Laci4 Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Ha meg egy 8szelepes után ültél bele, akkor tuti fura.. nekem is az volt eleinte az enyém. Aztán rééreztem hogyan kell vele menni.. ezek (ha menni akarsz, és nem a fogyi a lényeg) szeretik a pörgetést..(no nem tiltásig) olyan 2.5-3e körül nagyon szépen kezdenek húzni.. (legalábbis a c20xe) onnan meg már ...... fogyasztás: 1: amit írtál nagyon rövid táv. Szinte még be se tud melegedni a motor. Ez nekem is így van. Amikor szinte csak a barinőmet viszem-hozom haza, akkor 10-11 liter. de nemrég mentem vele hosszabbat, kapásból lement 9.3ra. Országúton meg lábtól függően 6 tól 10-11 de ott azért már bőven van benne 150-200km/h is.. Jah. és a bc. elég szép értékeket tud kihozni, ha nullázod, aztán rövid távokat mész, pláne ha lámpáknál... próbáld ki.. nullázod, és alapjárat... szinte másodpercről másodpercre megy felfelé... szoval a 1.8ast nem ismerem személyesen, de a sajátomból kiindúlva nem hinném h olyan tréh lenne.. nem hiszem h sokban különbözne... a belső meg emberfüggő szvsz Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Ymel! Nekem is ilyen autóm van csak c20xe és maximálisan meg vagyok vele elégedve és még azt se lehet mondani hogy nincs viszonyítási alapom mert astra coupe után ültem be ebbe az autóba.Hidd el nekem nincs sok különbség a 2 autó között .A coupe is 1.8as volt én se jártam soha 10l alatt de ahozz hogy az autó jól haladjon etettni is kell.Ezér a pénzért kapott dizel autók már nagyon sok km-et menntek és ahogy opel16v is mondta nagyon drága a javítása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Október12, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Október12, 2005 Megjelent a Tuning&Stereo benne Hernád Tomi Gsi-je és a Szemesi tali! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Jaja.. már céloztam rá valahol.. asszem a Gsi topikban .. Nézegettem.. erre.. jééé de ismerős verda.... (H.Tomi) Lapozgatom tovább... jéééé a szemesi tali.. jééé Anti verda.. stb.. Poén volt... ui: máig etalon a Tomi kocsijának a belseje.. ezek a kék-fekete üllések,és a belső kék kárpitok.. ejj.. Azóta "szerelmes" vok beléjük, mióta pár éve..(sacc1.5) még ismeretlenül megláttam a szokásos kis benzinkútjánál parkolni... És mintha azt olvastam volna hogy tervezi átbőrözni a belsejét.. hmmm... hááát nekem inkább ez gyün bé... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szantozoli Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Ezt nézzétek meg! http://hvtm.totalcar.hu/index.php3?ID=9000...&carID=3549&s=1 Megérdemelt volna egy küszöbszpoilert, és a maszkon egy kicsit látszik hogy nem igazi, de azért nagyon TUTI! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 http://hvtm.totalcar.hu/index.php3?ID=9000...&carID=3549&s=1 GTI!Ühm, sztem eltévesztette a házszámot! 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Búcsúzik tőlük, nem? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Így nézett ki a Tisza Rallye-n szétszakadt külső csukló. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Háát ezt is jól tönkretetted! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Ááááá, természetes szelekció :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Ááááá, természetes szelekció :D Viszont nagyon úgy tűnik, hogy nem álló helyzetben akadt szét! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Nem jellemző. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 Nem jellemző. :( Mert állandóan csak az őrültködés... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 Lehet, h a kiskorú csaja törte el... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október15, 2005 Megoszt Elküldve Október15, 2005 Lehet, h a kiskorú csaja törte el... :D Rallyscsajra gondolsz? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október16, 2005 Megoszt Elküldve Október16, 2005 Lehet, h a kiskorú csaja törte el... :D Vagy megint villantani akart valamilyen testfestett leányzó előtt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Rosszabbak vagytok, mint falun az öregasszonyok! :( Megelőzendő a pletykákat, a mostani lökhárító hiány nem csaj miatt van, hanem szimplán versenysérülés következménye. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Sziasztok! Olajszűrős kérdésem lenne: Ugye van olyan szűrő, amelyikben van egy visszacsapószelep, ami megakadályozza, hogy állás közben visszafolyjon az olaj a teknőbe. Melyik ilyen, és lehet-e kapni a Csergőben, mert a héten megyek vásárolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dovi Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Gondoltam elmesélem, hogy miket csináltam. Majd rámszóltok jól legfeljebb... Mint bemutatkozáskor jeleztem, vettem egy 5 ajtós 92-es, 1.6-os Astrát, mert hogy olcsón kellett valami, amivel lehet közlekedni. Ez gyakorlatilag a legolcsóbb volt, amit a használtautó.hun lehetett kapni. Végül 420-ért hoztam el. Persze olyan is volt. :wink: Mivel autószerelő kedves barátom van, bevállalhattam, hogy olcsón vegyek és majd talpraállítjuk. Eddig az alábbiak cseréje történt meg: - kipufogó középső és hátsó dob, hozzá a tartó izék. - 4 lengéscsillapító - komplett hátsó fék (dob, munkahenger, fékpofák) - két első féltengely - szűrők, vezérműszíj, gyertyák Ami még hátra van az a bal első csapágy, illetve a kuplung kinyomó csapágy és tárcsa ér lassan a végére. Viszont eddig 87eFt-ben megállt az alkatrész költsége. Erősen úgy tűnik, hogy a végén 520-ból lesz egy öreg, de műszakilag nagyon jó állapotban lévő, megbízható autóm. Szerintem jó döntés volt részemről. Fogyasztásom eddig 8.2 volt városban használva, de a legérdekesebb az, hogy a másfél éves fiam feszt autózni akar. Ráadásul előtte a Kalosban folyton izgett-mozgott, unatkozott, meg rakoncátlankodott, ebben meg elfészkelődik, oszt már alszik is. Nem nagyon értem a dolgot, mert ugyanabban a gyerekülésben ül. Fura... Link to comment Megosztás: More sharing options...
valoati Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Az én lányom is azt mondja olyan ez az autó,mint egy teve/ő már ült azon/de csak azóta amióta kicseréltem a lengéscsillapítókat..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Nem lehet, hogy a Kalos hátsó felfüggesztése keményre volt hangolva, és azt nem szerette a kicsi?Bár a lányomat pl. a Suzukink gyorsan álomba rázta.Bár ha álmos, az Astrában is gyorsan elalszik.De mostanság már jobban szeret nézelődni! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Jó nektek. Nekem 3 rakoncátlan fiú foglalja el a hátsó sort. Sokszor akkora hangzavart csinálva, hogy legszívesebben hangszigetelést húznék a két sor közé. Az autó belsejét meg sokszor kell takarítani, mert egy egész rágcsáló család megélne benne, ha hagynánk. Amúgy Skoda 105 és 120 után váltottam opelre. Először csak D kadettra, 1,3-as mocival, Caravan-ban. Már az is nagyon tetszett a skodához képest minden tekintetben( kényelem, menettulajdonságok, fogyasztás...), csak sajnos akkoriban a jelenlegi keresetem 1/3-át sem kaptam, így szegényke folyamatosan amortizálódott. Aztán váltottam, munkahelyet, majd tavaly tavasszal autót. A kis kadettet min. 300e lett volna megcsináltatni, ezért ezt befizettem a jelenlegi autóba, a kadettet meg bevették az átírás díjaként. Igaz, erre is költöttünk, mert jók az utak, amiken dolgozni járok.....most fogják felűjítani őket. De az azért nem elhanyagolható, hogy 15 évvel fiatalabb, mint a kadett, és a skodáktól fényévekkel fejlettebb. Na, lehet, hogy sokat rizsáztam, és a kutyát sem érdekli, amit írtam, csak úgy írtam, mert hát ez az egyéb csevegés fóruma. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 A rágcsálós dolgot megerősítem.Szörnyűséges állapotok szoktak uralkodni a gyerekülés 1m-es körzetében! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 A rágcsálós dolgot megerősítem.Szörnyűséges állapotok szoktak uralkodni a gyerekülés 1m-es körzetében! :(És a gyerekülés alatt? Az nagyon durva tud lenni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 A rágcsálós dolgot megerősítem.Szörnyűséges állapotok szoktak uralkodni a gyerekülés 1m-es körzetében! :( Hát igen mindenki így kezdi az autózást :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts