Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Látom kicsit lejebb ment az FK szinvonala. :blink:

Egyébként meg szép tiszta lett a gép, remélem minden versenynap után így fog kinézni... ;)

Amióta Anti nem foglalkozik velük, leesett a színvonal. :rolleyes:

Elküldve

Ami még érdekes benne, a váltó, amit Patyi Laci épített, egyenes fogazású "A"-s áttételsorral. :rolleyes:

De lesz még benne elég sok modern versenytechnika, pl. manuális fékerőszabályzás a hátsó

fékkörben, hidrokézi és alu váltókulissza egyben, stb... :blink:

Elküldve

Azért nem kell elolvadni tőle. :rolleyes: A fényképen nem látszik a pár megfojás, meg hiba... :blink:

Misu érdeme egyébként a szép fehér belső, ahhoz képest hogy nem ez a szakmája,

egész jól kivitelezte. ;)

Elküldve
...a másik meg asszem Úri-Gomba között. www.rte.hu :blink:

Hú, az piszokjó szakasz. Én is szoktam arra menni, kár hogy az aszfalt minősége elég ramaty.

A polikarbonát még ennél is drágább sajna, több mint a kétszerese volt

(az megy az oldalüvegek helyére).

Mennyit spórolsz meg vele? :rolleyes:

Elküldve
Hú, az piszokjó szakasz. Én is szoktam arra menni, kár hogy az aszfalt minősége elég ramaty.

Mennyit spórolsz meg vele? :rolleyes:

Én a nagytarcsai gyorsot szerintem jobban fogom kultiválni, arra már sokat tréningeztünk is tavaly. :blink:

Oldalüvegekkel kb. 20 kilót tudok spórolni, és ráadásul jó magasról, ami nagy érték a könnyítésnél... ;)

Elküldve
Én a nagytarcsai gyorsot szerintem jobban fogom kultiválni, arra már sokat tréningeztünk is tavaly. :rolleyes:

Oldalüvegekkel kb. 20 kilót tudok spórolni, és ráadásul jó magasról, ami nagy érték a könnyítésnél... ;)

Az a nagytarcsai nem az aminél pécel és isaszeg közt kell felemenni és nagytarcsánál le? Vagy fordítva. Elég dimbes-dombos. Mert az is nagyon jó. :blink:

Majd megnézem ezt a pc-t hogy sikerült, ha kész lesz. :D

Elküldve

"Az a nagytarcsai nem az aminél pécel és isaszeg közt kell felemenni és nagytarcsánál le? "

Nagytarcsa táblánál van a rajt, de igazság szerint nem tudom a helység nevét, amerre megy az az

út, mert csak a T elágazásig szoktunk menni tréningen, az már forgalmasabb út. :rolleyes:

Elküldve
Persze. ;)

Meg majd látványosan megpróbálok vele legyorsulni egy gyári GSi-t is. :blink: ;) :D

Hát ha keréken meglesz a 140 paci, akkor nem hiszem hogy nagyon nehéz dolgod lesz... :rolleyes:

Elküldve
"Az a nagytarcsai nem az aminél pécel és isaszeg közt kell felemenni és nagytarcsánál le? "

Nagytarcsa táblánál van a rajt, de igazság szerint nem tudom a helység nevét, amerre megy az az

út, mert csak a T elágazásig szoktunk menni tréningen, az már forgalmasabb út. :rolleyes:

Azaz. Akkor a vége nagyon lejt. Régi fékeimen ott vettem észre először gyengeségüket. ;)

Meg van benne egy tréfás kanyar. Jobban szűkül mint az elején számítaná az ember. :blink:

(Jobbra pécel, balra isaszeg.)

Elküldve
Hát ha keréken meglesz a 140 paci, akkor nem hiszem hogy nagyon nehéz dolgod lesz... :rolleyes:

Szerintem akkor sem lenne gond, ha "csak" főtengelyen lenne meg. Sokkal könnyeb és sokkal rövidebba váltója is.

Elküldve
Szerintem akkor sem lenne gond, ha "csak" főtengelyen lenne meg. Sokkal könnyeb és sokkal rövidebba váltója is.

Hát igen, a váltón elég sokat lehet fogni, de szerintem súlyban 200 kilónál nincs nagyobb különbség (ha mondjuk nem klimás a GSi :blink: )... :rolleyes:

Elküldve
Hát igen, a váltón elég sokat lehet fogni, de szerintem súlyban 200 kilónál nincs nagyobb különbség (ha mondjuk nem klimás a GSi :blink: )... :rolleyes:

És az a 200 nem sok? Én megérezem, ha még 3 70 kilós emberke beül a kocsiba.

De szerintem is inkább olyan 150kg különbség lehet. Rajtnál ez viszont nagyon tud számítani, feltéve ha a tapadás is megvan.

Elküldve

200 kilót már nagyon durván meg lehet érezni. én már azt is megérzem, ha Petya beül mellém.. pedig sztem olyan 80kg lehet max.

Ha meg mondjuk a teljes család, akkor azért kicsit másként kell közlekednem.. (fékút, gyorsulás, előzés).. nem drasztikus, de érezhető!

Elküldve
Hát ha keréken meglesz a 140 paci, akkor nem hiszem hogy nagyon nehéz dolgod lesz... :rolleyes:

Bízunk benne. :blink: De ne felejtsd azt sem, hogy "A" áttételsoros váltó van benne, és valamivel 950kg alatt

lesz az üres súlya. ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.