astraf Elküldve Március6, 2006 Elküldve Március6, 2006 Azt hittem új fékfolyadékkal pótolod! ;) Azzal pótoltam természetesen(DOT4) de ettől még nem csrélődik le a rendszer mert szerintem a régi olajat tolja maga előtt és nem keveredik annyira össze mert nincs ami összekeverné :) vagy van? Urak ! A fékkel nem kéne játszani. Jobb lenne szakemberre bízni. Na igen de a légtelenitést még csak csak megoldja az ember viszont a fékolajcserét már nemigazán, azt ha jól tudom a legtutibb géppel csináltatni csak azt nemtudom kinek van ilyen meg hol?
opel16v Elküldve Március6, 2006 Elküldve Március6, 2006 Új képek a technikáról: Szívósor (dBilas talp+Szuromi hengerenkénti pillangó+saját megoldású tüte és gyűjtő): http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj1.jpg http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj2.jpg http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj3.jpg FK futómű elöl (FKKKOP523): http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj4.jpg
Laci4 Elküldve Március6, 2006 Elküldve Március6, 2006 Új képek a technikáról: Szívósor (dBilas talp+Szuromi hengerenkénti pillangó+saját megoldású tüte és gyűjtő): http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj1.jpg http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj2.jpg http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj3.jpg FK futómű elöl (FKKKOP523): http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj4.jpg Ej ha! ez negyon pöpecül néz ki.. kezdek félni... sztem ha egyszer öszeakadunk, még az is lehet,hogy csúnyán odaversz! A gólyaláb(ha jól mondom),mitől olyan szép fényes(arany)? le lett tisztitva és igy nézne ki origin, vagy ez is vmi tunying megoldás már?
opel16v Elküldve Március6, 2006 Elküldve Március6, 2006 Én azt szeretném biztosra tudni, hogy egy gyári GSi nem veri el 150ig. ;) Legalábbis részemről akkor áll össze a technika, ha ez már teljesül. :) Ehhez lényegében nem csak ez a felheccelt motor nyújt segítséget, hanem a Patyi féle "A" áttételsoros váltó, alig 500-as fordulatokat ejt váltásnál, 5-ben 80-as sebességnél 3500 a fordulat. :D A végsebessége az autónak utcai 195/50R15 gumikkal 160 körül alakul, míg az 580-as versenygumikkal 170 körül. ;) Amúgy iszonyat jó hangja van a váltónak, echte VFTS. ;) A gólyalábak kompletten FK-tól származnak, Koni állítható gátlókkal felszerelve. Jah, és az autó súlya valahol a kategória alsó súlyhatár körül lehet, kb. 920-930kg. :lol:
Tápiószecső Elküldve Március6, 2006 Elküldve Március6, 2006 Azok a tüték nem túl tüte formájúak. De amúgy nagyon pöpec lett. :)
leslie Elküldve Március6, 2006 Elküldve Március6, 2006 Aztán tessék irogatni vhol, h hol lesznek versenyek, kimennék anyával, ha jobb az idő. Gondolom, nem vok egyedül. :)
coupe Elküldve Március6, 2006 Elküldve Március6, 2006 Én azt szeretném biztosra tudni, hogy egy gyári GSi nem veri el 150ig. ;) Legalábbis részemről akkor áll össze a technika, ha ez már teljesül. ;) Ehhez lényegében nem csak ez a felheccelt motor nyújt segítséget, hanem a Patyi féle "A" áttételsoros váltó, alig 500-as fordulatokat ejt váltásnál, 5-ben 80-as sebességnél 3500 a fordulat. :D A végsebessége az autónak utcai 195/50R15 gumikkal 160 körül alakul, míg az 580-as versenygumikkal 170 körül. ;) Amúgy iszonyat jó hangja van a váltónak, echte VFTS. :D A gólyalábak kompletten FK-tól származnak, Koni állítható gátlókkal felszerelve. Jah, és az autó súlya valahol a kategória alsó súlyhatár körül lehet, kb. 920-930kg. :( Szólj bármikor ha ki akarod próbálni hogy megy a paripád :) Én is de szerintem laci4 is bármikor áll rendelkezésedre :lol: csak egy szavadba kerül. És jó lett az FK szett?
Stock16v Elküldve Március6, 2006 Elküldve Március6, 2006 Új képek a technikáról: Szívósor (dBilas talp+Szuromi hengerenkénti pillangó+saját megoldású tüte és gyűjtő): http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj1.jpg http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj2.jpg http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj3.jpg FK futómű elöl (FKKKOP523): http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj4.jpg Nagyon ott van! ;) Gondolom nem csak szép de teszi is a dolgát. :) Lóerőben mennyit számít egy ilyen szívósor?
Laci4 Elküldve Március6, 2006 Elküldve Március6, 2006 Gabi. nagyon állat lett a gép! Tetszik.. majd egyszer leteszteljük.. mondjuk nekem most szerintem döglődik a kuplungom.. nem kicsit..
leslie Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 Nem tudom, miben reménykedtek. Egy 1x éves széthajtott GSi-ben már tuti nincs meg a gyári 150 paci. Ez meg 930kg/140 paci, rossz esetben. Jobban meg 920kg/150LE. A GSi tök esélytelen ellene.
Atommanó Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 Hallottunk már ilyet korábban is... ;) :) ;) És mi van az 1100 kg/300 LE-vel... :D :lol: ;)
warwolf Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 És mi van az 1100 kg/300 LE-vel... ;) :D :) Az klassz!De még nincs olyan a klubbon belül! ;) ;) :lol:
leslie Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 És mi van az 1100 kg/300 LE-vel... ;) :D :) Miért, van már olyanod? ;) ;)
redline Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 Nem tudom, miben reménykedtek. letoljuk a g***be a kis szétkönnyített wannabe versenyautót :) ;)
opel16v Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 "És mi van az 1100 kg/300 LE-vel... " Tényleg, mi is van vele? ;) ;) A várt erő kb. 140LE, legalábbis ezt el kell érnie, akkor sikeres a művelet. :) FK futómű jó lett, bár még csak egy beállítást használtunk, mert nincs idő/lehetőség tesztelni sajnos. Úgyhogy majd az első versenyen begyűjtjük a kezdő tapasztalatokat. ;) Versenyekről egyébként a társalgó topicban olvashattok, az autósport részben. Már be is írtam az első tudnivalókat. :D GSi vs. versenyparipa meccset majd valamelyik talin megejtjük, ahova letolom a gépet. :lol:
Atommanó Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 A projekt ott tart, hogy holnap lesz kész a kész moci, éa már csak a berakás van hátra... :) ;)
mackosajt Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 A projekt ott tart, hogy holnap lesz kész a kész moci, éa már csak a berakás van hátra... :) ;) Ez jól hangzik! Elvileg mikor fog ez megtörténni?
coupe Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 1-2 hét, és kész kellene lennie... ;) A vectrában már benne van a moci :) Gondolom ez jó hír.
Atommanó Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 ;) ;) :) ;) Jó hááát... Azért dobhatnál egy képet a tuning topicba a lámpicsekről... :D
Tom Elküldve Március7, 2006 Elküldve Március7, 2006 :D ;) :) ;) Jó hááát... Azért dobhatnál egy képet a tuning topicba a lámpicsekről... :lol: A GSi-ben ott van egy csomó. Nagyon baba lett. ;)
Rauros Elküldve Március8, 2006 Elküldve Március8, 2006 Szasztok!! Caravanra keresek/vennék tetőcsomagtartót (akár használtat is). Ha hallotok esetleg valamit.....nos :)
Silver79 Elküldve Március8, 2006 Elküldve Március8, 2006 Szasztok!! Caravanra keresek/vennék tetőcsomagtartót (akár használtat is). Ha hallotok esetleg valamit.....nos :) Caravan-hoz sztem majdnem bármelyik bontóban találsz.
Rauros Elküldve Március8, 2006 Elküldve Március8, 2006 Caravan-hoz sztem majdnem bármelyik bontóban találsz. Nem az eredeti gyári kell, hanem keresztbe való, kulcsos, ilyesmi..
Recommended Posts