Gepard Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Sziasztok! F astra 1.4i van és haldoklik az akksim. Milyet érdemes bele venni?? Most egy perion 44Ah van, de tanácsolták lehet , hogy érdemes 50-55 Ah-t belerakni. Bosch, Varta, Banner, Delphi - sima vagy gondozásmentes??? Családi autókázásra lenne használva, nem napi állandó használatra. Köszi!!! Nekem 55-ös Banner van a vasban. Eddig tökéletes. Előnye, hogy osztrák, gondozásmentes, és 2 év garival adták. 2004 őszén vettem, 12.000Ft -ért.
opel16v Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Jajj bocs azt nem írtam bele, hogy olyan 70celsius-nál feljebb nem megy a vízhőfok. Szal nem hinném hogy a fűtéssel van gáz. Pedig akkor a termosztát szar
gabor696 Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Pedig akkor a termosztát szar Pedíg új ako nem tom lehet hogy új létére is szar ako lesz még1 csere köszi szépen.
opel16v Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Ellenőrizzétek kézrátétellel. :) Hidegen elindítva nem szabad melegednie a víz-átkötőcsőnek, csak miután üzemmeleg lett a motor és nyitott a termosztát. Ilyenkor hirtelen melegszik fel az átkötőcső. :D Lehet az új termosz is szar, főleg ha nem gyári, hanem valami pocsék utángyártott.
Gepard Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Ellenőrizzétek kézrátétellel. :D Voodoo és társai :)
szkury Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Az aksim 2001 .11. havi. Ezért is gondoltam cserére. H. Most egy olyan gondom van, hogy megy az akksi, de indításnál köszörül a moci és nem indul. Unokatesóm szerelő, ő is csodálkozott mert a gyertyák nem lettek nedvesek (benzin), többszöri próba után. Aztán pedig fogja magát többször elindul rendesen. A gyertyák cserélve lesznek biztosan, mert a régiek koszosak. Talán vmi eldugult, üzemanyagszürő csere is lesz. Utesóm mondta lehet, hogy a ü.szivattyú is rosszalkodik. Ha valaki márt járt így irjon lécci. Köszi
FPepe Elküldve Február10, 2006 Elküldve Február10, 2006 Most egy olyan gondom van, hogy megy az akksi, de indításnál köszörül a moci és nem indul. Unokatesóm szerelő, ő is csodálkozott mert a gyertyák nem lettek nedvesek (benzin), többszöri próba után. Aztán pedig fogja magát többször elindul rendesen. A gyertyák cserélve lesznek biztosan, mert a régiek koszosak. Talán vmi eldugult, üzemanyagszürő csere is lesz. Utesóm mondta lehet, hogy a ü.szivattyú is rosszalkodik. Ha valaki márt járt így irjon lécci. Köszi Írhatnál részleteket az autóról, évjárat, motorkód, ilyenek, megkönnyítené a dolgot :rolleyes:
szkury Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 H A kocsi 99-es C14NZ a motorszámom: X14NZ02JU9648 H A kocsi 99-es C14NZ a motorszámom: X14NZ02JU9648
afonya Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 H A kocsi 99-es C14NZ a motorszámom: X14NZ02JU9648 H A kocsi 99-es C14NZ a motorszámom: X14NZ02JU9648 A "karburátoron" kell lennie egy nyomásérzékelőnek ami szabályozza az uzemanyag nyomását. Ha itt rosszaz érintkezés, vagy bekakilt az érzékelő, akkor nem kap benyát.
Tápiószecső Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 A "karburátoron" kell lennie egy nyomásérzékelőnek ami szabályozza az uzemanyag nyomását. Ha itt rosszaz érintkezés, vagy bekakilt az érzékelő, akkor nem kap benyát. Nincs karburátor. Injektor van.
afonya Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Nincs karburátor. Injektor van. Jovano. :rolleyes: A lényeg a szelep.
Demó Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Az aksim 2001 .11. havi. Ezért is gondoltam cserére. H. Most egy olyan gondom van, hogy megy az akksi, de indításnál köszörül a moci és nem indul. Unokatesóm szerelő, ő is csodálkozott mert a gyertyák nem lettek nedvesek (benzin), többszöri próba után. Aztán pedig fogja magát többször elindul rendesen. A gyertyák cserélve lesznek biztosan, mert a régiek koszosak. Talán vmi eldugult, üzemanyagszürő csere is lesz. Utesóm mondta lehet, hogy a ü.szivattyú is rosszalkodik. Ha valaki márt járt így irjon lécci. Köszi Nekem volt egy hasonló problémám a kombival. Abban C20XE motor van és akkor csinálta ugyanezt, amikoz elkezdett behalni a benzinpumpának a reléje!
FPepe Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 A kocsi 99-es C14NZ a motorszámom: X14NZ02JU9648 Namost, akkor ez nem C14NZ, hanem X14NZ. Ezt a motort nem ismerem. Azt nézd meg, hogy amikor nem akar indulni, a gyújtás ráadásakor világít-e a motorkontroll lámpa. Ha nem, arra lenne 1 tippem.
Silver79 Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Km órát hogy csavarják vissza?Simán a spirált ellentétes irányba csavarják :rolleyes:
loree_gsi16v Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Km órát hogy csavarják vissza?Simán a spirált ellentétes irányba csavarják :rolleyes: Az nem igazán egészséges a mechanikának meg a spirálnak, na meg arról nem is beszélve, fúrógéppel kib*szott lassú. Amúgy szétszedős móka és elég genyozós, sokan nem is bírják megcsinálni.
Silver79 Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Mi okozhatja?110-120km-es tempó között elkezd reszketni az autó :rolleyes:
FPepe Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Mi okozhatja?110-120km-es tempó között elkezd reszketni az autó :rolleyes: Nem csak a kormányod ráz? Erre ki merem jelenteni, hogy tipushiba. Első körben kerekeket centíroztatni, aztán kerékcsapágyak ellenőrzése, aztán ha még mindig csinálja, talpasokat cserélni.
Silver79 Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Nem csak a kormányod ráz? Erre ki merem jelenteni, hogy tipushiba. Első körben kerekeket centíroztatni, aztán kerékcsapágyak ellenőrzése, aztán ha még mindig csinálja, talpasokat cserélni. Az fatya :rolleyes: Még egy kis zsé :blink:
FPepe Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Az fatya :rolleyes: Még egy kis zsé :blink: Nyugalom, nem drága dolog. A centírozás, ha jól tudom, nincs 1000Ft kerekenként (én is nemsokára elviszem, mert nekem is ráz), a talpasok is csak pár ezer Ft darabja, ebből Gábor szerint gyárit vagy Moog-ot érdemes venni. A Futómű topicban olvashatsz róla, másnak is okozott már gondot ;)
Silver79 Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Nyugalom, nem drága dolog. A centírozás, ha jól tudom, nincs 1000Ft kerekenként (én is nemsokára elviszem, mert nekem is ráz), a talpasok is csak pár ezer Ft darabja, ebből Gábor szerint gyárit vagy Moog-ot érdemes venni. A Futómű topicban olvashatsz róla, másnak is okozott már gondot :blink: Ha egyelőre nem zavar akkor nem csinál nagyobb galibát mert most elég jól kiköltekeztem hirtelen :rolleyes:
jaygab Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Namost, akkor ez nem C14NZ, hanem X14NZ. Ezt a motort nem ismerem. Azt nézd meg, hogy amikor nem akar indulni, a gyújtás ráadásakor világít-e a motorkontroll lámpa. Ha nem, arra lenne 1 tippem. nebaxxx!! az enyém is X14NZ-vel kezdődik,most akkor az enyém sem C14NZ??? :blink: Egy éve abban a hitben élek :rolleyes: Ami biztos,hogy ez is 8V és 44kw(60Le).1999-es évjárat(az első forgalomba helyezést tekintve) Mi a különbség,tudja vki??? ;)
warwolf Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 nebaxxx!! az enyém is X14NZ-vel kezdődik,most akkor az enyém sem C14NZ??? :blink: Egy éve abban a hitben élek :rolleyes: Ami biztos,hogy ez is 8V és 44kw(60Le).1999-es évjárat(az első forgalomba helyezést tekintve) Mi a különbség,tudja vki??? :D A BOSCH gyújtás. Mi okozhatja?110-120km-es tempó között elkezd reszketni az autó ;) Egy kerékcentír sokat dobna rajta.
istván Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Namost, akkor ez nem C14NZ, hanem X14NZ. Ezt a motort nem ismerem. Azt nézd meg, hogy amikor nem akar indulni, a gyújtás ráadásakor világít-e a motorkontroll lámpa. Ha nem, arra lenne 1 tippem. Gyújtásráadás után pár másodpercel kell kattanjon az AC-pumpa vezérlő relé - ez kapcsolja le, ezt kellene hallani ilyenkor.
szkury Elküldve Február11, 2006 Elküldve Február11, 2006 Gyújtásráadás után pár másodpercel kell kattanjon az AC-pumpa vezérlő relé - ez kapcsolja le, ezt kellene hallani ilyenkor. Köszi a tanácsokat. Raktunk az üzianyagba injektortisztítót, megjárattuk és azóta indul. Holnap reggel próba ismét. Hétfőn pedig még üzianyagszürőcsere, remélem megoldódik. Nagyon köszi mégegyszer a segítségeket!!!!!!!!
Recommended Posts