leslie Elküldve Március26, 2006 Megoszt Elküldve Március26, 2006 Akkor majd egy következő alkalommal kipróbálom a 2.-ban 100.-ig húzatom dolgot is. Persze csak akkor ha nem lesz sok a ford szám. Áttételekből, sebességből ki tudnád számolni az egyes fokozatokhoz tartozó max. sebességet, nem kellene feleslegesen kínozni a gépet tiltásig.:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Áttételekből, sebességből ki tudnád számolni az egyes fokozatokhoz tartozó max. sebességet, nem kellene feleslegesen kínozni a gépet tiltásig.:) Nem tudom az áttételt, hol lehetne annak utánanézni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Nem tudom az áttételt, hol lehetne annak utánanézni? Egyenesen arányos a sebesség a fordulatszámmal (fix áttétel). Tehát ha 2-esben 30-nál pl. 2500-at forog (ezt leolvashatod a fordulatszámmérőröl) akkor 60-nál 5000-et, 90-nél 7500-at stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Aha, ezt még eddig nem is figyeltem, meg eszembe sem jutott volna. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Ez azért nem teljesen igaz. 5.-ben 120-nál 3000, akkor 6000-nél már min 230-al kellene hogy menjek. :) Max. légüres térben 0 súrlódási tényezővel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 1. Opelnek nem ismerek olyan hosszú váltóját, hogy 5ben 3000nél 120-at menjen (max k sokat csal az óra) 2. 5-ben nem tudod kiforgatni végig a motort, hacsak nem valami kiélezett mocid van :) Ettől függetlenül a matematikai teljesen egyenes arányosság tényleg nem igaz a sebesség fordulatszám fügvényre. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
2004tiborc Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 1. Opelnek nem ismerek olyan hosszú váltóját, hogy 5ben 3000nél 120-at menjen (max k sokat csal az óra) 2. 5-ben nem tudod kiforgatni végig a motort, hacsak nem valami kiélezett mocid van :) Ettől függetlenül a matematikai teljesen egyenes arányosság tényleg nem igaz a sebesség fordulatszám fügvényre. ;) Kicsit bovebben lehetne? Hol veszik el a fordulat? Hozza nem ertokent, en is ugy gondoltam eddig mint Istvan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Azt már többen emlegették hogy az opeles sebességmérők csalnak... :) Nekem 5.ben 3000-nél a mutató picivel van 120 alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Akkor az valszeg 110 alatt van, ha GPS-el nézed. Pl. nagyobb sebességeknél már változik a gumi geometriája a keréken. Picit, de ahhoz már elég, hogy ne teljesüljön a matematika. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Ettől függetlenül a matematikai teljesen egyenes arányosság tényleg nem igaz a sebesség fordulatszám fügvényre. ;) Nem értem miért. Ha feltételezem, hogy a gumik nem pörögnek ki, nem látom miért nem élne az arányosság? :) ;) Megelőztél.... azt nem mondtam, hogy matematikailag pont azonos, de jó közelítéssel használható. Ennél sokkal többet csal a fordulatszámmérő (az analóg ;) ) meg a sebességmérő. Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 "Ennél sokkal többet csal a fordulatszámmérő (az analóg ) meg a sebességmérő. Szerintem." Ez így van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Akkor az valszeg 110 alatt van, ha GPS-el nézed. Pl. nagyobb sebességeknél már változik a gumi geometriája a keréken. Picit, de ahhoz már elég, hogy ne teljesüljön a matematika. :) sztem egyszerűen többet mér, hogy ne menj gyorsan és ne halj meg (mert a halott ügyfél nem vesz alaktrészt meg ujautót) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyuri_bácsi Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 sztem egyszerűen többet mér, hogy ne menj gyorsan és ne halj meg (mert a halott ügyfél nem vesz alaktrészt meg ujautót) Ez jó üzletpolitika! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yahher Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 (edited) Azt már többen emlegették hogy az opeles sebességmérők csalnak... :) Nekem 5.ben 3000-nél a mutató picivel van 120 alatt. Én pont most "mértem be" az órám gps-el. 50-nél 46-ot mutat a gps, 90-nél 84-85-öt, 130-nál 122-123-at. 205/45r16-al. Jaaa, és 20 km-en 600 méter difi volt a mutatott és a valós megtett út között. Módosítva Március27, 2006 : Yahher Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 1. Opelnek nem ismerek olyan hosszú váltóját, hogy 5ben 3000nél 120-at menjen (max k sokat csal az óra) Találtam kivételt... ami szintén opel! Igaz nem astra, hanem B Vectra! De tény, hogy az astrában 5.-ben 3000nél nekem 110-et mutatott! A BC meg 102-103-at... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március27, 2006 Megoszt Elküldve Március27, 2006 Biztos hogy megy 120-at az a Vectra 3000nél ötödikben? Nem csak óra szerint? Javítok egyébként, csak a négyhengeres motorokhoz szerelt kéziváltókat ismerem (bár még azok is tudnak néha meglepit okozni), és azok között még nem láttam olyan áttételezésűt, ami menne ténylegesen 120-at 3000nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március28, 2006 Megoszt Elküldve Március28, 2006 Biztos hogy megy 120-at az a Vectra 3000nél ötödikben? Nem csak óra szerint? Javítok egyébként, csak a négyhengeres motorokhoz szerelt kéziváltókat ismerem (bár még azok is tudnak néha meglepit okozni), és azok között még nem láttam olyan áttételezésűt, ami menne ténylegesen 120-at 3000nél. Ami azt illeti, szerintem ha nem is pont annyit, de nagyon ott van. 1 perc alatt 2 km... és nem a számláló, hanem az útmenti táblák szerint. Ja, és ez is négyhengeres motor. :) (de ha valaki tudna egy gps-t, amivel lemérhetnénk... ) Na de ha már astra f... úgy néz ki, hogy már el is adták a kereskedésből... remélem jó gazdája lesz. Remélem használni fogja a CDL és XM1 nyújtotta előnyöket, és a vadonatúj fékek is biztonságot fognak adni neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Március28, 2006 Megoszt Elküldve Március28, 2006 Enyém 120-nál olyan 3200-3300-at pörög, a Gabi féle BC szerint. Jobban nem is nagyon tolom neki, mert onnan zabál a kicsike. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yahher Elküldve Március28, 2006 Megoszt Elküldve Március28, 2006 Ami azt illeti, szerintem ha nem is pont annyit, de nagyon ott van. 1 perc alatt 2 km... és nem a számláló, hanem az útmenti táblák szerint. Ja, és ez is négyhengeres motor. :) (de ha valaki tudna egy gps-t, amivel lemérhetnénk... ) Na de ha már astra f... úgy néz ki, hogy már el is adták a kereskedésből... remélem jó gazdája lesz. Remélem használni fogja a CDL és XM1 nyújtotta előnyöket, és a vadonatúj fékek is biztonságot fognak adni neki. Jajj, a táblákra ne adj, mi gyártunk és helyezünk ki ilyeneket, elég sokat. Az a mondjuk 200 métert néha 150 vagy 250... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március28, 2006 Megoszt Elküldve Március28, 2006 Jajj, a táblákra ne adj, mi gyártunk és helyezünk ki ilyeneket, elég sokat. Az a mondjuk 200 métert néha 150 vagy 250... Ezért kéne GPS... meg én a km jelzésekre gondoltam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március28, 2006 Megoszt Elküldve Március28, 2006 Ami azt illeti, szerintem ha nem is pont annyit, de nagyon ott van. 1 perc alatt 2 km... és nem a számláló, hanem az útmenti táblák szerint. Ja, és ez is négyhengeres motor. ;) (de ha valaki tudna egy gps-t, amivel lemérhetnénk... ) Na de ha már astra f... úgy néz ki, hogy már el is adták a kereskedésből... remélem jó gazdája lesz. Remélem használni fogja a CDL és XM1 nyújtotta előnyöket, és a vadonatúj fékek is biztonságot fognak adni neki. Ez a legrosszabb mérési módszer. :) Biztos azért sikerült ilyen gyorsan eladni az Astrát, mert benne volt a BC. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március28, 2006 Megoszt Elküldve Március28, 2006 Felraktam ide az Astra első indítását: :) http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...13entry180113 Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Március28, 2006 Megoszt Elküldve Március28, 2006 Ma megdöbbentő dolgot olvastam a Blikk-ben. Autófeltörési módszerekről van szó az egyik cikkben és az Astrákról azt írták, elég csak az első ajtó kerék felőli részét erősen megrúgni és nyitva a zár. Azt nem írták melyik Astra típust és milyen felszereltségűt. Nem sok hitelt adok az ilyen típusú újságoknak, mindenesetre elgondolkodtató. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március28, 2006 Megoszt Elküldve Március28, 2006 Ma megdöbbentő dolgot olvastam a Blikk-ben. Autófeltörési módszerekről van szó az egyik cikkben és az Astrákról azt írták, elég csak az első ajtó kerék felőli részét erősen megrúgni és nyitva a zár. Azt nem írták melyik Astra típust és milyen felszereltségűt. Nem sok hitelt adok az ilyen típusú újságoknak, mindenesetre elgondolkodtató. Belerugsz bármelyik oldalsó ablakba és máris be tud anélkül menni hogy nyitva lenne az ajtó. -Ha risztó van benn az ilyenektől talán védve van az autó. -Ha profi akarja elvinni az meg nem fogja rugdosni a kocsi ajtaját hanem szimplán kinyitja :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március28, 2006 Megoszt Elküldve Március28, 2006 Röhejes hogy ennyi naív ember van... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts