Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A versenyparipa első indításáról van egy videóm, persze csak pár pillanatig, amíg a füst nem

lepte el annyira a garázst, hogy ki kellett menekülni. ;)

Itt az új váltókonzol, a hidrokézivel (nagyon pöpec! ;) ) és a fékerőszabályzóval.

Nagyon okos technika. :)

konzol1.jpg

konzol2.jpg

Link to comment
Megosztás:

Huhh...most értem haza.

Amit most csináltam, azt le kellett volna fényképezni, még jól jöhetne az autó eladásánál :D

Haver hívott, hogy kéne neki segítség, el kellene vontatni az autóját a szerelőhöz, ~4km. Ok, mentem, és mikor odaértem, azt hittem, csak viccel: képzeljetek el egy olyan régebbi, Afrikában forgatott filmekben látható Land Rover körüli méretű (egyébként 20 éves japán) terepjárót, kb. 1600kg ;) Kuplunghibás.

És mindezt az én kis 60 lovas gépemmel :) hát... 2.-ban még gyorsult valamennyire... ;)

Nem semmi. Kiderült, hogy most az új műszerfalban jó a vízhőmérő, és a ventim is: a 90-es vonal felett kicsivel elindult a ventillátor, menet közben, ilyet se sokat tapasztaltam mostanában :D

Nade odaéertünk szerencsésen, és mondtam neki rögtön, hogy visszafelé keressen mást, mondjuk egy kamiont :(

Egyre erősebb a késztetés bennem a C14SE-re átalakításhoz ;) most jól jött volna az a +22LE :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.