Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Pénteken megint teszteltem a fogyasztást, igaz nem volt annyira hideg!

Korrigálom az eredményeket:

- sima 95-ös benzin, ecotek kikapcsolva 9,1 l átlagfogyasztás.

- vipower 95-ös + spuri, ecotek kikapcsolva 7,8 l,

- vipower 95-ös benzin + spuri + ecotek 6,4 l !!!!

Ha már a sebességnél tartunk C14NZ - 175 km/h (Opel16v BC szerint) ez jónak számít? :D

Erőteljesen, mert az enyém csak 172-vel ment.Max.A BC szerint. :)

Link to comment
Megosztás:

Erőteljesen, mert az enyém csak 172-vel ment.Max.A BC szerint. :D

hát sajna ezeknek a mototroknak itt van a vége, nekemis valahol 180-185 körül igaz ültünk benne3-an+csomag,lehet hogy, már a súly vitte, és a legjobb az volt amikor bejöttek élém 180-nál olyan 120-körül valami mami,fékeztem akkorát....beremegett a kocsi eleje...érdekes volt, ja ez nem itthon volt hanem a horvátoknál, ott is van kultura legalább annnyi mint itthon :)

Link to comment
Megosztás:

A 195/50-15-tel még eddig sem ment el.

Ez most a 175/65-14-es gumival sikerült produkálni.Meg hideg volta levegő, és egy kicsit lejtett is a pályarész.

Szerintem amíg ilyen jól fogyaszt ahogy a múltkor mondtad, meg ha jól megy akkor ne foglalkozz vele - úgysem mérvadó a napi használat során, hogy mennyi a vége.

Link to comment
Megosztás:

Ezek a GSi-k már csak ilyenek!Mennek mindazállat! :)

Egyébként örömhír, hogy némi városi használat után megszűnt az alapjárati ingadozásom.Ezt a feelinget úgy kell elképzelni, mikor egy C20NE alapjárati léptetőmotorja el van koszolódva, és egyenetlenül jár a motor.

Viszont a mai 50km-es távon szépen muzsikált, előzésnél nem kellett sokat molyolnom! :D egy gang vissza, aztán már harapott is a gépállat! ;)

A fékek is jól muzsikáltak.

Link to comment
Megosztás:

:) :D ;)

Én már 70-80-ig is nagyon félve húzom fel 3-ban :P Mondjuk az enyém talán nem is bír többet ;)

Ha nagyon tolom neki, akkor óra szerint 120-nál kapja a 4-est... 3-ba 80-nál rakom.

Mondjuk ilyen évente 2x van, de néha hadd pörögjön. 80-nál 2-ben olyan 5500-at forog, de gőzöm sincs, h mennyi a max ennek a mocinak. Sejtem, h innen már nem kell sok a 8V-nek, h tiltson, de 6000-6200-at még kinézek belőle.

Link to comment
Megosztás:

A sebességhez annyit, hogy az enyém 150-nél tilt 3.-ban, 195-4.ben, 5.ben még nem próbáltam de mentem vele 230-at. azt nem tudom hogy mennyit forgott, csak annyit hogy 200-nál forog kb. 5300-at, és 7000-nél tilt.

Akkor ez C20NE???

:) :D :P

Én már 70-80-ig is nagyon félve húzom fel 3-ban ;) Mondjuk az enyém talán nem is bír többet ;)

Nekem még 200000 km után is símán ment 120at 3.-ban. Azzal lehet előzni!!! ;) Persze 1,4-es fapadosról beszélek!

Módosítva : epk947
Link to comment
Megosztás:

Megvettem életem első saját autóját. 94-es 1,6SI astra remélem csak örömet és bódottágot fog okozni számomra :D

Máris egy kérdés hogy lehet hogy ahol fújja be a meleg vagy hideg levegőt középen ott hideg jön akkor is amikor a két szélén mele ? :)

Úgy, hogy ezt így találták ki, hogy a nagy melegben elaludva nehogy rommá törd életed első saját autóját hanem sok örömet szerezzen neked ;)

De amikor qrva hideg van kint félig célszerű elzárni a középső szellőzőket.

Link to comment
Megosztás:

Megvettem életem első saját autóját. 94-es 1,6SI astra remélem csak örömet és bódottágot fog okozni számomra :D

Máris egy kérdés hogy lehet hogy ahol fújja be a meleg vagy hideg levegőt középen ott hideg jön akkor is amikor a két szélén mele ? :)

Gratula! :P

Minden Opelnél úgy van, hogy középen nem csak a fűtőradiátoron keresztül jön be a levegő, hanem van egy közvetlen bejövő ág is, biztonsági okokból. Azon ilyen hideg időben bizony hideg levegő jön be. A megoldás: szellőzőrostély le, szivaccsal a közvetlen ágat bedugni. A fűtés topicban van róla bővebben is szó ;)

Látod, milyen segítőkész csapat, ketten is megelőztek ;)

Milyet sikerült venned? Még a régi fajtát, vagy a facelift utánit?

Képeket! ;)

Link to comment
Megosztás:

Úgy, hogy ezt így találták ki, hogy a nagy melegben elaludva nehogy rommá törd életed első saját autóját hanem sok örömet szerezzen neked :)

De amikor qrva hideg van kint félig célszerű elzárni a középső szellőzőket.

Az jó mert ezér félig lebontottuk a műszerfalat :D

Link to comment
Megosztás:

Megvettem életem első saját autóját. 94-es 1,6SI astra remélem csak örömet és bódottágot fog okozni számomra :D

Máris egy kérdés hogy lehet hogy ahol fújja be a meleg vagy hideg levegőt középen ott hideg jön akkor is amikor a két szélén mele ? :)

Melyiket vetted meg? A bordó Caravánt? Gratulálok és sok örömöt hozzá...

Link to comment
Megosztás:

Melyiket vetted meg? A bordó Caravánt? Gratulálok és sok örömöt hozzá...

Nem azt az egy lepukkan szar volt élőben.Eszméletlen mennyit lehet csalni képen :)

Egy fehéret vettem.Szervo,riasztó centrálzár el. ablak ennyi. :D

Ja és remélem lesz benne sok örömöm ;) idáig meggyőző ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.