Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Köszi reggel ott voltam csak az kieset az utamból így be kellett tervezni :rolleyes: És kaptam :blink: 68/db

Hmm, kicsit többért adták mint itt, de legalább van.

Elküldve
Ez egy tank benyához elég és anyiba kerül mint a spuri ami 250l hez.

Melesleg a spuri többet is tud legalább is leírás szerint.

Röviden: lehet jó ez is de biztosan drágább.

Szerintem ;)

770Ft úgyhogy biztos drágább :blink: Már ha a spuri tényleg 5 tankhoz elég.

A BERNER féktisztító az márkás? :rolleyes:

Elküldve
Mert azért egy Caravan-hoz illik erősebb mocit párosítani.

Nincs igazam?

Pl. 1.8 16V, v. 2.0 16V! Szerintem.Mert én pl. szívesen upgradelném, az én 1.6-osomat is! :D Elég haloványan muzsikál! :rolleyes:

Üdv!

Úgy számolok, hogy átlagosan havi 30-40eFt-ot költenék rá benzinnel együtt.

Ha nem havi 40-50eFtos kiadásról van szó, akkor padló-álló vagyok. :blink:

Te/Ti átlagosan mennyit költötek egy max 1.4-es Astra-ra? ;)

Egyébként elsődlegesen hétvégenkénti, bevásárlássi céllal használnám.

Hahó,

Gábor

Hát én az 1.6-os viszonylatában, a benyaköltségem olyan 22e. a kötelező pedig 1600ft, inkasszóval.Néha ki kell benne cserélni ezt azt, de ezek főleg a kopóalkatrészek, ill. fél évente elérkezik a közelező szervíz is, ami 9600ft-ból megvan, otthon.

A súlyadóm pedig egy évre 9600ft.

Más egyenlőre nem jut eszembe.

Elküldve
Pl. 1.8 16V, v. 2.0 16V! Szerintem.Mert én pl. szívesen upgradelném, az én 1.6-osomat is! ;) Elég haloványan muzsikál! :rolleyes:

Köszi! :blink:

Bár a te 1.6-osodban 180e felett van, az enyémben meg 130e (sőt, 45e-nél mocicserés volt)... és nekem eddig tetszik a teljesítménye... :D

Jó, azért az 1.8 és felette lévők biztos jobban mennek, de ahogy Silver is írta, nem mindenki akar nagy teljesítményt, mert ahhoz relatíve magasabb fogyasztás is tartozik... meg kötelezője is magasabb a nagyobb mocinak. ;)

Elküldve
Köszi! :blink:

Bár a te 1.6-osodban 180e felett van, az enyémben meg 130e (sőt, 45e-nél mocicserés volt)... és nekem eddig tetszik a teljesítménye... ;)

Jó, azért az 1.8 és felette lévők biztos jobban mennek, de ahogy Silver is írta, nem mindenki akar nagy teljesítményt, mert ahhoz relatíve magasabb fogyasztás is tartozik... meg kötelezője is magasabb a nagyobb mocinak. :D

Nincs ám túl nagy gond a teljesítménnyel sem, csak jóól ki kell húzatni.Az 1.6-2.0-ig tartó intervallumban szinte elenyésző a kötelezőbeni különbség, és a 2.0-ás GSi-m sem evett többet 8.5L-nél.Az 1.6-os is anyit eszik.Néha kicsit többet! :rolleyes:

De az ember mindig erősebbet akar! ;)

Elküldve
Nincs ám túl nagy gond a teljesítménnyel sem, csak jóól ki kell húzatni.Az 1.6-2.0-ig tartó intervallumban szinte elenyésző a kötelezőbeni különbség, és a 2.0-ás GSi-m sem evett többet 8.5L-nél.Az 1.6-os is anyit eszik.Néha kicsit többet! :rolleyes:

De az ember mindig erősebbet akar! :D

ez az utolsó mondat olyan szépen hangzik! :blink: valahogy ez nálam is így van.... következő gép valószínüleg nagyobb lesz. ;)

Elküldve
ez az utolsó mondat olyan szépen hangzik! :blink: valahogy ez nálam is így van.... következő gép valószínüleg nagyobb lesz. ;)

Vagy majd a köv. generál alalkul a korábban megbeszéltek szerint? :rolleyes:

Elküldve
Elképzelhető.... de egy 2.0 F astra caravan, vagy vectra caravan is előfordulhat....

Mit is mondtál? 2.5 V6-os Vectra karavánt értettem? :rolleyes: :blink: ;)

Elküldve
Mit is mondtál? 2.5 V6-os Vectra karavánt értettem? :rolleyes: :blink: ;)

OPC.... ;) :D ;) na de, hogy ne legyek off...

jó az F astra caravan is... egyenlőre gyári X16XEL mocival... ;)

Elküldve
Te/Ti átlagosan mennyit költötek egy max 1.4-es Astra-ra? ;)

Egyébként elsődlegesen hétvégenkénti, bevásárlássi céllal használnám.

Az anyukám 1.4 8 szelepes AStráját kb csak tankolni kellett :D

Hálisten szerelőt csak a karbantartásoknál, kötelezo szervizeknél látott.

A gsi? hát arrol ne beszéljünk :rolleyes: :blink:

Elküldve
Az anyukám 1.4 8 szelepes AStráját kb csak tankolni kellett ;)

Hálisten szerelőt csak a karbantartásoknál, kötelezo szervizeknél látott.

A gsi? hát arrol ne beszéljünk :rolleyes: :blink:

Hát igen... amúgy a használt kocsi mindig lutri...

A gsi-t meg hajtani szokás, ami ugye magával hordozza a gyakrabb meghibásodást...

az 1.4 8v astrát gondolom nem lehetett annyira hajatani, mint a gsi-t! :D

Elküldve

A 8 szelepes 1.4-es Astra Caravan szerintem hálás családi autó. Erőfitogtatni nem jó, de nagyon olcsó fenttartani, pakolható, ki sem röhögnek, hogy dobozba ülök. Jól is fogyaszt, szerintem benzinestől ennél kevesebb nem várható el. Én nem bántam meg. Igaz ha valahova elmegyünk a sógor 1.8-as Vectrájával, rövid ideig nosztalgiázok, hogy milyen jó lenne, ha az enyém is igy ugrana, de a benzinkútnál negvigasztalódok...5.5-től 7.5-ig - de ekkor már hideg van és város.

Elküldve
Hát igen... amúgy a használt kocsi mindig lutri...

A gsi-t meg hajtani szokás, ami ugye magával hordozza a gyakrabb meghibásodást...

az 1.4 8v astrát gondolom nem lehetett annyira hajatani, mint a gsi-t! ;)

hajtani lehet csak értelmetlen :rolleyes: :blink:

a 8v meg amugy sem arra való hogy ész nélkül forgatva legyen....

Elküldve
hajtani lehet csak értelmetlen :rolleyes: :blink:

a 8v meg amugy sem arra való hogy ész nélkül forgatva legyen....

Téveszme!

60 lovas 5 ajtós F Astrámmal 10 éve (volt már benne akkor is vagy 120000) Dunqerque-ből (vagy hogy a francba írják azt francia várost ahol az angolok partra szálltak) reggel 8-kor indultam egyedül -váltott vezető nélkül- és pont éjjfélkor értem haza Budapestre. Közben kétszer aludtam 20-20 percet. Ez testvérek között is 100 km-es átlag 16 órán át úgy, hogy benne van az alvás, tankolás és kajálás kiesett ideje is. A kocsi ma is kiváló állapotban van ismerősnél, generál nélkül és 250000 van benne. Igaz, hogy nem lengyel Astra, hanem szentgotthárdi volt. ;)

Elküldve
Téveszme!

60 lovas 5 ajtós F Astrámmal 10 éve (volt már benne akkor is vagy 120000) Dunqerque-ből (vagy hogy a francba írják azt francia várost ahol az angolok partra szálltak) reggel 8-kor indultam egyedül -váltott vezető nélkül- és pont éjjfélkor értem haza Budapestre. Közben kétszer aludtam 20-20 percet. Ez testvérek között is 100 km-es átlag 16 órán át úgy, hogy benne van az alvás, tankolás és kajálás kiesett ideje is. A kocsi ma is kiváló állapotban van ismerősnél, generál nélkül és 250000 van benne. Igaz, hogy nem lengyel Astra, hanem szentgotthárdi volt. :blink:

Ez jól hangzik ;) Az enyém is Szentgotthárdi :rolleyes:

Elküldve
Igaz, hogy nem lengyel Astra, hanem szentgotthárdi volt. ;)

a miénk sem az :rolleyes: :blink: ;)

Ezt meg befolyásolja, h mennyi a keret rá. :D

és nem szabad elfelejteni, hogy fogtündér meg mikulás meg csoda csak a mesében van.....

Elküldve
Viszont nagyon jó vételek léteznek, csak ki kell fogni...

És nem árt jó sok hirdetést átnézni.

Én az autómat 53E km-rel vettem idős házaspártól 940E-ért...

Támogatom az alapos keresgélést. Mindig vannak jobb ajánlatok.

Én egy idősebb manustól vettem 62E km-rel 1.100E-ért.

Elküldve

Szia!

A 8 szelepes 1.4-es Astra Caravan szerintem hálás családi autó. Erőfitogtatni nem jó, de nagyon olcsó fenttartani, pakolható, ki sem röhögnek, hogy dobozba ülök. Jól is fogyaszt, szerintem benzinestől ennél kevesebb nem várható el. Én nem bántam meg. Igaz ha valahova elmegyünk a sógor 1.8-as Vectrájával, rövid ideig nosztalgiázok, hogy milyen jó lenne, ha az enyém is igy ugrana, de a benzinkútnál negvigasztalódok...5.5-től 7.5-ig - de ekkor már hideg van és város.

Nekem -sajnos -az a fontos, hogy olcsó legyen fenntartani (havi kötelezők, alkatrészek, üzianyag), nem kell, hogy bivalyerős legyen.

Folyamatosan informálódok a NET-en.. Olvastam, hogy az állapot a lényeg, nem a futott km. Még utánnanézek, hogy melyek a fontos szempontok egy használt autó megvizsgálásakor..

Tudok példákat mondani?

Tudom, hogy nem túl Opel-fórumos a kérdés, de szerintetek mennyire érdemesebb Opel Astra-t (A régi kerekhátós "tojás" típust) venni a hasonló kategóriájú egyéb márkák típusai helyett?

Úgy értem, biztos vannak szemlélet/márka/típushibák az egyes modellekben -így az Opel-ben is- kérdés, hogy mellyek ezek és kinek a javára billen pozitívan a mérleg.

Köszönöm mindenkinek a segítő szándékot!

Sziasztok!

Gábor

Elküldve
Szia!

Nekem -sajnos -az a fontos, hogy olcsó legyen fenntartani (havi kötelezők, alkatrészek, üzianyag), nem kell, hogy bivalyerős legyen.

Folyamatosan informálódok a NET-en.. Olvastam, hogy az állapot a lényeg, nem a futott km. Még utánnanézek, hogy melyek a fontos szempontok egy használt autó megvizsgálásakor..

Tudok példákat mondani?

Tudom, hogy nem túl Opel-fórumos a kérdés, de szerintetek mennyire érdemesebb Opel Astra-t (A régi kerekhátós "tojás" típust) venni a hasonló kategóriájú egyéb márkák típusai helyett?

Úgy értem, biztos vannak szemlélet/márka/típushibák az egyes modellekben -így az Opel-ben is- kérdés, hogy mellyek ezek és kinek a javára billen pozitívan a mérleg.

Köszönöm mindenkinek a segítő szándékot!

Sziasztok!

Gábor

Montam már, hogy 3 ajtós 100-es suzi!

A lányomnak is ezt ajánlottam a kis polski után amikor már elegem volt az állandó renoválásból. 3 évig megfelelt neki is amig család, baba nem lett. Városban 5,5 liter és Olaszországba is símán elvitte őket.

Mióta baba is van nnáluk is, F Astra Caraván 1,6 van mert ez felel meg a mostani igényüknek.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.