Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

nem, de nekem ez már kicsit túlzás....

ez a túlzás :arrow: (olvasd végig érdemes)

Calibra Turbo C20 LET 2 litre 16 valve DOHC engine Conversion, Wizards of Nos 80 Bhp Nitrous Oxide conversion, 11lb Stainless steel Nitrous Bottle, Wizards "Maximiser" Digital Progressive Nitrous Controller, KKK Turbo, Race tuned Engine management software, Courtenay Uprated Actuator, Clifford Turbo Timer , Modified Cosworth Head, Pace Inlet Charge Cooler, Wallace Performance 4.5 bar Fuel Pressure Regulator, Bosch Racing R7235-8 Spark Plugs, Arp Rod Bolts, Frontera Front Mounted Intercooler, Bailey Motorsport dual Piston Dump Valve, Z20 LET Injectors, Full Stainless Steel Powerflow De-cat Exhaust System, Hi Strength Silicon Air intake pipe, Oversized Intercooler pipes, K & N Cone Air Filter, Lowered underbonnet Air temperature's, Insulated intake pipes, T.F.S Rotor arm, Power Assisted Steering, Powder Coated Rocker Top, Cambelt Cover, Dip Stick, Strut Brace and Radiator Fan, Courtenay Polished Alloy Plug Cover and Exhaust Heat Shield. PVD Stainless bonnet lifters.

Transmission

Getrag F28 Six Speed Calibra 4x4 Turbo Gearbox Converted to 2 Wheel Drive. Quaife ATB Limited Slip Differential, Helix Race Spec Paddle Clutch and Clutch Housing, Fully synthetic Vauxhall Oil.

Suspension

Spax Lowered and Uprated Suspension Springs, G-Max Shock Absorbers front, Sapx Adjustable Shockers Rear, giving approx 80mm Rear Drop and 40mm Front OMP Engine Strut Brace.

Brakes

Wilwood Superlight 335 x 35mm Grooved and Cross Drilled Front Discs Mounted onto Large Alloys Bells, Controlled by Wilwood Superlite Billet Aluminium Calipers, Gsi Rear Discs custom drilled and Callipers fitted to replace original Drums, Goodridge Braided Hoses, EBC Greenstuff Pads.

Wheels & Tyres 8" x 18" Kahn RS-S Alloys with 215/35/18 Ultra Low Profile Pirelli P7000 Tyres.

Bodywork

1993 Astra 3 Door Hatchback, Complete Genuine Vauxhall Gsi Body Conversion Consisting of New Bonnet and Vents, Front Grille, Front and Rear Bumper, Rear Tailgate with Large Roof Spoiler, Rear Number Plate Surround, Removed Side Strips, Gsi Side Skirts, Roof mounted Bee Sting Aerial, Steinmetz Motorsport Front Lower Splitter, Modified Front Bumper, Vented and Modified Bonnet, Clear Front Indicators, Mk4 Astra Clear Side indicators, Front and Rear Astra Gsi Light Clusters, Tinted Windscreen, Face lift Door Mirrors.

Interior

Fully leathered Interior in Two tone Black and White, Fronts seats are Genuine GSi items, Rear seats are from the Astra CDi fitted as standard with rear head rests, center arm rest and ski hatch into the boot. White Leather Handbrake Gaiter and Gear lever Gaiter, Rear Custom made Seat belt pads, Complete GSi Car wiring Loom and Light Loom, Engine Loom fitted from Calibra Turbo, Calibra Turbo 160MPH Dash Calibrated for the 6 Speed Box, Courtenay Boost Gauge, Electric Sunroof, Intelligent Windscreen Wiper System. Momo millennium steering wheel, Alloy Gear knob and surround, Pilot style Nitrous Oxide flip switch, Wizards of Nos Digital Maximiser, Blue Neons.

Ice Sony Minidisc Head Unit, Sony MDX-66XLP 6 Minidisc Changer, 2 x Sony 12 CD Changer's, Sony Network to Control Multiple Changers, Alpine V12 Amp controlling Front Mac Audio Absolute 2-16 Component speakers, Pioneer Amp Controlling Rear Kenwood 8" 3 way HQ202 Shelf Speakers, Alpine V12 Monster Amp Controlling single 15" Kicker Solorbaric Sub, Alpine 3617 D.S.P Sound Field Processor, Alpine ERE-G180 11 Band EQ with BBS System. 2 Gold Plated Live and 1 Gold Plated Earth Distribution Blocks, Monitor Gold Plated RCA Connections.

Performance Maximum Power approx 392 BHP,

Power without Nitrous approx 312 BHP,

0-60 in 5.1 seconds, My estimate

Top Speed Achieved 164, estimated 174 Mph.

Previous 250 BHP Quarter Mile 13.902 @ 102.9 MPH, 25th Aug 2002

Previous 345 BHP Quarter Mile 14.407 @ 106.73 MPH, 25th Jan 2004 (poor conditions)

Present Quarter Mile @ 392BHP 13.563 @ 108.64 MPH, 31st may 2004

ez volt

1.jpg

ez lett

x.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nagyobb tengelyhez mindenképpen hozzá kell igazítani a chipet, esetenként a benzinnyomást is. Utána pedig városi közlekedésre alkalmatlan lesz a verda, úgyhogy mindenki jól gondolja át, milyen tengelybe ruház bele. :)

én is anno, mikor még a másik astrám volt elkértem Tőled első körben a Szuromi számát... utána meg elkezdtem utánajárni és úgy döntöttem, hogy inkább alapjárat és fogyasztás és normál elhasználódás marad....

igencsak sokmindent meg kell variálni és -talán- eccerűbb motort vagy autót cserélni :idea:

Link to comment
Megosztás:

Koma!szerintem ez kamu!nem abbol a kocsibol lett.ki az a földmüves aki vesz egy lerobbant szart,és iszanyat lovét beleöl hogy ugy nézzen ki mint 1 GSI?jo a motort megértem mert ugyis szétgányolta....de a GSI olcsobb mint a sima astra(felszereltséghez képest)akkor mi a szarért venne ilyen lepukkant vasat??? :?:

más:

ma lelépett a járdárol elém egy kb 17-18 éves lány.kiugrottam a járgánybol,és készültem volna üvölteni mikor elsirta magát! :shock: ilyen kibaszott ilesztö vagyok?...meg kell borotválkozni! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Koma!szerintem ez kamu!nem abbol a kocsibol lett.

Mondd, voltál már Németországban?

Én egy hónapot voltam kinnt. A fiatal srácok vesznek valami ipari hulladékot, aztán ráérő idejükben a haverok segítségével olyan "zorall" kocsit építenek hogy pfff.... :) :wink:

Link to comment
Megosztás:

Mondd, voltál már Németországban?

Én egy hónapot voltam kinnt. A fiatal srácok vesznek valami ipari hulladékot, aztán ráérő idejükben a haverok segítségével olyan "zorall" kocsit építenek hogy pfff.... :) :wink:

igen!az elmult 10 évben éltem ausztriában,németországban,kanadában.de nem láttam ilyen hülyét aki ennyit ölne egy ilyen romba!föleg nem a kurucoknál ahol van lé!de a rendszám is más.azt aláirom ha szereti csinositgatja(vagy összetört,és akkor már igy csináltatta meg a pacekját)de hogy a motoráztetö alá betoljon 20-30ezer eurot azt nem hiszem

Link to comment
Megosztás:

Koma!szerintem ez kamu!nem abbol a kocsibol lett.ki az a földmüves aki vesz egy lerobbant szart,és iszanyat lovét beleöl hogy ugy nézzen ki mint 1 GSI?jo a motort megértem mert ugyis szétgányolta....de a GSI olcsobb mint a sima astra(felszereltséghez képest)akkor mi a szarért venne ilyen lepukkant vasat??? :?:
Szerintem rosszul állsz hozzá a dologhoz, véleményem szerint nem erről szól az autóépítés :)

Felejtős az "egyszerűbb lett volna venni egy GSI-t", hiszen ezt bárki megteheti, ha van rá elég pénze.

Nomeg a "megérte-e, ennyit pénzt beleölni?" kezdetű mondatok megformálása.

Ellenben a fent említett esetben végignézheted, dokumentálhatod, ahogy egy hétköznapi autóból, olyan gépsárkány születik, amely a te elképzeléseid, adott esetben a te kezed által formálodik olyanná, amilyennek látni szeretnéd. Nem beszélve arról, hogy mennyi buktatóval találod magad szembe, mennyi téves döntés jöhet közbe, amely ugyan hátráltatja a "mű" elkészültét, ám amikor minden klappol, akkor jó érzés kicsit visszatekinteni, hogy ezt is sikerült megoldani. Ezekről később beszámoló is tartható, bezsebelve a hallgatók elismerő megjegyzéseit.

Ja és lesz egy egyedi autód :)

Én így látom.

más:

ma lelépett a járdárol elém egy kb 17-18 éves lány.kiugrottam a járgánybol,és készültem volna üvölteni mikor elsirta magát! :shock: ilyen kibaszott ilesztö vagyok?...meg kell borotválkozni! :wink:

Gabi ilyenkor biztos megvigasztalná a lányt, a nála található cukorka készletből szép illedelmesen megkinálja, majd elkéri a telefonszámát :wink:

Link to comment
Megosztás:

Mélykék!

ezt Te sem gondolod komolyan! :) 1 német parasztgyerek nem foglalkozik ilyennel!na meg ez a lelkizés a Te kezed által meg nem is tudom...sok filmet nézel!a rendszámra nem mondtál semmit.itt az opel oldalon ahol annyi opel fan van miért nincsenek ilyen "hülyék"(na jo 1-2 van a calibra kuckoban.persze nem kinézetre hanem felfogásban.(tisztelet a kivételnek)

szerintem a lányt a járda szélén még mindig kezelik! :wink: ha ilen ijedös mi a nemiszervnek lép le a járdárol?legyen akkor beválalos hogy esetleg el...rom :idea:

Link to comment
Megosztás:

Mooby!

Szegény jány... :)

Az biztos hogy ha a helyedben lettem volna, és szép is a csaj, akkor

nem megyek el lelki vigasz és telefonszámgyűjtés nélkül... :)

Egyébként Én sem szoktak túl sűrűn borotválkozni, de azért nem szokták

elsírni magukat a jányok, ha kiszállok a kocsiból. :)

Link to comment
Megosztás:

itt az opel oldalon ahol annyi opel fan van miért nincsenek ilyen "hülyék"(na jo 1-2 van a calibra kuckoban.persze nem kinézetre hanem felfogásban.(tisztelet a kivételnek)

dehogynincs

nézz szét a mantásoknál pl

meg esetleg az ittenieknek kevesebb lóvéjuk van ilyesmire mint a németeknek/angoloknak/osztrákoknak

van M.o.-on is sok érdekes Opel építgető projekt csak legtöbben szarnak erre az egész fórumra/klubra mindenre...tisztelet a kivételnek!

Link to comment
Megosztás:

Mooby!

Szegény jány... :)

Az biztos hogy ha a helyedben lettem volna, és szép is a csaj, akkor

nem megyek el lelki vigasz és telefonszámgyűjtés nélkül... :)

Egyébként Én sem szoktak túl sűrűn borotválkozni, de azért nem szokták

elsírni magukat a jányok, ha kiszállok a kocsiból. :o

nem akartam tovább fesziteni a hurt!gondoltam maradando nyomokat nem akarok hagyni! :) többé nem lép le az tuti!

gondolod akik ennyire opel homoszexuálisak azok nem járnának klubokba vagy netezni? :wink:

gondolod ha sok piized lenne csodákat mutatnál az opeloddal?szerintem vennél 1 iszonyat verdát!nem ezt faragnád...vagy a garagéban lenne kalandvágybol 1-2 lotus,porsche,.... :?: és Te csak az ASTRA 8)

Link to comment
Megosztás:

azt hiszem Én elég dili vagyok mert az astrám ugy 2 mill-be van,és most akarom eladni 1.2 körül.de ez részben azért volt mert megtörtem,és akkor már igy meg ugy...most benne van 1 valag lovába,és azért vannak hibái....de azért tudom hogy eddig,és nem tovább!

Link to comment
Megosztás:

Mooby!

Nem ismersz engem. Ha lenne a zsebemben pár milka, akkor is

ezt az autót építeném, illetve máris elkezdenék mellette egy másik

RTE-s Astrát is építeni. :)

Azt meg inkább nem is mondom, hogy mennyit öltem már ebbe az

Astrába, mert szerintem nem hinnéd el... :wink:

Link to comment
Megosztás:

Mooby!

Nem ismersz engem. Ha lenne a zsebemben pár milka, akkor is

ezt az autót építeném, illetve máris elkezdenék mellette egy másik

RTE-s Astrát is építeni. :)

Azt meg inkább nem is mondom, hogy mennyit öltem már ebbe az

Astrába, mert szerintem nem hinnéd el... :wink:

na mond had nyeritsek! :)

Link to comment
Megosztás:

Én is csak persaccra tudom... Úgy másfél milka. :o

Csak az idei szezonra való felkészítése úgy 600-ban áll meg...

Na lehet nyeríteni. Én is azt teszem, ha a küszöböt rágom... :)

hihihi hahahaha sőőőőőt!:hehehehehe :)

de Én versenyzés nélkül költöttem rá 600-at! :)

Link to comment
Megosztás:

....ezt Te sem gondolod komolyan! :)....

Dehogynem :)

1 német parasztgyerek nem foglalkozik ilyennel!

Hát megvallom, hogy nem ismerek német földíveseket, de miért ne lehetne elképzelhető ilyesmi ? :wink:

....na meg ez a lelkizés a Te kezed által meg nem is tudom...sok filmet nézel!

Héló ez nem lelkizés :)

Vannak olyan emberek, akiknek örömet szerez alkotni valamit és joggal lehetnek büszkék az elért eredményre. Aztán vannak olyan emberek, akik bár nem alkotnak, de a "mű" elkészülésenek folyamata, illetve az eredmény szemlélése is kedves számukra. Ez úgye akár lehet egy autó is.

Persze van olyan ember is, aki egyszerű eszköznek tekinti az autó, hogy elvigye őt A pontból, B pontba.

a rendszámra nem mondtál semmit

El kellene vonatkoztatni az adott autótól - bár ez volt a kiindulási alap -.

Mondjuk az Intercooler miatt ne maradhatott a helyén az eredeti rendszám :wink:

Miért ne cserélhetett volna rendszámot ?

De ha mondjuk csalás az egész, akkor mi van ?

Van még egy csomó példa komoly autóátépítésre, ajánlom figyelmedbe a Tuning&Stereo Magazint :o

itt az opel oldalon ahol annyi opel fan van miért nincsenek ilyen "hülyék"(na jo 1-2 van a calibra kuckoban.persze nem kinézetre hanem felfogásban.(tisztelet a kivételnek)

Hja kérem, ha valaki nem jár talikra és nem klubtag, akkor sok mindenből kimarad :D

Redline már említette a Manta gazdikat. Tessék megnézi Hajni, vagy majd hamarosan Marky kocsiját. Sok-sok átakítás, sok-sok pénz fekszik már a verdákban. Mert ők ezt a tipust kedvelik, nekik ez az AUTÓ.

Már rég nem rentábilis a dolog, mégis terveket hallasz az újabb lehetséges átalakításokról, ha beszélsz velük.

Vagy ugye ott van Gabi, akinek az autója már lassan alkalmatlan lesz utcai használatra :P Vagy a turbós Kadett, stb....

Link to comment
Megosztás:

SXP!

Láttad már ezt a darabot konkrétan élőben? Utolsó tavalyi infóm

szerint gyári kartervédő csak műanyag kivitelben létezett.

Kíváncsi lennék, hogy ez akkor most egy újabb kivitel, és tényleg

erős, mert akkor megéri az árát.

Egyébként nem véletlenül nem írhatja ám a 16 szelepes mocikat

a lista, ugyanis azoknak teljesen más a karterkiképzése és a

kipufogó elvezetése, mint a kistesóknak. Úgyhogy azoknál próba

cseresznye. :)

Haverom látott ilyet mikor opel boltban dolgozott

igen ez fémböl van és mivel a bölcsöre kel fel rakni

igy jo a c20xe hez is legalabbis ez az infom

amiröl te beszélsz muanyag az van a c20xe -n is csak épp mindegyikröl le van már szakadva

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.