Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ami még érdekes benne, a váltó, amit Patyi Laci épített, egyenes fogazású "A"-s áttételsorral. :rolleyes:

De lesz még benne elég sok modern versenytechnika, pl. manuális fékerőszabályzás a hátsó

fékkörben, hidrokézi és alu váltókulissza egyben, stb... :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hú, az piszokjó szakasz. Én is szoktam arra menni, kár hogy az aszfalt minősége elég ramaty.

Mennyit spórolsz meg vele? :rolleyes:

Én a nagytarcsai gyorsot szerintem jobban fogom kultiválni, arra már sokat tréningeztünk is tavaly. :blink:

Oldalüvegekkel kb. 20 kilót tudok spórolni, és ráadásul jó magasról, ami nagy érték a könnyítésnél... ;)

Link to comment
Megosztás:

Én a nagytarcsai gyorsot szerintem jobban fogom kultiválni, arra már sokat tréningeztünk is tavaly. :rolleyes:

Oldalüvegekkel kb. 20 kilót tudok spórolni, és ráadásul jó magasról, ami nagy érték a könnyítésnél... ;)

Az a nagytarcsai nem az aminél pécel és isaszeg közt kell felemenni és nagytarcsánál le? Vagy fordítva. Elég dimbes-dombos. Mert az is nagyon jó. :blink:

Majd megnézem ezt a pc-t hogy sikerült, ha kész lesz. :D

Link to comment
Megosztás:

"Az a nagytarcsai nem az aminél pécel és isaszeg közt kell felemenni és nagytarcsánál le? "

Nagytarcsa táblánál van a rajt, de igazság szerint nem tudom a helység nevét, amerre megy az az

út, mert csak a T elágazásig szoktunk menni tréningen, az már forgalmasabb út. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

"Az a nagytarcsai nem az aminél pécel és isaszeg közt kell felemenni és nagytarcsánál le? "

Nagytarcsa táblánál van a rajt, de igazság szerint nem tudom a helység nevét, amerre megy az az

út, mert csak a T elágazásig szoktunk menni tréningen, az már forgalmasabb út. :rolleyes:

Azaz. Akkor a vége nagyon lejt. Régi fékeimen ott vettem észre először gyengeségüket. ;)

Meg van benne egy tréfás kanyar. Jobban szűkül mint az elején számítaná az ember. :blink:

(Jobbra pécel, balra isaszeg.)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem akkor sem lenne gond, ha "csak" főtengelyen lenne meg. Sokkal könnyeb és sokkal rövidebba váltója is.

Hát igen, a váltón elég sokat lehet fogni, de szerintem súlyban 200 kilónál nincs nagyobb különbség (ha mondjuk nem klimás a GSi :blink: )... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, a váltón elég sokat lehet fogni, de szerintem súlyban 200 kilónál nincs nagyobb különbség (ha mondjuk nem klimás a GSi :blink: )... :rolleyes:

És az a 200 nem sok? Én megérezem, ha még 3 70 kilós emberke beül a kocsiba.

De szerintem is inkább olyan 150kg különbség lehet. Rajtnál ez viszont nagyon tud számítani, feltéve ha a tapadás is megvan.

Link to comment
Megosztás:

200 kilót már nagyon durván meg lehet érezni. én már azt is megérzem, ha Petya beül mellém.. pedig sztem olyan 80kg lehet max.

Ha meg mondjuk a teljes család, akkor azért kicsit másként kell közlekednem.. (fékút, gyorsulás, előzés).. nem drasztikus, de érezhető!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.