Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Project not found...

Sajnos. :)

17-18 éves cicák alatt ritkán van Astra.

Ha van autója, akkor min. Pözsó cc, de így meg kilóméter magasan van

hordva az orra... :?

Sok kisbarátnőm között még sosem volt olyan, akinek lett volna holmi

kompetenciája az autókhoz. El vagyok átkozva. :)

Link to comment
Megosztás:

Knight!

Nem eccerű a téma, mivel kell hozzá egy kis kütyü.

Ezt Én magamnak megterveztem és megalkottam. A lényege hogy

a vezetékkötegről "lopott" sebesség- és fordulatszámjelet feldolgozza,

majd a TID rádiókijelzőjére kiírja. Ezt most fogom továbbfejleszteni,

nyáron már memóriastickre is lehet rögzíteni menet közben az adatokat.

Ezzel a loggal pl. hasznosan elemezhetem adott versenyen a körönkénti

történéseket. :)

aham, és hol találtál infót hozzá ?? illetve esetleg a kapcsirajza a kütyüdnek - mármint a mostani log nélkülinek - esetleg elkérhető?? - mer a műszerfalat nem sok kedvem van megbontani egy fordulatszámmérős műszercsoport kedvéért... mondjuk jó lenne, csak ugye min. 15 ropit írt egyszer rá valaki..

Link to comment
Megosztás:

Ennél is meg kell bontani, mivel a sebesség jelet és a fordszámjelet is

a műszercsoportnál a legegyszerűbb megcsapolni. Egyébként ez nem

olyan egyszerű "kapcsolási rajz" kütyü, hanem annál komolyabb

mikrokontrolleres szerkezet, amiben inkább a program a lényeg.

Link to comment
Megosztás:

Ennél is meg kell bontani, mivel a sebesség jelet és a fordszámjelet is

a műszercsoportnál a legegyszerűbb megcsapolni. Egyébként ez nem

olyan egyszerű "kapcsolási rajz" kütyü, hanem annál komolyabb

mikrokontrolleres szerkezet, amiben inkább a program a lényeg.

oks, pedig bontani nem sok kedvem van, így asszem egy darabig elmarad, aztán majd egyszer szervózok igazi fordszámmérőset... a mutatós műszer mégis szebb, meg láthatóbb helyen van...

amúgy jobban végigondolva stimm, hogy kontroller kell hozzá...

Link to comment
Megosztás:

Igen, ilyesmi. Csak az általam készített cucc nem fog írni ennyi

haszontalan infót. Az olajhőmérséklethez pl. külön szonda kell, ami

még 10000 HUF a kütyü több mint 40000HUF-os árához.

Szal ez nem magyar zsebnek való megoldás.

De ígérem dolgozom a megoldáson, hogy ez többeknek elérhető

legyen 5jegyű ár alatt. :)

Link to comment
Megosztás:

10rongy lenne egy rohadt érzékelö? ööö...háát ezt vhogy azért sokallom..azért nem olyan haszontalan az az olajhö...sztem persze...

de mintha vhol láttam volna olyat, h mutatós müszer, + a leeresztö csavar helyére olyan vizhö mérö gomba szerü jeladó, és kész is...

Link to comment
Megosztás:

10-ből kihozom olajhő nélkül.

Olajnyomásgomba és olajhőgomba nem a leeresztőcsavar

helyére, hanem az olajpumpához szerelhető. Egy-egy ilyen műszer

a hozzávaló szondával lengyel minőségben is 10000HUF. (Nekem van

ilyen az autómban). Külön a szonda ugyanennyi. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.