Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Fut!

Ha megy a szerelés majd csatlakoz6om-é, ha normális páneurópai gsitulajként viselkedem :?:

Csak ha normálisan viselkedsz és nem rugdosod szét a villáskulcsokat, meg nem rugod ki az emelőt a kocsi alól, meg.............. :) :) :)

Majd még megbeszéljük, nemtom hogy Raptor barátom mikorra tervezi a barkácsolást!

Ma már megoldottuk a jobbb oldali elektromos ablakot neki, a bal oldali kormánykapcsolót......de azért van még bőven... :evil: :o

Elküldve

Logikus, hiszen annak nem éri el a tekerentyűjét a B1-ből

Ja, az igaz......amúgy utólagosan volt beleszerkesztve a gépébe az elektomos ablak, csak úgy néz ki hogy a jobb oldali teljesen megadta magát.....még szerencs hogy akitől vettük, az már megvette hozzá a full szett-et, így nekünk csak be kellett rakni!!!

Ja, meg ha én ülök az anyósülésen, NEHOGY MÁR TEKERGETNI KELLJEN AZ ABLAKOT!!!!!! :) :) :)

Elküldve

Na bazz ma jo napom volt ..

nalam volt egy jo orát egy Nissan 350Z nagyon jo gép !!

de ami ez után jött :)

astraval elindul havernal meg all

aztan már majdnem indul motor indit

mégsem de mégsem indultam el .. 5perc mulva már mennék no forog forog de be nem indul és ez a stádium be is állt

haver astra gsi -böl par dolog ki probal mint légtömeg mérö gyujtas trafo

fö gyujtas kabel .. de semmi

övébe ez mind muködött benzin nyomas van az rendesen spriccel a szelepnél

szikranak elvileg kéne lennie mert amit enyémböl kiszedtem haveréban mind müködött ...

gyertyat ra raktam a zarhidra és ugy inditoztam de nem lattam szikrat

pedig ott már att kéne huznia hiába van fényezve ...

mi miatt nem lehet meg szikram elösztöfedél majdnem hogy uj

Elküldve
Na bazz ma jo napom volt ..

nalam volt egy jo orát egy Nissan 350Z nagyon jo gép !!

de ami ez után jött :)

astraval elindul havernal meg all

aztan már majdnem indul motor indit

mégsem de mégsem indultam el .. 5perc mulva már mennék no forog forog de be nem indul és ez a stádium be is állt

haver astra gsi -böl par dolog ki probal mint légtömeg mérö gyujtas trafo

fö gyujtas kabel .. de semmi

övébe ez mind muködött benzin nyomas van az rendesen spriccel a szelepnél

szikranak elvileg kéne lennie mert amit enyémböl kiszedtem haveréban mind müködött ...

gyertyat ra raktam a zarhidra és ugy inditoztam de nem lattam szikrat

pedig ott már att kéne huznia hiába van fényezve ...

mi miatt nem lehet meg szikram elösztöfedél majdnem hogy uj

Nekem a gyújtás modul szart be egyik pillanatról a másikra, 1-4 henger ment, 2-3 semmi, két hengerrel még elmentem az opelszervízbe, na akkor olyan hangja volt mintha egy 1-es dízel golf lenne megtuningolva és télen hidegben indítottam volna el, vagy még az MTZ-re(városiak kedvéért nagy piros TRAKTOR)hasonlított a hangja!!!Szereztem újat (thx to gsi.tomi), beletettem és nem indult el!!Szoptam fél órát mire rájöttem hogy a vizsgálatoknál széthúztuk a fordulatszám jeladót :oops: !!Ha nincs összedugva nincs forgásjel, nem ad szikrát :idea: !!!Nézd meg ezt is!!!Több tipp nincs mára!!Ha esetleg megvan még a kiegyenlítő tartály kupakod amit anno akartunk bizniszelni akkor még igényt tartanék rá, de nem tudom hogyan oldjuk meg a találkát!!!Lehet valami mini meetingen vagy nagy talin lesz a napja :?:

Elküldve

Aztec!

Csak osztókörmódosítóval lehet megoldani, ami avval is együtt jár hogy szélesebb lesz a nyomtáv! Olyan mint a nyomtávszélesítő!!!

Üdv.: Atommanó

U.i.: Ettől jobbasn fogsz gyorsulni???? :wink:

Elküldve

thx.

nem fogok jobban gyorsulni, majd kipakolom azautót és jól rajtolok és megszervízelem a kocsit, akkor jössz majd rá, hogy mennyit ért a tuningod.

meg én is :wink:

mindenesetre kiváncsi leszek, ha kész lesz a géped mi lesz :idea: :roll:

Elküldve
Osztókörmódosítót kell rakni, ami sporttársi áron is 15000/pár...

Szal mondj le róla. :)

Osztókörmódosítótól nagyon fáznak a futómûvesek, gondolom, nem véletlenül...

Akárkivel beszéltem, mind óvott tôle...

Elküldve

Eléggé, mert teljesen máshogy terheled a futóművet! Nagyobb lesz az erőkar elven nagyobb behatásoknak lesz kitéve.... :)

Most beszéltem a Szuromival! Mivel 16 szelepesről van szó = 2 tengely.

25.000.- forintért csinálják meg a gyáriból darabját!!! (Csak el ne rontsák, mert fogpiszkálónak kicsit hosszú lenne :) )

Kb 3 nap no autó! Elég ha a tengelyt viszem neki! (Addig majd tengely nélkül autózok!!! :) )

Ajánlotta a 276 Fokost, itt nincs alapjárati változás, viszont 3500-tól húz jobban, és a 280-ast, ennél már van egy pici alapjárati ingadozás, de még jobban húz!!!! :wink:

A Chip ügy még folyamatban, ha valami van írok!!!

Üdv.: Atommanó

Elküldve
Most beszéltem a Szuromival! Mivel 16 szelepesről van szó = 2 tengely.

25.000.- forintért csinálják meg a gyáriból darabját!!!

Ez még egész jó ár, szerintem.......

Ajánlotta a 276 Fokost, itt nincs alapjárati változás, viszont 3500-tól húz jobban, és a 280-ast, ennél már van egy pici alapjárati ingadozás, de még jobban húz!!!! :wink:

Szóval akkor te a 280-as mellett teszed le a voksod????

Ki gondolta volna, hogy azt választod majd, amelyik jobban húz!!!! :) :)

Várjuk a további fejleményket!!!! :)

Elküldve

Nekem a gyújtás modul szart be egyik pillanatról a másikra, 1-4 henger ment, 2-3 semmi, két hengerrel még elmentem az opelszervízbe, na akkor olyan hangja volt mintha egy 1-es dízel golf lenne megtuningolva és télen hidegben indítottam volna el, vagy még az MTZ-re(városiak kedvéért nagy piros TRAKTOR)hasonlított a hangja!!!Szereztem újat (thx to gsi.tomi), beletettem és nem indult el!!Szoptam fél órát mire rájöttem hogy a vizsgálatoknál széthúztuk a fordulatszám jeladót :oops: !!Ha nincs összedugva nincs forgásjel, nem ad szikrát :idea: !!!Nézd meg ezt is!!!Több tipp nincs mára!!Ha esetleg megvan még a kiegyenlítő tartály kupakod amit anno akartunk bizniszelni akkor még igényt tartanék rá, de nem tudom hogyan oldjuk meg a találkát!!!Lehet valami mini meetingen vagy nagy talin lesz a napja :?:

nem rég le mentem mondom végig nézek minden és lass csodat ami tegnap masfél ora alatt nem sikerül az most pöccre elindult :)

szal mostantol szamithatok rá hogy akárhol otthagyhat

nekem a gyujtasom nem DIS szal nekem az nem mehet tönkre mert nincs :)

szerintem valamelyik kabelem szépen kontaktos

vagy a fötengely jelado

vagy ami a gyujtastrafo hoz megy 2 vezeték :o

Elküldve
ennyire necces a dolog? mer meg akarok válnia mostani felnitől és már találtam is 1 ######a felnit, ára is jó,stb...

uebben a cipôben jártam én is... de akkora lebeszéléssel szembesültem a szakik részérôl, hogy inkább nem kockáztattam meg...

nembeszélve arról, hogy a felni árát jóval megemelte volta az osztókörmódosító...

Elküldve

Anti miccólsz az aláíráshoz :) :?: ugye jól számoltam :?: szólj, ha nem... de azt hiszem ezek a számok csúnyán fognak változni.....

Elküldve

Most beszéltem a sráccal aki a pénteki Astrák közül 3-at épített (8 szelepes veszettül ment, Future autója, Meg még egy csodaÁ) + a Calibrát is ő csinálta ami nem kicsit verte meg Jóskát :wink: !!!

A következőket mondta:

- Első legyen a váltó csere, 4X4 F20 menjen bele, ez kb 60.000 HUF szerelve

. Aztán jöjjön a Chip, Valami DSD :?: de erre nem emlékszem, meg 3 baros benzinnyomás, meg az ehhez kellő kütyük, ez a leghúzósabb 100.000.- HUF

- Végül a tengely, amire azt mondta, hogy a 276-os tök jó, és nem is kell még hozzáírni a Chippet, de ha úgy van pénze az embernek akkor Chip előtt, és erre írva a Chippet!!! :wink: Ez már csak 5-6 LE-t dobna rá.

- Keveselte az 50-es rendszert, azt mondta 60-asra kéne cserélni! :wink:

Hát röviden ennyi!

A kipuff kivételével ezek a tervek, de hát gyűjteni kell a pénzt... :)

Most jöttek haza egy versenyről, és a srác által épített három autó hozta el az első három díjat... :roll:

Azt ígérte, hogy nagy általánosságban nem nagyon lesz verhető az autó!!! Ha ez nem elég :wink: Akkor már gondolkozni kell azon hogy hogy lehet a nagyobb erőt az úton tartani!

Üdv.: Atommanó

Elküldve

nem rég le mentem mondom végig nézek minden és lass csodat ami tegnap masfél ora alatt nem sikerül az most pöccre elindult :)

szal mostantol szamithatok rá hogy akárhol otthagyhat

nekem a gyujtasom nem DIS szal nekem az nem mehet tönkre mert nincs :)

szerintem valamelyik kabelem szépen kontaktos

vagy a fötengely jelado

vagy ami a gyujtastrafo hoz megy 2 vezeték :o

emlékeim szerint a nem DIS es C20xe motornál ha lehuzod a hall jeladót, akkor mennie kell a motornak, mert a főtengelyről megkapja a jelet.

ugyhogy az szerintem kilőve...

viszont a főtengely jeladó tud ilyen hibát produkálni.

Elküldve

Most még kiírod mi? :)

Majd jövőhéten vagy azután megnézném ezeket a számokat!!! :wink:

Mentsd el valahova ezt a számkombinációt, mert majd ha már nagyon sírsz megnyitod megnézed, és talán akkor egy időre elveted az öngyilkosság lehetőségét. :) (Hú tegnap sokat voltam Mélykékkel :wink: )

Üdv.: Atommanó

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.