Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Agressor!

Na hogy teccik az anyag? :)

Egyébként a két csapszeg cseréje nem oldja meg az egyesbe váltás problémáját, strukturálisan szar az Opelek váltója ebből a szempontból. Ezzel szívok szinte minden versenyen... :lol:

1esbe szerintem a legtöbb autó nem szereti ha még gurul az auto..mármint a berakást:) egyébként az én GSi-m se kultiválja a dolgot, de azért rá lehet beszélni... :wink: pláne ha utána megérzi, hogy ez igy neki is jobb...hisz nekilódulhat és megmutatja ki az ur az aszfalton :twisted: :mrgreen: igaz én amatör vok...söt ..még annál is kezdöbb :oops:

Link to comment
Megosztás:

Laci!

Pl. a Hondánál nem tapasztaltam ilyet, annak olyan könnyen bemegy

50-nél is egybe, mint háromba. :D Meg általában a japánoknál így van.

Igaz, azokban meg 80E-ként kell olajat cserélni (váltóban). :)

Bocs a kis OFFért. :lol:

Mai csapatósok!

Na mi volt? Meséljetek! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Laci!

Pl. a Hondánál nem tapasztaltam ilyet, annak olyan könnyen bemegy

50-nél is egybe, mint háromba. :D Meg általában a japánoknál így van.

Igaz, azokban meg 80E-ként kell olajat cserélni (váltóban). :)

Bocs a kis OFFért. :lol:

Mai csapatósok!

Na mi volt? Meséljetek! :lol:

Erröl jut eszembe! valamelyik este mentem a verdával. -8 fok volt induláskor...szegény meg volt fagyva mint jégtömb..viszont amit eddig, és hál isten azóta még nem tapasztaltam, még a váltóban is ugy megvolt dermedve az olaj, hogy totál nehéz volt mozgatni...nem is indultam el vele...vártam vagy 10 percet..aztán bemelegedett..ez a hideg miatt belefér, vagy esetleg lehet szar az olaj benne?

Link to comment
Megosztás:

Amugy kis furcsasag, hogy egyesbe csak lassitas utan megallaskor lehet konnyen berakni a valtot, gurulaskor nem igazan veszi be. Csak siman szar valami a valtomban vagy ez valami opel-feature? :roll:

ez mind1 opel nél igy van nem engedi be rakni 1 esbe ha meg gyorsan gurulsz

probald ki hogy lasitassz és megprobalod be rakni 1 esbe

de ne eröltesd egy bizonyos sebesség alatt be fog csusszani

Link to comment
Megosztás:

Erröl jut eszembe! valamelyik este mentem a verdával. -8 fok volt induláskor...szegény meg volt fagyva mint jégtömb..viszont amit eddig, és hál isten azóta még nem tapasztaltam, még a váltóban is ugy megvolt dermedve az olaj, hogy totál nehéz volt mozgatni...nem is indultam el vele...vártam vagy 10 percet..aztán bemelegedett..ez a hideg miatt belefér, vagy esetleg lehet szar az olaj benne?

nekem is ezt csinálja, a szomszédom gsijében dettó, én levontam a konzekvenciát :arrow: aggodalomra semmi ok :idea:

Link to comment
Megosztás:

Kedves stvn!

Köszönöm, hogy segítesz. Pillanatnyilag az a helyzet, hogy ímélben ígéretet kaptam a magyarországi képviselettől, hogy jól elküldik nekem azt a bizonyos gépkönyvet, amire vágyom. Abban bízok, hogy az magyarul lesz, minthogy németül annyit tudok, hogy hilfe, és arról is csak az megy, hogy azt jelenti: köszönöm, remekül érzem magam. Szóval nem sokat. Ha mégis németül lenne az is, akkor megtanulok németül és elkérem a te könyvedet is összehasonlítás végett. Mindenesetre nagyon köszönöm.

Ha meg a váltót illető furcsaságról mégis megtudnál valamit, légyszíves szólj! Kösz.

Balkan

Helló Balkan !

Nekem van gyári gépkönyvem Astra-hoz - német nyelven írodott annó -, illetve megvan a másik említett könyv is. A leírt hibajelenséget megnézem, ha meglelem, bepötyögöm.

stvn

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

A lexmaul honlapján (www.lexmaul.de) láttam süti hátsó lámpatestet Astra F-hez. Magyaro.-on beszerezhető, mit tudtok róla? Válaszokat előre is kösz! Astra rulez 4ever!! :wink:

T-Driver (X16SZR)

Link to comment
Megosztás:

Laci!

Pl. a Hondánál nem tapasztaltam ilyet, annak olyan könnyen bemegy

50-nél is egybe, mint háromba. :lol: Meg általában a japánoknál így van.

Igaz, azokban meg 80E-ként kell olajat cserélni (váltóban). :D

Bocs a kis OFFért. :lol:

Mai csapatósok!

Na mi volt? Meséljetek! :lol:

Jó volt a tegnap esti csapatás.

A Budakeszinél lévő Auchan parkolója még nagyon jó állapotban volt :)

Bele is vetettük magunkat a a fák és az oszlopok közé. Kicsit sűrün voltak, de nem volt gond, kicsit elfáradt a karunk a sok tekergetéstől.

kb 30 perces szlalommal egybekötött "kecs mí if ju ken" után megjelent egy piros pic-up terepjáró. Gondoltuk, hogy beáll, de aztán hatalmas madár volt az ajtaján ami nagyon hasonlított az áruházira és egy security felirat is volt rajta, így egy szépen oldalazva távoztunk :lol:

Utána levezetés képpen egy zsákutcában próbálgattuk, hogy milyen jégen menni. Sajna itt nem volt olyan jó a pálya, de nem volt rossz. :roll:

Szerintem jó volt, de gondolom Agressor is elmondja, hogy neki milyenre sikerült. 8)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem jó volt, de gondolom Agressor is elmondja, hogy neki milyenre sikerült. 8)

Arra akarsz célozgatni, hogy a végén elszálltam a tükörjégen és rápattantam a járdára? :roll: Viszont előtte full keresztben jöttem ki a kanyarból. :twisted: Ugyis le akartam cserélni az első lökhárítót... :)

Viszont ha te bekaptad volna azt a böszme nagy oszlopot az osánban, az drágább lett volna. :lol: Valld be, hogy remegett a kezed utána. :D

Opel16v!

Jók a videók, csak még több "chained drift"-et kellett volna csinálnunk. Kár, hogy annyira nem jön le a sebesség és a "hossz" mint belülről. :wink:

Váltó: egy bizonyos sebesség felett nem is "engedi" visszarakni egyesbe, a csapszegek cseréjével viszont álló helyzetben és lassú gurulásnál sokkal simábban megy vissza.

Link to comment
Megosztás:

mélykék76, kösz az infót! Az 1-esbe kapcsoláshoz: menet közben nekem némi gázfröccs szokott segíteni. Visszakapcsolásnál minden fokozatnál használom (dupla kuplung, közte gázfröccs), sokkal könnyebb a váltás és a Remus DTM dob is kibontakozhat legalább! :)

T-Driver

Link to comment
Megosztás:

Arra akarsz célozgatni, hogy a végén elszálltam a tükörjégen és rápattantam a járdára? :roll: Viszont előtte full keresztben jöttem ki a kanyarból. :twisted: Ugyis le akartam cserélni az első lökhárítót... :)

Viszont ha te bekaptad volna azt a böszme nagy oszlopot az osánban, az drágább lett volna. :lol: Valld be, hogy remegett a kezed utána. :D

Igen arra azt hiszem :roll: Igen tudjuk, hogy le akartad cserélni, csak nem volt ki leszedje :twisted:

Az oszolop azért még odébb volt, még a járda elött megálltam :lol: :lol: simán :lol: Nem remegett, mert jól befűtöttem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mármint driftelni? Mert én kérdeztem, hogy Kess? Erra azt hazudta, hogy kuplungcserén vagy. :wink:

Hát ilyen ez a csávó! :roll:

Meg is mondtam neki a frankót.... :)

Link to comment
Megosztás:

Sok volt? :lol:

Mi lett a kocsival?

5.-ben teligázon 170-el jöttem ki a kanyarból, amikor defektet kaptam, gépészkedtem, de már nem volt mit tenni. :) :lol: :D

Na, de komolyan. Jöttem ki full keresztben a kanyarból, csak már itt is nagyon jeges volt a pálya, és nagyon sodródott a külső patka felé :arrow: gázzal meghúztam az elejét, kormány koppanásig átteker a másik irányba :arrow: megindult a szemközti oldal felé, ballábfék, megcsúszik :arrow: fel a járdára (kb. hátsó ülésig) :oops: (Ez egy út volt, talán negyed olyan széles mint a Camponás.)

Lökhárító ripsz-ropsz, itt-ott elrepedt, bölcső lekarcolva. Sebaj majd tavasszal rendbe rakom. :roll:

Egyébként Budakeszin voltunk az Auchan környékén, máshol már nem nagyon találtunk autózható pályát.

Link to comment
Megosztás:

Ez most egy altalanos kerdes lesz: nem tudjatok honnan lehetne olyan bor anyagot szerezni amibol lehet uj valtoszoknyat gyartani?

Az enyémet Hernád Tomi csinálta és szép, is jó is! :roll: :wink:

Hernád Tamás

Opel designer, Budapest XIV., Ipolyság u. 22. (20) 937-4101 , (70) 317-5851

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.