Silver79 Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Sziasztok Most regisztráltam magam a fórumon. Érdeklődni szeretnék, használt Opel astra vásárlásakor miket nézzek át rajta?Mire figyeljek?166000km mennyire sok egy astrában? És egyébb infók amik jol jönnek ha valaki használt astrát szeretne vásárolni. :) Én 1,6SI valószínűleg.92-93as. 500-600e ft környéke :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Én 1,6SI valószínűleg.92-93as. 500-600e ft környéke :) Az jó motor és ha !tényleg! csak ennyi van benne és nem hajtották szét akkor nem rossz vétel Azért a kasztnit ís nézd meg alaposan mert ha rohad akkor az állandó macera és költség. stb...stb Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Az jó motor és ha !tényleg! csak ennyi van benne és nem hajtották szét akkor nem rossz vétel Azért a kasztnit ís nézd meg alaposan mert ha rohad akkor az állandó macera és költség. stb...stb Teljesen jogos, a motor nem mindegy, + figyelembe kell venni, hogy 3 forintért annyit tekernek az órán amennyit akarnak, szv nem mindig irányadó az óra. Hidrotőkehang, dugóhang, injektorhang (8v kevésbé mérvadó, ott kicsit hangosabb alapból, 16v halknak kell lenni, csak max nagyon enyhe cipcirip), stb. Futómű nem lóg e, nem zörög stb, kaszni főleg a hátsó sárvédők pereme, tank betöltőnyílás, hátsó ablakmosó körül, küszöb hátul ajtósaroknál, ha elől is rohad és nincs külső sérülés nyoma, amin megindúlhatott, akkor felejtős szvsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 .............. Futómű nem lóg e, nem zörög stb, kaszni főleg a hátsó sárvédők pereme, tank betöltőnyílás, hátsó ablakmosó körül, küszöb hátul ajtósaroknál, ha elől is rohad és nincs külső sérülés nyoma, amin megindúlhatott, akkor felejtős szvsz. Ezt a "ha elől is rohad akkor felejtős" ezt máshol is olvastam, elmagyarázza valaki miért? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Na itt is rákérdezek, hátha. :) Ha akadna itt valaki, akinek van nagyon jó ismerettsége bizonyos kis repülőtereken, oktatópályákon, kiképzőtelepen, vagy egyéb olyan helyen, ahol lehet felrakni egy kis edzőpályát a versenyautónak, és ezt nem túl drágán lehetne bérelni egy-egy napra, akkor ne habozzon felkeresni engem! Feltétel hogy lehessen min 1-2km pályát kialakítani, betonon vagy aszfalton. Ha esetleg dzsumbujos a terület, és előtte irtani kéne, meg melózni vele, az sem túl nagy baj. :D gabor@opel16v.hu 70/3136658 Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Ezt a "ha elől is rohad akkor felejtős" ezt máshol is olvastam, elmagyarázza valaki miért? :) nos az astrák általában (nem mindegyik évjárat) a hátsó sárvédőre alergiásak, mert oda valami különös okból beszorul a nedves sár és elkezd egy idő után szépen rohadni, ugyanez van az (elsősorban a hátsó) ajtók alatt, mert ott van egy szigeteló gumiperem, ahová be tud szorulni a nedü és lassan a gumi alatt elkezd rohadni általában a gumik hátulsó végeinél. namost az első kerék járatainál ilyesmi nagyonnagyon ritka, ott a kialakítás és borítás miatt nagyon jól bírja, tehát ha ott is rohad, akkor nagyon nem tartották karban a kocsit, és ésrhetnem váratlan meglepetések a toronylemez, alváz stb. környékén a későbbiekben. Ja Gabi: Ha gondolog utánanézek, bár szvsz én messze vagyok neked.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Egen, elég messze vagy. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Lassan már tényleg nagyon aktuálissá válik nálam a szilentek, meg talpas meg egyebek cseréje a futómű környékén. A kérdésem az volna, hogy rábízhatom e ezt a műtétet a szerelőmre, akinek nincs karos/csápos emelője, és nincs aknája sem a műhelyében (ő elsősorban karosszériás egyébként, de ért elég jól mindenhez). Szóval, emelő meg akna nélkül meglehet ezt normálisan csinálni, vagy inkább vigyem "rendes" műhelybe? Ezesetben nagyon megköszönném, ha tudnátok ajánlani egy megbízható, korrekt szerelőt Pécsett. Ez amúgyis érdekelne, mert keresek régóta már egy szerelőt, ez a karosszériás ismerős picit messze van a várostól, meg nagyon sok munkája van, hébe hóba tudok csak hozzá menni, ha meg hirtelen kell valami, akkor nemtudom, kihez vigyem! Szóval helyi cartársaktól jöhetne ajánlás, hogy ti hova hordjátok a verdát itt :) Akár magánba is (email, pü). Egyszer már kaptam egy ajánlást, de már elfelejtettem, hogy hol van :D Szóval tudom, hogy van itt még pár pécsi, ti hova viszitek a kocsitokat, ahol normális felszereléssel rendelkeznek (emelő, stb)? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Szerintem ennyit még meg lehet oldani egy fűtött mühelyben, ha nem olyan szaki aki üti a kalapáccsal, ha kell ha nem. Magasról könnyebb szerelni, igaz drágább is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Szerintem ennyit még meg lehet oldani egy fűtött mühelyben, ha nem olyan szaki aki üti a kalapáccsal, ha kell ha nem. Magasról könnyebb szerelni, igaz drágább is... Értem, tehát akkor megtudja csinálni a vidéki ismerősöm is. Ennek örülnék, mert őt legalább ismerem, tudom hogyan dolgozik, meg ott is lehetek a szerelés alatt. Igaz, ő szokta ötni kalapáccsal, de csak ha kell :) Olyankor mondja is, hogy forduljak el, mert máshogy most nemfog menni :D Karosszéria dolgoknál volt ez persze, amikor formálni kellett a dolgokat. De azért továbbra is keresek normális pécsi szerelőt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Továbbra is tudom ajánlani Rolit, aki Vasason dolgozik. A száma: 20/3350278 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 A km óra állásnak nem nagyon lehet hinni akkor mégis honnan lehet megtudni valójában kb mennyit is futott egy gépjármű :) Egy 1,6SI motornak egy nagy generál kb mennyiből jönne ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Értem, tehát akkor megtudja csinálni a vidéki ismerősöm is. Ennek örülnék, mert őt legalább ismerem, tudom hogyan dolgozik, meg ott is lehetek a szerelés alatt. Igaz, ő szokta ötni kalapáccsal, de csak ha kell :) Olyankor mondja is, hogy forduljak el, mert máshogy most nemfog menni :D Karosszéria dolgoknál volt ez persze, amikor formálni kellett a dolgokat. De azért továbbra is keresek normális pécsi szerelőt! Ha csak egy kicsit is fogsz figyelni, a következőt már simán megcsinálhatod te is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptoma Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 szerintetek megéri 30e ért "komplett" klimát venni? (motor hütö csövek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Továbbra is tudom ajánlani Rolit, aki Vasason dolgozik. A száma: 20/3350278 Köszi köszi :D Fel is fogom hívni. A km óra állásnak nem nagyon lehet hinni akkor mégis honnan lehet megtudni valójában kb mennyit is futott egy gépjármű :) Kopottttsááág ;) Kormánykerék, pedálok kopottsága, váltógomb mennyire van tükörre kopva, stb. Ülések mennyire nyekeregnek nyikorognak, mennyire mozognak. Ajtók mennyire vannak "leülve", mennyire lógnak, mennyire csukódnak jól. Meg még ezer más dolog is van ;) De több nem jut eszembe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Köszi köszi :) Kopottttsááág :D Kormánykerék, pedálok kopottsága, váltógomb mennyire van tükörre kopva, stb. Ülések mennyire nyekeregnek nyikorognak, mennyire mozognak. Ajtók mennyire vannak "leülve", mennyire lógnak, mennyire csukódnak jól. Meg még ezer más dolog is van ;) De több nem jut eszembe. A karterből feljövő olaj is árulkodó. Meg kell nézni a légbeömlőnél (szereléssel jár) és a légszűrőhöz is érdemes benézni. A légszűrőnél megjelenő olajos kosz a motorgenerál egyik előjele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 szerintetek megéri 30e ért "komplett" klimát venni? (motor hütö csövek) Ha láttad müködni, akkor ugorj rá gyorsan. egyébként nézd át alaposan hogy nem ment-e a csovekbe kosz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraf Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Helló! Ezek az indexek mennyibe kerülnek?? Hello, látogass el a www.rs-tuning.hu oldalra ők állnak kapcsolatban az fk-automotve-val németországban (www.fk-automotive.de) az árak 250-es szorzóval értendőek és nincs szállitási dij ha átveszed valamelyik üzletükben asszem ez a lámpa 39,9€=10 ezer péz,de megéri majd én is beújjitok 1x egy ilyet, ja és van fekete is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 A km óra állásnak nem nagyon lehet hinni akkor mégis honnan lehet megtudni valójában kb mennyit is futott egy gépjármű :) Egy 1,6SI motornak egy nagy generál kb mennyiből jönne ki? Ha megengeded kicsit kitérő választ adok erre a kérdésre. Ha te ennyire bíztál a km-óra állásában, mint futásteljesítmény-mérő eszközben, akkor azt javaslom, hogy ne egyedül vegyél autót, hanem nézesd meg egy hozzáértővel is. Ekkor ugyanis jó eséllyel sokáig nem kell még a generál költségeit tervezgetni, mert az 1.6 SI motor ha rendesen karban volt tartva és nem volt széthajtva akkor nagyon sokat elfut generál nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Január27, 2006 Megoszt Elküldve Január27, 2006 Hello, látogass el a www.rs-tuning.hu oldalra ők állnak kapcsolatban az fk-automotve-val németországban (www.fk-automotive.de) az árak 250-es szorzóval értendőek és nincs szállitási dij ha átveszed valamelyik üzletükben asszem ez a lámpa 39,9€=10 ezer péz,de megéri majd én is beújjitok 1x egy ilyet, ja és van fekete is! Szerintem Atommanónál is lehetne érdeklődni ezügyben, ő legalább "cégen" belül van! Szóval helyi cartársaktól jöhetne ajánlás, hogy ti hova hordjátok a verdát itt :) Akár magánba is (email, pü). Egyszer már kaptam egy ajánlást, de már elfelejtettem, hogy hol van :D Szóval tudom, hogy van itt még pár pécsi, ti hova viszitek a kocsitokat, ahol normális felszereléssel rendelkeznek (emelő, stb)? Köszi! Kovács Norbert 20/9622858 v. 70/4533444 Ő Uránvárosban (Kovácstelepen) egy aknás garázsban maszekol délutánonként-esténként. Szerintem megbízható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Szerintem Atommanónál is lehetne érdeklődni ezügyben, ő legalább "cégen" belül van! Kovács Norbert 20/9622858 v. 70/4533444 Ő Uránvárosban (Kovácstelepen) egy aknás garázsban maszekol délutánonként-esténként. Szerintem megbízható. Igen igen, azthiszem már ezt is megkaptam már tőled is! Most ígérem felírom és többet nem kérdezem! :) Jól emlékszem, hogy ő az, aki a rendőrségen dolgozott/dolgozik, és ért jól (érthető okokból :D) az Opelekhez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Ha nincs egy autónak szervízkönyve akkor felejtős? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Nem felejtős, a service könyveket is orba hájba hamisítják. Sokkal inkább az állapot ami pénzbe kerül. Csak van valaki ismerős akinek van némi fogalma az autókhoz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Ha nincs egy autónak szervízkönyve akkor felejtős? :) Nem feltétlenül, de azért előny a vezetett szervízkönyv. Bár az igazság az, hogy jó pénzért bepecsételik akárkinek, hogy szervízben járt a gépe :D Az enyémhez megvan, de csak 1998-ig van benne bejegyzés, addig céges autó volt, utána magántulaja lett, onnantól nincs infóm róla. Ha motorikusan jó, nem rohad nagyon, nincs nagyon lelakva a belseje akkor sztem meg lehet venni, az 1.6Si elég strapabíró, ha nem gyilkolták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Január28, 2006 Megoszt Elküldve Január28, 2006 Nem felejtős, a service könyveket is orba hájba hamisítják. Sokkal inkább az állapot ami pénzbe kerül. Csak van valaki ismerős akinek van némi fogalma az autókhoz. ;) Olyan van aki nállam jobban ért.Aki igazán ért olyan nnincs :D De mondjuk úgyis ha meg akarom venni szervizbe csináltatok rajta egy két vizsgálatot ott csak meg tudják mondani hogy a torka véres vagy el tudok még menni velle jó sokat ;) Mert nem lesz pénzem másikra :rolleyes:Az biztos. Szóval jó lenne olcsón megúszni a karbantartását megvétel után. A kiszemelt példányra gumi tuti kellene az még plusz 50, átiratás 40, és egyébb nyalánkságokat nem sokat szeretnék :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts