Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Direktszűrő jó, csak kell hozzá a megfelelő körítés... :)

Nem szabad a motortér forró levegőjét szívnia.

Kati kivétet Nekem anno 6ezerért csinálták.

Csörögj rá Dudásra (30/9669803), megmondja mennyiért vállalja.

Nála szebben úgysem csinálja meg senki. :)

Link to comment
Megosztás:

En p;nteken kb 10 szer mentem 8 szelepessel, de nem sokkal hagytam ott egyszer se. Na de az;rt mindig sikerult.... :)

A dolog titka abban rejlik, hogy a 8-as habar kevesebb loero, de jobban huz az also tartomanyban... ezt persze kompenzalja a +loero...

Azert nem kell felni toluk... :wink: Ha elrontod a rajtot, 3-ban akkor is eleg szepen meg lehet fogni oket... :)

Na jo Gyorsulast!!!!!

Udv.: Atommano 8)

Link to comment
Megosztás:

En pénteken kb 10 szer mentem 8 szelepessel, de nem sokkal hagytam ott egyszer se.

Udv.: Atommano 8)

Ja én is pénteken mentem egy nagytengelyes 8szelepessel, elsőre kapott egy autóhosszat. A többi kettőről nem beszélek, azt mind a kétszer elkúrtam.....

De tegyük hozzá ez volt életem első gyorsulgatása, úgyismondhatnám hogy ZÖLDFÜLŰ voltam/vagyok! :) :)

Link to comment
Megosztás:

Nah igen. Mentem én is párat. A "nagytengelyesek" ellen nem sok esélyem volt, de ugyanakkor azért nem mind ment el nagyon. Már nem is tom melyik melyik volt, de asszem legcsúnyábban egy 8szelepes nagytengelyes vert meg. Az adott vagy 2-2.5 kocsit.

Viszont ottvolt egy 16V-s full tuning stb. attól kb.1-1.5 kocsit kaptam.

Viszont az enyém full gyári. Ennyi tuninggal kicsit többett vártam volna töle.

De nagyon király volt a banzáj.. legalább volt egy rakás gsi :wink:

Link to comment
Megosztás:

Már nem is tom melyik melyik volt, de asszem legcsúnyábban egy 8szelepes nagytengelyes vert meg. Az adott vagy 2-2.5 kocsit.

Na én azt vertem első körben 1kocsihosszal! (bár nemtom hogy sikerült.... :shock: )

A srác valami "Flex" névre halgat aszem...... :?:Teljesen odavolt miután kétszer is megvert, mert azt mondta ezt az autót még soha nem sikerült megvernie, amíg az előző gazdijánál volt.....aztán tök szimpatikusan odjött és elmagyarázta hogy mit csinálok bénán és szarul.....hát igen ebből tanul az ember... :) :)

Link to comment
Megosztás:

Embörök !

Kuplung állapotát hogy tom ellenörizni? van esély rá darabolás nélkül? utóbbi idöben ha 1 böl kettöbe rábaxtam kuplungot (persze padló gázmellett...)akkor nem nyikkant meg a gumi! pár honapja még mikor iesmi szituba kerültem akkor szépen 1 es 2es között váltásnál még csikorgott a guma. ebbű gondolom h lehett elkopott picit a kuplung!? vlmi tanácsot pls!

háj

Link to comment
Megosztás:

:) na ezt megkaptam :)

aggodalomró nincs szó(aggódni csak vez. műszíj miatt max...)

csak tudni akarom hogy milyen állapotban van :!:

1 és 2 között iet ám nem csinálok sürün ....sőt.....

tavlay nyáron is nyikkant...akkor is vót jo idö...

na ehhőz szójjá okosat :!: :)

Link to comment
Megosztás:

En p;nteken kb 10 szer mentem 8 szelepessel, de nem sokkal hagytam ott egyszer se. Na de az;rt mindig sikerult.... :)

A dolog titka abban rejlik, hogy a 8-as habar kevesebb loero, de jobban huz az also tartomanyban... ezt persze kompenzalja a +loero...

Azert nem kell felni toluk... :wink: Ha elrontod a rajtot, 3-ban akkor is eleg szepen meg lehet fogni oket... :)

Na jo Gyorsulast!!!!!

Udv.: Atommano 8)

Az elrontott rajtokról hamarosan meg fog jelenni egy könyv: Aztec - Én és a TBC pálya címmel, akit érdekel szóljon. Anti igazad van a nyócelepesek alsó tartományban húznak nagyobbat, mindenféleképpen a starton van a hangsúly.... Amíg nem jötettek át a diplomaosztóhelyre, addig egy 2000 8v golffal indulgattam, és hihetetlen,hogy mekkorát indult.... de visszahoztam....

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Elhoztam a vasat. 8)

Nem akarom elkiabálni de nagyon SIRÁLY lett.

Sokkal jobb lett a hangja.És nem kolompolnak a hidrötökék.

Meg a vezérlésnél a feszítőgörgök is nagyon kivoltak.

Még jövőhéten vissza kell gurulni mert a kormánymű összetartásnál valamit kell még cserélni.

8) 8) 8) 8) 8) 8) :) :) :o :D

Melykek kolegának küldem fotókat , hogy rakja fel a fórumba.

Én nem értek hozzá :oops: :)

Link to comment
Megosztás:

nah és meséljétek már el h hogyan rontjátok el a rajtokat! bealszotok v elpörgetitek v hogy rontjátok el?

Szar kinyomócsapággyal nem nehéz, mert vagy lefullad vagy elpörög :) és így olyanok is elkennek párszáz ember szeme láttára, akiket mondjuk 5ből 5ször el lehet verni mondjuk egy másik pályán :roll: :)

Link to comment
Megosztás:

nah és meséljétek már el h hogyan rontjátok el a rajtokat! bealszotok v elpörgetitek v hogy rontjátok el?

például. Jól kell elkapni a dógokat. 8)

Egyszer egy "nagyon okos" "ember" asszonta nekem, hogy minek gyorsulni, csak nyomni kell a pedált, azt meg minden hülye tudja. Csak az az igazság, hogy a rajton, meg a váltáson sokminden múlik. Régen én is szerettem ilyet játszani, de ma már inkább egybe szeretném látni a motoromat - működő képesen

ja! És tényleg uhuhu avatarja a legkirályabb! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.