Gepard Elküldve Február20, 2006 Megoszt Elküldve Február20, 2006 Látom kicsit lejebb ment az FK szinvonala. :blink: Egyébként meg szép tiszta lett a gép, remélem minden versenynap után így fog kinézni... ;) Amióta Anti nem foglalkozik velük, leesett a színvonal. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február20, 2006 Megoszt Elküldve Február20, 2006 Ami még érdekes benne, a váltó, amit Patyi Laci épített, egyenes fogazású "A"-s áttételsorral. :rolleyes: De lesz még benne elég sok modern versenytechnika, pl. manuális fékerőszabályzás a hátsó fékkörben, hidrokézi és alu váltókulissza egyben, stb... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Február20, 2006 Megoszt Elküldve Február20, 2006 Amúgy Gabi, gratula a festéshez! Van mit tanulni a Cool a verdásoknak. Szerintem kb: ennyire kellene nekik is kifújni a kasztnit minimum. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február20, 2006 Megoszt Elküldve Február20, 2006 Azért nem kell elolvadni tőle. :rolleyes: A fényképen nem látszik a pár megfojás, meg hiba... :blink: Misu érdeme egyébként a szép fehér belső, ahhoz képest hogy nem ez a szakmája, egész jól kivitelezte. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február20, 2006 Megoszt Elküldve Február20, 2006 ...a másik meg asszem Úri-Gomba között. www.rte.hu :blink: Hú, az piszokjó szakasz. Én is szoktam arra menni, kár hogy az aszfalt minősége elég ramaty. A polikarbonát még ennél is drágább sajna, több mint a kétszerese volt (az megy az oldalüvegek helyére). Mennyit spórolsz meg vele? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február20, 2006 Megoszt Elküldve Február20, 2006 Hú, az piszokjó szakasz. Én is szoktam arra menni, kár hogy az aszfalt minősége elég ramaty. Mennyit spórolsz meg vele? :rolleyes: Én a nagytarcsai gyorsot szerintem jobban fogom kultiválni, arra már sokat tréningeztünk is tavaly. :blink: Oldalüvegekkel kb. 20 kilót tudok spórolni, és ráadásul jó magasról, ami nagy érték a könnyítésnél... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Én a nagytarcsai gyorsot szerintem jobban fogom kultiválni, arra már sokat tréningeztünk is tavaly. :rolleyes: Oldalüvegekkel kb. 20 kilót tudok spórolni, és ráadásul jó magasról, ami nagy érték a könnyítésnél... ;) Az a nagytarcsai nem az aminél pécel és isaszeg közt kell felemenni és nagytarcsánál le? Vagy fordítva. Elég dimbes-dombos. Mert az is nagyon jó. :blink: Majd megnézem ezt a pc-t hogy sikerült, ha kész lesz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 http://mackosajt.uw.hu Remélem ez jó lesz egy darabig! :blink: Köszi :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 "Az a nagytarcsai nem az aminél pécel és isaszeg közt kell felemenni és nagytarcsánál le? " Nagytarcsa táblánál van a rajt, de igazság szerint nem tudom a helység nevét, amerre megy az az út, mert csak a T elágazásig szoktunk menni tréningen, az már forgalmasabb út. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Most ez a protec meg a spuri elviekben hasonló hatású készítmény :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 nem. teljesen más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 140LE fölé várom... :rolleyes: Remélem, ha kész lesz és beméreted majd a pontos adatot is megosztod velünk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Persze. :D Meg majd látványosan megpróbálok vele legyorsulni egy gyári GSi-t is. :rolleyes: :blink: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Persze. ;) Meg majd látványosan megpróbálok vele legyorsulni egy gyári GSi-t is. :blink: ;) :D Hát ha keréken meglesz a 140 paci, akkor nem hiszem hogy nagyon nehéz dolgod lesz... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 "Az a nagytarcsai nem az aminél pécel és isaszeg közt kell felemenni és nagytarcsánál le? " Nagytarcsa táblánál van a rajt, de igazság szerint nem tudom a helység nevét, amerre megy az az út, mert csak a T elágazásig szoktunk menni tréningen, az már forgalmasabb út. :rolleyes: Azaz. Akkor a vége nagyon lejt. Régi fékeimen ott vettem észre először gyengeségüket. ;) Meg van benne egy tréfás kanyar. Jobban szűkül mint az elején számítaná az ember. :blink: (Jobbra pécel, balra isaszeg.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Esetleg bevállalom.. ha addig nem hullik szét a vasam :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Hát ha keréken meglesz a 140 paci, akkor nem hiszem hogy nagyon nehéz dolgod lesz... :rolleyes: Szerintem akkor sem lenne gond, ha "csak" főtengelyen lenne meg. Sokkal könnyeb és sokkal rövidebba váltója is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Szerintem akkor sem lenne gond, ha "csak" főtengelyen lenne meg. Sokkal könnyeb és sokkal rövidebba váltója is. Hát igen, a váltón elég sokat lehet fogni, de szerintem súlyban 200 kilónál nincs nagyobb különbség (ha mondjuk nem klimás a GSi :blink: )... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Hát igen, a váltón elég sokat lehet fogni, de szerintem súlyban 200 kilónál nincs nagyobb különbség (ha mondjuk nem klimás a GSi :blink: )... :rolleyes: És az a 200 nem sok? Én megérezem, ha még 3 70 kilós emberke beül a kocsiba. De szerintem is inkább olyan 150kg különbség lehet. Rajtnál ez viszont nagyon tud számítani, feltéve ha a tapadás is megvan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 200 kilót már nagyon durván meg lehet érezni. én már azt is megérzem, ha Petya beül mellém.. pedig sztem olyan 80kg lehet max. Ha meg mondjuk a teljes család, akkor azért kicsit másként kell közlekednem.. (fékút, gyorsulás, előzés).. nem drasztikus, de érezhető! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február24, 2006 Megoszt Elküldve Február24, 2006 Hát ha keréken meglesz a 140 paci, akkor nem hiszem hogy nagyon nehéz dolgod lesz... :rolleyes: Bízunk benne. :blink: De ne felejtsd azt sem, hogy "A" áttételsoros váltó van benne, és valamivel 950kg alatt lesz az üres súlya. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február24, 2006 Megoszt Elküldve Február24, 2006 Kedden belekerült a motor és a váltó is. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február24, 2006 Megoszt Elküldve Február24, 2006 Kedden belekerült a motor és a váltó is. :rolleyes: A bal tornyon mi az a szűrős valami? Kartergáz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február24, 2006 Megoszt Elküldve Február24, 2006 Jah, annak a kivezetése. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február24, 2006 Megoszt Elküldve Február24, 2006 Jah, annak a kivezetése. ;) Jobban is néz ki, mint az előző megoldások voltak! :rolleyes: Flakon rulez! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts