Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Az enyém meg fekete és az se behozott, 94.12-havi, már a facelift-es vezió úgyhogy nemnagyon lehet kiigazodni.

94-12 havi az simán lehet fekete, mivel év végi, de ezt csak felvetésként. Felszereltség függő is és hogy hol gyártották. Ezekt az infókat kaptam.

Link to comment
Megosztás:

A műszerfal színében sok átfedés van. Nem egy modellváltás előttit láttam feketével (92-est!) és több modellváltás utánit láttam szürkével. Így kép alapján ez tuti modellváltás utáni (műanyag díszlécek körben, újabb tükrök, újabb lámpák, indexek, hűtőmaszk, sötétebb hátsó lámpák...stb) De nagyon csillogós, ezt élőben kellene látni, szerintem teli fényt kapott, vagy nagyon óvták a naptól, időjárástól. Az az ötödik ajtón lévő díszléc érdekes. Ez a színeltérés a 10 év körüli kombik jelentős résztén megvan, ezt megfigyeltem, mert az enyém is ilyen, meg a környéken vagy egy zsák caraván ilyen ebben a korban. Hogy miért, passz, az enyém elvileg tuti nem sérült, mégis hasolnóan néz ki.

Link to comment
Megosztás:

A hátsó fejtámla nem széria tartozéka az autónak?Mert ha jól látom akkor nincs benne hátul és még sok olyan caravant láttam amiben nincs,az enyémbe meg van.

Ha jól emlekszem a hátsó fejtámla 96-97 felé lett szériatartozék de lehet h, opcióként lehetett előtte is választani...talán

Link to comment
Megosztás:

Az enyém '97-es, de nem volt benne (de már van).

Pedig nem "fapados" verzió. Sport változat :D !!! Dieselben :) !

Még nem láttam ezen kívül sport változatot, igaz, sosem figyeltem. Ti már láttatok? Az oldalsó díszlécen a CD vagy Club felirat helyén Sport van.

Amikor vettem az enyémet, akkor sokat láttam TDS caravant. Mindegyiket hollandiából hozták be. Mindegyikben 88000 km volt. Kereskedésben álltak a nagykörin. Ja és mindegyik 7-8 éves volt.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez felettéb érdekes, én meg modelváltás utáni astrát ami ilyen díszlécekkel és tükrökkel, hűtőmaszkal stb. nem láttam szürke műszerfalall. Pedig 93-tól voltam lakatos tanuló opel kereskedésben.

Sőt azt se mondhatjuk hogy kintről van, mert a németek gyártottak már 92 köröl fekete műszerfalas astrákat is lásd. GSI :)

Link to comment
Megosztás:

A hátsó fejtámla nem széria tartozéka az autónak?Mert ha jól látom akkor nincs benne hátul és még sok olyan caravant láttam amiben nincs,az enyémbe meg van.

Az én 97-es caravanomban sincs még.

Nekem nem hiányzik, legalább nem kell pakolgatni mindenfelé, ha lehajtom a hátsó üléssort.

Link to comment
Megosztás:

Na, ma elvittem berepüni a gépemet, mert beleraktam a héten a Protecet, de nem volt lehetőségem "kergetni".

Hát ma sikerült.190km/h-val döngettem az M5 Kecskemétet elkerülő szakaszán, az analóg óra szerint.A Futó féle BC 172km/h-t mutatott.Szal ennyit tud az autó, mert ameddig csak lehetett, a trepniig tapostam a gázpedált.

Az előző "sebességrekord" 180km/h volt, annál tovább nem tudtam tornázni.

A dolog pikantériája, hogy utána volt olyan alapjárati ingadozásom, hogy nagyon.Eddig még csak 1X tapasztaltam ezt, az előző kergetésnél.Most gyakorlatilag kikormoltam a gépet, egy darabig nem kell "bántanom".

Link to comment
Megosztás:

A hátsó fejtámla nem széria tartozéka az autónak?Mert ha jól látom akkor nincs benne hátul és még sok olyan caravant láttam amiben nincs,az enyémbe meg van.

szerintem ez erősenen felszereltségen és a nepper/előző tulaj(ok) enyveskezűségén múlik

az 1.4ben nincs

a gsi-ben van! :)

hátsó fejtámlás géjesit még nemnagyon láttam.... :D

Link to comment
Megosztás:

Na, ma elvittem berepüni a gépemet, mert beleraktam a héten a Protecet, de nem volt lehetőségem "kergetni".

Hát ma sikerült.190km/h-val döngettem az M5 Kecskemétet elkerülő szakaszán, az analóg óra szerint.A Futó féle BC 172km/h-t mutatott.Szal ennyit tud az autó, mert ameddig csak lehetett, a trepniig tapostam a gázpedált.

Az előző "sebességrekord" 180km/h volt, annál tovább nem tudtam tornázni.

A dolog pikantériája, hogy utána volt olyan alapjárati ingadozásom, hogy nagyon.Eddig még csak 1X tapasztaltam ezt, az előző kergetésnél.Most gyakorlatilag kikormoltam a gépet, egy darabig nem kell "bántanom".

Neked nem 1.6 16v-d van? :)

Nekem eddig 182 (Gabi félén), de nem volt elég hosszú az egyenes. :D Bár sokkal többet már nem menne. Talán 185 lehet a vége szerintem.

Mennyit forgott ott? Nekem azt hiszem valami 5200-5300 lehetett.

szerintem ez erősenen felszereltségen és a nepper/előző tulaj(ok) enyveskezűségén múlik

Nem olyan egyszerű nyomtalanul eltulajdonítani, mivel ott marad a lik. Amiben nincs abban szerintem nem is volt.

Link to comment
Megosztás:

Neked nem 1.6 16v-d van? :)

Nekem eddig 182 (Gabi félén), de nem volt elég hosszú az egyenes. :D Bár sokkal többet már nem menne. Talán 185 lehet a vége szerintem.

Mennyit forgott ott? Nekem azt hiszem valami 5200-5300 lehetett.

Nem olyan egyszerű nyomtalanul eltulajdonítani, mivel ott marad a lik. Amiben nincs abban szerintem nem is volt.

"Gyorsulhatnánk" egyet Kecskeméten, vagy legalább összemérhetnénk valahogy a gépeket (persze tényleg csak tájékoztató jelleggel), nagyon kíváncsi vagyok, hogy megy a tiétek.

Rugalmasság teszt, vagy valami hasonló, nem esztelen racsingra gondoltam.

Link to comment
Megosztás:

Neked nem 1.6 16v-d van? :)

Nekem eddig 182 (Gabi félén), de nem volt elég hosszú az egyenes. :D Bár sokkal többet már nem menne. Talán 185 lehet a vége szerintem.

Mennyit forgott ott? Nekem azt hiszem valami 5200-5300 lehetett.

Bevallom tördelmesen, hogy nem figyeltem a ford.számmérőt, hanem 2 kézzel markoltam a kormányt! ;) Meg tapostam a gázpedált! ;)

Link to comment
Megosztás:

"Gyorsulhatnánk" egyet Kecskeméten, vagy legalább összemérhetnénk valahogy a gépeket (persze tényleg csak tájékoztató jelleggel), nagyon kíváncsi vagyok, hogy megy a tiétek.

Rugalmasság teszt, vagy valami hasonló, nem esztelen racsingra gondoltam.

Én benne vagyok, ha van valami tuti pályaszakasz. (hosszú, egyenes, kihalt) :)

Link to comment
Megosztás:

:D Csak olvasgatom itt a sebességfüggő cartársak hozzászólásait, és mosolygok! ;)

Na nem rajtatok, hanem azon, hogy biza mennyire jól esik néha megkergetni a lovakat! ;)

Valahogy 1,5 éve volt utoljára, hogy nagyon meghajtottam a kocsikát... M3-ason 175-öt mutatott a km-óra... de valahogy az asszony észrevette, hogy hátul a keresztfiam, meg a haverja (10-11 évesek) vadul szorítanak a mutatónak, hogy "még...még...gyerünk!! "! Persze első reakciójában jókorát csapott a vállamra, amitől jobbnak láttam visszavenni a tempóból... azóta max. 160-as állásig volt meghajtva. Viszont az már akkor is meglepett, hogy még nem kellett kitaposnom a padlót! :)

Az ősszel készült el a "közelünkben" egy frankó kis út, szinte kihalt környezet, viszont rövid, kb. 1-2 km, na a 160 ott volt utoljára. Majd hamarosan nekem is lesz viszonyítási alapom, hogy mennyit csal a hagyományos sebességmérőm. Akkor majd leteszteljük.

Link to comment
Megosztás:

Pénteken megint teszteltem a fogyasztást, igaz nem volt annyira hideg!

Korrigálom az eredményeket:

- sima 95-ös benzin, ecotek kikapcsolva 9,1 l átlagfogyasztás.

- vipower 95-ös + spuri, ecotek kikapcsolva 7,8 l,

- vipower 95-ös benzin + spuri + ecotek 6,4 l !!!!

Ha már a sebességnél tartunk C14NZ - 175 km/h (Opel16v BC szerint) ez jónak számít? :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.