Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

H.

Na ma reggel többször is pöcre indult a járgány. Kezdek megnyugodni, holnap megjön az üziszűrő és beszereljük. Remélem ezzel megoldodott.

Mégegyszer köszi mindent.

Elküldve
nebaxxx!! az enyém is X14NZ-vel kezdődik,most akkor az enyém sem C14NZ??? :blink: Egy éve abban a hitben élek :rolleyes:

Ami biztos,hogy ez is 8V és 44kw(60Le).1999-es évjárat(az első forgalomba helyezést tekintve)

Mi a különbség,tudja vki??? ;)

C14NZ és a X14NZ között van eltérés a befecskendező berendezésben és a motorvezérlő elektronikában. Az X14NZ környezetbarátabb moci ezért módosítottak rajta egy kicsit, de a jeladók és a gyújtás az megegyezik. :D

Elküldve
C14NZ és a X14NZ között van eltérés a befecskendező berendezésben és a motorvezérlő elektronikában. Az X14NZ környezetbarátabb moci ezért módosítottak rajta egy kicsit, de a jeladók és a gyújtás az megegyezik. :blink:

Tehát még abban is a hagyományos rotoros gyújtás van? Vagy az már DIS gyújtással megy?

Kérdés: mennyiből áll átalakítani egy rotoros gyújtású C14NZ-t DIS-gyújtásosra? Arra gondoltam, ha az enyémmel egyszer netalán gond lenne, kidobnám belőle az elosztót... :rolleyes:

Elküldve
C14NZ és a X14NZ között van eltérés a befecskendező berendezésben és a motorvezérlő elektronikában. Az X14NZ környezetbarátabb moci ezért módosítottak rajta egy kicsit, de a jeladók és a gyújtás az megegyezik. :blink:

okay!köszönöm a válaszokat :rolleyes:

Elküldve
Tehát még abban is a hagyományos rotoros gyújtás van? Vagy az már DIS gyújtással megy?

Kérdés: mennyiből áll átalakítani egy rotoros gyújtású C14NZ-t DIS-gyújtásosra? Arra gondoltam, ha az enyémmel egyszer netalán gond lenne, kidobnám belőle az elosztót... :rolleyes:

Szerintem az is hagyományos gyújtásos. :blink:

Elküldve

Eddig nem mertem elmondani hogy műszaki nélkül vettem a tocsit :rolleyes:

De ma leműszakizott ;) Ződkártya is ok :D Holnap nevemre is vehetem végre a gépsárkányt majd kiugrok a bőrömből.

Semmit nem kellett csinálni vele ugy átment mint a pinty :blink:

Elküldve
Eddig nem mertem elmondani hogy műszaki nélkül vettem a tocsit :rolleyes:

De ma leműszakizott ;) Ződkártya is ok ;) Holnap nevemre is vehetem végre a gépsárkányt majd kiugrok a bőrömből.

Semmit nem kellett csinálni vele ugy átment mint a pinty :D

Nem akarok fellengzősen dumálni, de nem fog menni!

Ez egy Opel bázz! :blink: Mi baja lehet? ;)

Elküldve
Nem akarok fellengzősen dumálni, de nem fog menni!

Ez egy Opel bázz! :blink: Mi baja lehet? ;)

JAJA opel sose kop el :D Mindegy azért egy félsz volt bennem :rolleyes:

Elküldve

Hát a hétvégén annyit szívtam a géppel, mint annakelőtte soha.

Kezdte azzal, hogy a bendix elkezdett kattogni, de mindíg beindult a szerkezet. Aztán szombaton 3 óra kocsikázás után vásárlás után egyszer csak nem tudtam elindítani. A motor fordult, de mintha nem kapott volna üa-ot.

Kellemes meglepi volt, hogy vadidegen srácok elkezdtek körbe-körbe húzkodni a Brico parkolójában, de hiába forgott a motor, üa-ot továbbra sem kapott.

Aztán egyszer csak megjelent egy mágus, belerugott hármat az üa-tartályba, és az autó beindult. Úgyhogy a kocsi még így is hazavitt, mint mindíg. Szeretem....

Otthjon naívan magam próbáltam levenni az indítómotort, hogy ki tudjam pucolni a bendixet, de két óra mulva, mikor már majdnem sírva rájöttem, hogy a felső csavart nem tudom levenni mert nincs dugókulcsom, abbahagytam és szépen összeraktam, amit előzőleg lebontottam

Elküldve

Szerszám nélkül nehéz is ilyet véghez vinni. :rolleyes:

Az AC-d akkor valszeg nem állhat a helyzet magaslatán, figyelj rá, mert legközelebb is így jársz! :blink:

Elküldve
Szerszám nélkül nehéz is ilyet véghez vinni. :rolleyes:

Az AC-d akkor valszeg nem állhat a helyzet magaslatán, figyelj rá, mert legközelebb is így jársz! :blink:

Majdnem sírtam, komolyan...

Na szerintetek mennyit segít rajta, ha megtisztítom az AC-t??? Mindenképpen másikat kell vennem??

Elküldve
Nem tudom mennyire lehet sikeres egy AC tisztítás, mert eléggé zárt szerkezetről beszélünk...

Akkor rugdosom egy darabig, ha sz...., aztán ha sok pénzem lesz, veszek bele másikat.....

A héten az első telókat meg csapágyakat kell cseréljem. Ez elviszi a pénzeimet rendesen.

Elküldve

Csao!

Nem tudom, valószínűleg nem ide kéne írnom, de dolgozom és nincs időm

megkeresni a megfelelő topicot.

Na szal haverom lepumpálta az Astráját és el akarja adni.

2002-es 1.4-es 5 ajtós, metálszürke Rasta.

Nem tudom mennyire törött, de állítólag elég rendesen.

Azt mondja, hogy beindul az autó, csak nem járóképes. :rolleyes: :blink:

Szerintem a motor, váltó, műszerfal, elektronika, ülések, kárpitok

használhatóak. Egyes futómű alkatrészek is biztosan.

Nagyjából a bódé kuka.

De konkrétat Ő tud mondani.

Megadom a számát, ha valakit érdekel alkatrésznek...

Ferike: 20/469-5178

Az autó Domonyban megnézhető (Gödöllő mellett).

Az én számom pedig: 30/513-0598

Üdv,

Zoli

Elküldve
Semmit nem kellett csinálni vele ugy átment mint a pinty :rolleyes:

Ez nem újdonság, én is így vittem a kpm-hez. Sokáig nézték de aztán csak annyit mondtak, hogy állíttassam be a fényszórókat, a többi pöpec volt.

Elküldve
Ez nem újdonság, én is így vittem a kpm-hez. Sokáig nézték de aztán csak annyit mondtak, hogy állíttassam be a fényszórókat, a többi pöpec volt.

Na ja ha én használnám már x éve nem fájt volna e fejem egy cseppet sem,mert minden rendbe lenne rajta.De így hogy úgy vettem hogy nem volt műszaki így picit para volt lehetett volna sok sok baja.

Szal ezért volt a para, és műszaki után a nagy öröm és bodottá :rolleyes:

Elküldve
Tehát még abban is a hagyományos rotoros gyújtás van? Vagy az már DIS gyújtással megy?

Kérdés: mennyiből áll átalakítani egy rotoros gyújtású C14NZ-t DIS-gyújtásosra? Arra gondoltam, ha az enyémmel egyszer netalán gond lenne, kidobnám belőle az elosztót... :rolleyes:

X14NZ is hagyományos "rotoros" gyújtás van ua. mint az C14NZ.

DIS gyújtásosban csak C14SE mocit láttam esetleg arra érdemes átalakítani + 22 pacival is gyarapodna a ménes. :blink:

Elküldve
Hát a hétvégén annyit szívtam a géppel, mint annakelőtte soha.

Kezdte azzal, hogy a bendix elkezdett kattogni, de mindíg beindult a szerkezet. Aztán szombaton 3 óra kocsikázás után vásárlás után egyszer csak nem tudtam elindítani. A motor fordult, de mintha nem kapott volna üa-ot.

Kellemes meglepi volt, hogy vadidegen srácok elkezdtek körbe-körbe húzkodni a Brico parkolójában, de hiába forgott a motor, üa-ot továbbra sem kapott.

Aztán egyszer csak megjelent egy mágus, belerugott hármat az üa-tartályba, és az autó beindult. Úgyhogy a kocsi még így is hazavitt, mint mindíg. Szeretem....

Otthjon naívan magam próbáltam levenni az indítómotort, hogy ki tudjam pucolni a bendixet, de két óra mulva, mikor már majdnem sírva rájöttem, hogy a felső csavart nem tudom levenni mert nincs dugókulcsom, abbahagytam és szépen összeraktam, amit előzőleg lebontottam

S az alsó csavart sikerült levenned? :rolleyes:

Elküldve
DIS gyújtásosban csak C14SE mocit láttam esetleg arra érdemes átalakítani + 22 pacival is gyarapodna a ménes. :blink:

Igen tervben van, csak még elő kell teremteni hozzá az anyagiakat :rolleyes:

Elküldve
S az alsó csavart sikerült levenned? :rolleyes:

Persze, az lejött elég simán, ugyanúgy, ahogy a bőr a kezemről....

Most jut eszembe, lehet hogy nyomatékkulcsal kellett volna visszahúzni

Elküldve
Igen tervben van, csak még elő kell teremteni hozzá az anyagiakat :rolleyes:

Naja. Majd meglátom, h karosszériás haver után mennyi zseton marad a gépre. :blink:

Elküldve

Gyerekek meg tudja valaki nekem mondani h a hátsó fékhengerből melyiket rakták, mert ugye két méret van(~17mm;~19mm-es gondolom a dugattyú átmérő),95-ös astra 5-ajtós GL-felsz. c14nz-be, vagy hogan lehetne szétszedés nélkül ezt megnézni?thx

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.