opel16v Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 3500-ön még nincs nagy terhelésnek kitéve, nem fogja "kiégetni" magát. Negyedikben autópálya 10-20km 5000 fordulat, és meg is van a mutatvány. :) Olajból ilyenkor kiégnek a nem belevaló dolgok, ilyenkor akár fél litert is eshet a szint, ha már régebbi az olaj benne, főleg így tél után, amikor sok nedvességet vehet fel az olaj. Az azért volt ráírva hátul, hogyha megelőzöd és bemész elé, nagyobb távot hagyjál magad mögött, mert a légfékes rendszernek van egy plusz késleltetése a pneumatikus rendszerből adódóan. Magyarán a levegő összenyomható, ezért van egy slipje a rendszernek, mire elkezd fogni a fék. Én úgy tudom, a légfékes rendszer eleve nyomás alatt van, a fékezéssel nyomást csökkent a munkahengerekben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Ha összenyomható, akkor szét is húzható... :) ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Én úgy tudom, a légfékes rendszer eleve nyomás alatt van, a fékezéssel nyomást csökkent a munkahengerekben. Ez lehet, de a levegő ill. gázok ruggalmassága miatt fordított irányban is várható egy késleltetés. Én erről kb. 15 éve olvastam egy autóklubbos szakértő cikkét. Már csak erre a lényegre emlékszem, a légfék rendszer konkrét működésére nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oliverius Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Én úgy tudom, hogy a teherautók fékét illetően az első és hátsó más rendszerbe működik ebből kifolyólag a hátsófék folyamatos nyomás alatt van és mikor nyomod a fékpedált akkor ereszti el a levegőt és egy erős rugó segítségével nyomja a fékpofát a dob hoz (Rugóerő tárolós) míg az elsőfék úgy működik mint személyautóéknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Akor miért van az hogyha elmegy a levegő akkor nincs fék? PLD:AVIA autóval Forgalmi vizsgámon :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Általában pont fordítva szokott lenni. Ha elmegy a nyomás, akkor befékez. A legtöbb járművön így működik a légfék, az tuti (még a vonatoknál is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Általában pont fordítva szokott lenni. Ha elmegy a nyomás, akkor befékez. A legtöbb járművön így működik a légfék, az tuti (még a vonatoknál is). Okok az aviánál nem így van ;) Gurultam le a hídról békéscsabán és nem volt fékem mert elment a nyomás hehe :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Okok az aviánál nem így van ;) Gurultam le a hídról békéscsabán és nem volt fékem mert elment a nyomás hehe :) És akkor tolt le a pótkocsi az útról? Más: utánakérdeztem a telepen a kamion súlyának. Amelyik tartálykocsi mostanában jár annak a nettó súlya 14 tonna. A tartályba meg befér 20.000 liter étolaj ,szal van súly rendesen telitöltve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 És akkor tolt le a pótkocsi az útról? Más: utánakérdeztem a telepen a kamion súlyának. Amelyik tartálykocsi mostanában jár annak a nettó súlya 14 tonna. A tartályba meg befér 20.000 liter étolaj ,szal van súly rendesen telitöltve. Nem mert nem volt pót.A pótnál viszont tuti fékez ha elmegy a levegő azt tanultam :)Vagy legalábbis úgy rémlik ;) Régen volt 98 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Én 91-ben (de rég volt) vizsgáztam. Azon az Avian nem volt gond, de arra nem emlékszem, hogy milyen fék volt rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
2004tiborc Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Elég mondjuk 10-20km-t pl. autópályán 5000-5500 fordulaton menni (benzines esetében) folyamatosan. :) Es 8vs motroknal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yahher Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Nekün tavaly még volt Avia-nk, termelni kellett e levegőt indulás előtt, a fék miatt. A targonca meg azért 3+ tonna, hogy ne billenjen előre emeléskor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Nekün tavaly még volt Avia-nk, termelni kellett e levegőt indulás előtt, a fék miatt. A targonca meg azért 3+ tonna, hogy ne billenjen előre emeléskor... De elindulni el tudnál vele csak féked nem lenne. ;) És nem azért kell mert blokkolva van a kerék a féktől :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Sipirc innen a teherautókkal Link to comment Megosztás: More sharing options...
vad1 Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Sziasztok. Segítsetek légyszi. Milyen márkájú injektor tisztítót eremes alkalmazni Astra Gsi-nél? Ha valaki tudja melyik a legjobb kérem hogy ossza meg velem az infót. Ja meg hogy hol lehet hozzájutni?! Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Március10, 2006 Megoszt Elküldve Március10, 2006 Sziasztok. Segítsetek légyszi. Milyen márkájú injektor tisztítót eremes alkalmazni Astra Gsi-nél? Ha valaki tudja melyik a legjobb kérem hogy ossza meg velem az infót. Ja meg hogy hol lehet hozzájutni?! Előre is köszi. Itt a piros Protec-re esküsznek,de szerintem a LIQUI MOLLY-se rossz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 Jah, néha nem árt megkergetni kicsit. Főleg ha legtöbbet rövid útra használod hidegen. Két nagyon hasznos tevékenységet végzel ilyenkor: a koromlerakódásokat leégeted a szelepekről, szelepfészkekről, illetve az olajból kiégeted a felvett nedvességet és üzemanyagot, ami csökkenti a kenőképességét. Elég mondjuk 10-20km-t pl. autópályán 5000-5500 fordulaton menni (benzines esetében) folyamatosan. ;) Jah, utána nem árt ellenőrizni az olajszintet. ;) Ha nem járok autópályán akkor úgy is jó ha harmadikba megyek 5000-es fordulaton?Mert akkor is 100körül megyek autóúton ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 Teljesen jó. :) Piros protec kell az injektor tisztításhoz, szinte minden Opel márkaszervíznél megkapod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március17, 2006 Megoszt Elküldve Március17, 2006 No megvan a teljesen legális forgalmija a versenyparipának. :) Igaz már csak két személyessé lett "degradálva", de az összes módosítás engedélyezve lett az átépítési lapon, így már nem cseszegethetnek a rendőrök, max ha kresz szabályokban nem értünk egyet. ;) A csapatnak ez most egy kissebbfajta ünnep, mert hosszú volt az út a bürokrácia útvesztőjében. ;) Jah, és ugyanúgy két évre szól, mint a normál. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március17, 2006 Megoszt Elküldve Március17, 2006 És most akkor használhatod közúton is? :) Amúgy gartula és sok sikert hozzá... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március17, 2006 Megoszt Elküldve Március17, 2006 No megvan a teljesen legális forgalmija a versenyparipának. ;) Igaz már csak két személyessé lett "degradálva", de az összes módosítás engedélyezve lett az átépítési lapon, így már nem cseszegethetnek a rendőrök, max ha kresz szabályokban nem értünk egyet. :D A csapatnak ez most egy kissebbfajta ünnep, mert hosszú volt az út a bürokrácia útvesztőjében. :( Jah, és ugyanúgy két évre szól, mint a normál. ;) Gratula akkor jó versenyzést vele :D És sok sikert ;) Vagy kéz és lábtörést :) már nem is tudom mit lehet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Március17, 2006 Megoszt Elküldve Március17, 2006 És most akkor használhatod közúton is? ;) Amúgy gartula és sok sikert hozzá... ;) Sztem nélküle is használta. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március17, 2006 Megoszt Elküldve Március17, 2006 Sztem nélküle is használta. ;) De most már nem gazdagítom a rend őreit legál papírok hiányában. :) "És most akkor használhatod közúton is? " Aham. ;) Persze ettől még nem ezzel fogok járkálni, mert elég költségesek a kilóméterei. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március17, 2006 Megoszt Elküldve Március17, 2006 De most már nem gazdagítom a rend őreit legál papírok hiányában. ;) "És most akkor használhatod közúton is? " Aham. ;) Persze ettől még nem ezzel fogok járkálni, mert elég költségesek a kilóméterei. ;) majd kérünk egy adatota a fogysztás totyikba :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március17, 2006 Megoszt Elküldve Március17, 2006 Azzal inkább nem rémisztgetem annak a topiknak a spórolós közönségét. ;) Jelenleg még van gond az adaptív motorvezérlés folyamatával, és kicsit többet fogyaszt, valamint szarabbul is megy, mint kéne... ;) De dolgozunk a problémán, még a ma éjszakánk is rámegy. Talán holnap már úgy tudjuk letenni a parc fermébe a Hóvirág Rallyen, hogy vasárnap már lesz benne sok paci is a versenyen. ;) Mondjuk ettől függetlenül még van egy másik gond is a motorral, hasonlóan rosszul sült el valami a gyűrűzésnél mint anno Anti kocsiján, és most kissé füstöl, és jó étvággyal fogyasztja az olajat. :) Tehát a jelenlegi adatok: etap fogyasztás: 30L/100km benya, 1L/100km olaj Szal 30-as keverékkel járunk jelenleg. :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts