Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Egyre erősebb a késztetés bennem a C14SE-re átalakításhoz :) most jól jött volna az a +22LE ;)

Kuplungod sem örül egy ilyen trükknek...

Amúgy kb. 2 hete volt, h bepakoltam egy rakat árut a gépbe, saccra velem együtt 400kg lehetett a cucc. Hát, tipikusan nyomom neki, de nem megy effekt volt.

Általában csak egyedül vok a gépben, úgy nincs rá panaszom, de ilyenkor, meg pályán nagyon karcsú a 60 paci. Előbb-utóbb lesz Si belőle, de 80%, h nem idén, hanem a karácsonyi plusz zseton egy részéből. ;)

Elküldve
Huhh...most értem haza.

képzeljetek el egy olyan régebbi, Afrikában forgatott filmekben látható Land Rover körüli méretű (egyébként 20 éves japán) terepjárót, kb. 1600kg :) Kuplunghibás.

Szegény kuplungod! Kár érte!
Elküldve
látható Land Rover körüli méretű (egyébként 20 éves japán) terepjárót, kb. 1600kg

Még jó hogy rendőrrel nem találkoztál :)

Tudtommal nem is szabad nagyobb tömegű autót vontatni.

Nekem elég egy kis Pesti dugó és máris tesztelhetem a ventillátor kapcsolási pontját ;)

Elküldve

Sziasztok. Azzal a kérdéssel fordulok most a nálam jobban hozzáértő emberekhez, hogy Astra F -emben nem működik a belső levegő kerintgetés. Mi szokott ebben elromlani. Ja még annyi, hogy nem szisszen ha be nyomom, és állítolag kéne.

Ha valaki tud segíteni, annak nagyon megköszönném.(előre is)

Elküldve

Van egy vákumszelep utasoldalon a szellőztető tetejénél. Arra megy egy vákumcső, ami

a szívótoroktól indul a motorról. Ezt kell végignézni, nem szakadt-e.

Elküldve
Van egy vákumszelep utasoldalon a szellőztető tetejénél. Arra megy egy vákumcső, ami

a szívótoroktól indul a motorról. Ezt kell végignézni, nem szakadt-e.

Ezzel lehet még az erőtlenségre is meglehet a hiba, ha szakadt és fals levegőt szív :)

Elküldve
Van egy vákumszelep utasoldalon a szellőztető tetejénél. ...

Ehhez ajánlott kivenni a kesztyűtartót, vagy meg lehet vizslatni a szellőző kivételével is?

Elküldve

Ha jól gondolom EZ az. És ha igen, akkor csak a mocitér fel.. és a többit lásd első második kép..

Mintha szüröt cserélne az ember...

Ja.. és szisszenni csak járó motornál, illetve leállitás után egy darabig fog...

Bár ez igy utólag inkább csak egy kis tartálynak tünik mint szelepnek...

Elküldve

Én ugyan bevallom, nem tom pontosan hova csatlakozik, de arra gondolt a caar társ, hogy ha pl. az a csö likas, akkor fasot szivhat valahol a rendszer.. igy nem ugy mükszik mint kellene néki...

Elküldve
'96-os Gsi-d van? Is ha jól látom C20XE motorral. Ez gyári motor benne?

Ahogy itten is irtam, jaja..

Sokan csodálkoztak, meg még mai napig csodálkoznak.. van aki nem is hiszi h Gsi.. vagy aki igen, az meg váltig állitja hogy ezek már ecotecek.. hát nem..

Még az utsó c20xe mocis darabok egyike.. akárcsak Coupe Caravánja..

És amennyire én tudom gyárilag van benne ez a motor. Én, lassan 2.5 éve vettem(hogy repül az idő) akkor hozták svájcbóóó.. és nem láttam rajta semmi sumákot..

a tied már DIS gyújtásos?

Elküldve

Sziasztok! Megtudná mondani valaki hogy mibe lenne egy német papíros 92es astra magyar forgalomba helyezése? Köszönöm

Elküldve

A vákumszelep belül van az utastérben, kis hengeres alakú bizbasz, a kesztyűtartó kivétele után

már hozzáférhető.

ACE!

Legnagyobb összeg a regisztrációs adó befizetése, ami akár felülkerekedhet az 1 misin is. :)

Elküldve
Sziasztok! Megtudná mondani valaki hogy mibe lenne egy német papíros 92es astra magyar forgalomba helyezése? Köszönöm

az uj regado azt hiszem egy 2000 ccm-es benzines motorra 970e ft

bár nem irtál sem motort, sem üzemanyagtipust

Elküldve
Sziasztok! Megtudná mondani valaki hogy mibe lenne egy német papíros 92es astra magyar forgalomba helyezése? Köszönöm

Ez csak alkatrésznek jó, nem forgalomba helyezhető. (hivatalosan)

Elküldve
A vákumszelep belül van az utastérben, kis hengeres alakú bizbasz, a kesztyűtartó kivétele után

már hozzáférhető.

Tehát nem az amit mutattam.. anno szedtem már ki a kesztyütartót, de nem rémlik eme kis bizbasz.. mondjuk ettől még ezt is megnézheti amit én mutiztam, ez is ehez a rendszerhez tartozik,nem Gabi?

Elküldve
Ez csak alkatrésznek jó, nem forgalomba helyezhető. (hivatalosan)

Így van, Euro 1-es besorolású autót (C-vel kezdődő motorkód) már nem lehet forgalomba helyeztetni, a minimum az Euro 2 (X-es). De arra is még nagyon durva összeg a regadó annak ellenére, hogy most már némi évülés is be van vezetve. ITT lehet nézelődni, hogy mi mennyi...

Elküldve

Nekem még EST gyújtásos, Motronic 2.5-el. En is elég sokat olvastam már GSi-kről, de mindenhol azt találtam, hogy '95-től ecotec motor 136Le-vel. De hiszek neked.

Elküldve
Nekem még EST gyújtásos, Motronic 2.5-el. En is elég sokat olvastam már GSi-kről, de mindenhol azt találtam, hogy '95-től ecotec motor 136Le-vel. De hiszek neked.

Volt ilyen, de kevés, mert a GSi-k gyártását 96-ben fejezték be.Ha jól tudom.

Elküldve

Na. A tűzfal motor felőli oldaláig megvan a belső levegő kerintgetéshez szügséges vákum cső, de a motorra sehol sem csatlakozik. Nem is találtam sehol olyan kis pöcköt, ahová rá lehetne cstlakoztatni. Valószínűleg nem jó helyen kerestem. Izzót is cserélnem kellett a kapcsolón. (mondjuk már az egész középkonzolban kicseréltem mindet!) Szóval visszatérve a vákumcsőre. Hol kell keresni a pöcköt? Néztem az sfi dobozon, de ott sem találtam. :)

Elküldve
Na. A tűzfal motor felőli oldaláig megvan a belső levegő kerintgetéshez szügséges vákum cső, de a motorra sehol sem csatlakozik. Nem is találtam sehol olyan kis pöcköt, ahová rá lehetne cstlakoztatni. Valószínűleg nem jó helyen kerestem. Izzót is cserélnem kellett a kapcsolón. (mondjuk már az egész középkonzolban kicseréltem mindet!) Szóval visszatérve a vákumcsőre. Hol kell keresni a pöcköt? Néztem az sfi dobozon, de ott sem találtam. :)

Holnap ha nem lesz zuhi, és ugy alakul, kocsit takaritok,megnézem hogy is néz ki ez a dolog. lekövetem a csövet ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.