Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Azt hittem új fékfolyadékkal pótolod! ;)

Azzal pótoltam természetesen(DOT4) de ettől még nem csrélődik le a rendszer mert szerintem a régi olajat tolja maga előtt és nem keveredik annyira össze mert nincs ami összekeverné :) vagy van?

Urak !

A fékkel nem kéne játszani. Jobb lenne szakemberre bízni.

Na igen de a légtelenitést még csak csak megoldja az ember viszont a fékolajcserét már nemigazán, azt ha jól tudom a legtutibb géppel csináltatni csak azt nemtudom kinek van ilyen meg hol?

Elküldve
Új képek a technikáról:

Szívósor (dBilas talp+Szuromi hengerenkénti pillangó+saját megoldású tüte és gyűjtő):

http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj1.jpg

http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj2.jpg

http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj3.jpg

FK futómű elöl (FKKKOP523):

http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj4.jpg

Ej ha! ez negyon pöpecül néz ki.. kezdek félni... sztem ha egyszer öszeakadunk, még az is lehet,hogy csúnyán odaversz!

A gólyaláb(ha jól mondom),mitől olyan szép fényes(arany)? le lett tisztitva és igy nézne ki origin, vagy ez is vmi tunying megoldás már?

Elküldve

Én azt szeretném biztosra tudni, hogy egy gyári GSi nem veri el 150ig. ;)

Legalábbis részemről akkor áll össze a technika, ha ez már teljesül. :)

Ehhez lényegében nem csak ez a felheccelt motor nyújt segítséget, hanem

a Patyi féle "A" áttételsoros váltó, alig 500-as fordulatokat ejt váltásnál,

5-ben 80-as sebességnél 3500 a fordulat. :D

A végsebessége az autónak utcai 195/50R15 gumikkal 160 körül alakul,

míg az 580-as versenygumikkal 170 körül. ;)

Amúgy iszonyat jó hangja van a váltónak, echte VFTS. ;)

A gólyalábak kompletten FK-tól származnak, Koni állítható gátlókkal felszerelve.

Jah, és az autó súlya valahol a kategória alsó súlyhatár körül lehet, kb. 920-930kg. :lol:

Elküldve
Én azt szeretném biztosra tudni, hogy egy gyári GSi nem veri el 150ig. ;)

Legalábbis részemről akkor áll össze a technika, ha ez már teljesül. ;)

Ehhez lényegében nem csak ez a felheccelt motor nyújt segítséget, hanem

a Patyi féle "A" áttételsoros váltó, alig 500-as fordulatokat ejt váltásnál,

5-ben 80-as sebességnél 3500 a fordulat. :D

A végsebessége az autónak utcai 195/50R15 gumikkal 160 körül alakul,

míg az 580-as versenygumikkal 170 körül. ;)

Amúgy iszonyat jó hangja van a váltónak, echte VFTS. :D

A gólyalábak kompletten FK-tól származnak, Koni állítható gátlókkal felszerelve.

Jah, és az autó súlya valahol a kategória alsó súlyhatár körül lehet, kb. 920-930kg. :(

Szólj bármikor ha ki akarod próbálni hogy megy a paripád :) Én is de szerintem laci4 is bármikor áll rendelkezésedre :lol: csak egy szavadba kerül.

És jó lett az FK szett?

Elküldve
Új képek a technikáról:

Szívósor (dBilas talp+Szuromi hengerenkénti pillangó+saját megoldású tüte és gyűjtő):

http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj1.jpg

http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj2.jpg

http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj3.jpg

FK futómű elöl (FKKKOP523):

http://www.opel16v.hu/kepek/2005/temp/keszul/uj4.jpg

Nagyon ott van! ;)

Gondolom nem csak szép de teszi is a dolgát. :)

Lóerőben mennyit számít egy ilyen szívósor?

Elküldve

Gabi. nagyon állat lett a gép! Tetszik.. majd egyszer leteszteljük.. mondjuk nekem most szerintem döglődik a kuplungom.. nem kicsit..

Elküldve

Nem tudom, miben reménykedtek. Egy 1x éves széthajtott GSi-ben már tuti nincs meg a gyári 150 paci.

Ez meg 930kg/140 paci, rossz esetben. Jobban meg 920kg/150LE.

A GSi tök esélytelen ellene.

Elküldve

"És mi van az 1100 kg/300 LE-vel... "

Tényleg, mi is van vele? ;) ;)

A várt erő kb. 140LE, legalábbis ezt el kell érnie, akkor sikeres a művelet. :)

FK futómű jó lett, bár még csak egy beállítást használtunk, mert nincs idő/lehetőség

tesztelni sajnos. Úgyhogy majd az első versenyen begyűjtjük a kezdő tapasztalatokat. ;)

Versenyekről egyébként a társalgó topicban olvashattok, az autósport részben. Már be is

írtam az első tudnivalókat. :D

GSi vs. versenyparipa meccset majd valamelyik talin megejtjük, ahova letolom a gépet. :lol:

Elküldve
:D ;) :) ;)

Jó hááát...

Azért dobhatnál egy képet a tuning topicba a lámpicsekről... :lol:

A GSi-ben ott van egy csomó. Nagyon baba lett. ;)

Elküldve
Szasztok!!

Caravanra keresek/vennék tetőcsomagtartót (akár használtat is).

Ha hallotok esetleg valamit.....nos :)

Caravan-hoz sztem majdnem bármelyik bontóban találsz.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.