Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Na igen én is pont ettől tartok :oops:

Valszeg úgy csinálom,hogy mikor már kevés van és számíthatok rá h kifogy akkor itt a környékünkön (kertváros) el kezdek ótókázni fel s alá és akkor nem lesz gáz ha eccercsak megáll.

Meg a katalizátornak se lesz baja,mert egyből leállítom ha elkezd rángatni...

éééés végre fény derül a titokra :idea:

Link to comment
Megosztás:

Na igen én is pont ettől tartok :oops:

Valszeg úgy csinálom,hogy mikor már kevés van és számíthatok rá h kifogy akkor itt a környékünkön (kertváros) el kezdek ótókázni fel s alá és akkor nem lesz gáz ha eccercsak megáll.

Meg a katalizátornak se lesz baja,mert egyből leállítom ha elkezd rángatni...

éééés végre fény derül a titokra :idea:

Csak nehogy legyen még benne 10 liter, mert akkor autózgathatsz 200 km-t :P

Link to comment
Megosztás:

Ne felejts el egy hosszú csavarhúzót is tenni az üveg mellé, különben

nem tudod betölteni a visszacsapószeleptől az üvegből a nedűt. :P

De olyankor is lefolyik mellette, csak lassabban, nem?

Tom:

Én voltam meg a Gabi. (másról nem tudok)

Érdekes volt. Ha időben jött valaki akkor le tudott ülni, meg a vége felé már kezdtek hazamenni az emberek. 10 előtt lett vége valamivel.

Legnagyobbrészt a vezérműtengelyekről volt szó (összefüggésben a hengerfejjel), aztán a végén volt egy kis idő a kipufogónak is.

Link to comment
Megosztás:

De olyankor is lefolyik mellette, csak lassabban, nem?

Tom:

Én voltam meg a Gabi. (másról nem tudok)

Érdekes volt. Ha időben jött valaki akkor le tudott ülni, meg a vége felé már kezdtek hazamenni az emberek. 10 előtt lett vége valamivel.

Legnagyobbrészt a vezérműtengelyekről volt szó (összefüggésben a hengerfejjel), aztán a végén volt egy kis idő a kipufogónak is.

És volt valami okosság is, vagy csak nagy általánosságban beszélt? Sajnálom hogy nem tudtam elmenni, pedig nem voltam messze a KA26tól...

Link to comment
Megosztás:

És volt valami okosság is, vagy csak nagy általánosságban beszélt? Sajnálom hogy nem tudtam elmenni, pedig nem voltam messze a KA26tól...

Egész az alapoktól kezdte, de ha valaki több mint két órát beszél csak a vezérműtengelyekről akkor azért sejthető, hogy elhangzanak cifra dolgok is. :P

Állítólag tavasszal lesz majd még előadása.

Link to comment
Megosztás:

Egész az alapoktól kezdte, de ha valaki több mint két órát beszél csak a vezérműtengelyekről akkor azért sejthető, hogy elhangzanak cifra dolgok is. :P

Állítólag tavasszal lesz majd még előadása.

Bocsi, de erről lehet valahol több infót találni???

Mikor, hol lessz legközelebb, vagy az előadásról valamit?

Pls segítsetek!

Előre is köszi.

Üdv: Viper

Link to comment
Megosztás:

Ja, jó volt nagyon az előadás. :P

Sok szakmai rész volt benne, nem aprózta el a Havassy. :D

És pár nyálcsorgatós képet is hozott a kivetítőre, köztük egy

pályacorsának is az X16XEL mociját, ami nagyon durvára

sikerült. A leömlő végén 70mm-es cső ment, szal lehet képzelni... :D

Link to comment
Megosztás:

Ja, jó volt nagyon az előadás. :P

Sok szakmai rész volt benne, nem aprózta el a Havassy. :D

És pár nyálcsorgatós képet is hozott a kivetítőre, köztük egy

pályacorsának is az X16XEL mociját, ami nagyon durvára

sikerült. A leömlő végén 70mm-es cső ment, szal lehet képzelni... :D

Mennyiért csinál neked olyan motort? :wink:

Link to comment
Megosztás:

Kissé megújult a versenyzős portál, lehet nézelődni. :P

http://www.opel16v.hu

A képgalériák még nem teljesek, de a héten az is alakul majd. :D

Tomi!

Felesleges megkérdeznem, mert nekem csak lottó ötös esetén lenne olyanom. :D

Nagyon komoly lett Gabi :P

Ja és melyik Metabond olajat ajánlod a gsi-be, mert lassan esedékes a csere :D

Link to comment
Megosztás:

De sikerült a flakonozást megúszni...

Nekem már kétszer nem :P Sétálhattam a kútra kannával. De szerencsére nem adta meg magát se az AC, se más. Nekem amúgy sikerült már 49.50L-t belenyomni, úgyhogy még annyi is belefér :D De ha 1km-rel odébb lett volna a kút, akkor már valszeg úgy kellett volna betolnom a kútig.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok van 4db 13-as nyári gumim semperit (asszem) téli kellene de a nyári nem kell mert a nyári a 14-es felnin van szóval vagy 4db téli kerék kellene persze a nyárit adnám meg kp ha kell vagy eladnám a 13-as kereket egybe felnivel gumival ebben az esetben 14-es téli gumi kellene :P

Link to comment
Megosztás:

Kipufogó problémám lenne...Kb egy hét alatt szép lassan olyan hangja lett mint egy halkabb repedt fazéknak,berezonált,föleg mikor vissza engedtem a gázt és esett vissza a fordulat motorféknél.(visszahörgött)

Elmentem a kipufogóshoz,ahol ki lett cserélve a hátsó dob egy vadi újra(állítólag ugyanolyanra mint ami rajta volt),azt mondta hogy lyuk tuti hogy nincs sehol.Biztos hogy tényleg szét volt égve mert ahogy megrázta lehetett hallani hogy rottyon van a belseje.Szerelés után ahogy elindultam mégis maradt a hang,ha valamivel halkabban is.Rögtön visszamentem,erre azt mondta hogy lehet hogy le van törve a katalizátor kerámiájából,ezért megváltoztak az áramlás viszonyok,de azt nem is akarta mondani mert nagyon drága(lehet ennek is ilyen hangja?).

Két nappal később aztán új hangokat is kezdtem hallani,mintha valami darab elszabadult volna valahol belül és az vándorolna benne,főleg alapjáraton borzalmas a hangja,persze a morgás is megmaradt...Mivel elég brutálisan tudta csak leszedni a régi dobot annyira rá volt rohadva,kalapálta meg flekszelte ezerrel,arra gondoltam hogy lehet hogy szétment még valami a csapkodástól?Szóval szarabb a hangja mint előtte,ja és ha felpörgetem a motort üresben és esik vissza a fordulat,kicsit még vissza is puffog,ami egyáltalán nem volt előtte!...Lehet hogy a középső dob halt meg?Vagy eleve rossz volt amit felrakott?Teljesen újnak tűnt...

Totál tanácstalan meg fű vagyok az egészhez,holnap megyek vissza hogy nézze meg megint,de nem szeretném ha megpróbálna lerázni valami hülye kifogással,vagy netán kitalálná hogy cseréljük ki a katalizátort.Bocsi hogy hosszú voltam,de megpróbáltam pontosan leírni hogy mi is történt...

Link to comment
Megosztás:

Abszolút OFF téma, bár ide belefér TALÁN, ha nem, akkor sorry.

Szóval, biztosítót akarok váltani, csak annyi kérdésem lenne, hogy ki mit tud a MÁV biztosítóról? Mert hihetetlen olcsó árat ajánlottak (Allianz = 90e/év, MÁV = 32e/év). De nemtudom, mennyire hihető ez, vagy van e valami hátulötője, ha náluk kötök kötelezőt?!

Van aki náluk van, vagy tud valami közelebbit?

Link to comment
Megosztás:

Leftwitch:

Nekem a hátsó dob teteje nyílt szét, ezért egyszerre cserélték a hátsó és a középső dobot.

(Állítólag előbb a középső belseje ég szét, aztán utána a hátsó.)

Ha jól tudom, akkor igazi 'hangja' csak a katalizátor elől hallaltszik, utána bárhol lukad ki, nem lesz versenyautó hangja....

Astra-F Caravan - X14XE - '97

Link to comment
Megosztás:

Leftwitch!

Középdob szokott még széthullani, az tipikusan nagyon zörgős, mert ott még nagy a gázsebesség.

Exian!

Én is most igazoltam át hozzájuk mindkét autóval. Valszeg azért olcsók, mert kevés háttérszolgáltatást nyújtanak. Így több lesz a szívása annak az autósnak, akinek esetleg kárt okozol.

Link to comment
Megosztás:

Exian!

Én is most igazoltam át hozzájuk mindkét autóval. Valszeg azért olcsók, mert kevés háttérszolgáltatást nyújtanak. Így több lesz a szívása annak az autósnak, akinek esetleg kárt okozol.

Na ja. De reméljük ilyen nem lesz :P Amúgy meg azért olcsóak, mert ha jól tudom, egyetlen irodájuk van (az is Bp-n), gondolom kevés alkalmazottal, ráadásul nonprofit szervezet, vagyis egyesület. Így már érthető az olcsóság.

Tehát akkor lehet bátran váltani ezekszerint. Akkor megteszem :D

Nem mindegy, hogy 22e negyedévente, vagy 8.3...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.