Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem titok.. Brembó féktárcsákat... sztem most jo árban vannak... eddig ez a legolcsóbb ajánlatom..ha meg még lenne egy kis kedvezménye is vkinek :roll: :wink:

Csak jó lenne mihamarabb, mert 7végére úgy néz ki kellene az ótó... (sacc 700kmer menne bele) nem szeretném ezekkel a betétekkel (betét+tárcs csere + egy kis festegetés)

Link to comment
Megosztás:

....Nem titok.. Brembó féktárcsákat... sztem most jo árban vannak... eddig ez a legolcsóbb ajánlatom..ha meg még lenne egy kis kedvezménye is vkinek :roll: :wink:....

'buliszerviz' írta az 'F astra 1.7 D' topicban:

"Még egy. Én a Láng kft-nél vásárolok alkatrészt, mert általában kapok 19 százalék kedvezményt a vevőkódomra.(nem vagyok szerelő!!) Értem itt a lengéscsillapító, futómű, fék, motor alkatrészeket, aksira csak 10 % van.

Ha esetleg valakinek tudok segíteni, de ez most nem a tömeges alkatrészbeszerzés helye.... buliszervíz@mailbox.hu, ha valakinek nagyon égetően szüksége van valami nagyon drága alkatrészre, válaszolok a kérdésekre privátban."

http://forum.opelklub.hu/viewtopic.php?t=297&start=210

Link to comment
Megosztás:

FehérGSi!

Ha turbót akarsz, akkor komplett C20LET mociban gondolkodj, mert külön a turbót iszonyú meló és költség lenne ráapplikálni. Mondjuk ez engedélyköteles lenne, mivel nincs ilyen gyárilag. Ezért szokták a C20XE blokkot betenni a C20LET cuccok alá, akkor a motorszám nem változik. :)

Nitróról lebeszélnélek, nem az alu dugóknak és az aluhengerfejre van tervezve. Tudniillik elég drasztikusan megemeli az égési hőmérsékletet, és a dugók megolvadnak/deformálódnak, illetve a hengerfej is megrepedhet vagy megvetemedhet.

Link to comment
Megosztás:

Igazság szerint opel16v-nek igaza van........nembeszélve ha "sima" nitró kerül a gépbe és nem computeres akkor 1 rossz gyorsulás és ugrott a motor :) Főleg ha 4000rpm alatt nyomsz egy kis naftát :D((

Ami a szomorú az az hogy egyik haverom a Caliját megcsináltatta teljesen felujította motorikusan és tuning is került rá potom 400e Ft-ért de nem hanyatverő a teljesítmény növekedés....pedig(sport vez. mű(szuromi)....hozzá chip...könnyített főtengely....lendkerék....sport légszűrő, tuning kipuff...stb.) (jah...uj hidrótőkék.....motor tip-top) és így lehet kb. 190Lóerő sztem.

Link to comment
Megosztás:

Ami a szomorú az az hogy egyik haverom a Caliját megcsináltatta teljesen felujította motorikusan és tuning is került rá potom 400e Ft-ért de nem hanyatverő a teljesítmény növekedés....pedig(sport vez. mű(szuromi)....hozzá chip...könnyített főtengely....lendkerék....sport légszűrő, tuning kipuff...stb.) (jah...uj hidrótőkék.....motor tip-top) és így lehet kb. 190Lóerő sztem.

Az a real-szomorú,h annyi pénzért c20let mocit kapsz :idea:

nameg lendkerék könnyítés utcai autóba? érdi emelkedőn megnézném :)

Link to comment
Megosztás:

Az a real-szomorú,h annyi pénzért c20let mocit kapsz :idea:

nameg lendkerék könnyítés utcai autóba? érdi emelkedőn megnézném :)

Hát max csak a visszapillantódba látnád, ha nem lendületből jönne!!! :D

Annyi pénzért nem csak c20Let mocit kapsz, hanem még hozzá a váltót is, stb.... :wink:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Úgy néz ki megválok a szemem fényétől. 2000. 10 havi Astra Classic 5 ajtós, ezüstmetál, központi zárral riasztóval, Cd-rádió 4

hagnszóróval, csomagtérborítással, téli gumival 1.4 8v 60 Le, 56.000 km, 6,2-6,5 fogyasztással, az ehhez tartozó vezetési stílussal tettem bele az 56.000-t. Ha valakit érdekel dobjon egy mailt a *****@freemail.hu-ra Nagyon szeretem, de úgy néz ki át tudok ülni egy komolyabb autóba.

Köszi Lmr

Moderálva, mert nem itt a helye:)) Tessék újra meghírdetni az Adás-Vétel témakörben!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok:))

Van egy elado astra caravan, ha esetleg erdekelne valakit? :)

92es 2,0 115le szervo, abs, recaro ulesek, central, alufelni, 160e km, aranylag fel van ujitva tehat kolteni nem kell ra, csak keves lakatosmunka

Erd: 06*********

Moderálva, mert nem itt a helye:)) Tessék újra meghírdetni az Adás-Vétel témakörben!

Link to comment
Megosztás:

Peti!

A maximum amit C20XE-ből kihoztak szívómotorként, az a 230 LE.

Ilyen motorok mennek az igazi "A" Astrákban a Rallye I. osztályban.

De ezek a motorok nem két fillérből lettek építve, és csak külföldön

csinálnak ilyet (egy ilyen új motor ára 6-7 misi volt).

Aztec, Future!

Simán elpörköl melletted azon az emelkedőn is, ugyanis magas

fordulaton nagyon ottvannak azok a motorok a könnyű lendkerékkel! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.