epk947 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Jah akkor jó mert néztem pl használtautó-n meg egyébb helyeken de nem találtam csak olyat ami 150le ami pedíg 16v csak azért kérdeztem mert most akarnak nekem eladni 1et '92 GSI 8v astra 500e akkor annyit megérhet nem? És köszi Amint látom, általános vélemény, hogy a 8v tovább bírja mint a 16. Én is rá szavazok mert eddig nekem volt egy 14NZ egy 16v Gastra és most ez a 8v 20i Fastra. Nem bántam meg ez utóbbit, bár még csak 6000-et daráltam vele.
warwolf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Amint látom, általános vélemény, hogy a 8v tovább bírja mint a 16. Én is rá szavazok mert eddig nekem volt egy 14NZ egy 16v Gastra és most ez a 8v 20i Fastra. Nem bántam meg ez utóbbit, bár még csak 6000-et daráltam vele. Megfelelő karbantartás mellett nincs gond a 16V-kel, de azt el kell fogadni, hogy más a nyomatékgörbéje mint egy 8V mocinak.
gabor696 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Már csak akkor 1 bajom marad vele kapcsolatba, hogy klímát kéne hegesztenem bele :)
warwolf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Már csak akkor 1 bajom marad vele kapcsolatba, hogy klímát kéne hegesztenem bele :) Necces, de nem reménytelen.Bontók, és szvsz olyan 60-70e. környéke.Legutóbbi információim szerint.+ beszerelés.+ tömítések, feltöltés, ilyenek.
gabor696 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Necces, de nem reménytelen.Bontók, és szvsz olyan 60-70e. környéke.Legutóbbi információim szerint.+ beszerelés.+ tömítések, feltöltés, ilyenek. De azt hallotam hogy ez az utolag beszerelt klíma dolog nem az igazi de mondjuk több a semminél szerintem, mert az a nagy gázom hogy családos ember lettem és van 1 kis gyerköcöm és neki nem tom megmagyarázzni hogy nyugi melegvan majd elmulik. szal muszáj valamit szerzznem mindenképp.
vad1 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Sziasztok. Egy Astra Gsi-m van C20xe motorral. Szabálytalan időközönként fölvillan a motor elektronikai hibát jelző lámpa. Ha leállítom a motort és újra indítom már nem ég. Viszont ami fura, hogy van úgy hogy pár másodperc múlva magától kialszik. Álltalában akkor kezd világítani, ha kiforgatom 6000-6500-ig. de nem minden esetben. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, és a megoldást is tudja és megosztja velem, azt hálám a sírig üldözné. Elöre is köszi.
Silver79 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1152 ez szerintetek eredeti fényezés? :)
warwolf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Sziasztok. Egy Astra Gsi-m van C20xe motorral. Szabálytalan időközönként fölvillan a motor elektronikai hibát jelző lámpa. Ha leállítom a motort és újra indítom már nem ég. Viszont ami fura, hogy van úgy hogy pár másodperc múlva magától kialszik. Álltalában akkor kezd világítani, ha kiforgatom 6000-6500-ig. de nem minden esetben. Ha valaki találkozott már hasonló problémával, és a megoldást is tudja és megosztja velem, azt hálám a sírig üldözné. Elöre is köszi. Egy TECH-es kivizsgálás sokat javítana a helyzeten, amíg megvan a hibakód.
Tápiószecső Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 De Silver figyelj! Az, hogy az SI mocisokat tanácsoltuk azért van, mert erősebb mint sima NZ társaik. De ettől még ne vedd szentírásnak, mert ha neadjisten az összes szivatós problémát rádhagyja az ex-tulaj (lambda, légtömegmérő, katalizátos) akkor meg átkozni fogod hogy ránk hallgattál. És sajnos -nem elkeserítésképpne mondom- de ilyen korú autóknál számolni kell ilyesmikkel. És emiatt a -relative- olcsón megvett autó kib sokba is kerülhet.. De az 14SI-ben nincs is légtömegmérő. :D :)
warwolf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1152 ez szerintetek eredeti fényezés? :) Szépen ki van fényesítve.Szvsz egy polirral csodákat lehet művelni.De amúgy igen.Szerintem.Viszont a km kamu benne, az 100.
Exian Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1152 ez szerintetek eredeti fényezés? :) Szerintem igen. Csak jól levan mosva, meg esetleg felpolírozva :D Az én ütött-kopott-karcos fényezésem is gyönyörűen csillog (lévén hogy metálfényes), ha felpolírozom + jól lemosom ;) Egyébként nagyon egyben van így a képek alapján, belül is! Szép.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Szerintem igen. Csak jól levan mosva, meg esetleg felpolírozva :) Az én ütött-kopott-karcos fényezésem is gyönyörűen csillog (lévén hogy metálfényes), ha felpolírozom + jól lemosom :D Egyébként nagyon egyben van így a képek alapján, belül is! Szép. Az viszont érdekes, hogy a csom ajtón lévő műanyag sötétebb mint a lökösé? Na erről mire következtettek?
vad1 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Egy TECH-es kivizsgálás sokat javítana a helyzeten, amíg megvan a hibakód. Azt én is tudom, csak gondoltam hátha találkozott már valaki ezzel a problémával. Spórolni szerettem volna egy kis pénzt!!
opel16v Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 "Necces, de nem reménytelen.Bontók, és szvsz olyan 60-70e. környéke.Legutóbbi információim szerint.+ beszerelés.+ tömítések, feltöltés, ilyenek." A vége min. 150 lesz. :P Ez tapasztalat. :) "De az 14SI-ben nincs is légtömegmérő." Akkó meg van MAP szenzor. :D Mondjuk az kevésbé hajlamos az elromlásra. ;) Vad! Lambdaszonda lesz az... ;) Rosszabb esetben légtömegmérő, de azt általában érezni is mindjárt... Hibakódkiolvasás elkerülhetetlen. ;)
Laci4 Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Vagy minimum kivillogtatni első körben. Az nem kerül semmibe..
leslie Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 De azt hallotam hogy ez az utolag beszerelt klíma dolog nem az igazi de mondjuk több a semminél szerintem, mert az a nagy gázom hogy családos ember lettem és van 1 kis gyerköcöm és neki nem tom megmagyarázzni hogy nyugi melegvan majd elmulik. szal muszáj valamit szerzznem mindenképp. Szerintem többen felnőttünk klíma nélkül. :)
Exian Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Szerintem többen felnőttünk klíma nélkül. :) Szerintem is ;) Én direkt klíma nélkülit vadásztam annó, de ez legyen az én hülyeségem :D De sztem a következő autómban sem lesz, viszont légzsák, abs, az alap követelmény lesz, a mostani autómnál ezeket is kiakartam spórolni (nem a pénz miatt), de azért hasznos lehet, ez a két dolog minimum kell majd legközelebb, de pl elektronyos ablak az továbbra se "semmi pénzért" ;)
astraf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Szeva mindenkinek. Tanácsot szeretnék kérni h, unángyártott fékmunkahengerek közül melyik a legjobb választás,én ilyeneket láttam h, : Delphi, Samko,Bendix....többet most nemtok szóval ezekközül melyik jobb? kössssz
Exian Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Szeva mindenkinek. Tanácsot szeretnék kérni h, unángyártott fékmunkahengerek közül melyik a legjobb választás,én ilyeneket láttam h, : Delphi, Samko,Bendix....többet most nemtok szóval ezekközül melyik jobb? kössssz Ööö... opelhez nemtudom ajánlott e az ugy. munkahenger, de én még a régi Trabantos korszakból tudom, hogy az összes utángyártott henger egy határ... az :) A fék az sztem, amin egy fillért sem szabad spórolni. DE! Azt nemtudom, hogy ez igaz ez az opelhez való munkahengerekre is, úgyhogy majd a profibbak kiokosítanak :D Egyébként engem is érdekel... mert van néhány alkatrész, ami szinte jobb utángyártottban. Pl olajból sem a legjobb az Opel olaja ;)
Gepard Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Az viszont érdekes, hogy a csom ajtón lévő műanyag sötétebb mint a lökösé? Na erről mire következtettek? És a szürke belsőtér az nem a ráncfelvarrás előtti astrák jellemzője? Mert ha igen akkor a tükrök és az irányjelzők is cserélve voltak, stb. Igaz az van ráírva, hogy 95-ös.
warwolf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Szeva mindenkinek. Tanácsot szeretnék kérni h, unángyártott fékmunkahengerek közül melyik a legjobb választás,én ilyeneket láttam h, : Delphi, Samko,Bendix....többet most nemtok szóval ezekközül melyik jobb? kössssz A bontott gyári. :D De viccen kívül én úgy válaszanék, hogy ne legyen a legolcsóbb, de a legdrágább se.Találni kell egy arany középutat.Viszont azt nem tuom, hogy eredetileg milyennel rakták össze a gépeinket. :)
astraf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Ööö... opelhez nemtudom ajánlott e az ugy. munkahenger, de én még a régi Trabantos korszakból tudom, hogy az összes utángyártott henger egy határ... az :) A fék az sztem, amin egy fillért sem szabad spórolni. DE! Azt nemtudom, hogy ez igaz ez az opelhez való munkahengerekre is, úgyhogy majd a profibbak kiokosítanak :D Egyébként engem is érdekel... mert van néhány alkatrész, ami szinte jobb utángyártottban. Pl olajból sem a legjobb az Opel olaja ;) Hát igen én se akarok sporolni a féken csak lehet hogy valamelyik ugyanolyan mint a gyári,de nemtom melyik ha van egyáltalán utángyártottban jó minőségű!
Blitz Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Hát igen én se akarok sporolni a féken csak lehet hogy valamelyik ugyanolyan mint a gyári,de nemtom melyik ha van egyáltalán utángyártottban jó minőségű! Az úgy van, hogy az autógyárak nagyon kevés dolgot gyártanak saját maguk. Az alkatrészek nagy részét külső beszállítóktól vásárolják, és ezeknek a gyártóknak a termékei is megjelennek a piacon, mint utángyártott alkatrészek. Munkahengerben pl. nyugodtan meg lehet vásárolni az Ate gyártmányt, de a Bendixel sem nyúlsz mellé.
astraf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 A bontott gyári. ;) De viccen kívül én úgy válaszanék, hogy ne legyen a legolcsóbb, de a legdrágább se.Találni kell egy arany középutat.Viszont azt nem tuom, hogy eredetileg milyennel rakták össze a gépeinket. :) olyan lesz nekem is ha kiszedem :D ,végülis csak az a baja hogy a jobb fékdob jobban melegszik mint a bal,(kb3000km van a dobban és a pofákban)amármost dugattyúgyűrűgumi már volt cserélve egyszer mert folyt a jobb hengernél,mostmeg szerintem.....nemtom mi lehet olyan mintha nem akarna dolgozni de ilyen hidegben meg is értem ;) Az úgy van, hogy az autógyárak nagyon kevés dolgot gyártanak saját maguk. Az alkatrészek nagy részét külső beszállítóktól vásárolják, és ezeknek a gyártóknak a termékei is megjelennek a piacon, mint utángyártott alkatrészek. Munkahengerben pl. nyugodtan meg lehet vásárolni az Ate gyártmányt, de a Bendixel sem nyúlsz mellé. Köszi én is a bendixre gondoltam
warwolf Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 olyan lesz nekem is ha kiszedem :) ,végülis csak az a baja hogy a jobb fékdob jobban melegszik mint a bal,(kb3000km van a dobban és a pofákban)amármost dugattyúgyűrűgumi már volt cserélve egyszer mert folyt a jobb hengernél,mostmeg szerintem.....nemtom mi lehet olyan mintha nem akarna dolgozni de ilyen hidegben meg is értem :D Mikor volt cserélve a fékolajad? Mind1.Blitz megmondta a megoldást!
Recommended Posts