt belefér, vagy esetleg lehet szar az olaj benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve Január8, 2004 Megoszt Elküldve Január8, 2004 Amugy kis furcsasag, hogy egyesbe csak lassitas utan megallaskor lehet konnyen berakni a valtot, gurulaskor nem igazan veszi be. Csak siman szar valami a valtomban vagy ez valami opel-feature? :roll: ez mind1 opel nél igy van nem engedi be rakni 1 esbe ha meg gyorsan gurulsz probald ki hogy lasitassz és megprobalod be rakni 1 esbe de ne eröltesd egy bizonyos sebesség alatt be fog csusszani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve Január8, 2004 Megoszt Elküldve Január8, 2004 Tovabbra is Keresek Kadett LCD kmorát jeladot és kabeleket ... aki tud segiteni ide csöröghet 20/9254-008 Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Január8, 2004 Megoszt Elküldve Január8, 2004 Erröl jut eszembe! valamelyik este mentem a verdával. -8 fok volt induláskor...szegény meg volt fagyva mint jégtömb..viszont amit eddig, és hál isten azóta még nem tapasztaltam, még a váltóban is ugy megvolt dermedve az olaj, hogy totál nehéz volt mozgatni...nem is indultam el vele...vártam vagy 10 percet..aztán bemelegedett..ez a hideg miatt belefér, vagy esetleg lehet szar az olaj benne? nekem is ezt csinálja, a szomszédom gsijében dettó, én levontam a konzekvenciát :arrow: aggodalomra semmi ok :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Kedves stvn! Köszönöm, hogy segítesz. Pillanatnyilag az a helyzet, hogy ímélben ígéretet kaptam a magyarországi képviselettől, hogy jól elküldik nekem azt a bizonyos gépkönyvet, amire vágyom. Abban bízok, hogy az magyarul lesz, minthogy németül annyit tudok, hogy hilfe, és arról is csak az megy, hogy azt jelenti: köszönöm, remekül érzem magam. Szóval nem sokat. Ha mégis németül lenne az is, akkor megtanulok németül és elkérem a te könyvedet is összehasonlítás végett. Mindenesetre nagyon köszönöm. Ha meg a váltót illető furcsaságról mégis megtudnál valamit, légyszíves szólj! Kösz. Balkan Helló Balkan ! Nekem van gyári gépkönyvem Astra-hoz - német nyelven írodott annó -, illetve megvan a másik említett könyv is. A leírt hibajelenséget megnézem, ha meglelem, bepötyögöm. stvn Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Üdv mindenkinek! A lexmaul honlapján (www.lexmaul.de) láttam süti hátsó lámpatestet Astra F-hez. Magyaro.-on beszerezhető, mit tudtok róla? Válaszokat előre is kösz! Astra rulez 4ever!! :wink: T-Driver (X16SZR) Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Laci! Pl. a Hondánál nem tapasztaltam ilyet, annak olyan könnyen bemegy 50-nél is egybe, mint háromba. :lol: Meg általában a japánoknál így van. Igaz, azokban meg 80E-ként kell olajat cserélni (váltóban). :D Bocs a kis OFFért. :lol: Mai csapatósok! Na mi volt? Meséljetek! :lol: Jó volt a tegnap esti csapatás. A Budakeszinél lévő Auchan parkolója még nagyon jó állapotban volt :) Bele is vetettük magunkat a a fák és az oszlopok közé. Kicsit sűrün voltak, de nem volt gond, kicsit elfáradt a karunk a sok tekergetéstől. kb 30 perces szlalommal egybekötött "kecs mí if ju ken" után megjelent egy piros pic-up terepjáró. Gondoltuk, hogy beáll, de aztán hatalmas madár volt az ajtaján ami nagyon hasonlított az áruházira és egy security felirat is volt rajta, így egy szépen oldalazva távoztunk :lol: Utána levezetés képpen egy zsákutcában próbálgattuk, hogy milyen jégen menni. Sajna itt nem volt olyan jó a pálya, de nem volt rossz. :roll: Szerintem jó volt, de gondolom Agressor is elmondja, hogy neki milyenre sikerült. 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Üdv mindenkinek! A lexmaul honlapján (www.lexmaul.de) láttam süti hátsó lámpatestet Astra F-hez. Magyaro.-on beszerezhető, mit tudtok róla? Válaszokat előre is kösz! Astra rulez 4ever!! :wink: T-Driver (X16SZR) Helló ! Pillants reá : ]http://www.incontrol.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Szerintem jó volt, de gondolom Agressor is elmondja, hogy neki milyenre sikerült. 8) Arra akarsz célozgatni, hogy a végén elszálltam a tükörjégen és rápattantam a járdára? :roll: Viszont előtte full keresztben jöttem ki a kanyarból. :twisted: Ugyis le akartam cserélni az első lökhárítót... :) Viszont ha te bekaptad volna azt a böszme nagy oszlopot az osánban, az drágább lett volna. :lol: Valld be, hogy remegett a kezed utána. :D Opel16v! Jók a videók, csak még több "chained drift"-et kellett volna csinálnunk. Kár, hogy annyira nem jön le a sebesség és a "hossz" mint belülről. :wink: Váltó: egy bizonyos sebesség felett nem is "engedi" visszarakni egyesbe, a csapszegek cseréjével viszont álló helyzetben és lassú gurulásnál sokkal simábban megy vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 mélykék76, kösz az infót! Az 1-esbe kapcsoláshoz: menet közben nekem némi gázfröccs szokott segíteni. Visszakapcsolásnál minden fokozatnál használom (dupla kuplung, közte gázfröccs), sokkal könnyebb a váltás és a Remus DTM dob is kibontakozhat legalább! :) T-Driver Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Helló ! Pillants reá : ]http://www.incontrol.hu/ Mi voltunk ott,szerintem ahhoz az árakhoz jó családba kell születni :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Arra akarsz célozgatni, hogy a végén elszálltam a tükörjégen és rápattantam a járdára? :roll: Viszont előtte full keresztben jöttem ki a kanyarból. :twisted: Ugyis le akartam cserélni az első lökhárítót... :) Viszont ha te bekaptad volna azt a böszme nagy oszlopot az osánban, az drágább lett volna. :lol: Valld be, hogy remegett a kezed utána. :D Igen arra azt hiszem :roll: Igen tudjuk, hogy le akartad cserélni, csak nem volt ki leszedje :twisted: Az oszolop azért még odébb volt, még a járda elött megálltam :lol: :lol: simán :lol: Nem remegett, mert jól befűtöttem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Nekem meg nem szóltál!!! :evil: Én is mentem volna..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Nekem meg nem szóltál!!! :evil: Én is mentem volna..... Mármint driftelni? Mert én kérdeztem, hogy Kess? Erra azt hazudta, hogy kuplungcserén vagy. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Mármint driftelni? Mert én kérdeztem, hogy Kess? Erra azt hazudta, hogy kuplungcserén vagy. :wink: Hát ilyen ez a csávó! :roll: Meg is mondtam neki a frankót.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Itt voltatok Budaörsnél és nem szóltatok? Azt hittem Újpesten lesztek! Oda semmiképp nem volt időm menni, de ide kiugrottam volna fél órára! :D Azért látom elvoltatok rendesen... :) Agressor! Sok volt? :lol: Mi lett a kocsival? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Hát ilyen ez a csávó! :roll: Meg is mondtam neki a frankót.... :) Hát nem igaz, hogy minden hozzászólásom előtt be kell jelentkezni...mindig letelik a biztonsági időkorlát... :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Ez most egy altalanos kerdes lesz: nem tudjatok honnan lehetne olyan bor anyagot szerezni amibol lehet uj valtoszoknyat gyartani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január9, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Január9, 2004 GH Tessék csak megvenni a gyári újat úgysem fogsz olyan szépet varni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Sok volt? :lol: Mi lett a kocsival? 5.-ben teligázon 170-el jöttem ki a kanyarból, amikor defektet kaptam, gépészkedtem, de már nem volt mit tenni. :) :lol: :D Na, de komolyan. Jöttem ki full keresztben a kanyarból, csak már itt is nagyon jeges volt a pálya, és nagyon sodródott a külső patka felé :arrow: gázzal meghúztam az elejét, kormány koppanásig átteker a másik irányba :arrow: megindult a szemközti oldal felé, ballábfék, megcsúszik :arrow: fel a járdára (kb. hátsó ülésig) :oops: (Ez egy út volt, talán negyed olyan széles mint a Camponás.) Lökhárító ripsz-ropsz, itt-ott elrepedt, bölcső lekarcolva. Sebaj majd tavasszal rendbe rakom. :roll: Egyébként Budakeszin voltunk az Auchan környékén, máshol már nem nagyon találtunk autózható pályát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Január9, 2004 Megoszt Elküldve Január9, 2004 Ez most egy altalanos kerdes lesz: nem tudjatok honnan lehetne olyan bor anyagot szerezni amibol lehet uj valtoszoknyat gyartani? Az enyémet Hernád Tomi csinálta és szép, is jó is! :roll: :wink: Hernád Tamás Opel designer, Budapest XIV., Ipolyság u. 22. (20) 937-4101 , (70) 317-5851 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január9, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Január9, 2004 Az az Opel designer egy kicsit erős nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts