istván Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Amugy én is ilyen helyzetbe vagyok. Már rég (kb. 50 km óta kifeküdt a mutató), de én nyomom. A kólásflakon meg van töltve, de már csak a Babámat kell elvegyem munkából és mehetek tankolni, Spurit tölteni és irány 300 km-es fogyasztásmérés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Na igen én is pont ettől tartok :oops: Valszeg úgy csinálom,hogy mikor már kevés van és számíthatok rá h kifogy akkor itt a környékünkön (kertváros) el kezdek ótókázni fel s alá és akkor nem lesz gáz ha eccercsak megáll. Meg a katalizátornak se lesz baja,mert egyből leállítom ha elkezd rángatni... éééés végre fény derül a titokra :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Na igen én is pont ettől tartok :oops: Valszeg úgy csinálom,hogy mikor már kevés van és számíthatok rá h kifogy akkor itt a környékünkön (kertváros) el kezdek ótókázni fel s alá és akkor nem lesz gáz ha eccercsak megáll. Meg a katalizátornak se lesz baja,mert egyből leállítom ha elkezd rángatni... éééés végre fény derül a titokra :idea: Csak nehogy legyen még benne 10 liter, mert akkor autózgathatsz 200 km-t :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Csak nehogy legyen még benne 10 liter, mert akkor autózgathatsz 200 km-t :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Ne felejts el egy hosszú csavarhúzót is tenni az üveg mellé, különben nem tudod betölteni a visszacsapószeleptől az üvegből a nedűt. :P De olyankor is lefolyik mellette, csak lassabban, nem? Tom: Én voltam meg a Gabi. (másról nem tudok) Érdekes volt. Ha időben jött valaki akkor le tudott ülni, meg a vége felé már kezdtek hazamenni az emberek. 10 előtt lett vége valamivel. Legnagyobbrészt a vezérműtengelyekről volt szó (összefüggésben a hengerfejjel), aztán a végén volt egy kis idő a kipufogónak is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 De olyankor is lefolyik mellette, csak lassabban, nem? Tom: Én voltam meg a Gabi. (másról nem tudok) Érdekes volt. Ha időben jött valaki akkor le tudott ülni, meg a vége felé már kezdtek hazamenni az emberek. 10 előtt lett vége valamivel. Legnagyobbrészt a vezérműtengelyekről volt szó (összefüggésben a hengerfejjel), aztán a végén volt egy kis idő a kipufogónak is. És volt valami okosság is, vagy csak nagy általánosságban beszélt? Sajnálom hogy nem tudtam elmenni, pedig nem voltam messze a KA26tól... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 És volt valami okosság is, vagy csak nagy általánosságban beszélt? Sajnálom hogy nem tudtam elmenni, pedig nem voltam messze a KA26tól... Egész az alapoktól kezdte, de ha valaki több mint két órát beszél csak a vezérműtengelyekről akkor azért sejthető, hogy elhangzanak cifra dolgok is. :P Állítólag tavasszal lesz majd még előadása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Viper Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Egész az alapoktól kezdte, de ha valaki több mint két órát beszél csak a vezérműtengelyekről akkor azért sejthető, hogy elhangzanak cifra dolgok is. :P Állítólag tavasszal lesz majd még előadása. Bocsi, de erről lehet valahol több infót találni??? Mikor, hol lessz legközelebb, vagy az előadásról valamit? Pls segítsetek! Előre is köszi. Üdv: Viper Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Ja, jó volt nagyon az előadás. :P Sok szakmai rész volt benne, nem aprózta el a Havassy. :D És pár nyálcsorgatós képet is hozott a kivetítőre, köztük egy pályacorsának is az X16XEL mociját, ami nagyon durvára sikerült. A leömlő végén 70mm-es cső ment, szal lehet képzelni... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Nov24-én lesz Mixi a vendég, bár az nem szakmai jellegű lesz inkább... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve November11, 2005 Szerző Megoszt Elküldve November11, 2005 Ja, jó volt nagyon az előadás. :P Sok szakmai rész volt benne, nem aprózta el a Havassy. :D És pár nyálcsorgatós képet is hozott a kivetítőre, köztük egy pályacorsának is az X16XEL mociját, ami nagyon durvára sikerült. A leömlő végén 70mm-es cső ment, szal lehet képzelni... :D Mennyiért csinál neked olyan motort? :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnatano Elküldve November12, 2005 Megoszt Elküldve November12, 2005 Gyuri_bácsi! Bocsánat a kései reagálásért ! Annak idején két évvel ezelőtt én 3,5-ért vettem darabját a motorosan magasságállítható első lámpáknak itt Nyíregyházán, Bosch mind a kettő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November14, 2005 Megoszt Elküldve November14, 2005 Kissé megújult a versenyzős portál, lehet nézelődni. :P http://www.opel16v.hu A képgalériák még nem teljesek, de a héten az is alakul majd. :D Tomi! Felesleges megkérdeznem, mert nekem csak lottó ötös esetén lenne olyanom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve November14, 2005 Megoszt Elküldve November14, 2005 Kissé megújult a versenyzős portál, lehet nézelődni. :P http://www.opel16v.hu A képgalériák még nem teljesek, de a héten az is alakul majd. :D Tomi! Felesleges megkérdeznem, mert nekem csak lottó ötös esetén lenne olyanom. :D Nagyon komoly lett Gabi :P Ja és melyik Metabond olajat ajánlod a gsi-be, mert lassan esedékes a csere :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November14, 2005 Megoszt Elküldve November14, 2005 Speed 10W40, de további kérdéseket inkább az olajos topikban, nehogy a moderátorok magasra emeljék a szemöldöküket. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve November14, 2005 Megoszt Elküldve November14, 2005 Sikerült 49 liter benzint tölteni a Caravanba - ennyi biztos belefér. De mentem is kb. 60 km-t kifeküdt benzinszintjelzővel. De sikerült a flakonozást megúszni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 De sikerült a flakonozást megúszni... Nekem már kétszer nem :P Sétálhattam a kútra kannával. De szerencsére nem adta meg magát se az AC, se más. Nekem amúgy sikerült már 49.50L-t belenyomni, úgyhogy még annyi is belefér :D De ha 1km-rel odébb lett volna a kút, akkor már valszeg úgy kellett volna betolnom a kútig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 Valaki csinált már egyedi műszerfalat az autójába? Legalábbis én a számlapra gondolok. Van egy egész jó tervem, de nem tudom, hol lehetne ezt kiviteleztetni. Ha valaki tud ilyet, akkor segítsen légyszi, a legjobb egy e-mail cím lenne. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.7DTL Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 sziasztok van 4db 13-as nyári gumim semperit (asszem) téli kellene de a nyári nem kell mert a nyári a 14-es felnin van szóval vagy 4db téli kerék kellene persze a nyárit adnám meg kp ha kell vagy eladnám a 13-as kereket egybe felnivel gumival ebben az esetben 14-es téli gumi kellene :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Leftwitch Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 Kipufogó problémám lenne...Kb egy hét alatt szép lassan olyan hangja lett mint egy halkabb repedt fazéknak,berezonált,föleg mikor vissza engedtem a gázt és esett vissza a fordulat motorféknél.(visszahörgött) Elmentem a kipufogóshoz,ahol ki lett cserélve a hátsó dob egy vadi újra(állítólag ugyanolyanra mint ami rajta volt),azt mondta hogy lyuk tuti hogy nincs sehol.Biztos hogy tényleg szét volt égve mert ahogy megrázta lehetett hallani hogy rottyon van a belseje.Szerelés után ahogy elindultam mégis maradt a hang,ha valamivel halkabban is.Rögtön visszamentem,erre azt mondta hogy lehet hogy le van törve a katalizátor kerámiájából,ezért megváltoztak az áramlás viszonyok,de azt nem is akarta mondani mert nagyon drága(lehet ennek is ilyen hangja?). Két nappal később aztán új hangokat is kezdtem hallani,mintha valami darab elszabadult volna valahol belül és az vándorolna benne,főleg alapjáraton borzalmas a hangja,persze a morgás is megmaradt...Mivel elég brutálisan tudta csak leszedni a régi dobot annyira rá volt rohadva,kalapálta meg flekszelte ezerrel,arra gondoltam hogy lehet hogy szétment még valami a csapkodástól?Szóval szarabb a hangja mint előtte,ja és ha felpörgetem a motort üresben és esik vissza a fordulat,kicsit még vissza is puffog,ami egyáltalán nem volt előtte!...Lehet hogy a középső dob halt meg?Vagy eleve rossz volt amit felrakott?Teljesen újnak tűnt... Totál tanácstalan meg fű vagyok az egészhez,holnap megyek vissza hogy nézze meg megint,de nem szeretném ha megpróbálna lerázni valami hülye kifogással,vagy netán kitalálná hogy cseréljük ki a katalizátort.Bocsi hogy hosszú voltam,de megpróbáltam pontosan leírni hogy mi is történt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 Abszolút OFF téma, bár ide belefér TALÁN, ha nem, akkor sorry. Szóval, biztosítót akarok váltani, csak annyi kérdésem lenne, hogy ki mit tud a MÁV biztosítóról? Mert hihetetlen olcsó árat ajánlottak (Allianz = 90e/év, MÁV = 32e/év). De nemtudom, mennyire hihető ez, vagy van e valami hátulötője, ha náluk kötök kötelezőt?! Van aki náluk van, vagy tud valami közelebbit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bszemethy Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 Leftwitch: Nekem a hátsó dob teteje nyílt szét, ezért egyszerre cserélték a hátsó és a középső dobot. (Állítólag előbb a középső belseje ég szét, aztán utána a hátsó.) Ha jól tudom, akkor igazi 'hangja' csak a katalizátor elől hallaltszik, utána bárhol lukad ki, nem lesz versenyautó hangja.... Astra-F Caravan - X14XE - '97 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 Leftwitch! Középdob szokott még széthullani, az tipikusan nagyon zörgős, mert ott még nagy a gázsebesség. Exian! Én is most igazoltam át hozzájuk mindkét autóval. Valszeg azért olcsók, mert kevés háttérszolgáltatást nyújtanak. Így több lesz a szívása annak az autósnak, akinek esetleg kárt okozol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 Exian! Én is most igazoltam át hozzájuk mindkét autóval. Valszeg azért olcsók, mert kevés háttérszolgáltatást nyújtanak. Így több lesz a szívása annak az autósnak, akinek esetleg kárt okozol. Na ja. De reméljük ilyen nem lesz :P Amúgy meg azért olcsóak, mert ha jól tudom, egyetlen irodájuk van (az is Bp-n), gondolom kevés alkalmazottal, ráadásul nonprofit szervezet, vagyis egyesület. Így már érthető az olcsóság. Tehát akkor lehet bátran váltani ezekszerint. Akkor megteszem :D Nem mindegy, hogy 22e negyedévente, vagy 8.3... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November15, 2005 Megoszt Elküldve November15, 2005 Nekem Astra 7 alatt, Omega 13 alatt negyedévente. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts